99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

13135

28

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:50

Lista ocen

25 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam książkę 13.04 i do tej pory nie otrzymałam przesyłki. "
16 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamowionego towaru po tygodniu od zakupu nie otrzymalem. Oplacilem przesylke kurierem."
28 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towaru nie otrzymałam. Pieniądze zwrócono dopiero kiedy sie o nie upomniałam. Nie polecam. "
26 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca literalnie trzyma się czasu wysyłki. Jak pisze że nawet trzy dni robocze to tak jest- wysyłka w ostatnim możliwym dniu. Nie ma co liczyć na wysyłkę nawet na następny dzień pomimo natychmiastowej wpłaty. Chyba nie ma towaru na stanie tylko zamawia..."
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Rozczarowanie. Produkt okazał się ponoć przeterminowany i dlatego nie został dostarczony."
11 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Płatki z krótkim terminem przydatności (mix 5 zbóż do maja). Sprzedający wyraził chęć wymiany na datę do września tylko, że po przygodzie z paczką do paczkomatu odpuściłem sobie dalszą "współpracę" (walka z wyciągnięciem paczki ze skrytki A mimo, że paczka przekraczała dopuszczalną wysokość tego gabarytu - Sprzedawca nadał w gabarycie nieodpowiednim do wymiarów rzeczywistych). Po zgłoszeniu tego problemu jeszcze myli sprawy, odpisuje nie na temat. Na pewno nigdy więcej nie kupię"
Odpowiedź z 27 mar 2019:
"Kupujący został poinformowany, że jako klient masowy, nadajemy przesyłki tylko w jednym gabarycie. W tej sytuacji to kurier decyduje w której skrytce zostanie umieszczona paczka. Jako nadawca zgłosiliśmy skargę do przewoźnika na umieszczenie przesyłki. Otrzymane płatki posiadały jeszcze 4 miesiące ważności. Mimo, że nie jest to krótki termin, wyraziliśmy chęć wymiany produktu i wysyłki kurierem. Kupujący jednak nie wyraził na to zgody. Sugerujemy czytanie wiadomości ze zrozumieniem."
24 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymane bakterie wykorzystałem zgodnie z instrukcją na opakowaniu z zachowaniem najlepszych możliwych waruków do rozwoju (stała temperatura w jogurtownicy) ale w obu przypadkach produkt końcowy nie wyszedł. Zakładam, że sprzedane bakterie były nieaktywne mikrobiologicznie. Po kontakcie ze sprzedającym dostałem info, że sprawa trafi do działu reklamacji, skąd nie otrzymałem odpowiedzi od dwóch tygodni. Zupełny brak szacunku dla klienta. SZCZERZE ODRADZAM ZAKUPY U SPRZEDAJĄCEGO"
Odpowiedź z 21 mar 2019:
"Bakterie należy przygotować zgodnie z zamieszczoną instrukcją na opakowaniu. Jeżeli jakakolwiek czynność nie zostanie zachowana, produkt końcowy nie wyjdzie tak jak powinien. Kwestia reklamacji została wyjaśniona z kupującym. Szkoda, że pomimo pozytywnie rozpatrzonej sprawy, kupujący nie usunął negatywnego komentarza."
16 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Gra została wysłana po mojej interwencji. Zapewne gdyby nie telefon to czekałabym na grę jeszcze dłużej. Kontakt bardzo dobry ale to po stronie sprzedawcy poinformowanie o opóźnieniu wysylki."
Odpowiedź z 8 mar 2019:
"Niestety podczas pakowania stwierdzone zostało uszkodzenie produktu. W związku z tym, że była to ostatnia sztuka którą posiadaliśmy na magazynie, musieliśmy poczekać na wymianę gry u dostawcy. Oczywiście najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację."
15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"jeszcze nie ma przesyłki, opóźnienie z wysyłką o 2 tyg. o czy mnie poinformowano mailem."
Odpowiedź z 19 lut 2019:
"Zgodnie z informacją na aukcji, pakiet książek w momencie zakupu był w przedsprzedaży. Wyraźnie zaznaczona była informacja: "Jeśli data wydania ulegnie zmianie, niezależnie od naszego sklepu, książki będziemy wysyłać w innym dniu, jak tylko zostaną wprowadzone do sprzedaży". Kupujący był powiadomiony o przełożeniu daty premiery przez wydawcę."
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jakość pistacji jest średnia."
Odpowiedź z 20 lut 2019:
"W przypadku, gdy produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, zachęcamy do kontaktu po zakupie z naszym sklepem, celem wyjaśnienia jakości produktu i złożenia reklamacji."
28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"jeżeli chcesz szybko otrzymać towar, to omijać szerokim łukiem. "
Odpowiedź z 18 sty 2019:
"W momencie zakupu, przy jednym produkcie na aukcji, znajdowała się informacja o realizacji zamówienia w ciągu 4 dni roboczych. Był okres przedświąteczny, stąd 4-dniowy termin realizacji. Paczka została wysłana w określonym na aukcji czasie."
21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Masakra, przesyłka szła bardzo długo. Sprzedający nawet nie raczył poinformować, że ma problem i że jest opóźnienie."
Odpowiedź z 18 sty 2019:
"W momencie zakupu, przy jednym produkcie na aukcji, znajdowała się informacja o realizacji zamówienia w ciągu 4 dni roboczych. Paczka została wysłana trzeciego dnia, zaś doręczona na dzień następny, zatem zamówienie zostało zrealizowane w określonym na aukcji terminie. W przyszłości zachęcamy do zapoznania się z informacjami podanymi na aukcjach oraz wiadomością mailową, wysyłaną zaraz po dokonaniu zakupu."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"21.11.w księgarni Czary Mary POINFORMOWANO MNIE OSOBIŚCIE, ŻE REALIZACJA BęDZIE NA TRZECI DZIEŃ PO KUPNIE.Tego dnia o godz 18.23 kupiłem i zapłaciłem,po 4 min.mail i - czary mary- realizacja 03.01,czyli po 44 dniach,następny mail i- czary mary-realizacja 07.01.czyli po 47 dniach.Sprzedawca kłamie tak samo jak w innych komentarzach,zrezygnowałem i kupiłem w takiej samej przedsprzedaży w innej księgarni,książki odebrałem tam następnego dnia . -czary mary ,czary mary ,z daleka od ich księgarni."
Odpowiedź z 18 sty 2019:
"Zgodnie z informacją na aukcji, pakiet książek w momencie zakupu był w przedsprzedaży. Kupujący, przed zakupem powinien dokładnie zapoznać się z treścią aukcji. Duże księgarnie mogą mieć wyłączność na dystrybucję produktu wcześniej, stąd termin premiery może się różnić. Kontakt z kupującym był bardzo nieprzyjemny. Życzymy więcej serdeczności w stosunku do innych ludzi."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 sty 2019:
"W momencie zakupu, na aukcji znajdowała się informacja o realizacji zamówienia w ciągu 3 dni roboczych. Paczka została wysłana drugiego dnia, zaś doręczona na dzień następny, zatem zamówienie zostało zrealizowane w określonym na aukcji terminie."
6 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W dniu zamówienia gier sprzedawca miał dostępnych 189 szt, oczekując tydzień na wysyłkę i brak kontaktu ze strony sprzedającego postanowiłam zadzwonić i zapytać o moje zamówienie, w rozmowie dowiedziałam się że stan gier to 8 szt, ja potrzebowałam 25 szt. Z przykrością stwierdzam że jestem rozczarowana bo gdybym sama nie interweniowała to za zamówieniem czekała bym może do nowego roku, jedyny plus to taki, że pieniądze odzyskałam na drugi dzień. "
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"W okresie "przedmikołajkowym" mieliśmy bardzo dużo zamówień i stany magazynowe produktów bardzo szybko ulegały zmianie. Niestety automatyzacja stanów nie zadziałała na czas i stąd zaistniała sytuacja, za którą oczywiście najmocniej przepraszamy."
1 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pierwszy raz oceniam negatywnie, ale po prostu inaczej nie mogę. Jeśli liczycie, że mleko dla dziecka przyjdzie od tego sprzedawcy na czas to grubo się mylicie."
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"W okresie "przedmikołajkowym" mieliśmy bardzo dużo zamówień, za powstałe opóźnienie najmocniej przepraszamy."
27 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas realizacji zamówienia 30 dni"
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"Zamówienie zostało anulowane przez kupującego, a środki zwrócone na konto. Termin realizacji 30 dni jest chyba formą żartu kupującego :)"
19 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sklep wprowadza w błąd informując w aukcji o 24 godzinnym czasie wysyłki. Jeśli ktoś liczyns szybka wysyłkę - omijać szerokim łukiem."
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"Przesyłka została wysłana następnego dnia roboczego od opłacenia zakupów, zaś paczka dotarła kolejnego dnia. Od momentu złożenia zamówienia do jego otrzymania minęły 2 dni robocze. Kontakt z kupującym pozostawia wiele do życzenia i rozumiemy, że nie każdy potrafi być kulturalny w stosunku do drugiej osoby. Życzymy więcej pokory i grzeczności w stosunku do innych osób. Szczęśliwego Nowego Roku."
6 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ksiązka nie została dostarczona, pomimo, że znalazła się (od 10 dni) w sprzedaży powszechnej. Jerzy Stankiewicz"
Odpowiedź z 20 lis 2018:
"Zgodnie z informacją na aukcji, książka w momencie zakupu była w przedsprzedaży. Zachęcamy do zapoznania się z treścią aukcji, jak i automatyczną wiadomością mailową otrzymaną po złożeniu zamówienia. Duże księgarnie mogą mieć wyłączność na dystrybucję książki wcześniej, stąd termin premiery może się różnić. Książka nie została dostarczona, ponieważ kupujący zrezygnował z zakupu."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro