99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

7522

48

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:48

Lista ocen

16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"pompka od basenu nie działała, najpierw mówią że niema możliwości wymiany, później że rekompensata, jak zgodziłem się na rekompensatę i zamówiłem druga pompkę to mówią że wycofują się że jednak na serwis wyślą, firma niepoważna."
Odpowiedź z 16 lip 2019:
"Zaproponowałem Panu rekompensatę ale później się wycofałem i przeprosiłem za nieporozumienie.Zaproponowałem Panu trzy rozwiązania dla tej sytuacji a Pan nie raczył nawet odpisać ani się odezwać.Po trzech tygodniach przypomniało się od razu o negatywnym komentarzu.Raczej powinien Pan pomyśleć o tym czy zachował się poważnie wobec naszej firmy .Pozdrawiam"
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam generatora baniek, baterie wyczerpują się po dwóch minutach. "
Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Witam.Kliencie przecież generator jest zgodny z opisem a czasem zdarza się że coś może nie działać jak należy dlatego ma Pan 2 lata na reklamację produktu.Prosze o kontakt z nami bądź odesłanie produktu wraz z formularzem reklamacyjnym a my bedziemy mogli zareklamować ten produkt u producenta.Pan bez żadnego kontaktu ze nami poprostu wystawia negatywną opinię na temat naszego sklepu. Pozdrawiam"
4 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 5 lip 2019:
"Witam.Proszę mi powiedzieć za co ten negatyw po 3 miesiącach od zakupu towaru.Co było niezgodne z opisem?Taniej nie da się wysłać chyba że smartem który trzeba sobie wykupić. A obsługa - w czym problem.Pisał Pan żeby resztę nieudanych transakcji anulować to anulowałem więc co było nie tak w tej transakcji.Następnym razem proszę się zastanowić co się ocenia i za co daje się gwiazdki ponieważ taką ocena jest bardzo krzywdząca dla kupujacego. My zachowaliśmy się fair z transakcją a Pan z oceną?"
28 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar dotarł uszkodzony, fatalna jakość."
Odpowiedź z 19 cze 2019:
"Witam.Pytam za co ta ocena?Co było niezgodne z opisem(stół był biały,nowy i cateringowy.Przesyłka wysłana 16 a 17 była u Pani(szybciej się nie da).Koszt-jak kurier jest zbyt drogi to mamy opcje poczta smart za darmo.Obsługa-w jaki sposób mieliśmy pomóc skoro nie było żadnego kontaktu od strony klienta(w myślach niestety nie czytamy).Następnym razem radzę także się zastanowić najpierw czy napewno ta ocena jest sprawiedliwa dla sprzedawcy.Myślę że ta kompromitująca ocena świadczy tylko o kliencie"
27 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 19 cze 2019:
"Witam.Myślę że zgodność z opisem była jak najbardziej prawidłowa.Obsługa kupującego-nie kontaktował się Pan z nami w żaden sposób więc dlaczego daje Pan taką ocenę.W jaki sposób mieliśmy pomóc klientowi skoro nic nie wiedzieliśmy o małym zadowoleniu z towaru.Dodatkowo ma 14 dni na odstąpienie od umowy ale najlepiej jest po 2 miesiącach od zakupu dać negatywa i mieć wszystko gdzieś.Niech się sprzedający martwi.Następnym razem niech się Pan zastanowi zanim wystawi ocenę czy jest naprawdę obiektywn"
20 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 30 maj 2019:
"Witam.Pana ocena jest strasznie niesprawiedliwa.Stołu Pan nie widział a za zgodność są 2 gwiazdki.Czas wysyłki-został Pan powiadomiony o tym że jest opóźnienie i zrezygnował Pan z zakupu.Koszt-wybrał Pan poczte za 8 zł.Taniej już nie ma.A co do obsługi to co było nie tak.Na bieżąco wysyłałem maile na temat stołów.Pieniadze oddaliśmy a każdy ma prawo na małe niedopatrzenie i pomyłkę z kosztami transportu ale i to dosłaliśmy po Pana interwencji.Więc pytam za co ta ocena i negatyw"
6 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Proszę nie oznaczać czasu wysyłki jako "natychmiast", ponieważ jest to mylące dla kupującego. Towar kupiony o 10:00 z nadzieją na wysyłkę tego samego dnia i dostawę przed 1 maja. Wysłany na następny dzień. Towar dotarł niestety 6 maja. Widzę, że na innych aukcjach również nagminnie jest używany termin "natychmiast" zamiast "24 godz."."
Odpowiedź z 7 maj 2019:
"Witam.Mogę tylko przeprosić ale niestety kurier inpost jest już u nas o godz.10 i nie było możliwości wysyłki w ten sam dzień.Jeżeli Pan robi zakupy na dwa dni przed tak długim weekendem to trzeba się z tym liczyć że ta przesyłka może gdzieś utknąć w trakcie wysyłki ponieważ w takim terminie kurierzy są zawaleni robotą.Jeżeli się Panu spieszyło to mógł Pan zadzwonić to wysłalibyśmy takim kurierem żeby paczka doszła."
28 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Stoły poobijane, brudne i z wgnieceniami, stanowczo nie polecam."
Odpowiedź z 30 kwi 2019:
"Witam.Szanowny kliencie jeżeli coś było nie tak ze stołami to na kartonie były nalepki z prosba o kontakt w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń ze mną bądź spisanie protokołu z kurierem.Poza tym miał Pan mozliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny czego Pan też nie zrobił.Zgodność z opisem daje Pan 1 gwiazdkę(co było niezgodne z opisem na allegro bo mi się wydaje że było wszystko ok)Za co są 3 gwiazdki za obsługę skoro Pan się do mnie nie odezwał to jaką miałem obsługę zaproponować."
23 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na zgłoszenie sprzedającemu o wadach mebelków ( odpryski , zadziory, zle pomalowane elementy itp.) zapytał on o formę rekompensaty za małe zadowolenie z produktu . Zaproponowaliśmy dosłanie mebelkow bądz części kwoty na nowe .Zaznaczając, że nie chcielibysmy zabierac dziecku zabawki która dostało.Po tygodniu Sprzedający wysłał mejla żeby domek odesłać. Więc po co było pytanie o forme rekompensaty ?mebelki dokupiliśmy sami także dlatego nie polecamy sprzedającego."
Odpowiedź z 30 kwi 2019:
"Spytałem o rekompensatę.Dostałem taką odpowiedź:"Mogę zrobić zdjęcia ale to praktycznie wszystkie mebelki sa uszkodzone, także jeśli ma Pan pewność że kolejne przyjadą wporzadku to możemy się tak umówić. Jeśli nie to wolałabym uniknąć kolejnego zamieszania i dostać kwotę pieniężna chociaż na nowe mebelki pomijając już fakt złej jakości wykonania całego domku.I 230 złotych to cena bardzo wygórowana na stan faktyczny. Kwestią jest jaka zaproponuje Pan cene" więc napisałem żeby odstąpić od umowy"
26 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar przyszedł inny, sprzedawca twierdził, że właściwych zestawów już nie ma, dostałam zwrot części kosztów, z czego byłam zadowolona, niestety jednak aukcja istniała długo nadal więc sprzedawca oszukiwał albo mnie, albo innych potencjalnych kupujących. Pomyłki się zdarzają, ale to było zwyczajne chamstwo. Jeśli chcą państwo otrzymać towar zgodny z aukcją to polecam poszukać innego sprzedawcy. Nie polecam. (Aukcja zamknięta dopiero po rozpoczęciu dyskusji) "
20 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ręka się odrazu urwała "
Odpowiedź z 21 lut 2019:
"Jeśli zabawka posiadała usterkę powinna Pani z nami się skontaktować w celu zgłoszenia reklamacji produktu."
23 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mogę ocenić córka dostała dopiero wczoraj na urodziny owoce ok ale domek ma dźwięk chyrczacy a lalki po godzinie sie rozlecialy więc domku nie polecam"
Odpowiedź z 22 sty 2019:
"Jeśli domek nie spełniał Państwa oczekiwań można go zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny."
21 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"PRZESYŁKI NA KTÓREJ MI ZALEŻAŁO NIE OTRZYMAŁAM. Sprzedający miał to w nosie. Na plus jedynie zwrot pieniędzy, ale to nie o to chodziło!!! Przesyłka została wysłana o czasie, ale nie dotarła. Sprzedający miał do zaproponowania tylko zwrot pieniędzy, a mnie zależało na przedmiotach w paczce."
14 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

10 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lalka nie działa-nie mowi, nie plcze,nie sika , ponadto jest inna niz na obrazku. Chinska tandeta, zdecydowanie nie polecam."
8 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lustro w tym zestawie było wadliwe, w środku lustra nie można się przejrzeć tylko po bokach. Nie polecam. "
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pierwszy raz spotkałam się z taką "ignorancją". W EURO-TOYS po prostu niczego nie da się załatwić, przyspieszyć, ustalić, więc jeśli zgubiła Ci się po drodze przesyłka, za którą zapłaciłeś - Twoja sprawa, bo Państwo w momencie, gdy mówisz, że Ci się spieszy, wysyłają maila do PP i..................... czekają na odpowiedź. Zamówiłam 12.12., gotówkę otrzymałam 3.01. po tym, jak przesyłka cudem dotarła do mnie i od razu została zwrócona . Strzeżcie się Kupujący!!! Nie pomoże nawet ALLEGRO!"
2 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro