98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

680

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 22:00

Lista ocen

10 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"kontakt z sprzedawcą tragiczny nikt nic nie wie.. zostałam oklamana że paczka jest wysłana po czym po 5 moich telefonach w końcu się okazało że paczka jest nie wyslana bo nie ma towaru !! śmiech na sali tragedia !!! nie kupujcie nie dacie się nabrać!!!"
29 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"dywan 120x120 ma w rzeczywistosci 117x114,a szkoda bo mialam zaufanie do dywanów Łuszczów."
22 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

9 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Bardzo niedokładnie uszyty dywanik(krzywo), obszycie załapane żyłką a ze środka sypie się klej."
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"zamiast fioletu zblizonego do fuksji dostalam bardzo ciemna sliwke wegierke wpadajaca w bordo. roznica przerasta "mozliwe roznice tanalne barw wynikajace z ustawien monitorow".skoro wkradl sie blad to wypada wziac odpowiedzialnosc i grzecznie towar wymienic na adekwatny a nie traktowac klienta jak d*bila wciskac mu ze "zielone jest czerwone".wielokrotnie kontaktowalam sie,wysylalam zdjecia,screeny porownujace oba kolory na jednym monitorze i dalej wmawiano mi ze zamowilam to co dostalam."
Odpowiedź z 5 mar 2019:
"Kupująca reklamowała dywan jeszcze przed jego rozłożeniem, kolor oczywiście został wysłany prawidłowy, zwrot nie był możliwy tylko i wyłącznie dlatego iż dywan był wykonywany pod specjalny wymiar klienta"
2 lut 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Ostrzegam przed zakupem. Sprzedaje wykładziny i niby dywany które kolorem i wyglądem różnią się od zdjec na aukcji które sa rozjaśnione i nie wynika to z ustawien monitora. Dywan mial byc bezowy (na zdjeciach prawie bialy) a przyszedl ciemny i niemal brazowy. Dla zainteresowanych moge przesłać realne zdjęcia. Do tego są brudne, wilgotne i śmierdzące stęchlizną. Spór allegro nic nie daje, sprzedawca pozwala zwrócić towar ale na własny koszt bo nie uznaje żadnych pretensji i reklamacji."
Odpowiedź z 5 lut 2019:
"Wszystkie zakupione dywany zostały wysłane prawidłowe i zgodne z opisem, jako że jeden z nich nie odpowiadał kupującemu, zgodnie z prawem przyjęliśmy zwrot i zwróciliśmy pieniądze"
10 lis 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"NIE POLECAM! Dywan miał być w kolorze szarym, ale jasnym, prawie białym, co sugerowały zdjęcia. Dywan przyszedł grafitowy, co nie mieści się w widełkach "małych różnic wynikających z ustawień monitora". Na laptopie i na telefonie nadal był prawie biały. Przyszedł złożony w kostkę (!) przez co po rozłożeniu miałam w salonie fale Dunaju. Kontakt ze sprzedawcą trudny, odpisuje tylko raz dziennie rano. Brak chęci dogadania i pójścia na korzyść klienta. Dywan wysłany szybko. I to tyle plusów..."
Odpowiedź z 12 lis 2018:
"Dywan który został wysłany do klientki jest idealnym odwzorowaniem tego prezentowanego na aukcji, dywan jest wykonany z poliamidu dlatego jego włókno jest błyszczące w zależności od kąta padania świtała zmienia się jego odcień."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro