Użytkownik sgparts

99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

1175

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (1180)
Polecam (1175)
Nie polecam (5)
10 sty 2018
"komplet sworzni o kolejnych numerach części, a jeden z innej produkcji, ani słowa że to jakaś wyprzedaż starej serii w opisie oferty. całkiem inne materiały inna masa wlasna, inna jakość wykonania. bardzo wątpię czy przeżyją choć 1/10 trwałości oryginalnych"
Odpowiedź z 19 sty 2018:
"Jedna część kosztuje 15zł a druga 43zł to nawet ślepy by zauważył wyprzedaż ! Jest to część mechaniczna a nie bielizna żeby oceniać pod kątem koloru... widać że na co dzień kupuje Pan zakupy do domu bo pojęcia o częściach ani grama..... miał Pan możliwość zwrotu - Nawet darmowego - Nie skorzystał Pan ponieważ cena Panu odpowiadała a wszystkie produkty są objęte 2 letnią gwarancją i nie ważne że są z innej produkcji a nie "starej""
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"komplet sworzni o kolejnych numerach części, a jeden z innej produkcji, ani słowa że to jakaś wyprzedaż starej serii w opisie oferty. całkiem inne materiały inna masa wlasna, inna jakość wykonania. bardzo wątpię czy przeżyją choć 1/10 trwałości oryginalnych"
Odpowiedź z 19 sty 2018:
"Jedna część kosztuje 15zł a druga 43zł to nawet ślepy by zauważył wyprzedaż ! Jest to część mechaniczna a nie bielizna żeby oceniać pod kątem koloru... widać że na co dzień kupuje Pan zakupy do domu bo pojęcia o częściach ani grama..... miał Pan możliwość zwrotu - Nawet darmowego - Nie skorzystał Pan ponieważ cena Panu odpowiadała a wszystkie produkty są objęte 2 letnią gwarancją i nie ważne że są z innej produkcji a nie "starej""

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
10 lis 2017
"Wahacz zakupiony w poniedziałek, przez telefon potwierdzona dostępność i rodzaj części,mechanik zamówiony po czym telefon w środę po południu od sprzedawcy,iż nie ma i nie było tego wahacza na stanie,tak więc mechanik odmówiony tydzień opóźnienia,jazda do pracy autobusem i na autonogach."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wahacz zakupiony w poniedziałek, przez telefon potwierdzona dostępność i rodzaj części,mechanik zamówiony po czym telefon w środę po południu od sprzedawcy,iż nie ma i nie było tego wahacza na stanie,tak więc mechanik odmówiony tydzień opóźnienia,jazda do pracy autobusem i na autonogach."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
19 cze 2017
"Absolutnie nie polecam,firma sama nie wie co i za ile wystawia wycofuje się z aukcji .Udaje ,ze nie wie o co chodzi nie polecam chyba ,ze chcesz się sparzyć"
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Zaraz po zakupie błędnie wystawionej oferty dostał Pan od nas informację że wystąpił błąd za co przeprosiliśmy, towar kupił pan towar o wartości 500zł za jedyne 2zł jeżeli cwaniakowanie i szukanie takich błędów jest to Pana sposób na życie do nie pozostaje nam nic jak pogratulować i życzyć szczęścia"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Absolutnie nie polecam,firma sama nie wie co i za ile wystawia wycofuje się z aukcji .Udaje ,ze nie wie o co chodzi nie polecam chyba ,ze chcesz się sparzyć"
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Zaraz po zakupie błędnie wystawionej oferty dostał Pan od nas informację że wystąpił błąd za co przeprosiliśmy, towar kupił pan towar o wartości 500zł za jedyne 2zł jeżeli cwaniakowanie i szukanie takich błędów jest to Pana sposób na życie do nie pozostaje nam nic jak pogratulować i życzyć szczęścia"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
22 maj 2017
"Towar niezgodny z opisem, dostałem bez jakiegokolwiek uprzedzenia i porozumienia elementy innego producenta tańsze o 110 zl - blisko 30% różnicy. Towar odesłałem, jestem stratny 2xna kurierze, mam nadzieje że odzyskam pieniądze."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niezgodny z opisem, dostałem bez jakiegokolwiek uprzedzenia i porozumienia elementy innego producenta tańsze o 110 zl - blisko 30% różnicy. Towar odesłałem, jestem stratny 2xna kurierze, mam nadzieje że odzyskam pieniądze."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
5 maj 2017
"Czekam już drugi tydzień na zwrot nadpłaty.Zero kontaktu ze strony sprzedającego."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Czekam już drugi tydzień na zwrot nadpłaty.Zero kontaktu ze strony sprzedającego."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1