97,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6280

166

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,7/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 16:15

Lista ocen

17 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie wysłał zapłaconego przed tygodniem towaru. Raz odebrał telefon twierdził, że wysłał. Obiecał, że wyśle numer przesyłki, ale oczywiście nie przysyłał . Po tej rozmowie nie odbiera telefonu. Zero kontaktu. Stanowczo nie polecam. "
16 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca nie posiada towaru, dopiero zamawia go z hurtowni.. Nie wyrabia się czasowo z wysyłką. Zrezygnowałem z zakupu ze względu na opóźnienie wysyłki. Zwrot pieniędzy po 20 dniach od złożenia zamówienia po interwencjach Allegro. Nie polecam."
13 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przedmiot nie zgodny z opisem na aukcji są wystawione inne reflektory niż w ofercie, co prawda tej samej marki ale inny model. Dobry kontakt ze sprzedawcą do chwili zakupu , po zakupie kontaktu już niestety nie ma sprzedający nie odbiera telefonów i nie odpisuje na e mail. Wysyłka zakupionego towaru też opuzniona po kilku dniach by naj mniej w moim przypadku."
12 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

" Numer kontaktowy i email to fikcja totalna próżnia. Byłem bardziej odporny co skończyło się odrzucaniem połączenia. Jedynie odpisali gdy użyłem słów wulgarnych. Polecam To na nich działa. Druga dyskusja przez allegro przyniosła skutek. Zwrot pieniędzy złośliwie przeciagany do 14 dni choć odstąpienie od umowy było następnego dnia po zakupie. Sprzedający powinien wziąć się za mniej poważny handel bielizną lub płodami rolnymi na bazarze a nie zatruwać ludziom życia swoimi poczynaniami na Allegro."
12 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałem zamiast 7 szt. oleju silnikowego MOPAR 0W20, 6 szt.oleju 0W20 Pennzoil!. Próby wyjaśnienia sytuacji to tylko gra na zwłokę. Obiecują, że wyjaśnią, zadzwonią i nie robią nic. Do dzisiaj pomimo obietnic nie dostałem zwrotu pieniędzy za niewysłaną 1 szt oleju. Poza tym olej Pennzoil jest tańszy o 6 pln za sztukę od Mopar, więc wypadałoby zwrócić różnicę w cenie. Czekam do końca przyszłego tygodnia na zwrot pieniędzy a później zgłaszam sprawę na Policję."
11 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"It took almost 8 days for shipping from Poland to Poland, but when I ask the seller he say we'll we have a problem with shipping, and he never submitted the shipping number till I actually got it, anyway product off course good but service be aware because it's really reallt not reliable at all it costed me a rebooking with my mechanic"
10 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"MIMO ZAPEWNIEŃ TOWAR NIEZGODNY Z OPISEM (nie chciano numeru vin , pani w sklepie zapewniała ,że lampa będzie pasowała ) DŁUGI CZAS NA ZWROT PIENIĘDZY (po dwóch tygodniach tłumaczenie że pomylili numery kont , minęły 2 dni i pieniążki dostałem mimo wielu maili z prośbą o szybki zwrot pieniędzy) KUPOWAŁEM ZGODNIE Z OPISEM A JESTEM STRATNY DWA KOSZTY ZA PRZESYŁKĘ , DUŻO CZASU I NERWÓW NIE POLECAM SPRZEDAWCY, ZERO PROFESJONALIZMU CZAS WYSYŁKI BARDZO SZYBKI"
8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak kontaktu i realizacji w określonym terminie."
Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Paczka miała dwu dniowe opóźnienie z powodu uszkodzonej części w transporcie bardzo przepraszamy za opóźnienie"
8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Brak kontaktu i realizacji w określonym terminie."
Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Towar został dostarczony pracujemy już nad aplikacją żeby automatycznie wysyłał numery paczek"
8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"brak kontaktu telefonicznego pytanie o czas wysyłki bez sensu bo codziennie przekładają czas wysyłki.wybór formy dostawy niepotrzebny bo sprzedający i tak wysyła jak chce.miał być paczkomat a był kurier.niepolecam szkoda nerw"
Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Towar wysłaliśmy kurier żeby szybko do Pana dotarł, gdyż przy wysyłce okazał się nie kpl musieliśmy zamówić drugi zestaw bardzo przepraszam za opóźnienie"
7 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"data zakupu: 31.03.2019, 15:40 brak dostawy do dnia dzisiejszego."
Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Dosłaliśmy brak do klienta wraz z gratisem w paczce w ramach przeprosin za nasz błąd, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację dołożymy wszystkich starań żeby się nie powtórzyła"
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo iż ceny przystępne i towar bardzo dobry, to obsługa klienta jest tragiczna. Nie odbierają telefonu, nie odpisują na maile i SMSy. Sprzedawca sam sobie ustalił w opisie aukcji termin realizacji: 3dni, po czym go nie dotrzymał. Informacje o zamówieniu uzyskałem dopiero po otworzeniu sporu w allegro, gdzie dałem wyraźne ultimatum. I nagle dało się je zrealizować tego samego dnia. Nie można było tak od razu? Pewnie gdybym nie założył sporu, to do dzisiaj by nie wysłali..."
Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Paczka została wysłana już rano a spór Pan otworzył koło południa nie trzymaliśmy Pana części i nie czekaliśmy że jak Pan tylko otworzy spór to wysyłamy po prostu zbieg okoliczności, co nie zmienia faktu że mieliśmy opóźnienie w wysyłce z przyczyn technicznych za co bardzo przepraszamy"
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak kontaktu w skutek tego transakcja nie doszła do skutku. "
Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Klient napisał że rezygnuje z zakupu dostał email że paczka została anulowana, transakcja nie doszła do skutku bo klient zrezygnował z zakupu"
4 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar zakupiony 28.03. Tego samego dnia dostałem informację o wysłaniu go przez sprzedającego. W rzeczywistości wyszedł dopiero 03.04. Jako formę wysyłki wybrałem paczkomat, faktycznie została dostarczona przez DPD. Kontakt ze sprzedającym to ponury żart. Na 15 wykonanych połączeń w ich godzinach pracy odebrane zostało tylko jedno. Finalnie, wszystkie potrzebne informacje uzyskałem przez Gadu-Gadu, którego numer znalazłem na stronie sprzedawcy (na trzy podane numery, aktywny jeden). Nie polecam."
Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Paczka została wstrzymana przed wysyłką z powodu uszkodzenia w transporcie, towar wyszedł od nas z opóźnieniem ale cały, kurierem z powodu opóźnia żeby dotarł szybko do klienta"
3 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Paczkę doręczono nie możemy odnieść się co do komentarza bo brak opisu"
29 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nikomu nie polecam tego sprzedającego, nikt nie odbiera telefonu a po linku próbach oddzwania pan który nie zajmuje się sprzedażą Allegro. Paczka po tygodniu nadal nie dotarła do mnie. Nikt nic nie wie i nie potrafią pomoc. Odradzam wszystkim kupowanie w tej firmie - totalny brak umiejętności podejścia do klienta oraz sprzedaży. Sprawę muszę załatwiać przez Allegro. "
Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Do Allegro nic Pan nie zgłosił gdyż paczka doszła, wysłaliśmy do Pana drugą paczkę gdyż dostaliśmy informację o uszkodzeniu paczki, dołożyliśmy wszelkich starań żeby paczka dotarła do Pana"
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem towar z przedpłatą, który nie zoztał mi dostarczony po tygodniu oczekiwania na dostarczenie zrezygnowałem z zakupionego towaru prosząc o zwrot przedpłaty pisząc meila.Kontakt z panem sprzedawcą tojedno wielkie nieporozumienie."
Odpowiedź z 27 mar 2019:
"Pisał Pan o rezygnacji wszystko się zgadza, tylko na email z prośba o numer konta jest cisza czekamy więc aż nam Pan go poda"
25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem na paczkomat, jakiś inteligent wysłał kurierem ze złym kodem pocztowym. Po kilku dniach przesyłka dotarła z zamałymi filtrami. Nici z darmowego zwrotu bo przyszło kurierem a nie inpostem! zamiast zwrócić bardziej opłacało się zamówić u konkurencji. Inteligent kazał mi przesłać do nich a on wyśle już dobre, ale oczywiście za dopłatą + koszty kuriera. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! "
Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Klient kupił zły zestaw filtrów do swojego auta, chcieliśmy wymienić mu na dobry ale nikt nie pisał o dopłatach klient sam tak napisał w emailu bo tak sam stwierdził na co nie mamy już wpływu"
24 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 9 kwi 2019:
"Kupujący anulował zakup, zwrot został przelany na jego konto"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro