99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3195

13

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 15:01

Lista ocen

18 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka żle zapakowana (zniszczony karton). Sprzedawca niestety wysyła pocztexem (co prawda bezpłatnie) wydłuża to znacznie czas transportu. U mnie trawało ponad tydzień. Nie polecam"
Odpowiedź z 20 maj 2019:
"Opakownie ma za zadanie chronic zakupioną rzecz i taka też rolę spełniło, pudełko jest jednorazowe. Co do terminu dostawy przez Pocztex potwierdzamy faktycznie, paczka utknęła w WER Warszawa. To sporadyczny przypadek. Klient w ofercie ma możliwość wyboru Pocztex/Inpost."
15 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"kiepska jakość, słaby wydruk, kupiłem dwa i dwa są złe. Małe pieniądze i szkoda sobie tym zawracać głowę. Nie polecam tych tuszy. Kupiony towar przyszedł szybko. "
28 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo niemiła obsługa. Właściwej faktury do dnia dzisiejszego nie można się doprosić. Ogólnie nie polecam."
Odpowiedź z 28 lis 2018:
"Faktura została wystawiona zgodnie z danymi rejestrowymi firmy, Klient sam przyznał iż nie dokonał zmiany adresu, a przeprowadził się."
16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dwa tygodnie czekania to bardzo długo a po drugie drukarka ma niekiedy problem z pobieraniem papieru . Szkoda słów."
Odpowiedź z 16 paź 2018:
"NIe widzimy zadnej zlozonej reklemacji, tylko od razu komentarz. O przesuniętym terminie wysyłki był Pan poinformowany - przesunelismy o 48h. Natomiast co do papieru, prosze zastosować inny - problem zniknie,"
12 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka dostarczona niekompletna, nie zabezpieczona. Sprzedawca oskarża pocztę. Problemy z otrzymaniem potwierdzenia zakupu. Obsługa na poziomie zera. Kontakt telefoniczny zakończony wyzwiskami. Otrzymanie faktury i brakujących części zamówienia wymagało ok. 50 wiadomości w dyskusji allegro, upomnień i straszenia konsekwencjami. Na wysyłkę brakującej części zamówienia potrzeba było tygodnia. ODRADZAM. NIE POLECAM. Szkoda czasu na tak denne podejście do klienta. Daleko do standardu."
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Klient odebrał przesyłkę uszkodzoną i przepakowaną przez przewoźnika.W związku z tym dotarła zdekompletowana bez wkładów, kabli i paragonu. Natychmiast wystawiliśmy Fakturę i uzupełniliśmy braki. Dziwi nas ta fala hejtu, i zaniżenie ocen."
24 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Obsługa tego sklepu na poziomie zerowym. Płacę za przesyłkę kurierską paczkę otrzymuję pocztą polską , gdyby taka opcja była zaznaczona u sprzedającego pewnie bym z niej nie skorzystał. Faktura wystawiona na inne dane niż podane w formularzu. Nie polecam."
Odpowiedź z 24 wrz 2018:
"Wysyłka nastąpiła Kurierem Poczty Polskiej, co do Faktury pobraliśmy dane z poprzedniego zakupu. Przysługuje korekta. Zamiast współpracy próba generowania niepotrzebnego konfliktu. Wystarczy jeden email i sprawa załatwiona."
16 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"toner był uszkodzony sprzedawca stwierdził żę to uszkodzenie mechaniczne nie fabryczne.Sprzedawca był bardzo chamski"
Odpowiedź z 16 sie 2018:
"Klient usunął integralną część tonera - po przesłanej dokumentacji fotograficznej - Klient argumentował, że zawsze tak robił, odpisaliśmy, że nie można i stąd informacja, że jesteśmy chamscy kiedy pomogliśmy."
13 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Toner dostałem ale nie działał prawidłowo miałem odesłać ale koszt taki że więcej odesłanie by mnie kosztowało a bez odesłania nie chcą nic zrobić. Ogólnie rozumiem ale zadowolony nie jestem."
9 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ODRADZAM! Zakupiony toner przyjechał pęknięty i był pokryty rozsypującym się z niego tuszem. Podczas prób przeprowadzenia reklamacji i odzyskania pieniędzy za przedmiot sprzedający był opryskliwy, nie udzielał informacji o statusie reklamacji a ostatecznie (po odesłaniu przeze mnie tonera) zaproponował zwrot 10zł (tyle ile kosztowało mnie odesłanie zakupionego towaru). Cała procedura trwała miesiąc, kosztowała mnie dużo czasu i nerwów, a zakończyła się tym, że wyrzuciłam 40zł w błoto."
Odpowiedź z 9 sie 2018:
"Zrobiliśmy wszystko, a nawet więcej, żeby pomóc naprawić błąd popełniony przez Klienta. Niestety brak współpracy ze strony Klienta. Mimo wszystko zapraszamy i dalej jestesmy skłonni pomóc gdyż każdy Klient jest dla nas ważny."
2 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nieprzyjemny, arogancki i opryskliwy sprzedawca albo jego pracownik!"
Odpowiedź z 2 sie 2018:
"Tego komentarza nawet nie będziemy komentować, ponieważ każdy kto współpracuje z naszą firmą wie iż Klient jest dla nas najważniejszy."
27 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam sprzedawcy. Zakupiłam tusze do drukarki, zamówienie dotarło z małym opóźnieniem, jednak obsługa fatalna, typu "...odpisuje na Pani maile poza godzinami swojej pracy..", "jestem tylko pracownikiem"...Do dziś pomimo zgłoszenia chęci faktury - nie otrzymałam. Towar dobrej jakości, obsługa beznadziejna."
Odpowiedź z 27 lip 2018:
"Przesyłka nadana w ten sam dzien co zakup, klient nie prosił o fakture wieć wystawiliśmy paragon i dołączyliśmy go. Natoamist po kilku dniach zarządał Faktury bez zwrotu paragonu, obsługa nawet po godzinach pracy jak widać też źle. Faktura na co jest dowodów w sporze Klient otrzymal 26.07.2018 w Dyskusji Allegro. Komentarz niezgodny z prawdą."
14 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

5 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem wadliwe tonery, jeden w serwisie udało się naprawić natomiast drugi niestety nie."
Odpowiedź z 5 cze 2018:
"Klient nie zgłosił do nas żadnej reklamacji, nie wiemy jaka jest przyczyna, a chętnie pomagamy każdemu Klientowi. Z tego co pisze, naprawiał gdzieś na własną rękę? Po co, jesli dajemy GWARANCJE SATYSFAKACJI. Pozdrawiamy!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro