99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

36602

362

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 15 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:27

Lista ocen

21 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesylka byla zle zapakowana i filtr kabinowy zostal pognieciony podczas transportu. Sprzedajacy w kontakcie telefonicznym zachowuje sie agresywnie i chamsko"
Odpowiedź z 21 sie 2019:
"TOWAR DOSTARCZONO ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM NIE ZGŁOSZONO ŻADNEJ REKLAMACJI "
21 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 21 sie 2019:
"Towar dostarczono zgodnie z zamówieniem ."
20 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem świece irydowe FR5KI332S i zapłaciłem jak za irydowe, przyszły zwykłe fr7dc które są 4-krotnie tańsze. Nie polceam i czekam na zwrot pieniędzy. Swiece do odebrania, są mi niepotrzebne."
Odpowiedź z 21 sie 2019:
"Najwidoczniej zaszła pomyłka przy pakowaniu . Towar proszę odesłać darmowym zwrotem do wymiany ."
15 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po moim zamówieniu łożyska zmienia w treści aukcji nazwę producenta łożyska i bezczelnie kłamie, że w aukcji w momencie zakupu była firma wpisana po moim zakupie. Chciałem załatwić sprawę polubownie, ale potrzebowałem łożysko na juz więc zaproponowałem zwrot różnicy w cenie ze strony sprzedawcy. Niestety pan szedł w zaparte. A wystarczyło przed wysyłką zadzwonić i powiedzieć, że nie ma łożysko firm kamoka/nty i że albo zwrot pieniędzy przed wysyłką do mnie towaru, albo wysyłka gorszego łożyska."
Odpowiedź z 15 sie 2019:
"Towar wysłano zgodnie z zamówieniem ."
14 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar uszkodzony, zwrot do nadawcy, ponowna wysyłka -otrzymałem poklejone taśmą, ,brak możliwości zamiany towaru"
Odpowiedź z 14 sie 2019:
""Jeśli jest uszkodzony proszę o protokół szkody towar zostanie wymieniony .""
12 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Butelka nienależycie zabezpieczona, po zdjęciu owiniętej folii w środku cały mokra, z butelki ubyło płynu, który się po prostu wylał. Owinięcie taśmą zakrętki (MISTRZOSTWO!) the best - nie wiem czemu to miało służyć. Butelka była cała mokra, ubrudziłem sobie ręce i ubrania resztkami z fabrycznej naklejki rozpuszczonej po ulaniu płynu. Ostatni raz dokonałem zakupu - NIE POLECAM."
Odpowiedź z 12 sie 2019:
"Jeśli jest uszkodzony proszę o protokół szkody towar zostanie wymieniony ."
7 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Gorąco niepolecam po wlaniu auto zaczęło przerywać szarpać prawdopodobnie zepsylem sobie auto nigdzie niema ani jednej opinii ani na alegro youtube ani na stronie producenta jak im zostawiłem niepochlebna opinie to jej niepokazali na swojej stronie gorąco niepolecam "
Odpowiedź z 7 sie 2019:
"Bardzo nam przykro że produkt Panu nie odpowiada . Ocenę produktu może Pan umieścić na aukcji ."
6 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar odbezpieczony,paczka cała mokra dzwoniłem że takiej nie odbiorę... no i CZARNA LISTA śmiechu wartę .NIE POLECAM."
Odpowiedź z 6 sie 2019:
"Przesyłka nie została uszkodzona . Wróciła z informacją : Kupujący odmówił przyjęcia ."
4 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po wylicytowaniu przedmiotu okazało się, że nie posiada przedmiotu, który wystawił na sprzedaż."
4 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 4 sie 2019:
"Proszę o informacje jaki jest problem ."
31 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Korek inny niz na zdj (nie ma nadruków kolorowych) jest caly czarny, od spodu jest zolty. Na opakowaniu Made in UK . Sprzedajacy mowi ze producent czasem zmienia szate graficzna produktu, ja kupilem to co na zdj aukcji i to chce dostac. Sprzedajacy powinien wiedziec co sprzedaje. NIE POLECAM !!!! Sprzedajacy naciska na usuniecie komentarza, twierdzi ze jest nie prawdziwy. Straszy sadem .Ja uwazam ze ten komentarz jest przestroga dla innych kupujacych. Oczekuje zwrotu kosztow. NIE POLECAM !!!!!!"
31 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka owinięte tylko jeden raz folią bąbelkowa i dlatego towar przyszedł popękany"
Odpowiedź z 31 lip 2019:
"Jeśli jest uszkodzony proszę o protokół szkody towar zostanie wymieniony ."
29 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety jedna butelka dotarła z dziurą. "
Odpowiedź z 30 lip 2019:
"Jeśli jest uszkodzony proszę o protokół szkody towar zostanie wymieniony ."
29 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pasek jak w opisie Gates! A otrzymałem inny "
Odpowiedź z 29 lip 2019:
"Otrzymał Pan pasek Gates ."
24 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeszcze nie miałem doczynienia z tak chamskim podejściem do klienta podczas reklamacji."
Odpowiedź z 27 lip 2019:
"Chamskie podejście polega na tym że w dniu zgłoszenia wysłano Panu brakujący przedmiot .... Gratuluję poczucia humoru ."
24 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 27 lip 2019:
"Jaki jest problem że wystawił Pan taką ocenę ."
23 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 lip 2019:
"Jaki jest problem że wystawił Pan taką ocenę ."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro