Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

10022

 

103

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (10125)
Polecam (10022)
Nie polecam (103)
19 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar nie zgodny z opisem, długi czas oczekiwania nie polecam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
19 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Podają że wysyłka natychmiast lub w ciągu 24 godz kupując 8 sierpnia około godziny 9:00 i opłacając przesyłkę dostałem dopiero 16 sierpnia a jej droga do paczkomatu trwała tylko 24 godziny przesyłka była wysłana dopiero piątego dnia roboczego czyli sprzedający pakuje towar 5 razy dłużej niż trwa jej podróż do odbiorcy a najlepsze jest to że dzieliło nas tylko 120 km Pokrowce nie dolegają dobrze do telefonu odstają i w miejscach przycisków są niedopasowania i przesunięcia."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
17 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"atui ok a szklo z innego typu telefonu . "
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Producent zapewnia, że szkła są kompatybilne i funkcjonalne z tym modelem. Jednak nie powinno dojść do takiej sytuacji, za co jeszcze raz najmocniej przepraszamy."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
17 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Do tej pory nie dostałem zamówienia. To skandal."
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Zamówienie zostało wysłane w dniu: 2018-08-06 listem zwykłym, nierejestrowanym (nie poleconym) więc nie możemy w żaden sposób sprawdzić co z nim się dzieje. Taki rodzaj przesyłki może przedłużyć się, więc proszę o troszkę cierpliwości, bądź udać się do swojego Urzędu Pocztowego i zasięgnąć informacji odnośnie przesyłki. Jeżeli jest taka potrzeba możemy przesłać na e-maila dokumenty potwierdzające zrealizowanie zamówienia."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
17 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"mając 2 tel.stacjonarny i kom.ciągle nieczynny towar niezgodny z opisem chyba że etui się kurczy o 1.5 cm w transporcie lub ja nie mam tyle mocy by go naciągnąć?dla mnie powinni szybko zamykać takie ex firmy dziadów do roboty gonić a nie pozwalać naciągać ludzi!"
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Oba telefony są odbierane na bieżąco. Faktycznie jest bardzo dużo połączeń i dlatego linia blokuje się. Są też inne formy kontaktu, np. e-mail. Pytanie czy posiada Pan model K8 z wersji 2018? Osobiście sprawdzaliśmy i etui jest kompatybilne z tym modelem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
17 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Telefon nie odbierany. Nie uzyskane odpowiedzi przez maila, tylko jakieś omijanie odpowiedzi. Czas dostawy kosmos. Paczka mimo to kompletna. Tyle w temacie"
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w wysyłce towaru za co najmocniej przepraszamy. O niezgodności w zamówieniu dowiadujemy się niestety z tej opinii. Szkoda, chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
16 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jeden z przedmiotów niezgodny z zamówieniem. Zamiast 41 został wysłany 42. Czas wysyłki jak na paczkomaty troszeczkę mnie rozczarował. "
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w wysyłce towaru za co najmocniej przepraszamy. O niezgodnym towarze dowiadujemy się niestety z tej opinii. Szkoda, chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
16 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło nie pasuje. "
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Producent szkła zapewnia o jego kompatybilności oraz funkcjonalności z wymienionym modelem telefonu. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy, za zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
16 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui zgodne z opisem. Zastrzeżenia mam co do wysyłki. W ogłoszeniu jest napisane że wysyłka w 24h (wprowadzanie w błąd klienta)a wysłane dopiero po 4 dniach. Więc jeżeli komuś zależy na czasie to najlepiej poszukać innego sprzedawcy. Kontakt tylko przez e-mail bo telefonów nie odbiera. "
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w wysyłce towaru za co najmocniej przepraszamy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
16 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający wystawia towar, którego nie ma transakcja nie została zrealizowana, troszkę na plus, że pieniądze zwrócono."
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Po kontaktakcie z Klientem w tej sprawie niezwłocznie zwróciliśmy wszystkie wpłacone pieniądze po otrzymaniu numeru konta bankowego. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3
16 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety etui z nadrukiem bardzo słabej jakości."
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Niestety o powstałym problemie dowiadujemy się z tej opinii. Szkoda, chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem. Zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
16 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii. Szkoda, jeżeli pojawił się jakiś problem to chętnie byśmy pomogli i go rozwiązali. Zawsze można dojść do porozumienia i zakończyć transakcję pozytywnie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak kontaktu ze sprzedawcą dzwoniąc przez 2 dni ,a co do przesyłki szkło hartowane pękniete"
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Infolinia pracuje w godzinach 10-16. Jeżeli połączenie nie zostało odebrane to najmocniej przepraszamy. Zawsze można napisać e-mail i wyjaśnić powstały problem."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
14 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"szkło nie pasuje do p9- dużo za małe po pół cm z każdej strony brakuje, chroni tylko środek ekranu przed zarysowaniem. folia tak samo. szkło do honor 10 przesuwa się cały czas po ekranie. jedynie etui do p9 pasuje. ogólnie brak zadowolenia z zakupu. sklep powinien zweryfikować sprzedawany towar czy pasuje do danych modeli telefonów. "
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Producent zapewnia, że szkła są kompatybilne i funkcjonalne z tymi modelami. Jednak nie powinno dojść do takiej sytuacji, za co jeszcze raz najmocniej przepraszamy."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
14 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Transakcja przebiegła pomyślnie, towar dotarł dość szybko ale niestety Etui jest kiepskiej jakości i nie wygląda tak jak na zdjęciu."
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"O niezgodnym towarze dowiadujemy się niestety z tej opinii. Szkoda, chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
13 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie"
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii. Szkoda, jeżeli pojawił się jakiś problem to chętnie byśmy pomogli i go rozwiązali. Zawsze można dojść do porozumienia i zakończyć transakcję pozytywnie."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
12 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przesyłka dotarła bez problemu. Niestety etui cechował trwały zapach, nieprzyjemny do tego stopnia, że użytkowanie nie było możliwe."
Odpowiedź z 13 sie 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy bez konieczności odsyłania towarów."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
10 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam! Nie otrzymałam towaru, nie otrzymałam pieniędzy,ani informacji, kiedy będzie wysłany towar. Pan na infolinii pracuje chyba za kare... Totalna porażka..."
Odpowiedź z 13 sie 2018:
"Po rozmowie z Panią Aleksandrą i przesłaniu przez Nią numeru konta bankowego zwróciliśmy wpłacone pieniądze. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kiepskiej jakości etui, na zdjęciach wyglądało lepiej "
Odpowiedź z 9 sie 2018:
"Najmocniej przepraszamy jeżeli Pani nie odpowiadała jakość towaru. Producent etui zapewnia o jego najwyższej jakości oraz funkcjonalności."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
9 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 9 sie 2018:
"Mieliśmy opóźnienie w wysyłce towaru, za co najmocniej przepraszamy. Zwrócilismy wpłacone pieniądze."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1