98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

621

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:33

Lista ocen

11 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt kolorystycznie nie zgadza się ze zdjęciami na aukcji. I to nie jest kwestia złego światła czy różnych monitorów. Brak odpowiedzi mailowej na wysłane zastrzeżenie, odnośnie koloru. Zamiast czerwonego, jest połączenie fioletu i bordo - nijak się ma do barw AC Milan. Czy zwracam produkt? Nie mam na to głowy przed świętami? Czy jestem zadowolona z produktu i obsługi posprzedażowej - nie!"
Odpowiedź z 12 gru 2018:
"Klientowi, który jest ekspertem od kolorów nie podoba się kolor produktu. Mimo, że może zwrócić towar to nie robi tego. Dlaczego? Nie ma do tego głowy ale na kolorach zna się perfekcyjnie :)"
20 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sklep ok, szybka wysyłka. Spodnie grube, ciepłe to na plus, lecz jakość wykonania fatalny, jakby je ktoś na szybcika skroił i zszywał w garażu, pół godziny obierania spodni po zakupie z nitek i przyklejonych zmechaceń, już się boję pierwszego prania tych spodni. Ogólnie nie polecam tych spodni."
Odpowiedź z 21 lis 2018:
"Klient twierdzi, że produkt jest słabej jakości. Mimo to nie zwrócił spodni chociaż miał do tego prawo i pisze że korzysta ze spodni. Opinia sprzeczna i nie logiczna. Drogi Kliencie to w końcu produkt kiepski ale mimo to je nosisz?"
20 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar za który zapłaciłem nie mieli w sprzedaży tylko widniał na aukcji"
11 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam koszulkę na prezent, dopiero po kilku dniach od wpłaty dowiedziałam się, ze towar jest uszkodzony, zatem Sprzedający nie może go sprzedać. Wystawiam negatyw, jako ze nie zdążyłam kupić nowego prezentu, a skoro w ofercie jest napisane ze Sprzedający zapewnia natychmiastowa wysyłkę, należało niezwłocznie poinformować o niemożności sprzedaży danego towaru. Jak widać po innych komentarzach brak towaru nierzadko się zdarza. Jedyny plus - zaraz po informacji otrzymałam zwrot należności. "
19 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamiast danych o wysyłce po paru dniach otrzymałam od allegro informację o zwrocie płatności. O przyczynę tego działania musiałam się dowiadywać sama, gdyż sprzedający nawet nie przeprosił i nie poinformował mnie, co takiego się stało. Potem tłumaczył, iż rzekomo przy pakowaniu dostrzeżono jakąś wadę - wg mnie to kłamstwo, każdy normalny sprzedawca w takiej sytuacji powinien w pierwszej kolejności zaproponować obniżenie ceny, informując o jaką wadę chodzi. Niewiarygodny sprzedawca."
3 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety towar był niedostępny. Należność wróciła na moje konto po prawie 3 tygodniach."
17 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający wystawia aukcję nie mając towaru. Potem odwołuje tę sprzedaż. Pieniądze co prawda wracają, ale po co zawracanie głowy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro