99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2538

12

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:39

Lista ocen

28 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

25 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedający wystawił produkt, którego nie posiada o czym poinformował dopiero po minięciu terminu jego wysyłki, mimo, iż wcześniej wiedział o tym (po dokonaniu przeze mnie zamówienia dokonał modyfikacji w aukcji). Długi czas czekałam na zwrot środków przez co dziecko nie otrzymało prezentu na urodziny. Dodatkowo Sprzedawca "ma pretensje", iż nie skłamałam w kwestii rzekomego odstąpienia od umowy w Allegro, co jest niedorzeczne. Jestem zdruzgotana podejściem do Klienta, bardzo nieprofesjonalne."
Odpowiedź z 25 mar 2019:
"1. Klientka została poinformowana przed upływem czasu na wysyłkę: zakup 18.03 godz. 21:06, informacja o problemie 20.03 godz. 8:06. Przypominam, że mamy czas 2 dni robocze na wysyłkę. 2. Wcześniej nie wiedziałem, że kolory w pudełkach są inne niż opisane - niestety, czasem się tak zdarza. 3. Środki finansowe zostały zwrócone tego samego dnia zaraz po naszej rozmowie (godz. 8:06) - czy to długo? 4. O jakie kłamstwo chodzi? - przecież ustaliliśmy, że będę ubiegał się o zwrot prowizji!"
10 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 15 maj 2019:
"To za co ten negatyw?"
21 lut 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Instrument źle zapakowany przez co uległ zniszczeniu w trakcie przesyłki. Wymieniony został na nowy no ale to wiązało się z długim czasem oczekiwania!!! "
Odpowiedź z 21 lut 2019:
"I za to negatyw? Za to, że przewoźnik, a nie my, zniszczył paczkę wraz z zawartością? Za to, że wymieniliśmy towar? Za to, że nawet nie wymagaliśmy żadnych protokołów szkody, tak aby klient nie musiał się o nic martwić? Za to, że ponieśliśmy dodatkowe koszty z tym związane? - i to nie tylko przesyłkę - również i przede wszystkim towar, ponieważ nawet nie mamy żadnej szansy reklamacji usługi (brak protokołu szkody) ? Wdzięczność klientów nie zna granic..."
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Fatalna jakość produktu, nawet w stosunku do ceny. Sprzedawca "wcisnął" i doliczył koszt tragicznego wydania nut, nienadającego się do użytku. Zdecydowanie nie polecam."
13 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Statyw połamal się po ponad tygodniu używania, nawet nie od składania i rozkładania tylko od stania w miejscu. Teoretycznie jest świetny, super konstrukcja i mieści się w mała torbę, ale tworzywo strasznie słabe. "
9 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wg opisu na aukcji szerokość podstrunnicy na I progu miała wynosić 3,9cm. Niestety, było więcej - 4,4cm. Sprzedawca przyznał, że nie zwrócił na to uwagi, winą obarczając fabrykę, która "musiała pomylić specyfikację ostatniej partii". Sprzedawca chciał przyjąć zwrot i oddać pieniądze, ale to nas nie ratowało, gdyż miał być to urodzinowy prezent i nie było już czasu na zakup nowej gitary. Sprzedawca powinien wiedzieć, co sprzedaje, a opisy na aukcjach nie powinny wprowadzać klienta w błąd. "
Odpowiedź z 10 sty 2019:
"Każdemu może zdarzyć się pomyłka - ważne, żeby problem rozwiązać uczciwie, więc sam kupujący przyznał, że chcieliśmy zwrócić całość kosztów, ponieważ wymiana była niemożliwa (wszystkie gitary z tej partii były takie same). Kupując na odległość należy wziąć pod uwagę różne okoliczności (np. możliwość uszkodzenia podczas transportu, zaginięcie przesyłki, itp.). Nie jest naszą winą, że kupujący nie miał czasu na reakcję, ponieważ kupił w ostatniej chwili. Pozdrawiam serdecznie"
17 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Link do formularza zakupowego nie działa. Wszystkie dane podczas zakupu nie wystarczyły do wysyłki."
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"Nie możemy odpowiadać za usterki w serwisie Allegro."
5 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie . Skrzypce przyszły uszkodzone, a sprzedający kazał naprawić na własny koszt, albo odesłać żeby naprawili na miejscu za „jedyne” 50 zł . Myśle, ze lepiej dopłacić kilka złotych i kupić sprzęt gdzie indziej . Tutaj niestety spotkałam się z kompletnym brakiem szacunku do klienta . Stanowczo odradzam Państwu zakupy u Tego Pana ."
Odpowiedź z 6 gru 2018:
"Klientka otrzymała skrzypce z pękniętym kołkiem. Zaproponowałem, że kołek doślemy pocztą - tej propozycji nie chciała przyjąć, ponieważ sama nie umie włożyć kołka :) To poprosiłem o odesłanie skrzypiec w ramach reklamacji - też to nie było do przyjęcia, bo dodatkowy koszt wysyłki... A 50zł kosztuje usługa ustawienia skrzypiec u lutnika, którą przy okazji zaproponowałem. Klientka nie rozumie, że każdy nowy instrument takiego ustawienia wymaga i dlatego jest np. podstawek zapakowany w papierku..."
28 lis 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

31 paź 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Jakość wykonania to totalne dno . Brzęczy strasznie elementy naciągu strun drżą pod wpływem grania . Wykonanie gitary katastrofa "
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"Gitara jest objęta 24 miesięczną gwarancją, ale klient widać woli sprawę załatwić komentarzem bez żadnej próby rozwiązania problemu inną drogą. Pozdrawiam wszystkich to czytających."
19 paź 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro