99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

8189

26

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:27

Lista ocen

15 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Biorę się do malowania a tu pędzla brak :("
10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak pędzla w przesyłce. Kolejne dwa oleje kupiłam u innego sprzedawcy. Taniej, bo bez pędzla. Na tej aukcji drożej i tez bez pędzla."
4 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak kontaktu ze sprzedającym, po interwencji allegro (bardzo polecam tą drogę rozwiązywania problemów) przesyłka wreszcie przyszła (opłacona 28.06, przyszła 4.07) ale bez jednego z zamówionych towarów. Nie po to zamawiam przez internet, żebym musiał jeździć do sklepu. Nie polecam sprzedawcy jeśli komuś zależy na czasie i normalnym (takim jak w opisie) przebiegu transakcji."
10 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

8 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie polecam! dostalismy inną farbę niż zamawialismy, nastepnie przez prawie miesiąc musialam przypominac o zwrocie kosztów. Co najlepsze najpierw zwrocil nam mniejszą kwote niz cena farby, dopiero przy pomocy Allegro odzyskalismy całość. "
31 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar zwrócony natychmiast oryginalnie zamknięty, od 2 maja znajduje się u sprzedającego, mimo rozmowy telefonicznej, przypomnienia mailowego oraz sms- brak zwrotu pieniędzy. Sprawa zgłoszona do Allegro."
8 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"impregnat i lazura zamówiona 29.04.2019.Dzwoniłem,pisałem maile do dzisiaj to jest 08.05 nie ma wysyłki ani jakiego kolwiek powiadomienia.NIE POLECAM.Rezygnuję z zakupu."
8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakup 8.03 towar wysyłany bez dowodu zakupu o który prosiłam przy zakupie, dopiero po interwencji Allegro Sprzedający wystawił Fv z datą 26.03 i wysłał na @ "
3 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamowilem fuge okazalo sie ze musza ja sprowadzic z niemiec ,czekalem miesiac w koncu po moim telefonie do firmy pan powiedzial ze tego koloru juz nieprodukuja .Czy nie mozna bylo tego odrazu zalatwic a nie zwodzic przez miesiac."
Odpowiedź z 19 gru 2018:
"Z przykrością informujemy, że i Pan i my padliśmy ofiarą błędnej informacji od producenta, który cały czas twierdził, że produkt, który Pan zamówił przyjedzie z Niemiec. Jak wiemy nie przyjechał. Jakbyśmy wiedzieli, że nie będzie to taką informację byśmy przekazali. Przepraszamy. Staramy się wyeliminować takie błędy."
12 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie wysłano z zakupem faktury"
Odpowiedź z 13 lis 2018:
"Drogi kliencie nie wysłano z towarem, ale wysłano e-mailem 8.11.2018 r o godz. 13:23. Za co więc negatywny komentarz? Prosimy o jego usunięcie."
6 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam sprzedawcy. Wysłał dwie z czterech zamówionych farb, nie odbierał telefonów, rozlaczal się. Dopiero zgłoszenie na allegro sprawiło że oddał pieniądze. Szkoda czasu na takich kontrahentów. Wszelkie odpowiedzi na komentarz proszę traktować jako bzdure. Zawsze będzie się bronił a tak na prawdę ma w d.... klienta. "
Odpowiedź z 13 lis 2018:
"Szanowna klientko. Zgadzamy się, że nie przyłożyliśmy się należycie do transakcji. Po części ze swojej winy, po części z winy dostawcy. Mieliśmy 2 z 4 sztuk i te dwie wysłaliśmy. Pozostałe oleje przyszły od dostawcy w ciągu dwóch dni, ale zamiast bazy A czyli białej przyjechały same bazy C do barwienia ciemnych kolorów. Nie bronimy się, wyjaśniamy. Przykro nam, że tak się stało i że wprowadziliśmy Panią w błąd. Pracujemy nad tym, żeby się to nie powtórzyło. Pieniądze zwróciliśmy w od razu."
20 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety opakowanie w którym znajdowała się farba nie miało oznaczeń "ostrożnie" stąd po odpakowaniu okazało się, że wiadro z farba miało pęknięcie, przez które farba wyciekala i trzeba bylo ja przelać do wiadra zastepczego. Duży minus za przygotowanie wysyłki."
14 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam, radzę nie kupować u tego pana w tym sklepie. Dwa powody które niestety pokazują szacunek do klienta. Pierwszy powód towar nie został wysłany do dziś a został zamawiany 3 tygodnie temu. Drugi obsługa poniżej wymagań po prostu ludzie przypadkowi z ulicy wzięci do pracy. pozdrawiam "
Odpowiedź z 19 paź 2018:
"Witam. Z komentarzem się zgadzamy. Prawdą jest, że nie wysłaliśmy zamówienia w wyniku błędu popełnionego przez człowieka. Nasz pracownik zaznaczył zamówienie jako wysłane. Przykro nam, że tak się stało. Pracujemy nad tym, żeby takie błędy się nie zdarzały. Mimo wszystko zapraszamy do zakupów i za nasz błąd mamy schowany za pazuchą specjalny rabat dla kupującego: Client:38701842. Przepraszamy."
10 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałem zupełnie inny odcień zaprawy do klinkieru KMT PLUS 198 niż zamawiałem. Nieuczciwy sprzedający. Jak już domówiłem i kupiłem w innej aukcji kolejne 4 worki Sopro KMT 198 - dostałem jeden i to jeszcze uszkodzony. Zgłaszam sprawę na policję jeżeli w ciągu dwóch dni nie otrzymam reszty zakupionego towaru. Przestrzegam innych !!!"
Odpowiedź z 10 paź 2018:
"To trzeba było zgłosić, że coś jest nie tak. Jeśli ta pierwsza transakcja była tak nieudana 11.09 to dlaczego kupił Pan jeszcze raz 07.10, skoro tacy nieuczciwi jesteśmy? Dlaczego nie zgłosił Pan, że wysłaliśmy zupełnie co innego? Dlaczego nie skorzystał Pan z darmowego zwrotu? Informuję, że kolejny zakup z którym chce Pan iść na policję jest jeszcze w terminie podanym przez nas i Allegro. Informuję, że kupił Pan wysyłkowo. To nie jest tak, że rano zakup, a wieczorem towar."
10 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 19 paź 2018:
"Brak komentarza więc ciężko nam się do niego odnieść."
6 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zdjęcie nie jest równoważne z opisem "
3 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zdecydowanie nie polecam, przy wyborze towaru wprowadzono mnie w błąd a po dokonaniu zakupu późniejsze próby rozwiązania problemu nie przyniosły pozytywnych rezultatów i zostałem z zakupionym towarem, który stał się dla mnie bezużyteczny. Jeszcze raz nie polecam !!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 19 paź 2018:
"Całkowicie nieprawda. Towar wybrał Pan sam. Klient pyta się jaki kolor będzie brązowy. Odpisujemy, że między innymi ciemny orzech. Po wysyłce pretensje, bo kolor nie pasuje i pytanie: dlaczego nie poleciliśmy palisandra. Szanowni klienci: litości !!!!!!!!!! To była nasza ostatnia podpowiedź dot. koloru."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro