Aktualnie trwa przerwa techniczna w serwisie PayU. Do godziny 6:00 rano, możesz z tego powodu napotkać problemy z płatnościami. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.

98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

186783

2312

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:22

Lista ocen

26 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Robią problemy w prostych sprawach."
26 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dysk miał mieć wejście na kabel USB typ C a jest typ B, zgłaszałem problem lecz firma nic z tym nie zrobila "
25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówienie złożone 17.03.19 i miało być zrealizowane w 2 dni robocze , okazało się że nikt nie przewidział że mop nie mieści się w paczko-macie, i tu zaczęły się schody jak już udało się odebrać po 7 dniach od złożenia zamówienie wydany mop nie był w żaden sposób zabezpieczony przed zniszczeniem i wyglądał jak po sprzątaniu podłogi w magazynie. Osoby z obsługi klienta na pytanie kiedy będzie zrealizowane zamówienie potrafiły tylko napisać aby być cierpliwym i czekać..., Żenada nie polecam !!!"
25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem zamówienie niekompletne. Zgłaszane reklamacje są rozpatrywane na zasadzie wysyłania odpowiedzi "kopiuj-wklej". Czuje, że zostałem po prostu okradziony - zapłaciłem za 100% towarów a otrzymałen tylko 40%..."
25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam nikomu towar dostarczono źle zapakowany uszkodzony nie nadający się do sprzedaży teraz mam problem żeby to reklamować bo na wszystko mają czas ale zapłatę za towar dostali od razu nie miła obsługa jeszcze raz nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie "
25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupy szybko i zgodnie z opisem. Szkoda, że przesyłka nie była odpowiednio zabezpieczona i papier rozsypał się w opakowaniu zewnętrznym. Część towaru do wyrzucenia. "
25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony gimbal był niesprawny i nie można go było podłączyć do telefonu. Po odesłaniu do sprzedawcy po ponad miesiącu (!) odesłano mi naprawiony ( reklamacja została rozpatrzona zgodnie z art. 560 Kodeksu Cywilnego - tylko, że kupiłem i zapłaciłem za sprawny). REasumując same urządzenie jest OK ale odradzam sprzedawcę ze wzgl. na jakość obsługi klienta i czas reakcji."
25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie jestem zadowolona z zakupu. Suszarka "rozjeżdża się" przy zawieszeniu prania na bocznych skrzydłach. muszę zawieszać tylko niewielką ilość rzeczy na środkowych prętach, o bocznych można zapomnieć. Wyskakują zatrzaski zabezpieczające. Niestety nie zdążyłam z reklamacją, gdyż użyłam jej po zakończonym remoncie, jakiś czas po zakupie. Jestem bardzo rozczarowana."
24 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"lipa po całości ,towar do dzisiaj nie został wysłany,dramat ..."
24 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Laptop niesprawny. Kontakt mailowy słaby. "
24 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam szkoda mojego zmarnowanego czasu ! Garnki uszkodzone dwa tygodnie proszenia i ciągłego dzwonienia o zwrot !!!!! Jeszcze raz nie polecam !!!!! "
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Zespół OleOle."
24 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM !!!! Przesyłla kupiona 01.03. Dostarczona 19.03. Ktoś z obsługi nie potrafi dokładnie adresować przesyłki i w związku z tym przesyłka wraca do nadawcy. DRAMAT !!! NIE POLECAM !!!!"
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Zespół OleOle."
23 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Telewizor przyszedł uszkodzony . Strona przeznaczony którą zgłasza się reklamacje nie działa. "
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przesłanie opinii. Przykro nam, że otrzymał Pan produkt z wadą fabryczną. Zapraszamy do kontaktu mailowego. Pozdrawiamy, Zespół OleOle."
23 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Patelnie zostały uszkodzone w transporcie (pokrzywione, ubite) w skutek złego sposobu pakowania - kto pakuje patelnie w folipak? Sposób obsługi reklamacji dość uciążliwy, zadawane w kółko jedne i te same pytania nic nie wnoszące do tematu - nie obeszło się bez sporu allegro. Mimo mojej prośby o zapakowanie towaru przy wymianie w karton ponownie przesłali w foliopaku zamiast zapakować w solidny karton - na szczęście już bez uszkodzeń. Ostatni raz skorzystałem z oferty zacnego sklepu OleOle."
Odpowiedź z 25 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Zespół OleOle."
23 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Suszarka owinięta tylko folią przyszła pozgniatana, uszkodzona. Po 18 dniach od natychmiastowego zgłoszenia faktu sprzedawcy łaskawie napisali, że wymienią na nową. Ale nie od razu tylko mam najpierw odesłać uszkodzoną i później czekać aż kiedyś nową otrzymam. Oczywiście protokół szkody spisany natychmiast przy kurierze. Sprzedawca nie chciał od razu wymienić uszkodzonej suszarki ( kurier przywozi nową i zabiera uszkodzoną). 18 dni czekania aż napiszą, że mogę odesłać suszarkę."
Odpowiedź z 25 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Zespół OleOle."
23 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Patelnie zostały uszkodzone w transporcie (pokrzywione, ubite) w skutek złego sposobu pakowania - kto pakuje patelnie w folipak? Sposób obsługi reklamacji dość uciążliwy, zadawane w kółko jedne i te same pytania nic nie wnoszące do tematu - nie obeszło się bez sporu allegro. Mimo mojej prośby o zapakowanie towaru przy wymianie w karton ponownie przesłali w foliopaku zamiast zapakować w solidny karton - na szczęście już bez uszkodzeń. Ostatni raz skorzystałem z oferty zacnego sklepu OleOle."
Odpowiedź z 25 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Zespół OleOle."
22 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dwa razy zamówiona patelnia została wysłana w worku foliowym i dwa razy dotarła wgnieciona. Zamiast natychmiastowej wymiany towaru na pozbawiony wad były przpychanki, próba wręczenia kuponu rabatowego (sic!). W końcu oddali pieniądze. Gratuluję pomysłu wysyłania kurierem niezabezpieczonych przedmiotów."
Odpowiedź z 25 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Zespół OleOle."
22 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony odkurzacz Bosch oraz "Szczotka do parkietów Uniwersalna Bosh Tefal Eldom". Szczotka pasuje do Zelmer, ale nawet z dołączoną przejściówką nie pasuje do Bosch. Na pudełku też brak informacji o kompatybilności z Bosch. Oleole uznało jednak reklamację i prośbę o dosłanie przejściówki za bezzasadną. Opłacalność zwrotu towaru wątpliwa i czasochłonna, do tego zakup na firmę. PIERWSZY NEGATYW po wielu latach na Allegro i to w sklepie w którym wydaliśmy już minimum kilkanaście tysięcy. Żenujące"
Odpowiedź z 22 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, przeprowadzona przez nas weryfikacja nie potwierdziła zgłoszonych niezgodności towaru z opisem. Pozdrawiamy, Zespół OleOle."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro