99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

11398

18

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:28

Lista ocen

14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamowiony towar zgodny z opisem jedynie zastrzezenia do obslugi , poprosilam o fakture wypelnione w formularzu ale niestety fakture dostalam na adres dostawy , i niestety tu byl problem bo nie dalo sie zmienic faktury tylko trzeba bylo zrobic zwrot towaru co wiazalo sie z czasem a towar (klapki) musialam nabyc w innym sklepie."
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zworcilem buty dostałem 164,90 hmmm Gg"
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

5 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na aukcji zostały wystawione na sprzedaż buty (po atrakcyjnej cenie), których sprzedawca fizycznie nie miał. Przyznaje, ze zwrot srodkow przebiegł bezproblemowo, sprzedawca sam się skontaktował w tej sprawie. Duże rozczarowanie, ja osobiście już raczej nie wróce do tego sprzedawcy."
26 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

25 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeden but w widocznym miejscu miał palmę z kleju ."
19 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"15.06.odesłałam buty rozmiar 36.5 i zamówiłam większe. Buty mam, ale przelewu na podane konto nie. Dlaczego?? "
16 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałem nie te klapki co zamawiałem, Sprawdzajcie do cholery co wysyłacie. Jak kupuje chce dostać co zamawiałem od razu tym bardziej ze wyjeżdżam na urlop i nie mam czasu na wypełnianie kwestionariuszy reklamacyjnych"
Odpowiedź z 9 lip 2019:
"Przy bardzo dużej ilości zamówień wysyłanych w tym okresie niestety pomyłki mogą się zdarzyć. W takiej sytuacji wystarczy skontaktować się z nami, prawidłowy towar wysyłamy w trybie natychmiastowym w dowolne miejsce w celu wymiany i nie ma konieczności wypełniania żadnych kwestionariuszy,. Niestety Klient miał wyłączony telefon więc nie mogliśmy rozwiązać tej sprawy."
6 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Odradzam kupującego.Zerowy kontakt telefoniczny.Na maile odpowiada w stylu "nie mój problem".Przed zamówieniem zadzwoniłem(tylko raz się dodzwoniłem przez cały okres realizacji)by potwierdzić że na pewno wyśle towar w terminie z aukcji (2 dni robocze), ok da rady zamawiam. W dniu wysyłki mail że chce pieniądze mimo wysyłki za pobraniem. Że to wina allegro, co allegro nie potwierdza. po 2 dniowym wyjaśnianiu i wysyłaniu screenów z płatnością adresami i asortymentem... wysyła na zły adres. KURTYNA"
4 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"rekawy sie zmechacily szybko szmata na sezon"
Odpowiedź z 10 cze 2019:
"W przypadkach kiedy towar nie spełnia oczekiwań Klienta lub ulegnie uszkodzeniu podczas prawidłowego użytkowania, Kupujący zawsze ma możliwość dokonania zwrotu lub zgłoszenia reklamacji. W takich wypadkach sugerujemy zgłosić problem do Sprzedawcy a z pewnością zostanie ona rozwiązany na korzyść Klienta (wymiana na nowy towar lub zwrot środków). W tej konkretnej sytuacji nie otrzymaliśmy od Kupującego żadnego zgłoszenia o problemie z towarem."
7 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"opis butów niezgodny z opisem - inny materiał i rozmiar. "
Odpowiedź z 2 maj 2019:
"Klient otrzymał rozmiar który zamówił, a materiał cholewki przedstawiony w opisie (syntetyczny zamsz) również pokrywał się ze stanem faktycznym - informacja ze strony producenta oraz metek przy produkcie. Brak kontaktu ze strony Klienta uniemożliwił nam wyjaśnienie tej sytuacji."
6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ZAKUPIONY TOWAR NIE PRZYSZEDŁ, ZERO KONRAKTU, ZERO INFORMACJI, NA SZCZESCIE PRZELEW DOSZEDŁ DZIEKI TEMU WIEM ZE NIE OTRZYMAM TOWARU"
Odpowiedź z 2 maj 2019:
"Ostatnia sztuka towaru zakupiona przez tego Kupującego okazała się uszkodzona, zatem nie nadała się do sprzedaży. Klient został poinformowany o tym fakcie w trybie natychmiastowym drogą mailową a środki zostały zwrócone jeszcze tego samego dnia."
13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Negatyw został wystawiony za stratę mojego czasu i konieczność odesłania towaru. Przed zakupem zadałem pytanie sprzedającemu, aby upewnić się co do koloru rękawiczek - czy są one na pewno granatowe i prosiłem, żeby w razie wątpliwości wysłać zdjęcie. Otrzymałem odpowiedź, że są one dokładnie takie jak na zdjęciach z aukcji - granatowe. Rękawiczki przyszły niebieskie, można by nawet powiedzieć, że jasno niebieskie, z granatowym nie mają nic wspólnego, tak więc gorąco polecam wizytę u okulisty. "
Odpowiedź z 2 maj 2019:
"Rękawiczki zakupione przez Klienta, symbol: H4Z18-REU004-30S są ciemno granatowe (dokładnie takie jak na zdjęciach z oferty). Producent 4F nie bez powodu na końcu symbolu katalogowego podaje oznaczenie koloru (w tym wypadku 30S - ciemny granat). Dodatkowo, żaden z pozostałych Klientów kupujących ten model rękawiczek nie zgłosił problemu o niezgodności towaru z opisem. Na podstawie otrzymanych ocen i opinii dla wszystkich był to kolor ciemno granatowy."
3 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zdjęcie i opis sugerują prawdziwą zimową kurtkę, w rzeczywistości jest co najwyżej jesienna, bardzo cienka."
Odpowiedź z 2 maj 2019:
"Klient złożył zamówienie na towar z zimowej kolekcji 4F o czym świadczy symbol katalogowy produktu H4Z18-KUM004-30S. Grubość kurtki i fakt czy jest ona bardziej na jesień niż na zimę jest kwestią subiektywną. Przykro nam, że mimo dołożenia wszelkich starań z naszej strony Klient nie chciał zakończyć transakcji w sposób polubowny."
15 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo tego,że plecaki przyszły bardzo ładne i zgodne z opisem już dwa tygodnie temu napis z jednego zaczął się łuszczyć i kruszyć.z czego mam podejrzenie jeslo chodzi o pochodzenie tego produktu."
Odpowiedź z 10 gru 2018:
"W tym wypadku Klient nie skorzystał z możliwości zgłoszenia reklamacji produktu która przysługuje każdemu w okresie 2 lat od daty zakupu towaru. W podobnych przypadkach sugerujemy zgłosić problem Sprzedawcy w ramach gwarancji, która z pewnością zostałaby rozpatrzona pozytywnie. Klient nie chciał nawiązać kontaktu i postanowił wystawić negatywny komentarz."
5 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mam ogromne podejrzenia,że do oryginału butom daleko. Poza tym zapomnijcie o zwrotach u tego sprzedawcy. On zwrotów nie uznaje. Jestem niezadowolona z obsługi i jakości towaru. NIe polecam. Jest wielu innych ."
17 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 paź 2018:
"Negatywna ocena została wystawiona bez podawania przyczyny. Brak kontaktu telefonicznego oraz mailowego z Klientem uniemożliwił wyjaśnienie sytuacji."
14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM !!! Dokonałam zakupu w sobotę , zaplacilam natychmiast przez PayU a w poniedziałek o 16 dowiedziałam się że sprzedali sandalki w sklepie stacjonarnym !!! Totalna porażka !!!!"
Odpowiedź z 10 gru 2018:
"Niestety przy dużej ilości zamówień i sprzedaży w kilku kanałach czasami zdarzają się podobne wypadki. Nie mniej jednak, poinformowaliśmy Klienta możliwie najszybciej o problemie, dodatkowo oferując 40% rabat na kolejne zakupy w ramach rekompensaty. Klient nie zgodził się na polubowne rozwiązanie sprawy i wykorzystanie otrzymanego rabatu."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro