98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

697

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:07

Lista ocen

7 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Problem ze zwrotem pieniędzy. Paczkę otrzymali wg śledzenia Inpost 30.11 a mówia ze 03.12. Po kilku upomnieniach email w końcu otrzymałem zwrot. Długo to trwało chociaż pisałem ze potrzebuje ich bo chce zamówić co innego na mikołaja. "
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"To czysta bezczelność i stek bzdur. Klient zakupił buty 24.11. odesłał je do nas 30.11. - piątek (wg monitoringu przesyłek), kurier natomiast dostarczył je do nas 3.12. - poniedziałek (tak działa firma Inpost). Klient w dniu 4.12. wysłał do nas zapytanie " Chce zamówić coś innego także proszę o szybszy przelew pozdrawiam. " Zwrot został już wykonany 6.12.2018. Czy wobec tego jest to długi czas oczekiwania ? Realizacja zwrotu w ciągu 4 dni !"
6 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Buty słabej jakości, strasznie śmierdzące! Po natychmiastowym zwrocie były ogromne problemy ze zwrotem gotówki. Po kilku mailach upominających, w tym mailu z info. że zgłaszam sprawę na Policję, Pani stwierdziła, że to są żadne pieniądze (mała kwota) i żebym sobie zgłaszała, bo to się nie zalicza do kradzieży. W końcu po terminie został wykonany zwrot pieniędzy. Nie uwzględniono zwrotu za przesyłkę. Po kilku mailach upominających dostałam zwrot za przesyłkę."
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Klientka kupiła sandały w promocyjnej cenie 34,99zł + 8,99zł przesyłka. Normalna cena tych butów to 69,99zl. Następnie skorzystała z darmowego zwrotu paczkomatem. Po upływie 2 dni od momentu otrzymania przesyłki, "straszyła" nas policją, wyzywała od złodziei i oszu,stów. BRAK SŁÓW. Zwrot został wykonany terminowo w pełnej kwocie 34,99zł + 8,99zł, więc Pani nie straciła ani złotówki, lecz pozostawiła po sobie piękny komentarz. @ do wglądu."
22 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar fatalny."
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Jeśli towar nie spełniał Pani oczekiwań i był "fatalny" wystarczyło się z nami skontaktować. Na zwrot miała Pani 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zamiast zostawiać po sobie komentarz negatywny oraz opinię: - za czas wysyłki 4* (wysyłka tego samego dnia), - Koszt wysyłki 3* przy czym była oferowana darmowa dostawa za 0zł; - 4* za obsługę kupującego - gdzie z Pani strony nie mieliśmy żadnego kontaktu. Co tu więcej dodać - dziękujemy!"
23 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Buty po dwóch dniach popsuły się,więc je zareklamowalam.Poprosilam o zwrot pieniędzy,ale w zamian otrzymałam te same buty które zostały byle jak zszyte. W odpowiedzi na moją reklamacje napisali, że paski sama sobie wyrwałam. Nie polecam."
Odpowiedź z 1 wrz 2018:
"Z tego modelu sprzedaliśmy dziesiątki par - dużo zadowolonych Klientek wracało po inne kolory. Niestety nie będziemy odpowiadać za mechanicznie zerwane paski ( w dodatku dwa, w dwóch butach w tym samym momencie - zadziwiające, w jaki sposób chodziła Pani w drugim bucie, po uszkodzeniu pierwszego ) Reklamacja nie została przyjęta, ale z uwagi na fakt, że dbamy o nasze Klientki, obuwie zostało poddane profesjonalnej naprawie u szewca. Komentarz jest złośliwy i nie na miejscu."
3 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Buty totalna porażka, rozleciały się po 2tygodniach użytkowania. Nie polecam!!"
Odpowiedź z 30 cze 2018:
"Jeśli "buty rozleciały się po 2 tygodniach" to dlaczego Pani ich nie reklamowała? Nie jesteśmy producentem obuwia. Posiadamy w naszym asortymencie ponad 100 różnych firm. Czas wysyłki oceniony na 1 gwiazdkę - wysyłka nastąpiła dokładnie po 16 godzinach od zakupu. Pani zakupiła buty o 17.22, a wysłane były następnego dnia o 9 rano. Koszt wysyłki 8,60zł oceniony również na 1 gwiazdkę, obsługa kupującego również na 1 gwiazdkę, co tu dużo mówić - dziękujemy za szczerą opinię..."
30 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"bardzo niska jakość"
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Jeśli towar nie spełniał Pani oczekiwań i "był niskiej jakości" wystarczyło się z nami skontaktować. Na zwrot miała Pani 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zamiast zostawiać po sobie komentarz negatywny wystarczyło do nas napisać. Dziękujemy!"
19 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam buty nie sprawdzone przed wysyłką. W jednym bucie wkładka ma wybrzuszenia. Brzydko to wygląda w sandałach."
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Jeśli towar nie spełniał Pani oczekiwań na zwrot miała Pani 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zamiast zostawiać po sobie komentarz negatywny wystarczyło do nas napisać. Wymienili byśmy wówczas buty na inną parę. Dziękujemy za powyższa opinię !"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro