Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik agdmaster_com

99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

15844

 

33

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (15877)
Polecam (15844)
Nie polecam (33)
21 cze 2018
"kupiłam filtr do odkurzacza, na aukcji pisało oryginał- ale bardzo się różni od oryginału. przyszedł bez oryginalnego opakowania"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kupiłam filtr do odkurzacza, na aukcji pisało oryginał- ale bardzo się różni od oryginału. przyszedł bez oryginalnego opakowania"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
17 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
30 maj 2018
"Opis nie jest dokładny worek na pewno nie może być używany do PHILIPS TRIATLON 1400"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opis nie jest dokładny worek na pewno nie może być używany do PHILIPS TRIATLON 1400"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
18 kwi 2018
"Niezgodny towar z opisem zwracałam się do sprzedającego z prośba o wyjaśnienie niestety bez odpowiedzi .Nie pokecam"
Odpowiedź z 27 kwi 2018:
"Przykro nam, że otrzymała Pani towar niezgodny z zamówieniem. Niestety nie jesteśmy w stanie skontaktować się z klientem w sprawie rozwiązania problemu, tym niemniej pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niezgodny towar z opisem zwracałam się do sprzedającego z prośba o wyjaśnienie niestety bez odpowiedzi .Nie pokecam"
Odpowiedź z 27 kwi 2018:
"Przykro nam, że otrzymała Pani towar niezgodny z zamówieniem. Niestety nie jesteśmy w stanie skontaktować się z klientem w sprawie rozwiązania problemu, tym niemniej pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
14 kwi 2018
"HANDLUJĄ TOWAREM, KTÓREGO NIE POSIADAJĄ!!! W POŁĄCZENIU Z BARDZO WYSOKĄ MARZĄ, OCENA NAGANNA!!!"
Odpowiedź z 18 kwi 2018:
"Przykro nam z powodu problemów z realizacją Pańskiego zamówienia. Niestety od czasu do czasu zdarzają się nam sytuacje w których z uwagi na nieprzewidziane opóźnienia lub informacje o zakończeniu produkcji danego asortymentu nasi pracownicy nie zdążą na czas zamknąć aukcji na allegro, w wyniku czego zdarzają się sytuacje takie jak Pańska. Chcemy zrehabilitować się w Pańskich oczach, dlatego też bardzo prosimy o kontakt mailowy. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"HANDLUJĄ TOWAREM, KTÓREGO NIE POSIADAJĄ!!! W POŁĄCZENIU Z BARDZO WYSOKĄ MARZĄ, OCENA NAGANNA!!!"
Odpowiedź z 18 kwi 2018:
"Przykro nam z powodu problemów z realizacją Pańskiego zamówienia. Niestety od czasu do czasu zdarzają się nam sytuacje w których z uwagi na nieprzewidziane opóźnienia lub informacje o zakończeniu produkcji danego asortymentu nasi pracownicy nie zdążą na czas zamknąć aukcji na allegro, w wyniku czego zdarzają się sytuacje takie jak Pańska. Chcemy zrehabilitować się w Pańskich oczach, dlatego też bardzo prosimy o kontakt mailowy. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
5 kwi 2018
"Z "niewielkiego opóźnienia" zrobiły się dwa tygodnie. Zamówiony towar wrzucony w byle jaki worek. Opakowania w środku pogniecione, brak dowodu zakupu. Na szczęście wszystko zgodne z opisem i działa ale do takich sklepów już się nie wraca."
Odpowiedź z 10 kwi 2018:
"Jest nam bardzo przykro z powodu problemów wynikłych przy realizacji Pańskiego zamówienia. Z najszczerszą chęcią chcemy się zreflektować, dlatego też zawsze jesteśmy otwarci na kontakt - mailowy lub telefoniczny. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Z "niewielkiego opóźnienia" zrobiły się dwa tygodnie. Zamówiony towar wrzucony w byle jaki worek. Opakowania w środku pogniecione, brak dowodu zakupu. Na szczęście wszystko zgodne z opisem i działa ale do takich sklepów już się nie wraca."
Odpowiedź z 10 kwi 2018:
"Jest nam bardzo przykro z powodu problemów wynikłych przy realizacji Pańskiego zamówienia. Z najszczerszą chęcią chcemy się zreflektować, dlatego też zawsze jesteśmy otwarci na kontakt - mailowy lub telefoniczny. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
20 mar 2018
"Badziew do potęgi ,taniej wyjdzie kupienie zwykłej szczotki,nie polecam kogoś kto sprzedaje takie g......o!!!!!NEGATYW ZA TO BADZIEWIE !!!Szkoda pieniędzy na to !!!!"
Odpowiedź z 10 kwi 2018:
"Przykro nam to słyszeć. Wygląda na to, że szczotka, którą Pan otrzymał była wadliwa. Bardzo prosimy o kontakt mailowy - chętnie pomożemy rozwiązać problem z zamówieniem. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Badziew do potęgi ,taniej wyjdzie kupienie zwykłej szczotki,nie polecam kogoś kto sprzedaje takie g......o!!!!!NEGATYW ZA TO BADZIEWIE !!!Szkoda pieniędzy na to !!!!"
Odpowiedź z 10 kwi 2018:
"Przykro nam to słyszeć. Wygląda na to, że szczotka, którą Pan otrzymał była wadliwa. Bardzo prosimy o kontakt mailowy - chętnie pomożemy rozwiązać problem z zamówieniem. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
27 lut 2018
"Worki karcher wg opisu 6.959-130.0 czyli kod z oryginalnych worków karchera, na towarze tego modelu brak - worki nie pasują Worki Lavor - inne niż na zdjęciu, otwór wlotowy w innym miejscu - worki nie pasują Jedynie filtr OK Sprzedawca jest albo cwaniakiem, albo żartownisiem Tylko dlaczego za moje pieniądze ? Ponad 15 lat przygody z allegro i jeden z pierwszych negatywów Oczywiście mogę reklamować, ale nie mam czasu ani ochoty latać po pocztach, użerać się z reklamacjami Szczerze NIE POLECAM"
Odpowiedź z 28 mar 2018:
"Z przykrością musimy poinformować, że nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy przypadkiem nie zaszła pomyłka podczas pakowania ponieważ Klient nie odpowiada na nasze wiadomości. Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze i dokładamy wszelkich starań, żeby rozwiązać każde nieporozumienie. W tym przypadku jest to niemożliwe."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Worki karcher wg opisu 6.959-130.0 czyli kod z oryginalnych worków karchera, na towarze tego modelu brak - worki nie pasują Worki Lavor - inne niż na zdjęciu, otwór wlotowy w innym miejscu - worki nie pasują Jedynie filtr OK Sprzedawca jest albo cwaniakiem, albo żartownisiem Tylko dlaczego za moje pieniądze ? Ponad 15 lat przygody z allegro i jeden z pierwszych negatywów Oczywiście mogę reklamować, ale nie mam czasu ani ochoty latać po pocztach, użerać się z reklamacjami Szczerze NIE POLECAM"
Odpowiedź z 28 mar 2018:
"Z przykrością musimy poinformować, że nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy przypadkiem nie zaszła pomyłka podczas pakowania ponieważ Klient nie odpowiada na nasze wiadomości. Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze i dokładamy wszelkich starań, żeby rozwiązać każde nieporozumienie. W tym przypadku jest to niemożliwe."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
9 lut 2018
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Worki wysłane klientowi okazały się nie pasować, za co najmocniej przepraszamy. Niestety kupujący wyrzucił towar, przez co jego wymiana lub zwrot okazały się niemożliwe. Z naszej strony dopilnujemy, aby takie przypadki zdarzały się jak najrzadziej. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Worki wysłane klientowi okazały się nie pasować, za co najmocniej przepraszamy. Niestety kupujący wyrzucił towar, przez co jego wymiana lub zwrot okazały się niemożliwe. Z naszej strony dopilnujemy, aby takie przypadki zdarzały się jak najrzadziej. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

5
17 sty 2018
"Dostałem to czego nie chciałem tylko zupełnnie inne worki które nie pasowały totalnie do mojego odkurzacza. W kontakcie z Panią z obsługi zostałem zlanym a nie zainteresowano się moją osobą i tym że mam przedmiot którego nie chciałem i który mi nie pasuje i mogę z niego zrobić sobie zupę"
Odpowiedź z 16 lut 2018:
"Najmocniej przepraszamy za wszelkie problemy i opóźnienia związane z Pańskim zamówieniem, z uwagi na zaistniałą sytuację bylibyśmy bardzo wdzięczni za kontakt. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dostałem to czego nie chciałem tylko zupełnnie inne worki które nie pasowały totalnie do mojego odkurzacza. W kontakcie z Panią z obsługi zostałem zlanym a nie zainteresowano się moją osobą i tym że mam przedmiot którego nie chciałem i który mi nie pasuje i mogę z niego zrobić sobie zupę"
Odpowiedź z 16 lut 2018:
"Najmocniej przepraszamy za wszelkie problemy i opóźnienia związane z Pańskim zamówieniem, z uwagi na zaistniałą sytuację bylibyśmy bardzo wdzięczni za kontakt. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
1 sty 2018
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Czas realizacji zamówienia wydłużył się z uwagi opóźnienia związane ze wzmożoną wysyłką w okresie świątecznym, tym niemniej bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Czas realizacji zamówienia wydłużył się z uwagi opóźnienia związane ze wzmożoną wysyłką w okresie świątecznym, tym niemniej bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, zespół Agdmaster."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
4 gru 2017
"towar nie pasuję do modelu z opisu "
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Przepraszamy za problemy z kompatybilnością produktu. Zapraszamy do kontaktu w celu rozwiązania problemu. Zespół AGDmaster"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar nie pasuję do modelu z opisu "
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Przepraszamy za problemy z kompatybilnością produktu. Zapraszamy do kontaktu w celu rozwiązania problemu. Zespół AGDmaster"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
28 lis 2017
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Najmocniej przepraszamy za problemy z realizacją zamówienia, chcielibyśmy rozwiązać spór w sposób polubowny, dlatego też gorąco zapraszamy do kontaktu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Najmocniej przepraszamy za problemy z realizacją zamówienia, chcielibyśmy rozwiązać spór w sposób polubowny, dlatego też gorąco zapraszamy do kontaktu."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
21 lis 2017
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Bardzo nam przykro z powodu Pańskiego niezadowolenia, zawsze staramy się, aby klient był zadowolony z zakupów w naszym sklepie, dlatego zapraszamy do kontaktu, chętnie pomożemy rozwiązać problem. Zespół AGDmaster"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Bardzo nam przykro z powodu Pańskiego niezadowolenia, zawsze staramy się, aby klient był zadowolony z zakupów w naszym sklepie, dlatego zapraszamy do kontaktu, chętnie pomożemy rozwiązać problem. Zespół AGDmaster"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 lis 2017
"Odesłałem im części które okazały się być niezgodne z zamówieniem i obiecali zwrócić mi wszelkie koszty i po dzień dzisiejszy nie mam ani części ani zwrotu gotówki. Bardzo źle wspominam tę transakcję i nikomu ich nie polecam .-"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Odesłałem im części które okazały się być niezgodne z zamówieniem i obiecali zwrócić mi wszelkie koszty i po dzień dzisiejszy nie mam ani części ani zwrotu gotówki. Bardzo źle wspominam tę transakcję i nikomu ich nie polecam .-"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 lis 2017
"DZWONIAC NA INFOLINIĘ Z AUKCJI ZOSTAŁ ŻLE DOBRANY PRODUKT NIE PASUJE DO MOJEGO MODELU ODKURZACZA MIMO TO ŻE PODAWAŁEM JAKI MODEL POSIADAM PANI ZAPEWNIAŁA MNIE ZE TO JEST TEN PRODUKT A JEDNAK NIE TEN ."
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"bardzo przepraszamy za problemy z realizacją zamówienia. Gorąco zapraszamy do kontaktu w celu rozwiązania problemu. Zespół AGDmaster"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"DZWONIAC NA INFOLINIĘ Z AUKCJI ZOSTAŁ ŻLE DOBRANY PRODUKT NIE PASUJE DO MOJEGO MODELU ODKURZACZA MIMO TO ŻE PODAWAŁEM JAKI MODEL POSIADAM PANI ZAPEWNIAŁA MNIE ZE TO JEST TEN PRODUKT A JEDNAK NIE TEN ."
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"bardzo przepraszamy za problemy z realizacją zamówienia. Gorąco zapraszamy do kontaktu w celu rozwiązania problemu. Zespół AGDmaster"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
14 lis 2017
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"bardzo nam przykro z powodu Pańskiego niezadowolenia, zapraszamy do kontaktu, chętnie pomożemy rozwiązać problem z zamówieniem. Zespół AGDmaster"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"bardzo nam przykro z powodu Pańskiego niezadowolenia, zapraszamy do kontaktu, chętnie pomożemy rozwiązać problem z zamówieniem. Zespół AGDmaster"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4