97,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

657

19

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
13 września 2019 o 16:04

Lista ocen

28 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W laptopie są dwa pęknięcia (o których wspominał sprzedający ) napisane było że jest sklejone i mi się odkleiło po kilku dniach użytkowania odradzam wszystkim kupywania z tej firmy uszkodzonych laptopów I proszę mi nie pisać żebym wysłał do was bo nie mam zamiaru płacić za kuriera 50 zł."
Odpowiedź z 28 sie 2019:
"Laptop nie był uszkodzony, a do tego jego stan był opisany na aukcji jak wspomina klient, czyli było napisane o pęknięciach a także o śladach klejenia. Klient nie kontaktował się w tej sprawie - od razu negatyw."
22 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 22 sie 2019:
"Ocena krzywdząca - klientka nie mogła/nie potrafiła zainstalować pakietu Office - co jest usterką programową, sprzętowo wszystko było sprawne. Zaoferowaliśmy wsparcie na odległość radami jak postępować."
19 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 19 sie 2019:
"Klient zamówił przedmiot o 8:51 19 sierpnia 2019 a ocenę wystawił o 11.08 19 sierpnia 2019 - pytanie kiedy spodziewał się otrzymania przedmiotu (po 2 godzinach ??). telefonów nie odbiera. Ocena bezpodstawna."
6 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

5 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam kupowania sprzętu używanego w tym miejscu. Macie tylko 2 tygodnie na zwrot. Dalej nikt za nic nie odpowiada, mimo tego że w ofercie napisano o jeszcze rok rejkojmi (czyli naprawa wad ukrytych). Kiedy zgłosiłem się z problemem: że zakupiony laptop czasem lekko szczypie prądem po nadgarstkach przy ładowaniu baterii (na dłoniach nie, bo tam skóra bardziej odporna) to musiałem zapłacić za tą naprawę. Parę minut zeszło na to żeby im wytłumaczyć tą wadę. a jednak to nie jest wadą ukrytą."
Odpowiedź z 6 sie 2019:
"Klient uważał że gwarancja jest tożsama z rękojmią. Dwa tygodnie na zwrot gwarantuje prawo przy zakupie przez internet. Klient był na miejscu - wskazywany był ubytek obudowy obok gniazda zasilania. Laptop zaczął "kopać" prądem w skutek ruszania się gniazda zasilania czego przyczyną mogło być wkładanie wtyczki zasilacza. Nie była to wada ukryta. W związku z zakupem laptopa w naszym sklepie klient zapłacił mniej za serwis. Ocena za czas wysyłki jest krzywdząca gdyż laptop był odebrany na miejscu."
21 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"generalnie sprzedawca jest ok, ale karta jednak nie była w stanie bdb (po jednym wpięciu zasilania okazało się, że jest w słabym stanie i wypinając nóżka pękła). dałbym neutralna ocenę, ale nie ma już tej opcji."
20 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ten komputer powinien trafic na smietnik a nie na sprzedaz,piszczy,smierdzi, WSTYD DROGA FIRMO!"
Odpowiedź z 24 lip 2019:
"Kupujący nie skorzystał z prawa kontaktu z nami - a postaralibyśmy się rozwiązać problem."
19 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 19 lip 2019:
"Klient niepoważny - wszystkie usterki laptopa są opisane na aukcji, klient wysłał maila w sobotę 13.07.2019, że odsyła laptopa - nie doczekaliśmy się zwrotu."
30 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zasilacz otrzymałem z uszkodzonym kablem. Zgłosiłem to, ale nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi"
Odpowiedź z 24 lip 2019:
"Klientowi był zaproponowany zwrot - jednak z niego nie skorzystał."
21 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedawany sprzet jest w srodku brudny a niektore podzespoly jak matryca i dysk twardy uszkodzone zero odzewu ze strony sprzedajacego jak przekupa na targu"
Odpowiedź z 21 maj 2019:
"Zero odzewu ?? - Na prośbę o zdjęcie, filmik przedstawiające "rzekomą" usterkę - żadnej reakcji. Przy próbie kontaktu telefonicznego po usłyszeniu kto mówi się rozłącza - ot profesjonalne podejście."
3 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie uwzględnili w opisie że jest uszkodzony akumulator bo trzymał z 10 min. a ładował się prawie 2 dni. Kontakt lepiej nie mówić. Albo kazali dzwonić pod inny numer który nie odbierał telefonu albo obydwaj nie odbierali. Na szczęście zwrócili kasę. Ogólnie to radzę najpierw się dopytać czy opis jest zgodny bo mogą być problemy."
Odpowiedź z 24 lip 2019:
"W aukcji jest podany mail do kontaktu - kontakt telefoniczny może być utrudniony - posiadamy kilka telefonów i nie zawsze jesteśmy w stanie wszystkie odebrać."
29 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opis w tytule to jedno a opis w reszcie ogłoszenia to drugie, oczywiście po zwróceniu uwagi wybrana opcja jest na korzyść firmy. Dodatkowo do produktu odłączona jest informacja żeby przed zgłaszaniem negatywnych opinij wysłać maila co sprowadza się do przedłużania czasu i odsyłania sprzętu aby sprawdzili że naprawdę ma wadę, co ciekawe sprzęt do nich wrócił zanim wysłałem :D"
5 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Według opisu z aukcji: "Stan wizualny: bardzo dobry- normalne ślady użytkowania", po zapytaniu o prawdziwy stan dostałem odpowiedz, cytuje: "Komputer jest w bardzo dobrym stanie, może posiadać kilka rysek na obudowie". Sprzęt posiada tysiące rys, jakby ktoś regularnie czyścił go papierem ściernym, na rogach obicia - tragedia. Bedę walczył o pełen zwrot poniesionych kosztów, razem z wysyłką w obie strony. Szkoda czasu i nerwów. NIE POLECAM!"
Odpowiedź z 5 sty 2019:
"Sprzęt jest używany więc nosi ślady użytkowania - dalej uważam że są to normalne ślady użytkowania. Kupujący chyba chciał kupić sprzęt nowy w cenie używanego - kupujący i tak zakupił sprzęt taniej niż był wystawiony - jeśli chodziło o cenę to klient potrafił się skontaktować, poczekać na odpowiedź. Jeśli chodzi o drobne uchybienie od razu negatyw, chociaż mailowo kupujący dostał informację że zwrot oczywiście jest możliwy."
21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"monitor "wypalony", zero kontaktu , nie odpowiada na maile "
12 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Odradzam ta firma która tylko patrzy jak wykiwac klienta sprzedają laptopy z SYSTEMAMI PIRACKIMI kupiłem laptopa z delikatnymi rysami i dwoma padnietymi pikselami oraz z ładowarka A dostałem wyobijanego laptopa oraz z ładowarka którą jest pocieta i do wyrzucenia bo razi prądem. Na dodatek jak dostałem laptopa to bez ładowarki A jak zadzwoniłem z skarga do firmy to na dodatek jeszcze nie kultularny I nie miły Pan opowiadal mi bajki w " żywe oczy" żałuję że ich wybrałem żenada "
Odpowiedź z 12 lis 2018:
"Sprzedawany laptop nie posiadał systemu - więc był zainstalowany system w wersji testowej. Proponowaliśmy zwrot - Klient chciał 250 zł zwrotu kosztów samej wysyłki. Nie polecam - Klient niepoważny."
7 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysłał monitor bez podstawki. Źle opisany sprzęt błędny opis. Przez telefon bardzo cieszko się dogadać nie polecam"
Odpowiedź z 7 lis 2018:
"Klient chyba nie doczytał, gdyż na aukcji wszystko było opisane włącznie z brakiem podstawki."
30 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 7 lis 2018:
"Dysk uszkodzony w przesyłce. Klient nerwowy - sprawa wyjaśniona. Czekamy na kontakt."
26 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niezgodność z opisem stanu przedmiotu "
Odpowiedź z 7 lis 2018:
"W aukcji napisane że lampa posiada uszkodzony wyświetlacz co wiąże się z tym że nie można ustawić połączenia TTL - ustawienia są na wyświetlaczu."
13 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Laptop podziałał tylko 2 tygodnie na swoim dysku, potem musiałem kupić nowy, działał może z 2 tygodnie i w dodatku płyta przestała działać (miał podstawkę chłodzącą więc wątpię aby się przegrał) te "lekkie luzy na zawiasach" to zawiasy przyklejone na gorący klej! Został zalany jakimś napojem, dlatego nie działa "strzałka w górę". Nie polecam, już wolę sobie odłożyć i kupić jakiegoś nowego MSI za 4-5 tysięcy. Dziękuję bardzo za stratę pieniędzy i mojego czasu+ straty czasu osób z IT. "
Odpowiedź z 7 lis 2018:
"Klient nie skontaktował się z nami, że coś jest nie tak, a postaralibyśmy się pomóc."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro