99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

51086

191

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:06

Lista ocen

16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówione za pobraniem a po tygodniu dostałem informacje ze oczekują na wpłatę ale zmienia zamówienie i wyślą , kilka dni później informacja ze zamówienie zostało anulowane... porażka.."
15 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca powinien wiedzieć co wystawia i nie robić problemów kupującym wysyłać uszkodzony produkt. Dodatkowo nie oddał kasy za przesyłkę w jego stronę mimo że zadeklarował to telefonicznie."
15 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"PISTOLET 5L DO TYNKOWANIA TYNKÓW MALOWANIA ZAWÓR(5017823663) - niezgodność z opisem sprzęt nie nadaje się do malowania, typowo sprzęt tynkarski. "
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szybka wysyłka, ale towar napewno nie jest profesjonalny. Podkładka wygięta po pierwszym użyciu, a pokrętło złamane. Wiem, że za niską cenę nie można wymagać cudów, ale opis był, że jest to narzędzie profesjonalne. Nie polecam. "
10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po reklamacji ktoś z działu technicznego próbował mnie zbyć emailami, żenada"
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zestaw w walizce i bity OK, ale klucze oczkowe jednorazowe - porażka. Jaka cena- taka jakość "
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam-nie można naładować akumulatora-wykonanie tandetne-typowa chińszczyzna;obsługa klienta beznadziejna,miałem nadzieję na otrzymanie pełnowartościowego produktu,ale nikt nie był zainteresowany podjęciem rozmowy na temat sprawdzenia produktu przed wysyłką i wysłania mi ponownie pełnowartościowego towaru."
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"UWAGA! Sprzedawca sugeruje w opisie, że sprzedaje kosę polskiej marki Demon - nie podając, że jest to popularna CHIŃSKA kosa, jakich mnóstwo TANIEJ można kupić pod innymi nazwami ( identyczne chińskie kosy - różnica jest tylko w naklejce z nazwą). Na opakowaniu, ani na kosie nie podano też zapobiegliwie kraju producenta, a to jest wymóg polskich i unijnych przepisów! Sprawą zajmie się UOKiK, bo sprzedawca idzie w zaparte i nie widzi problemu. "
3 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczki nie dostałem , Telefonicznie nie idzie się porozumieć. Prawda taka ,że paczki nie dostałem, zwrotu pieniędzy też nie. Przez telefon wrednym,niemiłym głosem jakaś kobieta wciskała kit,że nie zdążyłem odebrać paczki,co jest nie prawdą, dalej wisi informacja w systemie o tej paczce ale o tym już niemiła kobieta rozmawiać nie chciała ,twierdząc ,że ona się zna lepiej. Możliwe ,na wyciąganiu kasy na pewno się zna. Kasa poszła a towaru brak."
3 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Serdecznie witamy, bardzo dziękujemy za zakup - prosimy o informację, z czego wynika tak niska ocena do tej transakcji - będziemy mieli okazję odnieść się do tego i poprawić nasze ewentualne niedociągnięcia. Zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy"
1 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar sprzedawany nie uczciwie,niezgodny z ofertą,opisem i zdjęciami.Po reklamacji tłumaczenie ze pomylono wersje palnika i nie posiadają tej z oferty nie przekonuje .Oferta niezgodna z opisem dalej widnieje nie została zmieniona o czym świadczy o nie uczciwym sposobie sprzedaży ."
Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Dzień Dobry. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Otrzymaliśmy pomyloną dostawę o czym został Pan natychmiastowo poinformowany . Jest nam bardzo przykro. Mamy nadzieję, że mimo tych przejściowych kłopotów będziemy mieli okazję do dalszej współpracy :)" Cieszymy się , że sprawa ostatecznie została pozytywnie zakończona."
29 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"przy 1 gwintowaniu uszkodziło się pokrętło wykonane z aluminium narzynki szkoda słów"
Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Witamy serdecznie. Bardzo żałujemy, że zakupiony towar nie sprawdził się. Nasz serwis bezproblemowo realizuje opiekę gwarancyjna oraz zwroty towaru i pieniędzy, w przypadku gdy towar nie odpowiada kupującemu lub jest wadliwy. Dział reklamacji zawsze natychmiastowo kontaktuje się w celu wyjaśnienia. Cieszymy się , że sprawa ostatecznie została zakończona. Pozdrawiamy i mamy nadzieję, że zaufają nam Państwo przy kolejnych zakupach."
27 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupilem.zakuwarke i okazalo.sie ze.material z jakiego jest wykonana jest slabszy niz lancuch i wszystko sie wygina"
Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Witamy serdecznie. Bardzo żałujemy, że zakupiony towar nie sprawdził się. Nasz serwis bezproblemowo realizuje opiekę gwarancyjna oraz zwroty towaru i pieniędzy, w przypadku gdy towar nie odpowiada kupującemu lub jest wadliwy. Dział reklamacji natychmiast po otrzymaniu takiej informacji kontaktuje się w celu wyjaśnienia. Cieszymy się , że sprawa ostatecznie została zakończona. Pozdrawiamy i mamy nadzieję, że zaufają nam Państwo przy kolejnych zakupach."
27 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Serdecznie witamy, bardzo dziękujemy za zakup - prosimy o informację, z czego wynika tak niska ocena do tej transakcji - będziemy mieli okazję odnieść się do tego i poprawić nasze ewentualne niedociągnięcia. Zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy"
25 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka oznaczona jako "Natychmast". Po 48h zadzwoniłem z zapytaniem o przesyłkę. Pani obiecała, że "dzisiaj wyjdzie" nie wyszła. CIekawe kiedy wyślą... Gdybym wiedział że po 3 dniach to kupłbym gdzie indziej. Ale miała być "natychmiast". Będzie zwrot"
Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Witamy serdecznie. Panie Tomaszu najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację z opóźnieniem wysyłki towaru. Taka sytuacja jest niedopuszczalna i nie powinna mieć miejsca w naszej firmie. Takie przypadki zdarzały się bardzo sporadycznie i były spowodowane błędami systemowymi przy przekazywaniu zamówień do naszego magazynu. Dzięki Pana interwencji sprawa została zgłoszona naszym informatykom i takie sytuację nie powinny się już zdarzyć. Jeszcze raz bardzo Pana przepraszamy i pozdrawiamy."
25 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wiertła najwieksza porażka grzeja sie bardzo mocno juz nie wspomnę ze sie łamią NIE POLECAM SZKODA KASY!!!"
Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Witamy serdecznie. Bardzo żałujemy, że zakupiony towar nie sprawdził się. Nasz serwis bezproblemowo realizuje opiekę gwarancyjna oraz zwroty towaru i pieniędzy, w przypadku gdy towar nie odpowiada kupującemu lub jest wadliwy. Dział reklamacji natychmiast po otrzymaniu takiej informacji kontaktuje się w celu wyjaśnienia. Cieszymy się , że sprawa ostatecznie została zakończona. Pozdrawiamy i mamy nadzieję, że zaufają nam Państwo przy kolejnych zakupach."
24 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Serdecznie witamy, bardzo dziękujemy za zakup - prosimy o informację, z czego wynika tak niska ocena do tej transakcji - będziemy mieli okazję odnieść się do tego i poprawić nasze ewentualne niedociągnięcia. Zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy"
21 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Serdecznie witamy, bardzo dziękujemy za zakup - prosimy o informację, z czego wynika tak niska ocena do tej transakcji - będziemy mieli okazję odnieść się do tego i poprawić nasze ewentualne niedociągnięcia. Zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro