Użytkownik alemedia_pl

99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

2939

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (2949)
Polecam (2939)
Nie polecam (10)
23 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
4 kwi 2018
"O ile samo zamówienie przebiegło prawidłowo, o tyle zwrot towaru to droga przez mękę. 6 marca wypełniłem formularz zwrotu, 7 marca nadałem zwrot w paczkomacie, 8 marca sprzedający otrzymał zwracane etui. Po 14 dniach kiedy nadal nie było pieniędzy napisałem do sprzedającego 2 maile w odstępie kilku dni ale pozostały bez odpowiedzi. Pieniądze udało się odzyskać dopiero dzisiaj - po niemal miesiącu od zwrotu towaru - tylko dzięki interwencji pracownika Allegro."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"O ile samo zamówienie przebiegło prawidłowo, o tyle zwrot towaru to droga przez mękę. 6 marca wypełniłem formularz zwrotu, 7 marca nadałem zwrot w paczkomacie, 8 marca sprzedający otrzymał zwracane etui. Po 14 dniach kiedy nadal nie było pieniędzy napisałem do sprzedającego 2 maile w odstępie kilku dni ale pozostały bez odpowiedzi. Pieniądze udało się odzyskać dopiero dzisiaj - po niemal miesiącu od zwrotu towaru - tylko dzięki interwencji pracownika Allegro."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
4 kwi 2018
"Miałem takiego samego typu opaskę do Samsunga Note 3, potem Note 4 i obejmowało telefon zdecydowanie ciaśniej (lepiej) niż to zakupione w alemedia dla modelu S8. Telefon dosłownie lata w wewnątrz opaski i boje się, że przy bardziej intensywnej aktywności smartphone może z niego wypaść."
Odpowiedź z 4 kwi 2018:
"Właściwe etui zostało dosłane. Przepraszamy za kłopot"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Miałem takiego samego typu opaskę do Samsunga Note 3, potem Note 4 i obejmowało telefon zdecydowanie ciaśniej (lepiej) niż to zakupione w alemedia dla modelu S8. Telefon dosłownie lata w wewnątrz opaski i boje się, że przy bardziej intensywnej aktywności smartphone może z niego wypaść."
Odpowiedź z 4 kwi 2018:
"Właściwe etui zostało dosłane. Przepraszamy za kłopot"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
29 sty 2018
"niestety, szkła nie pasują do wyświetlacza - są zdecydowanie za małe. Towar odesłałem, odebrany został przez Sprzedającego w dniu 5.01.2018, kilkukrotnie wysyłałem maile z żądaniem zwrotu pieniędzy - niestety bezskutecznie, dopiero interwencja za pomocą formularza Allegro zmusiła Sprzedającego do oddania w dniu 26.01.2018 pieniędzy."
Odpowiedź z 20 lut 2018:
"W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej bardzo się cieszę, że doszliśmy wspólnie do porozumienia i finalnie sprawa została pozytywnie zakończona. Proszę o unieważnienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niestety, szkła nie pasują do wyświetlacza - są zdecydowanie za małe. Towar odesłałem, odebrany został przez Sprzedającego w dniu 5.01.2018, kilkukrotnie wysyłałem maile z żądaniem zwrotu pieniędzy - niestety bezskutecznie, dopiero interwencja za pomocą formularza Allegro zmusiła Sprzedającego do oddania w dniu 26.01.2018 pieniędzy."
Odpowiedź z 20 lut 2018:
"W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej bardzo się cieszę, że doszliśmy wspólnie do porozumienia i finalnie sprawa została pozytywnie zakończona. Proszę o unieważnienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
26 gru 2017
"Niestety szkło nie pasuje do telefonu, opis towaru jest niezgodny z opisem."
Odpowiedź z 20 lut 2018:
"Bardzo się cieszę, że szkiełko finalnie pasuje i jest Pan zadowolony. Pozdrawiam serdecznie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety szkło nie pasuje do telefonu, opis towaru jest niezgodny z opisem."
Odpowiedź z 20 lut 2018:
"Bardzo się cieszę, że szkiełko finalnie pasuje i jest Pan zadowolony. Pozdrawiam serdecznie"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
23 gru 2017
"Przysłano mi folię do Lumii 535 a zamówiłem do 550. Brak chęci wyjaśnienia pomyłki."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Bardzo się cieszę, że szkiełko finalnie pasuje i jest Pan zadowolony. Pozdrawiam serdecznie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przysłano mi folię do Lumii 535 a zamówiłem do 550. Brak chęci wyjaśnienia pomyłki."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Bardzo się cieszę, że szkiełko finalnie pasuje i jest Pan zadowolony. Pozdrawiam serdecznie"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
11 paź 2017
"Zrobił zwrot towaru, ale sprzedawca nie wrócił pieniędzy. Towar też nie chce wysłać z powrotem."
Odpowiedź z 23 paź 2017:
"Nie może Pan zwrócić towaru używanego. Produkt ma zerwane wszystkie folie ochronne, jest brudny i porysowany. Bardzo nam przykro ale produkt został do Pana odesłany."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zrobił zwrot towaru, ale sprzedawca nie wrócił pieniędzy. Towar też nie chce wysłać z powrotem."
Odpowiedź z 23 paź 2017:
"Nie może Pan zwrócić towaru używanego. Produkt ma zerwane wszystkie folie ochronne, jest brudny i porysowany. Bardzo nam przykro ale produkt został do Pana odesłany."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
13 lip 2017
"Dobry kontakt ze sprzedającym szybka wysyłka niestety produkt niezgodny z opisem całkiem inny niż na zdjęciu za małe szkło dosłownie mniejsze niż ekran na dodatek się odkleja po bokach dookoła . Zatrzymałam produkt tylko dlatego że przesyłka była droższa niż szkło i nie miałam czasu na kupno drugiego."
Odpowiedź z 11 sie 2017:
"Cieszymy się, że finalnie jest pan usatysfakcjonowany z zakupów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dobry kontakt ze sprzedającym szybka wysyłka niestety produkt niezgodny z opisem całkiem inny niż na zdjęciu za małe szkło dosłownie mniejsze niż ekran na dodatek się odkleja po bokach dookoła . Zatrzymałam produkt tylko dlatego że przesyłka była droższa niż szkło i nie miałam czasu na kupno drugiego."
Odpowiedź z 11 sie 2017:
"Cieszymy się, że finalnie jest pan usatysfakcjonowany z zakupów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
10 maj 2017
Odpowiedź z 5 cze 2017:
"Cieszymy się, że finalnie jest Pan zadowolony z zakupu. Bardzo prosimy o usunięcie komentarza. Pozdrawiamy zespół AleMedia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 5 cze 2017:
"Cieszymy się, że finalnie jest Pan zadowolony z zakupu. Bardzo prosimy o usunięcie komentarza. Pozdrawiamy zespół AleMedia."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3