97,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1423

39

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:32

Lista ocen

17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"otrzymałem inny rysik niż ten co licytowałem. prosili o zdjęcia ,które wysłałem i cisza. kupiłem sobie gdzie indziej rysik, który pasuje do wszystkich typu urządzeń a nie tylko do samsunga note "
14 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety ten zakup to koszmar. Wolizka dla chłopca, zamówiona zielona przyszła różowa. Mega problem z kontaktem, tel i mail w Allegro błędny. Po wielkich problemach udał się skontaktować, 0 informacji o możliwości wymiany koloru wiec zamówiłem z innej aukcji. 2 lub 3dni czekanania na jakiś numer zwrotu, zamawianie kuriera samemu na numer klienta sprzedającego istny koszmar a na koniec proszenie się o zwrot pieniędzy pomimo ze odstąpienie od umowy było przez Allegro zwrot na kartę a chcieli konto"
3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W parametrach aukcji pojemność pendrive 128GB, w rzeczywistości 16GB. Gwoli sprawiedliwości w tytule było napisane prawidłowo, ale zauważyłem, że u tego Sprzedającego to nie jest wypadek przy pracy. Brak odpowiedzi na prośbę o wyjaśnienie."
Odpowiedź z 3 sty 2019:
"Oczywiscie dostalismy prosbe o wyjasnienie, przyznalismy sie do bledu i bledny parametr zmienilismy, podziekowalismy i odeslalismy emaila. Jak klient nie odczytuje odpowiedzi to niech nie wystawia nieslusznie komentarza"
28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dnia 05/12/2018 zakupiłem siekierę Fiskars. Dnia 12/12/2018 napisałem z pytaniem co się dzieje z moją przesyłką. Otrzymałem odpowiedz " Będzie dzisiaj sprawdzone i odpowiedziane". W dniu 14/12/2018 dzwonię i telefon podaje informacje że z powodu natłoku proszą o kontakt za pomocą services.brickyourdream@gmail..Odeszła mi ochota na kontakt z Pańswa firmą.Proszę o przesłanie gotówki na moje konto."
27 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

26 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po wpłacie nie otrzymałem towaru , brak kontaktu ze strony sprzedawcy - dopiero po 2 tyg. po moim mailu stwierdził ze nie ma towaru ale poszuka - co zajęło kolejne 2 tyg. .... oczywiście bezskutecznie. Zwrot pieniędzy nastąpił dopiero po otworzeniu sporu"
Odpowiedź z 26 lis 2018:
"Witam, Przepraszamy za zaistniałą sytuację, dokładamy wszelkich starań aby taki przypadków nie było."
12 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam lalkę, na aukcji było napisane że dostępne są 2 wzory, wybrane losowo. Otrzymałam trzeci wzór, zupełnie inny"
Odpowiedź z 19 lis 2018:
"Witam, Za zaistniałą sytuację przepraszamy, szkoda jedynie ze informacja dotarła tylko za pomocą komentarza. Zawsze można rozwiązać problem i dojść do porozumienia."
5 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak faktury (paragonu również). Brak możliwości kontaktu."
Odpowiedź z 19 lis 2018:
"Witam, Faktura jest wysyłana automatycznie na podany email, więc jeśli nie doszła to można się skontaktować i otrzymać jeszcze raz."
30 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"2 października dokonałem zakupu u sprzedającego. Do dziś nie otrzymałem towaru. Najpierw towar został wysłany na nieprawidłowy adres do paczkomatu na drugi koniec Polski. W odpowiedzi usłyszałem że gdy towar wróci spowrotem do sprzedajacego wyślę go ponownie. Do dziś "ani widu ani słychu". "
28 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar po ponad miesiącu nadal do mnie nie trafił."
14 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zbyt długi czas na przelew z racji odstąpienia od umowy. Sprzedający nie kontroluje co się dzieje. Trzeba napisać na allegro że ma się z nim problem w innym razie on nie widzi problemu. Chaotyczny sprzedawca. "
12 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Transakcja nie doszła do realizacji przez 3 tygodnie. Sprzedający nie dysponuje towarem który oferuje na swojej aukcji."
9 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak towaru na stanie,ok - jesteśmy ludźmi każdy może popełnić błąd ale propozycja że zamiast obudowy do dysku 2,5" chcecie mi sprzedać taki do 3,5" to już chyba nie profesjonalne podejście !!! dodatkowo nadal brak zwrotu zapłaty (miesiąc od sprzedaży) lub dokładniej 20dni po prośbie o zwrot wpłaconych pieniędzy !!! Kwota nie duża ale sposób załatwienia sprawy -to żenada!!! Jesteśmy na allegro dopiero "od niedawna" czyli od 2002r i to pierwsze takie potraktowanie kupującego w naszej historii "
3 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W porównaniu z innymi sprzedającymi czekałem długo na przesyłkę, w dodatku zamówienie dotarło do mnie nie kompletne."
3 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Owszem otrzymałem towar , ale mi nie działał i zwróciłem go zgodnie z przysługującym mi prawem. Po wypełnieniu stosownego formularza do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu. Nie odpisują również na emaile. Odpuściłem bo nie chodzi o miliony tylko o niewielką kwotę. Ale cóż tak się klienta nie traktuje. "

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro