99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1491

6

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 19:26

Lista ocen

16 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"brak słów "
Odpowiedź z 2 lis 2018:
"Kupujący wystawia negatyw - zamiast przedzwonić i sprawę wyjaśnić. Po moich kilku telefonach - odbiera i przekazuje, że poczta uszkodziła mu trochę album i on teraz chce zwrot kosztów. Występuję z prośbą o unieważnienie komentarza, ale tego nie robi -odpowiada że jak mu przyślę drugi album to usunie. Uszkodzenie nie powstało z mojej winy i kupujący zamiast wystąpić o reklamację do przewożnika wystawia 4 nie prawdziwe oceny. Zawszsze do takich spraw podchodzę sprawiedliwie i szukam porozumienia."
14 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"na zdjęciu są podane 4 opaski a otrzymałem jedna. Szkoda słów już nigdy nic nie zamówię u tego pana nie polecam..."
Odpowiedź z 2 lis 2018:
"Wystawia negatyw za rzecz kupioną za 1 zł, ale nie o to chodzi-nie potrafi dokładnie czytać (pisze opaska, i w opisie licytujesz jedną z nich- chodzi o kolor) -zamiast przedzwonić i sprawę wyjaśnić. Po rozmowie telefonicznej przyznaje mi rację że się pomylił. Występuję z prośbą o unieważnienie komentarza - odpowiada że tak, ale nie robi tego. Po kilku dniach pisze że jak przyślę mu 4 szt na swój koszt to usunie negatyw. Nie polecam sprzedawać nic temu młodemu chłopakowi. Ja nie mogę zrobić NIC."
5 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 wrz 2018:
"Kupujący bardzo nie poważny. Zamiast przedzwonić i na spokojnie powiedzieć o co dokładnie chodzi to wystawia komentarz negatywny. Wystawia oceny niezgodne z prawdą. Nie odbiera telefonów, nie odpowiada na e-maile. Nie daje nawet szansy zapoznać się z zarzutami (nie wiem jakimi - jak przedmiot jest dokładnie ten co na zdjęciu). Sam ten fakt świadczy o osobie, która robi zakupy. Widocznie chce się wyróżnić, kupując bardzo tanią rzecz i napisać negatywa. Lepiej tej osobie nic nie sprzedawać."
6 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 20 mar 2018:
"Moneta kupiona za 2,75 gr. w październiku, zapłacona i wysłana doszła do klienta po 3 dniach. Kupujący po kilku miesiącach robi porządki i zamiast przedzwonić i spokojnie sprawę wyjaśnić, ma satysfakcję i wystawia negatywa. Nie wiem za co, ale cóż tak bywa. Po rozmowie telefonicznej tak jak mówił - zwracam się z prośbą o usunięcie tego komentarza , a on z uśmiechem na twarzy odpowiada bardzo niekulturalnie i mówi żebym się ..... Przestrzegam innych sprzedających, przed tym Panem - nick phuwima."
13 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 7 lut 2018:
"Nie zgadzam się całkowicie z opinią. Kupujący, zamiast przedzwonić zgłosić ewentualnie zastrzeżenia - sprawę spokojnie wyjaśnić, wystawia negatyw bez podania przyczyny. Nie odbiera telefonu - nie odpowiada na emaile. Mamy telefony-najszybszy i najprostszy sposób kontaktu. Z poważaniem."
16 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety negatyw – odstąpienie od umowy nie udało się!! Sprzedający twierdzi, że nie otrzymał ani maila z informacją o odstąpieniu od umowy, ani towaru wysłanego pocztą – bardzo mało prawdopodobne. Pozostałem bez albumu i bez kasy. Poniekąd jestem sam sobie winien, ponieważ album wysłałem listem ekonomicznym zwykłym i nie mam żadnego potwierdzenia wysłania towaru – nauczka na przyszłość."
Odpowiedź z 7 lut 2018:
"Nie zgadzam się z opinią. Kupujący nie zgłosił faktu reklamacji i nie ustalił formy jej rozpatrzenia - sposobu wysyłki. Przesyłki zwrotnej nie otrzymałem. Mamy telefony-najszybszy i najprostszy sposób kontaktu. Z poważaniem."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro