Użytkownik FASHIONWORLD2

99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

1550

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (1558)
Polecam (1550)
Nie polecam (8)

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
23 sty 2018
"Naczekałem się 4 tygodnie. Najpierw okazało się, że wybrany model się skończył (tylko czemu był dostępny do kupienia?). Sprzedający zaproponował wymianę na droższy model (miło z jego strony, tylko nie było nic interesującego), zgodziłem się poczekać tydzień. Po 3 tygodniach niby się pojawił, ale nie mógł się skutecznie wysłać. Jak w końcu dostałem zegarek, okazało się że to nie wybrany model, tylko inny podobny, który mogłem mieć od ręki. To przelało czarę goryczy. Nie mam już siły tego odsyłać."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Naczekałem się 4 tygodnie. Najpierw okazało się, że wybrany model się skończył (tylko czemu był dostępny do kupienia?). Sprzedający zaproponował wymianę na droższy model (miło z jego strony, tylko nie było nic interesującego), zgodziłem się poczekać tydzień. Po 3 tygodniach niby się pojawił, ale nie mógł się skutecznie wysłać. Jak w końcu dostałem zegarek, okazało się że to nie wybrany model, tylko inny podobny, który mogłem mieć od ręki. To przelało czarę goryczy. Nie mam już siły tego odsyłać."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
11 sty 2018
"Brak polskiej instrukcji obslugi , co przy nieznajomosci jezyka angielskiego jest duzym utrudnieniem ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak polskiej instrukcji obslugi , co przy nieznajomosci jezyka angielskiego jest duzym utrudnieniem ."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
5 sty 2018
"Zegarek po 3h przestał działać,po czym ruszył i po kolejnych 17 h zakończył swoja prace.Sprzedawca każe wymienić baterie w zegarku jeżeli nie miał on kontaktu z wodą.Kupiłam zegarek Wodoszczelny.Sprzeczne informacje o zegarku w opisie aukcji,brak instrukcji po polsku.Sprzedawca nie wymienia tego bubla na nowy ,nie zwraca pieniędzy.Mam wysłać zegarek do serwisu.Nie polecam nikomu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zegarek po 3h przestał działać,po czym ruszył i po kolejnych 17 h zakończył swoja prace.Sprzedawca każe wymienić baterie w zegarku jeżeli nie miał on kontaktu z wodą.Kupiłam zegarek Wodoszczelny.Sprzeczne informacje o zegarku w opisie aukcji,brak instrukcji po polsku.Sprzedawca nie wymienia tego bubla na nowy ,nie zwraca pieniędzy.Mam wysłać zegarek do serwisu.Nie polecam nikomu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
20 gru 2017
"Opłacona przeze Mnie wysyłka firmą kurierską DPD (jak widnieje na stronie sprzedającego ) okazała się paczką INPost na którą napewno bym się nie zgodził. Przesyłka dostarczona wczoraj tylko nikt nie wie gdzie. A sprzedający ma to w d... nie odbiera telefonu podanego na aukcij a na maile wysyła jak baran tracking z inpostu. Przykro mi bardzo ale tzw.,SUPERSPRZEDAWCE to chyba omyłkowo ktoś na allegro dodał "
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Paczka została wysłana i dostarczona do kupującego. Numer nadania: 520000014189300006204284."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opłacona przeze Mnie wysyłka firmą kurierską DPD (jak widnieje na stronie sprzedającego ) okazała się paczką INPost na którą napewno bym się nie zgodził. Przesyłka dostarczona wczoraj tylko nikt nie wie gdzie. A sprzedający ma to w d... nie odbiera telefonu podanego na aukcij a na maile wysyła jak baran tracking z inpostu. Przykro mi bardzo ale tzw.,SUPERSPRZEDAWCE to chyba omyłkowo ktoś na allegro dodał "
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Paczka została wysłana i dostarczona do kupującego. Numer nadania: 520000014189300006204284."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
12 gru 2017
"Dostałam tańszy zegarek niż zmawiałam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dostałam tańszy zegarek niż zmawiałam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
1 sie 2017
"Zdecydowany negatyw. Przed wysłaniem zamówionego towaru napisałem wiadomość i za telefonowałem i poinformowałem żeby nie wysyłać bo odstępuję od umowy. Pomimo tego i tak wysłano towar. Ale co najlepsze że dopiero 5 dni po zrobionych zakupach. Teraz muszę wywalić 12 zł na odesłanie. Inna nazwa i miejscowość firmy przy zakupie a towar wysłany od firmy ON-Time z Legionowa. Zwykłe frajerstwo i naciąganie ludzi myślących że jak już odebrali towar to go nie odeślą."
Odpowiedź z 10 sie 2017:
"Użytkownik sam poprosił o wysłanie paczki listem poleconym, a nie przesyłką kurierską. Przesyłka była błyskawiczna. List polecony nie jest dostarczany tak szybko jak paczka kurierska. Należność razem z kosztem odesłania została zwrócona. Typowe złośliwe, niczym nieuzasadniony złośliwy komentarz."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdecydowany negatyw. Przed wysłaniem zamówionego towaru napisałem wiadomość i za telefonowałem i poinformowałem żeby nie wysyłać bo odstępuję od umowy. Pomimo tego i tak wysłano towar. Ale co najlepsze że dopiero 5 dni po zrobionych zakupach. Teraz muszę wywalić 12 zł na odesłanie. Inna nazwa i miejscowość firmy przy zakupie a towar wysłany od firmy ON-Time z Legionowa. Zwykłe frajerstwo i naciąganie ludzi myślących że jak już odebrali towar to go nie odeślą."
Odpowiedź z 10 sie 2017:
"Użytkownik sam poprosił o wysłanie paczki listem poleconym, a nie przesyłką kurierską. Przesyłka była błyskawiczna. List polecony nie jest dostarczany tak szybko jak paczka kurierska. Należność razem z kosztem odesłania została zwrócona. Typowe złośliwe, niczym nieuzasadniony złośliwy komentarz."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
24 lip 2017
"Po pięciu dniach od zakupu dostałam informację,że zakupiony przeze mnie przedmiot jest niedostępny (firma sprzedaje towar,którego nie posiada),prosiłam o natychmiastowy zwrot gotówki,minął tydzień,przelewu nie ma,telefonicznie nic się nie dało załatwić,Pan twierdzi,że przelew idzie 7dni! pomyliłam nr konta,ale 18 lipca podobno Pan zrobił przelew na poprawny nr konta,a do dziś nie dostałam nawet złotówki! zdecydowanie odradzam jakikolwiek zakupy u tego Pana,traktuje klienta poniżej pasa!"
Odpowiedź z 25 lip 2017:
"Przelew zwrotny został wykonany."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po pięciu dniach od zakupu dostałam informację,że zakupiony przeze mnie przedmiot jest niedostępny (firma sprzedaje towar,którego nie posiada),prosiłam o natychmiastowy zwrot gotówki,minął tydzień,przelewu nie ma,telefonicznie nic się nie dało załatwić,Pan twierdzi,że przelew idzie 7dni! pomyliłam nr konta,ale 18 lipca podobno Pan zrobił przelew na poprawny nr konta,a do dziś nie dostałam nawet złotówki! zdecydowanie odradzam jakikolwiek zakupy u tego Pana,traktuje klienta poniżej pasa!"
Odpowiedź z 25 lip 2017:
"Przelew zwrotny został wykonany."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1