Użytkownik mm-auto-

99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

6286

 

55

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (6341)
Polecam (6286)
Nie polecam (55)
17 lut 2018
"Towar nie zgodny z opisem lampa ładna na zdjęciu a dostajesz totalny bubel tak jak i półka do samochodu dostajesz od innego samochodu i jeszcze każą odesłać na mój koszt kpiny"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie zgodny z opisem lampa ładna na zdjęciu a dostajesz totalny bubel tak jak i półka do samochodu dostajesz od innego samochodu i jeszcze każą odesłać na mój koszt kpiny"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
5 lut 2018
"Wysłane części to złom"
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Witam, oczywiście w takiej sytuacji jak jest coś uszkodzone oczywiście wysyłamy drugą sztukę bez ponoszenia przez Pana kolejnych kosztów, tylko konieczna jest wiadomość że był jakiś problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysłane części to złom"
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Witam, oczywiście w takiej sytuacji jak jest coś uszkodzone oczywiście wysyłamy drugą sztukę bez ponoszenia przez Pana kolejnych kosztów, tylko konieczna jest wiadomość że był jakiś problem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
5 lut 2018
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że nie dodał Pan informacji jaki jest powód takiej opinii, dzięki takiej informacji mogli byśmy naprawić nasz błąd które czasem nam się zdarzają , zapraszam do dalszych zakupów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że nie dodał Pan informacji jaki jest powód takiej opinii, dzięki takiej informacji mogli byśmy naprawić nasz błąd które czasem nam się zdarzają , zapraszam do dalszych zakupów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
3 lut 2018
"Przedmiot uszkodzony i zdekompletowany. Nie odesłałem tylko dlatego że nie chciałem tracić czasu a interesujący mnie element był akurat sprawny. Nie polecam"
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że taka sytuacja miała miejsce, staramy się zawszę pozytywnie rozwiązać problem wystarczyła tylko jakaś informacja."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przedmiot uszkodzony i zdekompletowany. Nie odesłałem tylko dlatego że nie chciałem tracić czasu a interesujący mnie element był akurat sprawny. Nie polecam"
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że taka sytuacja miała miejsce, staramy się zawszę pozytywnie rozwiązać problem wystarczyła tylko jakaś informacja."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
30 sty 2018
"Towar kupiony a pózniej okazuje sie że wysłany komuś inny nie polecam tydzień zmarnowany"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar kupiony a pózniej okazuje sie że wysłany komuś inny nie polecam tydzień zmarnowany"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
30 sty 2018
"Lusterko nie było jednak dostępne. Nie polecam, straciłem tylko czas i kupon za monety."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Lusterko nie było jednak dostępne. Nie polecam, straciłem tylko czas i kupon za monety."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
22 sty 2018
"Na zdjęciach co innego, wysyłają co innego. Pokrywa miała być od wersji lift (2008-2011), była z roku 2006, poza tym strasznie wyblaknięta od słońca. Koszt wysyłki przesadzony. Za mały koszt przedmiotu aby bawić się w zwroty i wymiany. Ogólnie jak macie coś u niego kupić to lepiej kupcie u kogoś innego."
Odpowiedź z 23 sty 2018:
"Szanowny panie otrzymał Pan osłonę zdemontowaną z samochodu po lifcie, ale nikt Panu nie podał błędnej informacji że osłona też jest z tego rocznika przypuszczam że mogła być wymieniana dlatego rocznik się różni. Poszedłem Panu na rękę podawałem wszystkie wymiary (żeby Pan kupił sobie odpowiednią do samochodu) a Pan nawet jak doszło do jakiegoś problemu ze stanem tej osłony nie raczył się skontaktować. Bardzo mi przykro że są tacy kupujący który nie posiada żadnego wyrozumienia, Nie polecam. !!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na zdjęciach co innego, wysyłają co innego. Pokrywa miała być od wersji lift (2008-2011), była z roku 2006, poza tym strasznie wyblaknięta od słońca. Koszt wysyłki przesadzony. Za mały koszt przedmiotu aby bawić się w zwroty i wymiany. Ogólnie jak macie coś u niego kupić to lepiej kupcie u kogoś innego."
Odpowiedź z 23 sty 2018:
"Szanowny panie otrzymał Pan osłonę zdemontowaną z samochodu po lifcie, ale nikt Panu nie podał błędnej informacji że osłona też jest z tego rocznika przypuszczam że mogła być wymieniana dlatego rocznik się różni. Poszedłem Panu na rękę podawałem wszystkie wymiary (żeby Pan kupił sobie odpowiednią do samochodu) a Pan nawet jak doszło do jakiegoś problemu ze stanem tej osłony nie raczył się skontaktować. Bardzo mi przykro że są tacy kupujący który nie posiada żadnego wyrozumienia, Nie polecam. !!"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
10 sty 2018
"nie terminowa realizacja - nie doszło do skutku odmówiłem przyjęcia towaru po 3 dniach a piszą 24 h"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Witam, w akcji jest wyraźnie napisane "czas wysyłki: do 2 dni" + 1 dzień dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską. Naraża Pan nas na koszta związane z taką transakcją kurier nie pracuję charytatywnie nawet jeśli Pan nie przyjmie paczki, ja muszę zapłacić 2 razy za przesyłkę. NIE polecam takiego kupującego."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie terminowa realizacja - nie doszło do skutku odmówiłem przyjęcia towaru po 3 dniach a piszą 24 h"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Witam, w akcji jest wyraźnie napisane "czas wysyłki: do 2 dni" + 1 dzień dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską. Naraża Pan nas na koszta związane z taką transakcją kurier nie pracuję charytatywnie nawet jeśli Pan nie przyjmie paczki, ja muszę zapłacić 2 razy za przesyłkę. NIE polecam takiego kupującego."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
3 sty 2018
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że nie dodał Pan informacji jaki jest powód takiej opinii, dzięki takiej informacji mogli byśmy naprawić nasz błąd które czasem nam się zdarzają , zapraszam do dalszych zakupów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że nie dodał Pan informacji jaki jest powód takiej opinii, dzięki takiej informacji mogli byśmy naprawić nasz błąd które czasem nam się zdarzają , zapraszam do dalszych zakupów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
3 sty 2018
"Zamiast kluczyków dostałem same obudowy,wszystko wybebeszone, jak sprzedajecie silnik to wyjmujecie tłoki? Nie polecam."
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Zawsze informujemy, że w kluczykach nie ma elektroniki. Ona wędruje do zestawów do odpalania. Nikt nie wprowadził Pana w błąd."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamiast kluczyków dostałem same obudowy,wszystko wybebeszone, jak sprzedajecie silnik to wyjmujecie tłoki? Nie polecam."
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Zawsze informujemy, że w kluczykach nie ma elektroniki. Ona wędruje do zestawów do odpalania. Nikt nie wprowadził Pana w błąd."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
2 sty 2018
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że nie dodał Pan informacji jaki jest powód takiej opinii, dzięki takiej informacji mogli byśmy naprawić nasz błąd które czasem nam się zdarzają , zapraszam do dalszych zakupów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że nie dodał Pan informacji jaki jest powód takiej opinii, dzięki takiej informacji mogli byśmy naprawić nasz błąd które czasem nam się zdarzają , zapraszam do dalszych zakupów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
30 gru 2017
"Zamówienie zostało złożone, podałem parametry Peugeot 407 poj. 1,6 hdi rocznik 2005. Rozmawialem telefonicznie wytłumaczyłem potwierdzono, że posiadają takie linki do zmiany biegów. Niestety linki zostały przesłane do innego modelu. Ja nie miałem czasu żeby zamontować te linki, dopiero po miesiącu i okazało się że linki są zagrożenia nie pasują. Kontaktowałem się ze sprzedawcą ale otrzymałem odpowiedź negatywną, byłem zmuszony kupić drugie linki z innego źródła, a te pozostały niewiem co z nimi"
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Zawsze jest możliwość zwrotu/ wymiany."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówienie zostało złożone, podałem parametry Peugeot 407 poj. 1,6 hdi rocznik 2005. Rozmawialem telefonicznie wytłumaczyłem potwierdzono, że posiadają takie linki do zmiany biegów. Niestety linki zostały przesłane do innego modelu. Ja nie miałem czasu żeby zamontować te linki, dopiero po miesiącu i okazało się że linki są zagrożenia nie pasują. Kontaktowałem się ze sprzedawcą ale otrzymałem odpowiedź negatywną, byłem zmuszony kupić drugie linki z innego źródła, a te pozostały niewiem co z nimi"
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Zawsze jest możliwość zwrotu/ wymiany."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
25 gru 2017
"Wentylator OK, ale koszt wysyłki zdecydowanie za wysoki. Przesyłka została wysłana listem poleconym a nie przesyłką kurierską i kosztowała 10 zł a nie 20 zł. Rozumiem, że można trochę zawyżyć koszty przesyłki, ale 100% (10 zł) , to trochę za dużo."
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Koszt wysyłki jest dostosowany do wysyłanych przedmiotów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wentylator OK, ale koszt wysyłki zdecydowanie za wysoki. Przesyłka została wysłana listem poleconym a nie przesyłką kurierską i kosztowała 10 zł a nie 20 zł. Rozumiem, że można trochę zawyżyć koszty przesyłki, ale 100% (10 zł) , to trochę za dużo."
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Koszt wysyłki jest dostosowany do wysyłanych przedmiotów."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

5
24 gru 2017
"Po dwóch interwencjach otrzymałem zakupiony towar, dwa razy kurier przywiózł coś innego lub nie kompletne. Bezproblemowo sprzedawca wymieniał wysłany przedmiot tłumacząc pomyłkę pracowników za co ocena bardzo dobra."
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Myślę, że sprawa była załatwiona pozytywnie. Faktycznie lekko przesunęło się w czasie z powodu pomyłki."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po dwóch interwencjach otrzymałem zakupiony towar, dwa razy kurier przywiózł coś innego lub nie kompletne. Bezproblemowo sprzedawca wymieniał wysłany przedmiot tłumacząc pomyłkę pracowników za co ocena bardzo dobra."
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Myślę, że sprawa była załatwiona pozytywnie. Faktycznie lekko przesunęło się w czasie z powodu pomyłki."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
23 gru 2017
"do dnia dzisiejszego brak zamówienia. nikt nie odbiera telefonu. nie polecam. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"do dnia dzisiejszego brak zamówienia. nikt nie odbiera telefonu. nie polecam. "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 gru 2017
"Pas przedni do vectry po wypadku (pogięty). W ogłoszeniu nie było inf. o tym. Niestety z braku czasu na odsyłanie bylem zmuszony założyć po uprzednim prostowaniu (choć do ideału brakuje sporo). I nie była to wina kuriera. Drugi raz bym tu nic nie kupił."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pas przedni do vectry po wypadku (pogięty). W ogłoszeniu nie było inf. o tym. Niestety z braku czasu na odsyłanie bylem zmuszony założyć po uprzednim prostowaniu (choć do ideału brakuje sporo). I nie była to wina kuriera. Drugi raz bym tu nic nie kupił."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
21 gru 2017
"Oceniam zakup alternatora do Peugeot 308. Zamówiłem część w środę 13.12.2017 r. przez wiadomość SMS, w czwartek otrzymałem informację że alternator wysłano kurierem. W piątek gdy okazało się że alternator nie dotarł do warsztatu zadzwoniłem ponownie i okazało się że w ogóle części nie wysłano. Pojechałem odebrać osobiście w sobotę i okazało się że zapłacę więcej niż w przypadku wysyłki kurierem. Słaba organizacja, słaba obsługa i podejście do klienta. Plusy?Alternator sprawna i zgodny z opisem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Oceniam zakup alternatora do Peugeot 308. Zamówiłem część w środę 13.12.2017 r. przez wiadomość SMS, w czwartek otrzymałem informację że alternator wysłano kurierem. W piątek gdy okazało się że alternator nie dotarł do warsztatu zadzwoniłem ponownie i okazało się że w ogóle części nie wysłano. Pojechałem odebrać osobiście w sobotę i okazało się że zapłacę więcej niż w przypadku wysyłki kurierem. Słaba organizacja, słaba obsługa i podejście do klienta. Plusy?Alternator sprawna i zgodny z opisem."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
18 gru 2017
"W opisie jest napisane że części pochodzą z Francji tymczasem otrzymałem lampę z Anglika. Zamiast czerwonego światła przeciwmgielnego mam białe od wstecznego. Sprzedają bezwartościowe części, bo z taką lampą samochód nie przejdzie u nas przeglądu. NIE POLECAM!!!!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W opisie jest napisane że części pochodzą z Francji tymczasem otrzymałem lampę z Anglika. Zamiast czerwonego światła przeciwmgielnego mam białe od wstecznego. Sprzedają bezwartościowe części, bo z taką lampą samochód nie przejdzie u nas przeglądu. NIE POLECAM!!!!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
14 gru 2017
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że nie dodał Pan informacji jaki jest powód takiej opinii, dzięki takiej informacji mogli byśmy naprawić nas błąd które czasem nam się zdarzają , zapraszam do dalszych zakupów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że nie dodał Pan informacji jaki jest powód takiej opinii, dzięki takiej informacji mogli byśmy naprawić nas błąd które czasem nam się zdarzają , zapraszam do dalszych zakupów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
14 gru 2017
"Zdjęcie w opisie aukcji innej klapki, moja była podpisana "Panda" czarnym, niezmywalnym markerem, od strony zewnętrznej, niestety nawet rozpuszczalnikiem do końca nie udało się tego zmyć. Głupota, można było napisać od wew. strony lub na kartce i przykleić. Dodatkowo jeden nit/śruba mocowana do samochodu jest ucięta/urwana i nie da się przykręcić do samochodu gdyż jest za krótka. Śruba zgrzewana na ciepło i nie da się jej wybić niczym i zamienić. Nie polecam kupować u tego allegrowicza."
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że taka sytuacja miała miejsce, staramy się żeby już takie sytuację nie miały miejsca."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdjęcie w opisie aukcji innej klapki, moja była podpisana "Panda" czarnym, niezmywalnym markerem, od strony zewnętrznej, niestety nawet rozpuszczalnikiem do końca nie udało się tego zmyć. Głupota, można było napisać od wew. strony lub na kartce i przykleić. Dodatkowo jeden nit/śruba mocowana do samochodu jest ucięta/urwana i nie da się przykręcić do samochodu gdyż jest za krótka. Śruba zgrzewana na ciepło i nie da się jej wybić niczym i zamienić. Nie polecam kupować u tego allegrowicza."
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Bardzo mi przykro że taka sytuacja miała miejsce, staramy się żeby już takie sytuację nie miały miejsca."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2