Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik sellhelp

71,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

5

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

3,9

Czas wysyłki

3,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

3,9

Lista ocen

Wszystkie (7)
Polecam (5)
Nie polecam (2)
30 gru 2017
"15 zł poszło się ..... Jakiś DRAMAT!! ZEROWY KONTAKT!! NIE POLECAM!! Od 10 listopada do dzisiaj (30 grudnia) nikt się ze mnie nie skontaktował w tej sprawie, a ode mnie parę mail'i wyszło!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"15 zł poszło się ..... Jakiś DRAMAT!! ZEROWY KONTAKT!! NIE POLECAM!! Od 10 listopada do dzisiaj (30 grudnia) nikt się ze mnie nie skontaktował w tej sprawie, a ode mnie parę mail'i wyszło!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
26 cze 2017
"kontakt sporadyczny , z zakupionych 30 sztuk dostałam tylko 4 , brak zwrotu wpłaty . zdecydowanie nie polecam"
Odpowiedź z 26 cze 2017:
"Ty kłamliwa .... marna istoto, wszytko zostało wysłane, zdjęć do przerobienia nie mogłem doprosić się tygodniami, jedno zdj. 12mb więc wysłać 30 na raz się nie da i trudno to zrozumieć. Na wskazane miejsce na serwerze też się nie udało wgrać? Ta sama osoba co poprzedni komentarz? brawo... kłam dalej"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kontakt sporadyczny , z zakupionych 30 sztuk dostałam tylko 4 , brak zwrotu wpłaty . zdecydowanie nie polecam"
Odpowiedź z 26 cze 2017:
"Ty kłamliwa .... marna istoto, wszytko zostało wysłane, zdjęć do przerobienia nie mogłem doprosić się tygodniami, jedno zdj. 12mb więc wysłać 30 na raz się nie da i trudno to zrozumieć. Na wskazane miejsce na serwerze też się nie udało wgrać? Ta sama osoba co poprzedni komentarz? brawo... kłam dalej"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1