Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

832

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (834)
Polecam (832)
Nie polecam (2)
11 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymałam książkę zniszczoną. Nie są to ślady magazynowania, lecz czytania i to przez co najmniej kilka osób. Książka jest poplamiona, strony są żółte, pomięte i zniszczone, a w dodatku ich układ świadczy o tym, że książka była otwierana, czytana i zaginana. W ogłoszeniu było wyraźnie zaznaczone, iż książka jest nowa, a to co otrzymałam zupełnie się z tym nie zgadza. Książka miała być prezentem, ale cóż, nie dam, bliskiej mi osobie, czegoś tak zniszczonego."
Odpowiedź z 16 cze 2018:
"Właśnie po, aby uniknąć takich sytuacji w opisie aukcji podałem, że książka wydana 10 lat temu posiada ślady magazynowania. Pomijając z racji wieku lekko pożółkłe strony przez ten czas była przekładana) ( choćby w czasie corocznych remanentów ) Dlatego nikt nie powinien się spodziewać, że 10 letnia książka opisana wyraźnie, że posiada ślady magazynowania nie wygląda jak egzemplarz, który wczoraj opuścił drukarnie. Niestety, trafił mi się kupujący jolek607 który był tym faktem zaskoczony."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
16 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysyłka zrealizowana szybko, książka nosiła troszkę oznaki użytkowania. Największym problem jednak zwrot. Obsługa klienta na niezwykle niskim poziomie, utrudnienie realizacji zwrotu. Koniec końców z pomocą Allegro pieniądze odzyskane, ale ogólnie nie polecam. Standardy innych sprzedawców są dużo wyższe."
Odpowiedź z 16 paź 2017:
"Po wyrażeniu chęci zwrotu radzius7 otrzymał prośbę, aby wysłać zwrot Pocztą Polską. Mimo to wyłajał kurierem i ma pretensje, że nie mogłem odebrać. Wysłał drugi raz pocztą i w ciągu 24 godzin zwrot wpłaty otrzymał. Książka nie nosiła śladów używania, a magazynowania ( zgodnie z opisem aukcji ) Gdyby radzius7 wysłał pocztą od razu, a nie upierał się przy kurierze, sprawa skończyła by się w 3 dni, a nie ciągnęła 2 miesiące."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1