99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

13028

15

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:34

Lista ocen

15 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Okłada jednej z płyt dotarła do mnie mocno zarysowana - możliwe że doszło do tej sytuacji podczas transportu. Nie zakupię już żadnej płyty drogą na takiej zasadzie transportu."
13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"jedna z 6 płyt była wadliwa"
Odpowiedź z 14 lut 2019:
"Komentarz został wystawiony bezpodstawnie. Klient zgłosił nam, że płyta jest uszkodzona, ale niestety nie chciał nam jej odesłać w celu wymiany na nowy egzemplarz, wolny od wad."
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkoda , że za obsługę trzeba przyznać jakąś gwiazdkę, najlepiej odebrałbym . Obsługa masakra. Miałem odbiór osobisty, wszedłem do hurtowni nikt nie był zainteresowany, Pani chyba właścicielka dwa razy minęła mnie w drzwiach nie pytając po co przyszedłem , dwie kolejne panie siedziały za biurkami z nosem w monitorze. Dopiero po moim zapytaniu czy ktoś się może zainteresuje po co przyszedłem to raczyły podejść do obsługi odbioru zamówienia"
Odpowiedź z 4 sty 2019:
"Przykro nam z powodu tak krzywdzącego komentarza. Klient w ciszy wszedł do sklepu, nie przywitał się i stał w milczeniu przy półkach z płytami. Pan bez poinformowania, że przyszedł po odbiór zamówienia, został odebrany jako klient stacjonarny, który przyszedł obejrzeć towar. Całe "czekanie" klienta nie zajeło dłużej niż minutę. Po obsłudze, klient odwrócił się na pięcie i również wyszedł bez pożegnania. Nikomu nie życzymy tak nie uprzejmego klienta w swoim sklepie."
14 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zakup 3.12.2018 wysyłka 11.12.2018 jak ktoś ma czas to polecam"
Odpowiedź z 17 gru 2018:
"Komentarz wystawiony bezpodstawnie. Na aukcji widniała informacja, że płyta czeka na wznowienie i wysyłka nastąpi po dniu 10-12-18."
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostawa po 8 dniach od platnosci - przyczyna hurtowania w warszawie opoznia dostawy - ja mieszkam w Warszawie wiec cykla dystrybucji jest zenujacy. Mial byc prezent na Mikolajki , inne zamowienia realizowane byly BLYSKAWICZNIE"
6 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opakowania płyt były uszkodzone."
17 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

7 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

8 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Od 3 tygodni nie dostałem przesyłki kurierskiej jak się masz"
Odpowiedź z 9 lip 2018:
"Drogi Kliencie, Wysłaliśmy do Pana zamówienie na następny dzień roboczy od zamówienia. Pana paczka była w doręczeniu do Pana, ale kurier nie zastał nikogo w domu kilka razy i paczka wróciła do nas (informowaliśmy Pana o tym). Pisaliśmy do Pana kilka razy, że paczka wróciła i czy mamy inną formą wysłać zamówienie, ale do tej pory nie dostaliśmy żadnej wiadomości od Pana.. Proszę w dalszym ciągu o kontakt."
22 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Okazało się że kupiony towar jest niedostępny. Dobry, sympatyczny kontakt. Błyskawiczny zwrot pieniędzy. Wszystko OK tyle że płyty nie ma :-( A wystawiona była."
5 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Płyta totalnie źle zapakowana. Pudełko płyty zostało połamane. Płyta nie posiada hologramu potwierdzającego jej legalne pochodzenie."
Odpowiedź z 8 cze 2018:
"Drogi kliencie, Opakowanie zostało uszkodzone podczas transportu. Oczywiście chcieliśmy Panu wymienić na nowy egzemplarz, ale niestety nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi od Pana. W razie jakichkolwiek problemów zawsze staramy się porozumieć z klientem tak, żeby klient był zadowolony z zakupu. Hologram nie jest wymaganym prawem oznaczenia płyty przez producentów. Wszystkie nasze sprzedawane płyty pochodzą z legalnych źródeł."
15 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

18 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro