97,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1129

23

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:33

Lista ocen

25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

8 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie dość, że zamówione bransoletki nie doszły (zamówione pod koniec 2018r.) to brak jakiekolwiek odzewu z ich strony, pomimo usilnych prób kontaktu. Nie polecam i tyle..."
21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wysłano uszkodzony przedmiot."
12 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt to chińska cutasówa, nawet nie zdążyłem go założyć, a już sypały się ogniwa"
Odpowiedź z 31 sty 2019:
"Pan tym komentarzem sam wystawił sobie opinię.. nie zdążył napisać do nas żadnej wiadomości czy choćby wykonać zwrot towaru, z którym podobno wystąpił problem ale oczywiście znalazł czas aby wystawić mierny komentarz. Odnośnie samego towaru, wysłaliśmy wysokojakościowy produkt wykonany ze stopu stali szlachetnej 316L, jeżeli to jest słaby towar to nie mam pytań i polecam wizytę na stoisku typu jubiler gdzie sprzedawane są tego typu wyroby - najwidoczniej nie do końca docenia pan to co otrzymał."
7 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Oferowane produkty pochodzą z Chin. Do paczki wcisnieto mi bransoletkę której nie zakupiłem bo mojej nie było. Odeslalem ale pieniędzy już mi nie zwrócono. Rzemyki rozpadły się po około 2 tyg. i poszły do kosza. Nie polecam"
Odpowiedź z 31 sty 2019:
"Oferowany produkt pochodzi z naszej produkcji, tego typu bransoletki wykonujemy samodzielnie, bransoletka składa się z wiązanych sznurków które teoretycznie mogą się rozwiązać, z reklamacją czy zwrotem środków nie ma problemu, proszę nie opowiadań swoich historii. Natomiast kwestia, że do paczki wciśnięto bransoletkę której pan nie chciał bo zamówionej nie było - zawsze wysyłamy towar z zamówienia."
1 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo,że nie srebro/złoto,to ładny wyrób.Pomimo,że ładny,to zapięcie jest totalnym badziewiem.Niestety nie zwróciłem na to uwagi od razu i "udało" mi się(już 3ego dnia użytkowania)zgubić obrączkę ślubną doczepioną do krzyża.Nie polecam produktu!"
25 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Został wysłany oczywiście inny łańcuszek niż ten który zamawiałem. Po moim mailu zero odpowiedzi"
20 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

27 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny ze złożonym zamówieniem, a jego złocenia zcierają się już po kilku dniach. Na dodatek jest słaby kontakt ze sprzedającym.(Nie odpowiada na majle i telefony), "
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Panie romano1948 jest to bransoleta wykonana praktycznie w całości z 316L, którą po prostu najprawdopodobniej w jakiś sposób pan uszkodził/zarysował. I PROSZĘ nie wypisywać bzdur że nie ma kontaktu - propozycję odesłania towaru wysłaliśmy NIEZWŁOCZNIE (co robimy automatycznie w każdej tego typu sprawie) - towaru jednak odesłać się pan nie zdecydował tylko głupiego i krzywdzącego negatywa wystawił."
26 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiłem towar, odesłałem niestety nie ma kontaktu co z moim zwrotem 14 dni tez minęło i pieniędzy na koncie nie widać "
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Panie export_agency_kz, spokojnie, czas nie liczy się od momentu od którego zdecydował się na zwrot towaru (bo tak to chyba obliczono) - my pieniądze zwróciliśmy najwyżej po kilku dniach od momentu odebrania przesyłki - sprawy zwrotów regulujemy zwykle na koniec każdego tygodnia."
17 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Duże opóźnienie dostawy z racji braku towaru o czym nie było napisane w ogłoszeniu .Łańcuszek bardzo ładny lecz krzyżyk niczym z plastiku ,bardzo brzydki mimo opisu (wyjątkowa jakość ).Nie polecam ."
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Jak to możliwe że łańcuszek bardzo ładny a krzyżyk bardzo brzydki, przecież to komplet od jednego producenta wykonany z tego samego materiału, zresztą przecież właśnie na ten wzór sam się Pan zdecydował, zawsze można odesłać.."
12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt całkowicie różny od pokazanego na zdjeciu, nie polecam, nie warto, fatalny stosunek jakości do ceny"
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"ABSOLUTNIE ZAWSZE WYSYŁAMY TOWARY KTÓRE PREZENTUJEMY NA ZDJĘCIACH !100% !"
23 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Od daty zakupu 06.08.18 towar nie dotarł do dzisiaj. Kontakt ze sprzedawcą zerowy pomimo dzwonienia, SMS ów i nagrania sie na pocztę.Nie raczy wyjaśnić co z towarem zamówionym.Kasa nieduża bo 30zł. ale przy takich stu klientach robi różnicę.Nie polecam."
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Panie maniek761211 nie wiemy o co chodzi.. telefonu czasem nie jesteśmy w stanie odebrać - to się może zdarzyć, ale droga mailową/formularz kontaktu odpowiadamy ZAWSZE."
23 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar to jakas porazka....nikomu nie polecam kto ma gust."
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Panie mlodyzeglarz - LITOŚCI - przecież ten wzór Pan sam wybrał, zdjęcia 100% odpowiadają temu co otrzymuje klient."
17 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Łańcuszek bardzo słabej jakości, rozerwal się sam od siebie w ten sam dzień w który dotarł do mnie."
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Panie Client:47172754 kupił pan łańcuszek o mikroskopijnym splocie, to jeden z najcieńszych w ogóle możliwych do użytkowania łańcuszków, nie może on być pancerny i trzeba zdawać sobie z tego sprawę, każdy towar ZAWSZE jest sprawdzany przed wysyłką a także oczywiście zawsze przyjmujemy ewentualne uwagi/zażalenia."
14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Calkowicie porysowana"
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Panie Client:42024553, hmm w pewnym sense racja - bransoleta którą Pan zakupił ma właśnie taki design, towar dokładnie odpowiadający temu co na zdjęciu i temu co Pan wybrał."
20 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zwykły złom nie polecam wykręca się łańcuszek krzyzyk jakby z plastiku"
14 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar za 19.99 zł - bransoletka - zamówiony opłacony przelewem w piątek, wysłany w poniedziałek kurierem pocztex48 za 10 zł (koszt przesyłki). Przyszedł w czwartek i kurier mówi że mam zapłacić 29.99, nie będę płacić dwa razy za to samo, żądam zwrotu pieniędzy w kwocie 29.99 zł (wartość towaru + koszt wysyłki)"
Odpowiedź z 1 lip 2018:
"Panie Zirdiculous, w formularzu dostawy który otrzymaliśmy widnieje opcja za pobraniem i tak też towar wysłaliśmy - a wysyłamy towary bez zwłoki ponieważ większość klientów chce otrzymywać towary jak najszybciej, natomiast to, że pan decyduje się po dwóch dniach jednak wpłacić pieniądze kiedy towar dawno już w drodze to nas proszę nie obarczać. Pieniądze migiem zwróciliśmy a pan towaru i tak nie odebrał. Super."
12 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro