99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

13743

65

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:06

Lista ocen

11 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Produkt nie zgodny z opisem. Został wysłany inny kolor."
10 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

7 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

" pod wpływem lampy lakiery na paznokciach się pofalowaly i tak z boku poodchodzily "
1 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

21 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Badziew jakich mało. Cena mowi sama za siebie!!! W opisie napisali ze pędzelki sa przeznaczone do zawodowego zdobienia... hm... to sie nawet dla początkującego nie nadaje!!! NIE POLECAM!!!"
Odpowiedź z 21 wrz 2019:
"Pani chyba żartuje?Sprzedajemy te pędzelki już kilka lat i blisko 100% klientów jest zadowolonych.Dodam,że za 3 pędzelki zapłaciła Pani 5,99, a posiadamy też inne super profesjonalne po 25-69 za sztukę. Ponadto,zapłaciła Pani kwotę 4,99 za przesyłkę, do której dopłacamy 3zł i dzięki temu jest poniżej ceny rynkowej, a Pani ocenia koszt przesyłki na 1 gwiazdkę? Niestety odbieramy tą ocenę jako celowy atak. Za tego typu bezpodstawne pomówienia przewidziane są odpowiednie paragrafy w polskim prawie."
10 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kępki które przyszły w paczce są zupełnie inne niż zamawiałam. Inna firma, zupełnie inny wygląd i grubość rzęs. Zdecydowanie gorszy produkt. Negatywny komentarz ze względu na to że teraz nie mogę przykleić czegoś takiego klientkom i muszę składać kolejne zamówienie narażając ich na czekanie. Reszta produktów bez zarzutu. "
20 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

19 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

9 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zamiast zelu ibd otrzymalam 2 tanie zele najgorszej jakosci. Uzgodnilam ze zele odbierze kurier nastepego dnia. Nie odebral, a szanowni panstwo nie odbierają telefonu. Wstyd! "
Odpowiedź z 9 sie 2019:
"Wysłaliśmy kuriera, który zazwyczaj przyjeżdża w ciągu 1-2 dni. Mimo to potraktowała nas Pani w bardzo nieładny sposób.Proszę pamiętać,że czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni.Oficjalnej reklamacji Pani nie złożyła,a wyraźnie o to prosiliśmy.Zajęliśmy się Pani zgłoszeniem tego samego dnia.Ocena za koszt wysyłki została celowo zaniżona,zapłaciła Pani tylko 5zł za przesyłkę, realny koszt to 10-12 zł. Telefony odbieramy, problem w tym, że Pani dzwoniła po 18 a nasza firma pracuje do 15."
2 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"kupilam pilniki, były rewelacyjne - bez napisów, więc zadowolona zamówiłam drugi raz, tymrazem juz nie mała ilość i przyszły niestety inne z napisem i nie są już takie mocne.. także trochę niewporzadku.."
30 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Od sprzedającego kupiłam m.in Frez TĘCZOWY wolframowy RAINBOW stożek FRT500-2, który otrzymałam z krzywym trzonem, co uniemożliwia jego używanie. 09.07.17 złożyłam reklamację email. W informacji zwrotnej otrzymałam informację, że mam odesłać frez, a koszt wysyłki będzie zwrócony, tak też zrobiłam. Wysłałam listem poleconym, więc doszło na 100%. Tydzień temu zadzwoniłam i usłyszałam, że reklamacja jest nadal rozpatrywana. Już dawno minęło 14 dni, a odzewu dalej brak. NIE POLECAM "
Odpowiedź z 15 sie 2019:
"Niestety w komentarzu zeznała Pani nieprawdę. Dlatego musimy sprostować sytuację. Po pierwsze reklamacja została rozpatrzona w terminie, a po drugie była błędnie złożona - brak numeru rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy o czym pisaliśmy - pytanie w takim razie komu mieliśmy zwrócić pieniądze jeśli nie przekazała pani takiej informacji? Nie odpowiada Pani na nasze wiadomości i szerzy Pani w internecie nieprawdziwe informacje. Czekamy zatem o jak najszybsze sprostowanie tego komentarza."
29 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"gratisy jakie otrzymałam kupując lakier hybrydowy SEMILAC a m.in szablony do przedłużania paznokci otrzymałam pogniecione , poodklejane . Nie starannie zapakowana paczka przez co produkt przyszedł uszkodzony , szkoda "
Odpowiedź z 30 lip 2019:
"Po pierwsze wypadałoby wysłać do nas reklamację i dowody w tej sprawie, a po drugie jak można wystawić negatywny komentarz jeśli rzekomo uszkodził się jeden z gratisów o wartości 20-30 groszy?? Pani chyba żartuje? Czekamy zatem na protokół uszkodzenia paczki i dokumentacje zdjęciową, jeśli rzeczywiście taka sytuacja nastąpiła to z chęcią zwrócimy Pani te 30 a nawet 50 groszy, jeśli dzięki temu poczuje się Pani spełniona, to z naszej strony nie ma problemu, czekamy tylko na rzeczową reklamacje."
22 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zamówione przez pocztę poleconym 16.07 dotarło 22.07.Zapach identyczny jak zmywacz do paznokci, nie pozostawia lepkiej warstwy. "
18 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

12 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

5 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedawca straszy sądem niezadowolonych klientów , nie można składać roszczeń co do zakupionych produktów , nie polecam "
Odpowiedź z 5 lip 2019:
"Jest to kompletnie nieprawda, produkt jest w 100% zgodny umową. Komentarz i oceny zaniżone po złości z uwagi na to, że zażądał Pan faktury, której nie wybrał Pan podczas zakupu. Prawo mówi wprost, że trzeba odesłać paragon i wtedy sprzedawca wystawia fakturę. Pan odmówił traktując na z góry. Oceny wystawione celowe, komentarz niezgodny z prawdą. Cóż nie polecamy takich klientów, prosiliśmy o sprostowanie w inny sposób, ale widzę, że tylko wymiar sprawiedliwości może przemówić Panu do rozsądku."
3 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Produkty całkowicie nie nadają się do użytku są prawdopodobnie stare, kontakt ze sprzedawcą masakryczny obsługa nie miła zero szacunku do kupującego, Nie polecam tego sprzedawcy nie ze względu na obsługę tylko drogie i stare produkty."
Odpowiedź z 5 lip 2019:
"Jest to kompletnie nieprawdą, produkt jest w 100% zgodny umową. Komentarz i oceny zaniżone po złości z uwagi na to, że zażądał Pan faktury, której nie wybrał Pan podczas zakupu. Prawo mówi wprost, że trzeba odesłać paragon i wtedy sprzedawca wystawia fakturę. Pan odmówił traktując na z góry. Oceny wystawione celowe, komentarz niezgodny z prawdą. Cóż nie polecamy takich klientów, prosiliśmy o sprostowanie w inny sposób, ale widzę, że tylko wymiar sprawiedliwości może przemówić Panu do rozsądku."
1 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"zamowilem rękawice essenti care a dostalem inne, bo te podobno sie skonczyly, nawet nikt nie zapytał czy akceptuje inne. napisali ze sa podobnej jakosci.... ostatni zakup u tego sprzedawcy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro