Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik opel_ford

97,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

1014

 

26

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1040)
Polecam (1014)
Nie polecam (26)
5 maj 2018
"Pierwszy wystawiony negatyw, bo przy takich sytuacjach opadają ręce. Wykonane dwa telefony odnośnie przedmiotu, gdzie przy drugim razie przy szybkiej potrzebie otrzymania bądź odbioru towaru dostaję informację, że jest spakowany i czeka już na kuriera to dwa dni później telefon zwrotny żebym się nie denerwował ale przedmiotu nie ma albo jest uszkodzony - wszystko jedno. Za olanie klienta i marnowanie czasu - negatyw."
Odpowiedź z 6 maj 2018:
"Witam! Zapomniał Pan dodac ze informacje o braku dostał Pan od razu po dniach wolnych w ktorych nie pracowalismy a poza tym nikt nie powiedział ze czeka spakowane tylko ze nie wyszło w poniedziałek bo było juz za pozno i ze wyjdzie w piatek (po majowce) rozumiem rozgoryczenie ale informacje dostał Pan od razu po stwierdzeniu braku. pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pierwszy wystawiony negatyw, bo przy takich sytuacjach opadają ręce. Wykonane dwa telefony odnośnie przedmiotu, gdzie przy drugim razie przy szybkiej potrzebie otrzymania bądź odbioru towaru dostaję informację, że jest spakowany i czeka już na kuriera to dwa dni później telefon zwrotny żebym się nie denerwował ale przedmiotu nie ma albo jest uszkodzony - wszystko jedno. Za olanie klienta i marnowanie czasu - negatyw."
Odpowiedź z 6 maj 2018:
"Witam! Zapomniał Pan dodac ze informacje o braku dostał Pan od razu po dniach wolnych w ktorych nie pracowalismy a poza tym nikt nie powiedział ze czeka spakowane tylko ze nie wyszło w poniedziałek bo było juz za pozno i ze wyjdzie w piatek (po majowce) rozumiem rozgoryczenie ale informacje dostał Pan od razu po stwierdzeniu braku. pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 mar 2018
"Zakupiona uszczelka nie pasowała do auta które było w opisie AUKCJI - zgłosiłem ten problem telefonicznie jednak nie zaproponowano mi możliwości zwrotu."
Odpowiedź z 21 mar 2018:
"Prosze Pana nikt nie musi Panu proponowac zwrotu to jest Pana prawo i mogł Pan z tego prawa skorzystać! Nic Pan nie mówił a dzwoniliśmy do Pana przynajmniej 2 razy!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiona uszczelka nie pasowała do auta które było w opisie AUKCJI - zgłosiłem ten problem telefonicznie jednak nie zaproponowano mi możliwości zwrotu."
Odpowiedź z 21 mar 2018:
"Prosze Pana nikt nie musi Panu proponowac zwrotu to jest Pana prawo i mogł Pan z tego prawa skorzystać! Nic Pan nie mówił a dzwoniliśmy do Pana przynajmniej 2 razy!!!"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
3 mar 2018
"W opisie części którą kupiłem było wyraźnie napisane że część była używana, jednak nie było mowy że jest zepsuta. Zamówiłem zaślepkę z odblaskiem do samochodu za 45 złotych i przyszła zaślepka z powyłamywanymi zatrzaskami. Nie polecam"
Odpowiedź z 4 mar 2018:
"dlaczego Pan nie reklamował towaru? wysłalibyśmy inny lub zwrócili pieniądze. Widocznie dało sie założyć i używać Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W opisie części którą kupiłem było wyraźnie napisane że część była używana, jednak nie było mowy że jest zepsuta. Zamówiłem zaślepkę z odblaskiem do samochodu za 45 złotych i przyszła zaślepka z powyłamywanymi zatrzaskami. Nie polecam"
Odpowiedź z 4 mar 2018:
"dlaczego Pan nie reklamował towaru? wysłalibyśmy inny lub zwrócili pieniądze. Widocznie dało sie założyć i używać Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
26 lut 2018
"Część przyszła uszkodzona (nie w tansporcie) - złamane mocowanie koszyka podczas demontażu - nie chce mi się odsyłać - za duże koszty transportu których nie pokrywa sprzedawca."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Część przyszła uszkodzona (nie w tansporcie) - złamane mocowanie koszyka podczas demontażu - nie chce mi się odsyłać - za duże koszty transportu których nie pokrywa sprzedawca."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
12 lut 2018
"Wygłuszenie maski było źle opisane przez wystawiającego w Allegro. Poszukiwałem maty do Leona II a otrzymałem do Leona I. Mata wygłuszająca, którą otrzymałem była w tak złym stanie technicznym, że rozpadała się w rękach i wylądowała na śmietniku. Nie mam czasy chandryczyć się o 99zł plus 25 zł za transport. Pracuję i więcej czasu zajęło by mi odsyłanie i reklamowanie tej przesyłki niż ona warta. Zdecydowanie nie polecam!!!"
Odpowiedź z 12 lut 2018:
"Witam! Przykro nam ze jest Pan nie zadowolony ale mógł Pan po prostu to zwrócić nie zajęło by to wiecej czasu niz wystawienie tego komentarza. Stan był identyczny jak ten ze zdjecia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wygłuszenie maski było źle opisane przez wystawiającego w Allegro. Poszukiwałem maty do Leona II a otrzymałem do Leona I. Mata wygłuszająca, którą otrzymałem była w tak złym stanie technicznym, że rozpadała się w rękach i wylądowała na śmietniku. Nie mam czasy chandryczyć się o 99zł plus 25 zł za transport. Pracuję i więcej czasu zajęło by mi odsyłanie i reklamowanie tej przesyłki niż ona warta. Zdecydowanie nie polecam!!!"
Odpowiedź z 12 lut 2018:
"Witam! Przykro nam ze jest Pan nie zadowolony ale mógł Pan po prostu to zwrócić nie zajęło by to wiecej czasu niz wystawienie tego komentarza. Stan był identyczny jak ten ze zdjecia."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
7 lut 2018
"Zdecydowałem się na odbiór osobisty mechanizmu wycieraczek. Straciłem ponad godzinę czasu na dojazd na plac sprzedającego. Najpierw oczekiwałem kilkanaście minut, aż ktoś znajdzie element, którym byłem zainteresowany, po czym dowiedziałem się, że nie dysponują mechanizmem do wersji europejskiej, a jedynie angielskiej. Towar niezgodny z opisem, brak weryfikacji i do tego stracony czas. Polecić sprzedającego na pewno nie mogę. Jedynie przeprosiny sprzedającego wpłynęły na przeciętną ocenę obsługi."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdecydowałem się na odbiór osobisty mechanizmu wycieraczek. Straciłem ponad godzinę czasu na dojazd na plac sprzedającego. Najpierw oczekiwałem kilkanaście minut, aż ktoś znajdzie element, którym byłem zainteresowany, po czym dowiedziałem się, że nie dysponują mechanizmem do wersji europejskiej, a jedynie angielskiej. Towar niezgodny z opisem, brak weryfikacji i do tego stracony czas. Polecić sprzedającego na pewno nie mogę. Jedynie przeprosiny sprzedającego wpłynęły na przeciętną ocenę obsługi."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
21 gru 2017
"czekam kilka tygodni towaru jak nie było tak nie ma"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Prosze Pana wiem ze pamięć ludzka jest zawodna ale został Pan poinformowany ze alternator jest w słabej kondycji i nie ma sensu go wysyłać! prawda? to skad nagle komentarz? prosze sobie przypomniec i prosze o usunięcie komentarza"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"czekam kilka tygodni towaru jak nie było tak nie ma"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Prosze Pana wiem ze pamięć ludzka jest zawodna ale został Pan poinformowany ze alternator jest w słabej kondycji i nie ma sensu go wysyłać! prawda? to skad nagle komentarz? prosze sobie przypomniec i prosze o usunięcie komentarza"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
11 gru 2017
"towar mial byc sprawny a okazal sie kompletnie niesprawny"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar mial byc sprawny a okazal sie kompletnie niesprawny"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
28 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
28 lis 2017
"Niestety towar całkowicie niezgodny z opisem... (Rozumiem że TOWAR UŻYWANY ALE - Felga wyglądała jakby 2 lata leżała na złomowisku). Po kontakcie telefonicznym dowiedziałem się że powinienem ,,wcześniej zadzwonić to by wysłali lepszą". Pan uprzejmie poinformował że mogą wymienić na inną - ale koszy wysyłki i czas... NIESTETY ALE TROCHĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYSTAWIANY TOWAR.!!! Bo sugestie że TO KLIENT POWINIEN SAM ZADBAĆ ZEBY TOWAR BYL JAK NA ZDJĘCIU BO ONI MAJA ZA DUŻO TOWARU TO PORAŻKA.!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety towar całkowicie niezgodny z opisem... (Rozumiem że TOWAR UŻYWANY ALE - Felga wyglądała jakby 2 lata leżała na złomowisku). Po kontakcie telefonicznym dowiedziałem się że powinienem ,,wcześniej zadzwonić to by wysłali lepszą". Pan uprzejmie poinformował że mogą wymienić na inną - ale koszy wysyłki i czas... NIESTETY ALE TROCHĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYSTAWIANY TOWAR.!!! Bo sugestie że TO KLIENT POWINIEN SAM ZADBAĆ ZEBY TOWAR BYL JAK NA ZDJĘCIU BO ONI MAJA ZA DUŻO TOWARU TO PORAŻKA.!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
28 lis 2017
"Silniczek wycieraczki nie sprawny. Widocznie sprzedawca nie sprawdza towaru przed wysyłką. Na pewno nie polecam go."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Silniczek wycieraczki nie sprawny. Widocznie sprzedawca nie sprawdza towaru przed wysyłką. Na pewno nie polecam go."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
22 paź 2017
Odpowiedź z 23 paź 2017:
"Witam! Co Panu nie pasowało? przez miesiąc od dostarczenia towaru zero informacji ze coś nie tak czy ze towar zepsuty."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 23 paź 2017:
"Witam! Co Panu nie pasowało? przez miesiąc od dostarczenia towaru zero informacji ze coś nie tak czy ze towar zepsuty."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
16 paź 2017
"W zamku był połamany uchwyt od linki otwierania drzwi."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W zamku był połamany uchwyt od linki otwierania drzwi."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
7 wrz 2017
"Co innego na zdjęciach a co innego sprzedają, na zdjęciu lampa LED a sprzedają NIE LED i jeszcze bezczelnie wmawiają moją pomyłkę, szkoda że zdjęcia takie duże i każdy pozna lampę led bo jeszcze bym usłyszał że jestem ślepy. Panowie, przyznać się do błędu i po sprawie a nie robić id....otów z klientów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Co innego na zdjęciach a co innego sprzedają, na zdjęciu lampa LED a sprzedają NIE LED i jeszcze bezczelnie wmawiają moją pomyłkę, szkoda że zdjęcia takie duże i każdy pozna lampę led bo jeszcze bym usłyszał że jestem ślepy. Panowie, przyznać się do błędu i po sprawie a nie robić id....otów z klientów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
22 sie 2017
"Po co wysyłać uszkodzone części?"
Odpowiedź z 22 sie 2017:
"po co są takie opcje jak zwrot lub wymiana? Proszę Pana wystarczyło zadzwonić lub napisać ze coś jest nie tak i wysłałbym Panu drugi mamy ich dużo. Jezeli kupujący po otrzymaniu towaru nie informuje nas ze coś jest nie tak to jak mozna obiektywanie ocenić sprzedającego?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po co wysyłać uszkodzone części?"
Odpowiedź z 22 sie 2017:
"po co są takie opcje jak zwrot lub wymiana? Proszę Pana wystarczyło zadzwonić lub napisać ze coś jest nie tak i wysłałbym Panu drugi mamy ich dużo. Jezeli kupujący po otrzymaniu towaru nie informuje nas ze coś jest nie tak to jak mozna obiektywanie ocenić sprzedającego?"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
15 sie 2017
"towar wystawiony na sprzedarz niestety nie osiagalny"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar wystawiony na sprzedarz niestety nie osiagalny"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
14 sie 2017
"Otrzymaliśmy towar nie zgodnie z opisem. Otrzymaliśmy towar od wersji angielskiej, która nie pasuje do naszego auta. Żadnej informacji nie było że to wersja angielska"
Odpowiedź z 14 sie 2017:
"Czym różni się otrzymana ćwiartka od tej ze zdjęcia? Ewidentnie widać co Pan kupił i dokładnie to Pan otrzymał! Proszę obejrzeć zdjęcia z aukcji! pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymaliśmy towar nie zgodnie z opisem. Otrzymaliśmy towar od wersji angielskiej, która nie pasuje do naszego auta. Żadnej informacji nie było że to wersja angielska"
Odpowiedź z 14 sie 2017:
"Czym różni się otrzymana ćwiartka od tej ze zdjęcia? Ewidentnie widać co Pan kupił i dokładnie to Pan otrzymał! Proszę obejrzeć zdjęcia z aukcji! pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
1 sie 2017
"Brak przesylki po 6 dnaich od zakupu. Przesylka kurierska..."
Odpowiedź z 1 sie 2017:
"to sa jakieś jaja paczka nadana 25.07 dhl nr listu 16720102138 zwrot do nadawcy 30.07! ewidentnie wina po stronie kupującego! prosze samemu ocenić ten komentarz"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak przesylki po 6 dnaich od zakupu. Przesylka kurierska..."
Odpowiedź z 1 sie 2017:
"to sa jakieś jaja paczka nadana 25.07 dhl nr listu 16720102138 zwrot do nadawcy 30.07! ewidentnie wina po stronie kupującego! prosze samemu ocenić ten komentarz"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1