98,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1682

32

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:10

Lista ocen

15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem i opłaciłem 4 szt. etui - dostałem 3. Nie otrzymałem dowodu zakupu. Po wielu upomnieniach wystawiono FVAT na 3 szt.! Po zwróceniu towaru (zachowałem tylko 1 szt.) odmówiono zwrotu kosztów wysyłki. Korekta na 2 szt. do zupełnie innej FVAT (z 4-ema szt.) Ewidentna manipulacja dokumentami! Sprzedający 3-miesiące wystawia dokumenty (do dziś nie otrzymałem poprawnych) i przeciąga zwrot pieniędzy - gdyby nie naciski Allegro i groźba blokady konta, olał by temat. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!"
11 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający wysłał zły towar. Po skontaktowaniu się odpisywał tylko co 2 dni gdzie na końcu kontakt znikną. Telefon ma cały czas zajęty nie można się skontaktować. Nie polecam "
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem towar inny niż zamawiałem. Pomimo mojej interwencji nikt się do mnie nie zgłosił. Próba telefoniczna nie dała rezultatu ponieważ podane numery były nieodbierane. Do tej pory żadnego odzewu ze strony sprzedającego "
16 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie zgodny ze zdjęciem - inny model. Kontakt - "dno, muł i wodorosty" i niech nikt nie liczy na zwrot kasy po odesłaniu towaru."
4 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupione etui i szkło, ktore przyszlo uszkodzone. Zero kontaktu ze sprzedającym dopiero po interwencji i Allegro jakiś odzew. Pomimo zapewnień sprzedawcy brak wysyłki nowego szkła, później chęć zwrotu gotówki której do tej pory nie otrzymałam. Najgorszy sprzedawca u jakiego kupowałam na Allegro. Proszę o natychmiastowy zwrot gotówki za uszkodzona cześć zamówienia bo mam dosyć czekania ! "
28 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesłany towar niezgodny z opisem, dodatkowo dość długi czas realizacji/wysyłki. Kontakt ze sprzedającym bardzo trudny, na malie odpisuje z opóźnieniem, lakonicznie, telefonu nie odbiera, pieniędzy nie zwrócił. Odradzam zakupy u tego sprzedawcy!!!"
17 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ładowarka zepsuta, nie działa"
Odpowiedź z 26 lis 2018:
"Wystarczy zgłosić sprawę i skorzystać z gwarancji. Pozdrawiam"
17 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dnia 6 listopada 2018 r. zakupiłam PORTFEL KABURA ETUI POKROWIEC do LG G4c / MAGNA (6310382480). 8 listopada otrzymałam maila informującego o wycofaniu towaru ze sprzedaży. Sprzedawca zaproponował zwrot poniesionych kosztów, na co przystałam i o czym poinformowałam sprzedawcę w odpowiedzi na maila (z podaniem nr mojego konta bankowego). 16 listopada mój telefon został "odrzucony" przez sprzedawcę. Kontakt mailowy i telefoniczny zignorowany przez sprzedającego. NIE POLECAM ALLEGROWICZA."
31 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"inny towar od zamawianego"
Odpowiedź z 26 lis 2018:
"Prosimy zgłosić sprawę, postaramy się szybko rozwiązać problem."
31 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"etui nie zgodne z opisem. wysyłka nastąpiła po 4 dniach od zakupu. Na maila z reklamacja nie odpisuja. Nie polecam"
Odpowiedź z 26 lis 2018:
"W sobotę i niedzielę nie pracujemy. Wysyłka nastąpiła terminowo. Niestety maila nie odnaleźliśmy. Prosimy o zgłoszenie sprawy."
21 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W pokrowcu brak jest "języczka" zabezpieczającego przed otwarciem. Ten element jest widoczny na zdjęciach przedstawionych w aukcji."
11 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sam produkt raczej średniej jakości , ale jak za te pieniądze jest ok. Ja produkt zwróciłem ponieważ nie pasował do mojego telefonu, i tu zaczęły sie schody od 2 tyg czekam na zwrot pieniędzy 3 telefony za każdym razem "sprawdzę dam znać" (nie dali). Jeśli to czytacie to tzn że pieniędzy nadal nie odzyskałem :) PS. Moja opinia jest całkowicie subiektywna , nie twierdzę ze jest to zła firma no ale ja mam taką sytuację więc o niej piszę."
9 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar niezgodny z opisem. Kontakt mailowy urwany ze strony sprzedawcy"
5 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mocowanie telefonu ma luzy czego konsekwencją jest drżenie całego uchwytu. W tym wypadku telefon z mocowaniem powinien być oparty o deskę rozdzielczą aby cały nie drgał. Nie polecam tego produktu. "
Odpowiedź z 6 paź 2018:
"Ten uchwyt jest bardzo dobrej jakości i nie jest to tania chińszczyzna. Jeśli się trafił uszkodzony egzemplarz to wymienimy go gwarancyjnie. Nie ma problemu. Prosimy o kontakt."
23 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Z tego co widzę to nie jestem pierwszy że wysłano towar niezgodnie z zamówieniem. Brak zwrotu kosztów wysyłki. Zwodzenie i brak chęci współpracy z klientem, jedynie przy pomocy allegro można uzyskać jakiekolwiek działanie ze strony sprzedającego. Życzę powodzenia w handlu. pozdrawiam"
Odpowiedź z 6 paź 2018:
"Właściwy towar został dosłany w trybie ekspresowym. Klient zamiast darmowego zwrotu przez paczkomat wysłał towar pocztą generując niepotrzebne koszty. Finalnie zwróciliśmy ten koszt dla dobra klienta i na koniec taki ładny komentarz. No nic... Dziękujemy :)"
21 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałem zupełnie inny uchwyt niż zamawiałem, którego stan był tragiczny. Może się zdarzyć każdemu pomylić przy wysyłce, ale przez ponad tydzień jestem zwodzony, że coś będzie w tej sprawie zrobione. Bardzo olewcze podejście do reklamacji. Nie polecam."
26 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar zwróciłem zaraz po wybraniu zwrotu przez allegro i odesłałem na drugi dzień (26.06.2018), potem mailowo wysyłałem info że cały czas nie dostałem zwrotu pieniędzy (nie mam ich do dziś) ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 6 paź 2018:
"Nie mogliśmy odnaleźć tej paczki. Sprawa załatwiona. Za wydłużony czas zwrotu przepraszamy."
19 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Uchwyt opada, nie utrzymuje telefonu."
27 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wszystko byłoby super gdyby nie fakt, że uchwyt po prostu jest słaby. Jednak uczciwie trzeba przyznać, że za takie pieniądze trudno spodziewać się jakości."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro