98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

4216

54

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:44

Lista ocen

15 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Żarówki po dwóch miesiącach zaczęły migać, mimo kilkudniowej konwersacji ze sprzedających nie doszliśmy do porozumienia."
Odpowiedź z 13 mar 2019:
"Kupujący WoockyWodge twierdzi,że wszystkie zakupione żarówki zaczęły jednocześnie mrugać w tym samym czasie jednak z niewiadomych przyczyn nie chce przesłać reklamacji do sprawdzenia więc jak mamy sprawdzić towar, pomóc w rozwiązaniu problemu?"
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

11 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt niezgodny z opisem, canban oznacza że nie wykrywa błędu, w tym przypadku tak nie jest..... Porażka. "
10 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niezgodny wymiar srednicy zarowki, przez co nie wchodzi w gniazdo lampy"
Odpowiedź z 10 mar 2019:
"W aukcji przedmiot jest dokładnie zwymiarowany i podany jest wymiar żarówki "szerokość kołnierza:12mm" natomiast zwykła tradycyjna szklana ma 10mm, wystarczy przed zakupem przeczytać opis przedmiotu by uniknąć nieporozumień"
18 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"System can niedziala w tych żarówkach w vw caddy wywala błędy niepolecam"
15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po dwóch dniach przestały świecić i to dwie żarówki "
Odpowiedź z 15 sty 2019:
"W dniu 11.11.2018 ta sama osoba wystawiła negatywny komentarz,że świeciły 3dni lecz kupiła znowu i teraz,że świeciły 2 dni ... To są żarówki 12V nie 24V!"
12 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupując żarówki (jakiekolwiek a w szczególności led) spodziewałem się ,że będą przynajmniej w jakimś opakowaniu a nie zawinięte w folię bąbelkową !!! Nie działają obie. Nie polecam."
Odpowiedź z 12 sty 2019:
"W aukcji nie ma informacji,że żarówki posiadają kartonik i jest informacja "Listy wysyłane są w kopercie bąbelkowej na odpowiedzialność kupującego (w celu uniknięcia przypadkowego uszkodzenia przez Pocztę wybieraj ubezpieczoną paczkę lub kuriera zwłaszcza w przypadku zakupu żarówek,lampek itp)" paczki, przesyłki kurierskie są w twardych kartonach natomiast kupujący wybrał przesyłkę listową ekonomiczną która został zapakowana zgodnie z inf w aukcji,twierdzi że nie działają ale nie chce odesłać..."
7 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ledy padają bardzo szybko. Nie migają, owszem, przestają świecić :/ Wsadziłem stare, za które dałem po 1,50 i święcą dalej. "
Odpowiedź z 7 sty 2019:
"Pomylił Pan sprzedawców i wystawił komentarz nie temu sprzedawcy co należy ponieważ u nas był zakup w dniu 16.10 i w dniu 25.10 odesłał Pan sprawny towar jako zwrot do 14dni bez podania powodu (z oświadczeniem zwrotu oraz dowodem zakupu) i w dniu 7.11 allegro przyznało nam zwrot prowizji od zwróconej transakcji"
30 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam źle zapokowane wrzucone wszystko do bobelkowej koperty żarówki przyszły uszkodzone i właściciel nie brał za nie odpowiedzialności. [trzeba było paczkę ubezpieczyć] taka odpowiedź. Co do zwrotu części gotówki trzeba czekać 14 dni bo ty masz ty le czasu na zwrot i my też nie polecam. Do tego za te pieniądze efektu nie ma. JAK NIE CHCESZ STRACIĆ PIENIĘDZY NIE KUPUJ "
Odpowiedź z 30 gru 2018:
"Kupujący MartaPitek zakupił towar za 129zł,wybrał przesyłkę listową ekonomiczną, w aukcji jest informacja,że listy nadawane są w kopercie bąbelkowej i tak zostało wysłane.Po kilku dniach od otrzymania towaru stwierdził,że nie wykorzysta żarówek H1 i odesłał towar listem inpost, koperta ZWYKŁA SZARA (nawet nie bąbelkowa) przyszła w tragicznym stanie i żarówka uszkodzona więc po otrzymaniu zwrot został przelany za nieuszkodzone przedmioty,a że list inpost kupującego szedł wieki to też nasza wina"
17 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zdecydowanie nie polecam, żarówki niskiej jakości, ulegają uszkodzeniu po 6 miesiącach. Sprzedający nie chce odpowiedzieć za towar słabej jakości."
Odpowiedź z 17 gru 2018:
"Tłumaczyliśmy klientowi,że jego samochód tj Megane 2011 posiada system canbus (błąd spalonej żarówki) i do samochodu z canbus muszą być żarówki z oznaczeniem canbus tzn z wbudowanymi opornikami (inna oporność) i po 6m-cach znowu ta sama historia i znowu kupuje żarówki bez canbus i montuje do samochodu z canbus. Podczas korespondencji z dnia 5.12 miał odesłać reklamację lecz tego nie zrobił i woli kolejny raz kupić złe żarówki nie przenaczone do jego samochodu..."
14 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Żarówki przepaliły sie po 3 tyg . NIe polecam ! Sprzedajacy każe mi sprawdzać napiecia twierdzi że to wina auta a żarówki są cacy - Auto jest sprawne nie ma żadnych przepięć lecz on dalej swoje ..... Szkoda zachodu i czasu nie Polecam !!!"
Odpowiedź z 14 gru 2018:
"legolas5 twierdzi,że wszystkie zakupione żarówki przepaliły się, to nie jest normalne,zapytaliśmy o napięcie skoro wszystkie pali i otrzymaliśmy odpowiedź,że dobre i to wszystko, prosiliśmy by odesłać reklamację do sprawdzenia ale kupujący,że absolutnie nic nie będzie wysyłać i zgłosił spór do allegro lecz allegro przyznało nam rację,że należy odesłać reklamowany towar na co kupujący reaguje negatywem i tekstem,że kupi jeszcze inne by tylko wystawić kolejne negatywy.P.S zakup 2m-ce temu nie 3tyg"
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opis produktu niepełny. Brak ostrzeżeń o możliwości niedziałania żarówek w samochodach. Trudna komunikacja. Zwodzenie klienta."
Odpowiedź z 13 gru 2018:
"BohdarW posiada samochód z systemem canbus ( czyli pokazującym błąd spalonej żarówki) a zakupił żarówki zwykłe bez canbus, w aukcji nie ma nigdzie informacji,że współpracuje z systemem canbus,a żarówki z systeme canbus posiadają taką informację w specyfikacji. Kupujący odesłał żarówki, natychmiast otrzymał zwrot środków na konto i przez własne niedopatrzenie wystawia negatywa ..."
8 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Straszne badziewie "
Odpowiedź z 9 gru 2018:
"Negatywny komentarz od Pawel_Zuska mocno ogólnikowy, mało konstruktywny bez jakiegoś uzasadnienia. Klient nie chce wymienić na inny model ani odesłać zwrotu,a latarkę sobie zostawić zaprzeczając jednocześnie treści dodanego przez niego prymitywnego komentarza... W aukcji jest informacja posługiwania się trybami mocy światła i jak przełączyć ze słabszego trybu świecenia w mocniejszy, wystarczy poczytać opis"
30 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zarowki drogie i na.sztuki. Wywalilem do kosza bo swiatlo kiepskie i nie mieszcza sie w otwor h1. Lipa! Nie polecam!"
Odpowiedź z 2 gru 2018:
"Cena towaru jest widoczna podczas zakupu i jeżeli żarówka H1 w cenie 15zł jest zbyt droga to są dostępne tańsze w cenie 7zł. Dokonując zakupu klient wpisuje ilość sztuk i użytkownik damian180 kupił 1szt, zapłacił za 1szt i zwraca się do nas z pretensjami,że dostał 1szt nie 2??? W aukcji jest także informacja o przeznaczeniu/zastosowaniu żarówek nie do świateł mijania oraz podane są dokładne wymiary wystarczy przeczytać opis przed zakupem,a nie mieć pretensje do wszystkich dookoła ..."
27 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"lampki led po miesiącu użytkowania zaczęły mrugać. Problem został zgłoszony do sprzedającego .. w odpowiedzi uzyskałem informacje by zmierzyć napięcie czy jest prawidłowe. Niestety nie jestem elektromechanikiem, nie mam także multimetru by coś takiego zrobić. Skoro produkt jest wadliwy to najzwyczajniej w świecie należy go wymienić na dobry.. od tego jest reklamacja czy też gwarancja. tj jak kupić samochód który się zepsuje i od sprzedawcy usłyszeć weź se pan napraw bo może coś nie działa"
Odpowiedź z 27 lis 2018:
"Pisał Pan,że sprawdzi napięcie lecz nie doczekaliśmy się odpowiedzi ,a teraz "nie jestem elektromechanikiem, nie mam także multimetru by coś takiego zrobić" jedno wyklucza drugie,a co do reklamacji to wysłał Pan reklamację do sprawdzenia/rozpatrzenia? przez email żaden sprzedawca czy dystrybutor niestety tego nie zrobi"
26 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zwykła chińszczyzna"
Odpowiedź z 26 lis 2018:
"Żarówki w 100% działające, sprawne , zgodne z opisem lecz zbyt wygórowane wymagania użytkownika kacperus23 w stosunku do najtańszej żarówki w cenie 1,98zł , dostępne są w ofercie dużo mocniejsze z radiatorami, stabilizatorami na mocniejszych diodach lecz niestety nie w cenie 1.98zł i "Made in Poland" ..."
26 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Żarówki nie działają z SuperB II 2013, wyświetla błędy przepalonych żarówek!!! "
13 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam bo jak jest opisane że barwa biała- zimna to takie chciałem a nie niebieskie "
Odpowiedź z 13 lis 2018:
"Kupujący stil18 szuka żarówki czysto białej tj pomiędzy barwą zimną,a barwą ciepłą czyli barwy neutralnej a kupuje barwę zimną czyli barwę w skali Kelvina 4000-7000K , barwa zimna to barwa tzw xenon look i oferowane żarówki takie są,a żarówki nie występują w barwie niebieskiej."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro