Użytkownik Ectro

98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

7342

 

81

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (7423)
Polecam (7342)
Nie polecam (81)
21 lut 2018
"Przedmiot opłacony do mnie nie dotarł. Ponoć został wysłany i wrócił - tak twierdzi sprzedawca - ja natomiast nie miałem żadnego avizo, informacji z paczkomatu czy od kuriera. Prośba o ponowna przesyłkę - oczywiście z opłaceniem kosztów przeze mnie została zignorowana. Nie mam odpowiedzi na ostatnie maile. Nagrałem się na pocztę głosową również bez rezultatu. Po moich doświadczeniach z tym sprzedającym odradzam zakupy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przedmiot opłacony do mnie nie dotarł. Ponoć został wysłany i wrócił - tak twierdzi sprzedawca - ja natomiast nie miałem żadnego avizo, informacji z paczkomatu czy od kuriera. Prośba o ponowna przesyłkę - oczywiście z opłaceniem kosztów przeze mnie została zignorowana. Nie mam odpowiedzi na ostatnie maile. Nagrałem się na pocztę głosową również bez rezultatu. Po moich doświadczeniach z tym sprzedającym odradzam zakupy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
19 lut 2018
"Głośnik przyszedł do mnie z opóźnieniem i nie działający, pudełko posklejane na taśmę i całe zdezelowane. A na dodatek brak kontaktu ze sprzedającym. Żenada..."
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Jeżeli przesyłka była do Pana dzisiaj doręczona, i nie widzimy żadnego zgłoszenia z Pana strony, żadnej wiadomości z zastrzeżeniami do produktu, i tego samego dnia otrzymujemy komentarz że brak kontaktu ze sprzedającym? To kiedy próbował się Pan kontaktować? Jeżeli nawet wysłał by Pan dziś zgłoszenie, to czasem trzeba się liczyć że odpowiedź może być dnia następnego udzielona, ale od razu najlepiej wystawić komentarz..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Głośnik przyszedł do mnie z opóźnieniem i nie działający, pudełko posklejane na taśmę i całe zdezelowane. A na dodatek brak kontaktu ze sprzedającym. Żenada..."
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Jeżeli przesyłka była do Pana dzisiaj doręczona, i nie widzimy żadnego zgłoszenia z Pana strony, żadnej wiadomości z zastrzeżeniami do produktu, i tego samego dnia otrzymujemy komentarz że brak kontaktu ze sprzedającym? To kiedy próbował się Pan kontaktować? Jeżeli nawet wysłał by Pan dziś zgłoszenie, to czasem trzeba się liczyć że odpowiedź może być dnia następnego udzielona, ale od razu najlepiej wystawić komentarz..."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
18 lut 2018
"Brak kontaktu ze sprzedającym, inny model stacji pogodowej niż na aukcji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak kontaktu ze sprzedającym, inny model stacji pogodowej niż na aukcji."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
16 lut 2018
"Brak możliwości otrzymania zaświadczenia wymaganego do reklamacji firmy kurierskiej."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak możliwości otrzymania zaświadczenia wymaganego do reklamacji firmy kurierskiej."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
15 lut 2018
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Zwykły złośliwy komentarz, gdy klient chciał odesłać produkt odstępując od umowy i oczekiwał że jeszcze my pokryjemy koszt odesłania. Gdy się dowiedział że musi odesłać na swój koszt, odesłanie już mu się nie kalkulowało więc w złośliwości podziękował nam negatywnym komentarzem. Dla kupującego rada, by następnym razem zastanowił się nad zakupem, jeżeli nie chce ponosić kosztów odesłania, dlaczego sprzedawca ma płacić za bezmyślność kupującego?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Zwykły złośliwy komentarz, gdy klient chciał odesłać produkt odstępując od umowy i oczekiwał że jeszcze my pokryjemy koszt odesłania. Gdy się dowiedział że musi odesłać na swój koszt, odesłanie już mu się nie kalkulowało więc w złośliwości podziękował nam negatywnym komentarzem. Dla kupującego rada, by następnym razem zastanowił się nad zakupem, jeżeli nie chce ponosić kosztów odesłania, dlaczego sprzedawca ma płacić za bezmyślność kupującego?"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
6 lut 2018
"Towar zwróciłem, nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Zycie. Odradzam zakupy."
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Zakup dokonany na firmę więc odstąpienie i zwrot towaru nie przysługuje. Odsyłanie na siłę oczekując zwrotu pieniędzy? Towar możemy odesłać po pokryciu kosztów odesłania."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar zwróciłem, nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Zycie. Odradzam zakupy."
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Zakup dokonany na firmę więc odstąpienie i zwrot towaru nie przysługuje. Odsyłanie na siłę oczekując zwrotu pieniędzy? Towar możemy odesłać po pokryciu kosztów odesłania."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
5 lut 2018
"Niestety radio budzik nie działa na baterie ..."
Odpowiedź z 5 lut 2018:
"Że nie działa na baterie? Specyfikacja na aukcji wyraźnie podaje że zasilanie sieciowe a nie bateryjne, i sprzedawca winny temu że kupujący nie potrafił przeczytać opisu przedmiotu..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety radio budzik nie działa na baterie ..."
Odpowiedź z 5 lut 2018:
"Że nie działa na baterie? Specyfikacja na aukcji wyraźnie podaje że zasilanie sieciowe a nie bateryjne, i sprzedawca winny temu że kupujący nie potrafił przeczytać opisu przedmiotu..."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
5 lut 2018
"wciąż nie otrzymałem właściwego towaru, a sprzedający nie odpisuje na emaile. Dlatego narazie negatyw. Jeśli uda się zakończyć sprawę i otrzymamy towar i zwrot nadpłaty to zmienię ocenę. Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"wciąż nie otrzymałem właściwego towaru, a sprzedający nie odpisuje na emaile. Dlatego narazie negatyw. Jeśli uda się zakończyć sprawę i otrzymamy towar i zwrot nadpłaty to zmienię ocenę. Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
26 sty 2018
"Towar który miał być wysłany natychmiast został wysłany po 5 dniach : powód- brak towaru na magazynie. Odpowiedz na mojego maila po 3 dniach bez żadnego przepraszam, natomiast ze stwierdzeniem, ze przecież dostałam maila po zakupie z informacją o braku towaru- niestety takiego maila nie dostałam. Dokonałam u nich zakupu w środę (dostawa InPost ) ze względu na to, iż grill był mi potrzebny na weekend, a dostałam go dopiero po weekendzie we wtorek. Dla mnie to brak szacunku dla swojego klienta."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar który miał być wysłany natychmiast został wysłany po 5 dniach : powód- brak towaru na magazynie. Odpowiedz na mojego maila po 3 dniach bez żadnego przepraszam, natomiast ze stwierdzeniem, ze przecież dostałam maila po zakupie z informacją o braku towaru- niestety takiego maila nie dostałam. Dokonałam u nich zakupu w środę (dostawa InPost ) ze względu na to, iż grill był mi potrzebny na weekend, a dostałam go dopiero po weekendzie we wtorek. Dla mnie to brak szacunku dla swojego klienta."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
15 sty 2018
"Urządzenie jednorazowaego użytku NIE POLECAM. Zero kontaktu ze sprzedającym."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Urządzenie jednorazowaego użytku NIE POLECAM. Zero kontaktu ze sprzedającym."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
14 sty 2018
"Wyslany towar nie zgodny z opisem, kupilem 2x2.5mm a dostalem 2x1.5mn chcialem wymienic ale nie bylo odpowiedzi po kilku mail, generalnie mnie olali, nie polecam"
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Przewód został dostarczony na pewno zgodny, ale poprosiliśmy o odesłanie w celu weryfikacji, to zamiast odesłać lepiej wystawić negatywny komentarz.."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wyslany towar nie zgodny z opisem, kupilem 2x2.5mm a dostalem 2x1.5mn chcialem wymienic ale nie bylo odpowiedzi po kilku mail, generalnie mnie olali, nie polecam"
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Przewód został dostarczony na pewno zgodny, ale poprosiliśmy o odesłanie w celu weryfikacji, to zamiast odesłać lepiej wystawić negatywny komentarz.."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
12 sty 2018
"Otrzymałem inny model stacji jak w transakcji. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymałem inny model stacji jak w transakcji. "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
6 sty 2018
"TOWAR ZAPŁACONY I DO TEJ PORY NIE DOSTARCZONY!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"TOWAR ZAPŁACONY I DO TEJ PORY NIE DOSTARCZONY!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
5 sty 2018
"Sprzedawca, nie wyslal towaru, nie kontaktuje sie, telefon niedostepny"
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"żeby przesyłka mogła byc wysłana należy podac pełen poprawny adres. Niestety tutaj nie zostało to uczynione, mimo naszych wezwac o uzupelnienie danych, wiec jak przesylka miala byc wyslana?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedawca, nie wyslal towaru, nie kontaktuje sie, telefon niedostepny"
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"żeby przesyłka mogła byc wysłana należy podac pełen poprawny adres. Niestety tutaj nie zostało to uczynione, mimo naszych wezwac o uzupelnienie danych, wiec jak przesylka miala byc wyslana?"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 gru 2017
"Uwaga!! Słuchawki przyszły niesprawne. Po odesłaniu towaru nie mam ani słuchawek ani pieniędzy. Kontakt zerowy telefoniczny i mailowy. Nie kupujcie u tego alegrowicza."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Uwaga!! Słuchawki przyszły niesprawne. Po odesłaniu towaru nie mam ani słuchawek ani pieniędzy. Kontakt zerowy telefoniczny i mailowy. Nie kupujcie u tego alegrowicza."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
12 gru 2017
"Nie rzetelny - pieniądze wysłałem po czterech dniach roboczych, a twierdzi, że za długo czekał na zapłatę, bez żadnego kontaktu wcześniej z kupującym, anulował mój zakup. *** NIE POLECAM. ***"
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Czy trzeba być tak złośliwym ? Wpłatę otrzymaliśmy po 6 dniach od zakupu . Grzecznie przedstawiliśmy sprawę i zamiast zrozumieć sytuację, gdzie przeprosiliśmy i zwrot został od razu dokonany, to lepiej się ogryźć komentarzem? Przypadków gdzie klienci kupują i nie dokonują zapłaty rezygnując bez powiadomienia jest mnóstwo, i z naszej perspektywy musielibyśmy 1/4 towaru mieć ciągle w rezerwacji bo komuś się po tygodniu przypomni albo i nie o zakupie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie rzetelny - pieniądze wysłałem po czterech dniach roboczych, a twierdzi, że za długo czekał na zapłatę, bez żadnego kontaktu wcześniej z kupującym, anulował mój zakup. *** NIE POLECAM. ***"
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Czy trzeba być tak złośliwym ? Wpłatę otrzymaliśmy po 6 dniach od zakupu . Grzecznie przedstawiliśmy sprawę i zamiast zrozumieć sytuację, gdzie przeprosiliśmy i zwrot został od razu dokonany, to lepiej się ogryźć komentarzem? Przypadków gdzie klienci kupują i nie dokonują zapłaty rezygnując bez powiadomienia jest mnóstwo, i z naszej perspektywy musielibyśmy 1/4 towaru mieć ciągle w rezerwacji bo komuś się po tygodniu przypomni albo i nie o zakupie."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
11 gru 2017
"Przyszło zupełnie nie to co zamawiałem. Po próbie kontaktu zero odzewu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przyszło zupełnie nie to co zamawiałem. Po próbie kontaktu zero odzewu."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
8 gru 2017
"Czekam z oceną ale widać olewa się klienta"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Czekam z oceną ale widać olewa się klienta"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1