98,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

11236

199

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:32

Lista ocen

23 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie rozumiem w tym poralu zakupowym oceniania sprzedawcy tylko. Teraz oceniam produkt który kupiłem. W tym przypadku cena produktu przekłada się na jego bezużyteczność. Totalna pomyłka nie udało mi się założyć badziewia paski mocujące są jak z papieru. Nie Polecam ochraniacza foteli Nikomu. Wyrzucona kasa Pozdrawiam sprzedawcę."
23 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wystawia towar na aukcji, którego nie posiada - DRAMAT NIE POLECAM!!!"
22 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

22 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Podstawa nie pasuje do tunelu. Nr seryjne przetopione."
16 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający sprzedaje towar którego nie posiada fizycznie, po wpłacie proponuje inny lub każe czekać do 14 dni jak go otrzyma. Brak odpowiedzi na moje maile i brak zwrotu pieniędzy za wpłacony towar. Nie polecam !!!"
Odpowiedź z 17 kwi 2019:
"Poinformowaliśmy niezwłocznie o braku towaru i nie wyraził Pan chęci zaczekania. Środki zostały zwrócone (dzisiaj) terminowo, czyli w ciągu 14 dni. Na wszystkie maile zawsze odpowiadamy."
11 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak produktu, sprzedający zmienił dwa razy termin dostawy - sprzedawca nierzetelny "
Odpowiedź z 12 kwi 2019:
"Witam, Zaraz po złożeniu zamówienia poinformowaliśmy o opóźnieniu w dostawie. Wyraził Pan chęć zaczekania co bardzo nas ucieszyło. Niestety podłokietnik w dostawie przyszedł bez śrub montażowych. Nie uważamy się za nierzetelną firmę. Sprawdzamy towar przed dostawą i tak stało się również w tym przypadku. Nie mogliśmy nadać takiej paczki i musieliśmy zaczekać. Od razu został Pan o tym poinformowany i postanowił zaczekać."
10 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ramki otrzymałem błyskawicznie i za wysyłkę plus, niestety mają one skazy, "lakier" nie jest naniesony równo i powstały na nim pęcherzyki a do tego ramki mają dużo rys, co znacząco wpływa na ich wygląd. Nie polecam ich zakupu. Nie mam czasu ani chęci na odsyłanie, więc nawet nie piszę do sprzedającego. Produkt nie warty swojej ceny. "
Odpowiedź z 11 kwi 2019:
"Ramki są wykonane z z elastycznego tworzywa ABS+PC, pokrytego powłoką chrom. W swojej ofercie posiadamy też ramki nierdzewne wysokiej jakości. Jeśli produkt nie spełnia Pana oczekiwań, proszę go odesłać darmowym paczkomatem."
9 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wystawia towar, którego nie posiada. Do tego ponad tydzień oczekiwania na zwrot pieniędzy. Szkoda czasu. "
Odpowiedź z 10 kwi 2019:
"Poinformowaliśmy niezwłocznie o braku towaru. Środki zostały zwrócone terminowo, czyli w ciągu 14 dni."
8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedawca podaje informacje: "Tylko nasza ramka EUROCLIP chromowana jest w całości (nie tylko front)", ramka jest plastikowa, opis wprowadza w błąd"
Odpowiedź z 8 kwi 2019:
"Na aukcji widnieje informacja, że ramki są "Solidne i ekologiczne, wykonane z elastycznego tworzywa ABS+PC nadającego się do recyklingu" oraz że "powłoka "Chrom" naniesiona jest z użyciem najwyższej jakości materiałów, o niespotykanym połysku". Jeśli produkt nie spełnia Pana oczekiwań, proszę go odesłać."
7 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar wybrakowany (brak jedne nóżki) propozycja rekompensaty 2zł przy cenie z przesylka około 40zł. Więcej kosztował mnie czas na pisanie maila z reklamacją."
Odpowiedź z 8 kwi 2019:
"Brakujący element nie wpływa na jakość produktu, dlatego w ramach gestu handlowego zaproponowaliśmy zwrot wartości brakującej gumy."
6 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny ze zdjęciem. Sprzedawca tłumaczył, że wszystko jest zgodne z opisem tylko po co w takim razie dodaje zdjęcie do aukcji skoro klient powinien sugerować się tylko opisem. A dodatkowo koloru nici nie było w opisie a jest to bardzo istotna cześć wykończenia mieszka. "
Odpowiedź z 8 kwi 2019:
"Na aukcji dokonał Pan zakupu SZAREGO mieszka, co potwierdza zarówno zdjęcie, jak i opis. Wielokrotnie to Panu tłumaczyliśmy. Wina w tej sprawie leży po Pana stronie."
3 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak Kontaktu ze Sprzedającym. Brak odpowiedzi na @. Brak FV która została potwierdzona przez Pracownika że jest wysłana wraz z towarem."
Odpowiedź z 3 kwi 2019:
"Nie mamy żadnej wiadomości odnośnie prośby o ponowne wysłanie faktury. W dniu dzisiejszym ponowimy próbę wysłania faktury na podany w zamówieniu e-mail."
2 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający wystawia na aukcje przedmioty których nie ma na magazynie. Sam od siebie nie raczył nawet poinformować o jego braku. Sami ciągle musieliśmy pytać co z wysyłką . Odpowiedziami że towar będzie wtedy i wtedy zwodził nas przez 2 tygodnie."
Odpowiedź z 3 kwi 2019:
"O braku towaru została Pani powiadomiona zaraz po odnotowaniu zamówienia. Początkowo wyrażono chęć zaczekania, jednak potem się Pani rozmyśliła. Jest nam przykro, że transakcja nie doszła do skutku i w ramach rekompensaty proponujemy rabat na kolejne zakupy."
1 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawiają produkt w ofercie 1000 szt po zakupie i zapłaceniu piszą maila że nie mają go na stanie . Dzwoniąc do nich usłyszałem bo pracownik nie ściągał go po sprzedaży ze stanu . Totalna bzdura "
Odpowiedź z 1 kwi 2019:
"Nasze produkty cieszą się ogromnym zainteresowaniem, więc nie jesteśmy w stanie na bieżąco aktualizować stanów magazynowych. Jest nam przykro, że doszło do takiej sytuacji. W ramach rekompensaty przygotujemy dla Pana rabat na kolejne zakupy."
29 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca sprzedaje przedmioty, których nie posiada na stanie (dostępność 7-10dni choć na aukcji jest nadal czas wysyłki - natychmiast). UWAGA: powołuje się na zwrot pieniędzy do 14- dni po mino że to nie ja zawiniłem (szybka wpłata). Przed zakupem poczytać komentarze....."
Odpowiedź z 30 mar 2019:
"W sytuacji, gdy nie posiadamy towaru na stanie (i proponujemy zmianę warunków zawartej umowy- w tym przypadku kilkudniowe opóźnienie), a klient nie wyraża zgody na dłuższe oczekiwanie na towar, odstępuje od umowy. Sprzedający jest zobligowany, aby zwrócić wówczas środki nie później niż w ciągu 14 dni."
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam , bardzo nie polecam kupujac klucze na stanie ponad 9tys sztuk , dostaje info ze 2 kluczy w zamowieniu brak i trzeba czekac do 10 dni bo nie ma na stanie ( przy zakupie widnieje 9 tys sztuk !!!!!! ) o co chodzi ??? nie wiadomo druga sprawa kupujac u tego sprzedawcy trzeba czytac Regulamin , dlaczego ???? moja wplata byla ok 30 zl...przez Pay ,szybko , ale ??? rezygnujac z zakupu ,Bo nie MA Towaru !!!!! na kase trzeba czakac do 2 tygodnii!!! 30 zl ...fakt moze beda mieli przez Ten okres"
Odpowiedź z 28 mar 2019:
"Nasze produkty cieszą się ogromnym zainteresowaniem, więc nie jesteśmy w stanie na bieżąco aktualizować stanów magazynowych. Jest nam przykro, że doszło do takiej sytuacji. W Ustawie o Prawach Konsumenta jest zapis, że sprzedający ma obowiązek zwrócić środki w ciągu 14 dni i tego się zawsze trzymamy."
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

26 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedaje towar którego nie posiada ."
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Poinformowaliśmy niezwłocznie o zaistniałej sytuacji, wyraziła Pani zgodę na oczekiwanie na dostawę. Niestety, przedłuża się ona z przyczyn od nas niezależnych. Wysłaliśmy Pani wiadomość z prośbą o podanie numeru konta, jeśli nie chce Pani dłużej oczekiwać na towar. W ramach rekompensaty przygotujemy dla Pani rabat na kolejne zakupy."
25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 25 mar 2019:
"Nie wiemy skąd taka ocena, ponieważ klient nie skontaktował się z nami przed wystawieniem opinii."
24 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam, po zamówieniu ramek chromowanych brak towaru na magazynie, czas oczekiwania od 7 do 10 dni. "
Odpowiedź z 25 mar 2019:
"Poinformowaliśmy niezwłocznie o zaistniałej sytuacji. Przepraszamy, że transakcja nie doszła do skutku. Zwrot został przekierowany do księgowości. W ramach rekompensaty przygotujemy dla Pana rabat na kolejne zakupy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro