Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik rozped600

99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

4772

 

28

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (4800)
Polecam (4772)
Nie polecam (28)
11 cze 2018
"wyświetlacz działa ale brakuję pixeli można było chociaż napisać że nie sprawdzane i że jest to kot w worku"
Odpowiedź z 11 cze 2018:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona i klient wyraża chęć reklamacji uznajemy to i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Pan twierdził iż napisaliśmy na aukcji że towar jest 100% sprawny co jest nieprawdą. Nic takiego nie pisaliśmy. Nie zgłosił Pan chęci reklamacji tylko wystawił negatywa. U nasz "czarna lista""
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"wyświetlacz działa ale brakuję pixeli można było chociaż napisać że nie sprawdzane i że jest to kot w worku"
Odpowiedź z 11 cze 2018:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona i klient wyraża chęć reklamacji uznajemy to i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Pan twierdził iż napisaliśmy na aukcji że towar jest 100% sprawny co jest nieprawdą. Nic takiego nie pisaliśmy. Nie zgłosił Pan chęci reklamacji tylko wystawił negatywa. U nasz "czarna lista""

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
8 cze 2018
"1 wtryskiwacz niesprawny."
Odpowiedź z 11 cze 2018:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona i klient wyraża chęć reklamacji uznajemy to i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Niestety nie odbiera Pan od nas telefonów i nie możemy tego wyjaśnić. Nie zgłosił Pan chęci reklamacji tylko wystawił negatywa. U nasz "czarna lista""
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"1 wtryskiwacz niesprawny."
Odpowiedź z 11 cze 2018:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona i klient wyraża chęć reklamacji uznajemy to i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Niestety nie odbiera Pan od nas telefonów i nie możemy tego wyjaśnić. Nie zgłosił Pan chęci reklamacji tylko wystawił negatywa. U nasz "czarna lista""

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

4
12 kwi 2018
"towar uszkodzony brak zainteresowania zwrotem lub przeceną twierdzą że ja mam reklamować u kuriera"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar uszkodzony brak zainteresowania zwrotem lub przeceną twierdzą że ja mam reklamować u kuriera"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
6 mar 2018
"Towar niezgodny z opisem nie sprawny jeżeli chodzi o zwrot jak jest faktura tragedia odradzam unikać tego sprzedawcy"
Odpowiedź z 2 maj 2018:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona uznajemy reklamacje i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Pańska reklamacja zostałaby uznana gdyby zgodził się Pan podpisanie korekty FVAT. Niestety Pan uznał że nie ma na to czasu i nie będzie się w to bawił. Jak jest faktura musi być i korekta. Pozdrawiamy i życzymy więcej wyrozumiałości. U nas "Czarna lista""
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niezgodny z opisem nie sprawny jeżeli chodzi o zwrot jak jest faktura tragedia odradzam unikać tego sprzedawcy"
Odpowiedź z 2 maj 2018:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona uznajemy reklamacje i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Pańska reklamacja zostałaby uznana gdyby zgodził się Pan podpisanie korekty FVAT. Niestety Pan uznał że nie ma na to czasu i nie będzie się w to bawił. Jak jest faktura musi być i korekta. Pozdrawiamy i życzymy więcej wyrozumiałości. U nas "Czarna lista""

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
5 mar 2018
"Wystawia produkty ktorych nie ma fizycznie na sprzedaz bez sensu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wystawia produkty ktorych nie ma fizycznie na sprzedaz bez sensu"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
30 sty 2018
"Opis stanowił, iż silnik jest kompletny. Okazało się jedna, że był to goły słupek - brakowało uszczelek, kolektorów, rurek, pompy wody itp. Także stany faktyczny od tego co przedstawiono w ofercie diametralnie się różnił. W odpowiedzi na mojego emaila, sprzedawca oddzwonił z informacją, iż mogłem zobaczyć owy silnik na zdjęciu i ocenić jego stan. Niestety na zamieszczonym zdjęciu nawet wytrawny mechanik by tego nie dostrzegł. STANOWCZO ODRADZAM."
Odpowiedź z 1 lut 2018:
"Opis stanowił ,,Cena za kpl silnik jak na zdjęciach" Klient wybiórczo przeczytał ofertę. Kto jak kto, ale my dokładnie fotografujemy nasze silniki z każdej strony. Na zdjęciach nie było żadnych kolektorów, uszczelek, a już na pewno nie pompy wody. Negatywa dostaliśmy za to ze mechanik zamontował mu NOWE uszczelki kolektora wydechowego za 250 zł (bo kto montuje używane?). Klient zaproponował, że jak mu zwrócimy 125zł za połowę kosztu uszczelek to usunie negatywa.Pozostawię to już bez komentarza!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opis stanowił, iż silnik jest kompletny. Okazało się jedna, że był to goły słupek - brakowało uszczelek, kolektorów, rurek, pompy wody itp. Także stany faktyczny od tego co przedstawiono w ofercie diametralnie się różnił. W odpowiedzi na mojego emaila, sprzedawca oddzwonił z informacją, iż mogłem zobaczyć owy silnik na zdjęciu i ocenić jego stan. Niestety na zamieszczonym zdjęciu nawet wytrawny mechanik by tego nie dostrzegł. STANOWCZO ODRADZAM."
Odpowiedź z 1 lut 2018:
"Opis stanowił ,,Cena za kpl silnik jak na zdjęciach" Klient wybiórczo przeczytał ofertę. Kto jak kto, ale my dokładnie fotografujemy nasze silniki z każdej strony. Na zdjęciach nie było żadnych kolektorów, uszczelek, a już na pewno nie pompy wody. Negatywa dostaliśmy za to ze mechanik zamontował mu NOWE uszczelki kolektora wydechowego za 250 zł (bo kto montuje używane?). Klient zaproponował, że jak mu zwrócimy 125zł za połowę kosztu uszczelek to usunie negatywa.Pozostawię to już bez komentarza!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
5 sty 2018
"Lampa niekompletna - brak uszczelki oraz ułamany jeden zaczep. Sprzedawca każe wysyłać zdjęcia uszkodzonego towaru poddając pod wątpliwość moją prawdomówność. Prawda jest taka, że nie sprawdzono części w ogóle przed wysyłką, bo zauważono by brak uszczelki oraz ułamany zaczep, zwłaszcza że miejsce jego braku jest brudne i zakurzone i nie mowy tutaj o uszkodzeniu transportowym."
Odpowiedź z 9 sty 2018:
""Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona uznajemy reklamacje i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Chętnie rozpatrzylibyśmy Pana reklamacje i wymienili część ale niestety nie dał nam Pan szansy. Obiecał Pan że wyśle zdjęcia w wolnej chwili. Niestety proszę nam wierzyć nie możemy wszystkiego brać za pewnik bez zdjęć uszkodzeń. Rozwiązalibyśmy Pana problem bez zbędnych komentarzy. Pozdrawiamy"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Lampa niekompletna - brak uszczelki oraz ułamany jeden zaczep. Sprzedawca każe wysyłać zdjęcia uszkodzonego towaru poddając pod wątpliwość moją prawdomówność. Prawda jest taka, że nie sprawdzono części w ogóle przed wysyłką, bo zauważono by brak uszczelki oraz ułamany zaczep, zwłaszcza że miejsce jego braku jest brudne i zakurzone i nie mowy tutaj o uszkodzeniu transportowym."
Odpowiedź z 9 sty 2018:
""Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona uznajemy reklamacje i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Chętnie rozpatrzylibyśmy Pana reklamacje i wymienili część ale niestety nie dał nam Pan szansy. Obiecał Pan że wyśle zdjęcia w wolnej chwili. Niestety proszę nam wierzyć nie możemy wszystkiego brać za pewnik bez zdjęć uszkodzeń. Rozwiązalibyśmy Pana problem bez zbędnych komentarzy. Pozdrawiamy"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
13 lis 2017
Odpowiedź z 20 gru 2017:
"Szanowny klient wystawia negatywa za co?? Brak opisu. Próbowaliśmy się z Panem skontaktować ponad miesiąc by wyjaśnić sytuacje. Wykonałem 20 telefonów i nic. Zero odzewu. Na maile też Pan nie odpisuje. Niezrozumiałe jest to dla nas."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 20 gru 2017:
"Szanowny klient wystawia negatywa za co?? Brak opisu. Próbowaliśmy się z Panem skontaktować ponad miesiąc by wyjaśnić sytuacje. Wykonałem 20 telefonów i nic. Zero odzewu. Na maile też Pan nie odpisuje. Niezrozumiałe jest to dla nas."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
9 lis 2017
"Mało profesjonalna firma, klijenci sami ich zweryfikują"
Odpowiedź z 10 lis 2017:
"Szanowny "klijent" kupuje 2 części po 10 i 19zł bez oglądania zdjęć i czytania jakichkolwiek opisów. Po zakupie ma do nas pretensje że jedna część posiadała uszkodzenia obudowy mimo że wszystko było opisane i pokazane na aukcji. Po dosłaniu do niego kolejnej części w ramach reklamacji (droższej od dwóch poprzednich razem ) dostajemy negatywa za mało profesjonalne podejście. Czarna lista u nas."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Mało profesjonalna firma, klijenci sami ich zweryfikują"
Odpowiedź z 10 lis 2017:
"Szanowny "klijent" kupuje 2 części po 10 i 19zł bez oglądania zdjęć i czytania jakichkolwiek opisów. Po zakupie ma do nas pretensje że jedna część posiadała uszkodzenia obudowy mimo że wszystko było opisane i pokazane na aukcji. Po dosłaniu do niego kolejnej części w ramach reklamacji (droższej od dwóch poprzednich razem ) dostajemy negatywa za mało profesjonalne podejście. Czarna lista u nas."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
6 lis 2017
"Przed dokonaniem zakupu poprosiłem o sprawdzenie czy część jest sprawna. Zostałem zapewniony , że jest. Niestety część była wadliwa tym samym ją odesłałem. Czekam już 3 tydzień na zwrot pieniędzy i niestety dalej ich nie mam !!! NIE POLECAM TEGO SPRZEDAJĄCEGO."
Odpowiedź z 20 gru 2017:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona uznajemy reklamacje i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Pańska reklamacja została uznana i już dawno dostał Pan zwrot kosztów. Niestety trwało to dłużej gdyż musieliśmy czekać na zwrot podpisanej korekty FVAT. Proszę o tym Pamiętać przy kupowaniu na fakture."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przed dokonaniem zakupu poprosiłem o sprawdzenie czy część jest sprawna. Zostałem zapewniony , że jest. Niestety część była wadliwa tym samym ją odesłałem. Czekam już 3 tydzień na zwrot pieniędzy i niestety dalej ich nie mam !!! NIE POLECAM TEGO SPRZEDAJĄCEGO."
Odpowiedź z 20 gru 2017:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona uznajemy reklamacje i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Pańska reklamacja została uznana i już dawno dostał Pan zwrot kosztów. Niestety trwało to dłużej gdyż musieliśmy czekać na zwrot podpisanej korekty FVAT. Proszę o tym Pamiętać przy kupowaniu na fakture."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
5 lis 2017
"część niesprawna "
Odpowiedź z 6 lis 2017:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona uznajemy reklamacje i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Niestety od dnia zakupu nie dostaliśmy od Pana żadnej informacji o niesprawności towaru. Nie wykonał Pan ani jednego telefonu i również nie dostaliśmy żadnego maila od Pana. Nie zrozumiały jest dla nas Pana komentarz"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"część niesprawna "
Odpowiedź z 6 lis 2017:
"Szanowny Kliencie. Nasza firma handluje częściami UŻYWANYMI objętymi gwarancją rozruchową 14 dniową. Gdy część jest uszkodzona uznajemy reklamacje i wymieniamy towar lub zwracamy kwotę za część. Niestety od dnia zakupu nie dostaliśmy od Pana żadnej informacji o niesprawności towaru. Nie wykonał Pan ani jednego telefonu i również nie dostaliśmy żadnego maila od Pana. Nie zrozumiały jest dla nas Pana komentarz"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
1 lis 2017
"Altternator spalony byl w paczce byly pety i liscie w alternatorze wszystko zardzewiale,wstydu soboe narobilem u. Elektronika"
Odpowiedź z 2 lis 2017:
"Wszystkie części które sprzedajemy są używane i objęte gwarancją rozruchową na 14 dni. Szkoda że klient tak ocenił transakcje. Pełna kwota za alternator i wysyłkę do klienta została przez nas zwrócona na konto a mimo to i tak nie dostaliśmy zwrotu prowizji od klienta. Zwróciliśmy kwotę za część a allegro zatrzymało kwotę za prowizję. Straciliśmy tylko my."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Altternator spalony byl w paczce byly pety i liscie w alternatorze wszystko zardzewiale,wstydu soboe narobilem u. Elektronika"
Odpowiedź z 2 lis 2017:
"Wszystkie części które sprzedajemy są używane i objęte gwarancją rozruchową na 14 dni. Szkoda że klient tak ocenił transakcje. Pełna kwota za alternator i wysyłkę do klienta została przez nas zwrócona na konto a mimo to i tak nie dostaliśmy zwrotu prowizji od klienta. Zwróciliśmy kwotę za część a allegro zatrzymało kwotę za prowizję. Straciliśmy tylko my."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
28 paź 2017
"Maska na zdjęciu nie byla porysowana jak na zywo ale nie mialem czasu na jakiekolwiek reklamacje"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Maska na zdjęciu nie byla porysowana jak na zywo ale nie mialem czasu na jakiekolwiek reklamacje"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 paź 2017
"Przewód powyginany z rozbitego auta nie pasował przy montażu pomimo moich starań i przeróbek by go zamontowac finalnie okazał sie nieszczelny...Sprzedawca kombinuje jak tylko może by nie zwrócic pieniedzy....Wymyślając co rusz to inne historie...bo niby nie ten przewód zwróciłem...w efekcie kasa wyrzucona w błoto...NIE POLECAM!!!"
Odpowiedź z 20 paź 2017:
"Szanowny kliencie. Niestety zwrotu nie mogliśmy uznać gdyż jak już Panu udowadnialiśmy po zdjęciach przysłał Pan nam swój uszkodzony przewód. Nasz przewód był inaczej zakuty niż ten który na Pan odesłał. Jest to ewidentna próba wymuszenia zwrotu za część która już jest u Pana w aucie zamontowana i używa jej Pan. Wszystkie nasze części są znaczone a część która do nas wróciła nie miała żadnych znaków i była zakuta w inny sposób. Próbie oszu_stwa mówimy NIE i nie uznajemy zwrotu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przewód powyginany z rozbitego auta nie pasował przy montażu pomimo moich starań i przeróbek by go zamontowac finalnie okazał sie nieszczelny...Sprzedawca kombinuje jak tylko może by nie zwrócic pieniedzy....Wymyślając co rusz to inne historie...bo niby nie ten przewód zwróciłem...w efekcie kasa wyrzucona w błoto...NIE POLECAM!!!"
Odpowiedź z 20 paź 2017:
"Szanowny kliencie. Niestety zwrotu nie mogliśmy uznać gdyż jak już Panu udowadnialiśmy po zdjęciach przysłał Pan nam swój uszkodzony przewód. Nasz przewód był inaczej zakuty niż ten który na Pan odesłał. Jest to ewidentna próba wymuszenia zwrotu za część która już jest u Pana w aucie zamontowana i używa jej Pan. Wszystkie nasze części są znaczone a część która do nas wróciła nie miała żadnych znaków i była zakuta w inny sposób. Próbie oszu_stwa mówimy NIE i nie uznajemy zwrotu"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
18 paź 2017
"nie dostałem wgl paczki, sprzedający mnie olał, jak napisał meila a ja nie odpisałem to może mogłby być tak łaskawy i zadzwonić, ale no cóż"
Odpowiedź z 20 paź 2017:
"Witam. Faktycznie nie została do Pana wysłana paczka z mocowaniami. Mamy dużo paczek codziennie i jakimś niefartem przegapiliśmy Pana zamówienie. Można się było skontaktować z nami że nie dostał Pan paczki. Jesteśmy tylko ludźmi i czasami zdarzają się pomyłki. Wysłalibyśmy mocowania niezwłocznie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie dostałem wgl paczki, sprzedający mnie olał, jak napisał meila a ja nie odpisałem to może mogłby być tak łaskawy i zadzwonić, ale no cóż"
Odpowiedź z 20 paź 2017:
"Witam. Faktycznie nie została do Pana wysłana paczka z mocowaniami. Mamy dużo paczek codziennie i jakimś niefartem przegapiliśmy Pana zamówienie. Można się było skontaktować z nami że nie dostał Pan paczki. Jesteśmy tylko ludźmi i czasami zdarzają się pomyłki. Wysłalibyśmy mocowania niezwłocznie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
12 paź 2017
"Sprzęgło rozsypało się od razu po założeniu. Napisałem do kupującego ale nawet nie raczył mi odpisać...."
Odpowiedź z 20 paź 2017:
"Witam. Pisał Pan do nas o uszkodzeniu sprzęgiełka i miał nas Pan powiadomić kiedy część będzie do odebrania przez naszego kuriera w celu wymiany na sprawny. Nie zrozumiały jest dla nas komentarz że nie raczyliśmy odpisać. Czekaliśmy aż nas Pan powiadomi jak pisał w mailu. Wymienilibyśmy sprzęgiełko na drugie i sprawa byłaby pozytywnie załatwiona. Komentarz negatywny jest tutaj całkowicie zbędny bo chcieliśmy wymienić część a Pan nie dał nam szansy na to."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzęgło rozsypało się od razu po założeniu. Napisałem do kupującego ale nawet nie raczył mi odpisać...."
Odpowiedź z 20 paź 2017:
"Witam. Pisał Pan do nas o uszkodzeniu sprzęgiełka i miał nas Pan powiadomić kiedy część będzie do odebrania przez naszego kuriera w celu wymiany na sprawny. Nie zrozumiały jest dla nas komentarz że nie raczyliśmy odpisać. Czekaliśmy aż nas Pan powiadomi jak pisał w mailu. Wymienilibyśmy sprzęgiełko na drugie i sprawa byłaby pozytywnie załatwiona. Komentarz negatywny jest tutaj całkowicie zbędny bo chcieliśmy wymienić część a Pan nie dał nam szansy na to."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
19 wrz 2017
"Na wstępnie pragnę powiedzieć, iż nie polecam sklepu. Kupiłem skrzynie miesiąc temu, po tym czasie zaczęła poszarpywać a za pare dni wyskoczył błąd i teraz jedzie do naprawy, także NIE POLECAM SKLEPU. Te 14 dni gwaracji przejechała ale co z tego jak po miesiącu juz trzeba naprawiać.... katastrofa"
Odpowiedź z 20 wrz 2017:
"Niesłusznie wystawiony komentarz. Część używana z gwarancją rozruchową 14 dni. Klient nawet się nie kontaktował z nami. Nie mieliśmy pojęcia że skrzynia nie działa. Są to części używane. Na jakiej podstawie Nie poleca naszego sklepu. ?? Udzieliliśmy gwarancji na sprawdzenie skrzyni. Przykro nam że po upływie miesiąca skrzynia odmówiła posługi. Nie jesteśmy w stanie prześwietlić części i zapewnić że skrzynia będzie chodziła 100 tyś km . Z poważaniem Załoga Moto-Rozpęd ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na wstępnie pragnę powiedzieć, iż nie polecam sklepu. Kupiłem skrzynie miesiąc temu, po tym czasie zaczęła poszarpywać a za pare dni wyskoczył błąd i teraz jedzie do naprawy, także NIE POLECAM SKLEPU. Te 14 dni gwaracji przejechała ale co z tego jak po miesiącu juz trzeba naprawiać.... katastrofa"
Odpowiedź z 20 wrz 2017:
"Niesłusznie wystawiony komentarz. Część używana z gwarancją rozruchową 14 dni. Klient nawet się nie kontaktował z nami. Nie mieliśmy pojęcia że skrzynia nie działa. Są to części używane. Na jakiej podstawie Nie poleca naszego sklepu. ?? Udzieliliśmy gwarancji na sprawdzenie skrzyni. Przykro nam że po upływie miesiąca skrzynia odmówiła posługi. Nie jesteśmy w stanie prześwietlić części i zapewnić że skrzynia będzie chodziła 100 tyś km . Z poważaniem Załoga Moto-Rozpęd ."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
15 wrz 2017
"Zderzak miał być w stanie bdb pomimo odbioru osobistego nie dopatrzylem sie uszkodzeń pourywanych zaczepów i poklejonych uchwytow dopiero mechanik w warsztacie profesjonalnie dokonał oględzin i stwierdził powyższe uszzkidzenia .Nie polecam tego allegrowicza"
Odpowiedź z 16 wrz 2017:
"Stan naszych części staramy się dokładnie opisać na aukcji tak żeby klient wiedział co kupuje. Nie jest naszym zamiarem ukrywanie stanu faktycznego. Jeśli zdarzyło się nam pominąć jakieś urwane zaczepy to bardzo przepraszamy. Nie było to celowe. Można było zadzwonić do nas po zakupie i powiadomić nas o niedopatrzeniach. Myślę że rozwiązalibyśmy sprawę bez problemu. Trochę wyrozumiałości byśmy prosili co do części używanych. Szkoda ze zabrakło kontaktu ze strony klienta"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zderzak miał być w stanie bdb pomimo odbioru osobistego nie dopatrzylem sie uszkodzeń pourywanych zaczepów i poklejonych uchwytow dopiero mechanik w warsztacie profesjonalnie dokonał oględzin i stwierdził powyższe uszzkidzenia .Nie polecam tego allegrowicza"
Odpowiedź z 16 wrz 2017:
"Stan naszych części staramy się dokładnie opisać na aukcji tak żeby klient wiedział co kupuje. Nie jest naszym zamiarem ukrywanie stanu faktycznego. Jeśli zdarzyło się nam pominąć jakieś urwane zaczepy to bardzo przepraszamy. Nie było to celowe. Można było zadzwonić do nas po zakupie i powiadomić nas o niedopatrzeniach. Myślę że rozwiązalibyśmy sprawę bez problemu. Trochę wyrozumiałości byśmy prosili co do części używanych. Szkoda ze zabrakło kontaktu ze strony klienta"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4