FISHING-SHOP firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2227

12

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:13

Lista ocen


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Czekam na przesyłkę miesiąc i ani śladu po niej"

Odpowiedź z dnia

"Paczka została wysłana zaraz po otrzymaniu wpłaty.Wg statusu odbiorca odmówił przyjęcia paczki. Poniżej kopia Historia przesyłki Data Godzina Opis Oddział 2019-08-22 13:24:25 Zwrot przesyłki Numer paczki zwrotnej: 0000006196579L LEG 2019-08-22 13:14:00 Przesyłka niedoręczona - odmowa LEG 2019-08-22 06:23:08 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD LEG 2019-08-21 17:37:16 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD TAR 2019-08-21 15:42:51 Przesyłka odebrana przez Kuriera TAR"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Zero aromatu w kulkach o smaku gumy balonowej i crab. Na 8szt zakupionych opakowań trzy były nie doważone (brak odpowiedniej wagi). Ogólnie ja już nie skorzystam."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Sprzedawca deklaruje wysyłkę w 24 godz. tymczasem zajmuje mu to 3 dni. Przesyłka niedokładnie kompletowana - brakowało jednej paczki haczyków zamówiłem 10 dostałem 9 (brak 1x2/0). "


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"parasol zlamal sie przy pierwszym uzyciu nie mozna sie dodzwonic do slepu,dwukrotnie byly wysylane meile pierwszy wyjasiajacy co sie zlamalo drugi ze zdjeciami i do dzisaj brak odpowiedzi od 9.05,a parasol nie kosztował pare złoty zeby był jednorazowy"

Odpowiedź z dnia

"Parasol złamał się przy pierwszym użyciu?ciekawe sprzedaliśmy kilkaset sztuk i nikomu się nie złamał.Może Parasol sie nie złamał tylko został złamany.Jeżeli parasol nie został złamany i uszkodzony mechanicznie to prosze odesłać go w ramach gwarancji i producent rozpatrzy reklamację.Na maila odpisaliśmy ale czy został przeczytany?Warunki gwarancji opisane sa w karcie produktu."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Zamowilem 3 sztuki zanety sprzedajscy pobral 3 x oplate po 8,99 i wyslal 3 osobne paczki nie polecam"

Odpowiedź z dnia

"Witam. Zamówił Pan 1opakowanie pelletu i zapłacił za jedno opakowanie więc nie wiem o czym Pan pisze ale ten komentarz nie jest do naszej firmy.Prosze o usunięcie komentarza ponieważ jest niezgodny z prawdą."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Zamówiony namiot sam się składa, plastik ma duże luzy, śledzie w namiocie są zrobione z ciasta, zamówienie nadano dopiero po 3 dniach roboczych, kulki proteinowe o smaku amur, morwa, fruit - to zapach gumy balonowej, Drugi raz zakupów u Państwa niestety nie zrobię."

Odpowiedź z dnia

"Kupił Pan parasol a nie namiot,śledzie nie są z ciasta.Śledź to ryba.Towar zakupiony w dniu 23. i wysłany w dniu 25.04 to 2dni-problemy z matematykąNieźle musiała być zakrapiana ta impreza aby wystawić taki komentarz bez przemyślenia.Zapach kulki morwa-fruit i zapach gumy balonowej to aromaty słodkie więc i podobne do siebie.Przykro nam że nie zrobi Pan zakupów po raz drugi.Kulki są fenomenalne więc będzie Pan tylko stratny.Pozostaje podziwiać kolegów którzy u nas zakupili i łowią piękne okazy."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Zamówienie niestety nie dotarło do mnie kompletne,jednego asortymentu nie było. Asortyment w magazynie się zgadza, kurier bez skazy a towaru brak."

Odpowiedź z dnia

"Nie otrzymaliśmy żadnej reklamacji ani żadnego protokołu braku spisanego przy dostawie lub po dostawie towaru."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Z uwagi na zakup za małych jak się okazało spodni. Poinformowałam sprzedawcę o konieczności wymiany. Sprzedawca odpowiedział iż potrzebny rozmiar będzie miał w następnym miesiącu. Na próbę kolejnego kontaktu ws wymiany spodni już nie odpowiada. "

Odpowiedź z dnia

"O jakim kontakcie Pani pisze?Czy zadzwoniła Pani i zapytała czy mamy te spodnie choć raz?Nie mieliśmy żadnego kontaktu z Panią.Komentarz wystawiony pochopnie i bez żadnego kontaktu ze sprzedającym.Jeżeli chce Pani tak podchodzić do transakcji to życzę powodzenia.Czy ktoś odmówił Pani wymiany?-nie ponieważ nawet Pani nie zadzwoniła."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Sprzedający wysłał mi wędkę której nie zamawiałem .Nie dość że czekałem prawie dwa tygodnie to jeszcze nie przyszło to co kupiłem nie polecam sprzedawce ze względu na to że prawdopodobnie nie zna się na tym albo wysyła to co ma, a może się uda i nikt nie będzie reklamował .DLA KUPUJĄCYCH ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ COŚ OD NICH BO JA NA PEWNO JUŻ NIC NIE KUPIE A KUPUJE PRZEDE WSZYSTKIM PRZEZ ALLEGRO I JESZCZE SIĘ Z CZYMŚ TAKIM NIE SPOTKAŁEM CZŁOWIEK ZNAJĄCY SIĘ NA TYM NIE POZWOLIŁ BY SOBIE NA TO."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro