Użytkownik www_vegacom_eu

99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

8451

 

44

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (8495)
Polecam (8451)
Nie polecam (44)
15 sty 2018
"Zamówiłam etui na smartfon w poniedziałek, sprzedający wysłał go dopiero w czwartek, ponadto otrzymałam inny wzór niż zamawiany."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Faktycznie doszło do naszej pomyłki, po zgłoszeniu od Klienta wysłaliśmy od razu poprawny towar. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłam etui na smartfon w poniedziałek, sprzedający wysłał go dopiero w czwartek, ponadto otrzymałam inny wzór niż zamawiany."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Faktycznie doszło do naszej pomyłki, po zgłoszeniu od Klienta wysłaliśmy od razu poprawny towar. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 sty 2018
"Otrzymane etui nie jest dopasowane do modelu(nieco za duże ) - plastikowe boczki nie przylegają do smartfona.Poza tym boczki nierówno przyklejone do tyłu kabury.Typowa chińska produkcja "noname"( bez opakowania) co powinno byc umieszczone w opisie.Nie odesłałam ponieważ przyszło na chwilę przed świąteczna podróżą.Dlatego nie polecam produktu."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Czy na pewno Pani pisze o produkcie zakupionym u nas? Zakupione etui nie posiada plastików, ma silikonową wkładkę, w którą mocuje się telefon. Na aukcji nie ma wzmianki, że etui jest markowe. Każdy towar jest fabrycznie zapakowany i sprawdzany przed wysyłką."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymane etui nie jest dopasowane do modelu(nieco za duże ) - plastikowe boczki nie przylegają do smartfona.Poza tym boczki nierówno przyklejone do tyłu kabury.Typowa chińska produkcja "noname"( bez opakowania) co powinno byc umieszczone w opisie.Nie odesłałam ponieważ przyszło na chwilę przed świąteczna podróżą.Dlatego nie polecam produktu."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Czy na pewno Pani pisze o produkcie zakupionym u nas? Zakupione etui nie posiada plastików, ma silikonową wkładkę, w którą mocuje się telefon. Na aukcji nie ma wzmianki, że etui jest markowe. Każdy towar jest fabrycznie zapakowany i sprawdzany przed wysyłką."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
11 sty 2018
"Szkło zbyt małe, nie pasuje do telefonu."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Szkło jest przeznaczone tylko na płaską część ekranu, telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D, których szkło nie obejmuje. Dlatego szkło jest nieco mniejsze."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło zbyt małe, nie pasuje do telefonu."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Szkło jest przeznaczone tylko na płaską część ekranu, telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D, których szkło nie obejmuje. Dlatego szkło jest nieco mniejsze."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
10 sty 2018
"Z Mojej strony wielki NEGATYW! Szkła hartowane niedopasowane rozmiarem do danych modeli telefonów. a jeśli chodzi o same pokrowce ... hmmm...pierwszy całkiem niezgodny z zamówionym a drugi owszem ale rozmiar nie ten :O Porażka na całej linii, stracone pieniądze."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Szkła są przeznaczone na płaską część ekranów, gdyż te telefony posiadają zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D, dlatego są mniejsze. Etui są dedykowane do modeli zamówionych na aukcji. Klient w żaden sposób nie zgłosił niezgodności. Jeżeli doszło do pomyłki to przepraszamy za nasz błąd, chętnie byśmy go naprawili."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Z Mojej strony wielki NEGATYW! Szkła hartowane niedopasowane rozmiarem do danych modeli telefonów. a jeśli chodzi o same pokrowce ... hmmm...pierwszy całkiem niezgodny z zamówionym a drugi owszem ale rozmiar nie ten :O Porażka na całej linii, stracone pieniądze."
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Szkła są przeznaczone na płaską część ekranów, gdyż te telefony posiadają zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D, dlatego są mniejsze. Etui są dedykowane do modeli zamówionych na aukcji. Klient w żaden sposób nie zgłosił niezgodności. Jeżeli doszło do pomyłki to przepraszamy za nasz błąd, chętnie byśmy go naprawili."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
9 sty 2018
"hfdsaAZSXdfcgvh"
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Ciężko jest odnieść się nam do komentarza o treści "hfdsaAZSXdfcgvh". Jeżeli Klient ma jakiś problem z zamówionym towarem to zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"hfdsaAZSXdfcgvh"
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Ciężko jest odnieść się nam do komentarza o treści "hfdsaAZSXdfcgvh". Jeżeli Klient ma jakiś problem z zamówionym towarem to zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
5 sty 2018
Odpowiedź z 9 sty 2018:
"Niestety Kupujący nie skontaktował się z nami i nie zgłosił problemu z zamówieniem czy też towarem. Szkoda, chętnie byśmy pomogli i rozwiązali zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 9 sty 2018:
"Niestety Kupujący nie skontaktował się z nami i nie zgłosił problemu z zamówieniem czy też towarem. Szkoda, chętnie byśmy pomogli i rozwiązali zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
27 gru 2017
"Brak informacji"
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Wciąż czekamy na informację od Kupującego z wybranym numerem wzoru. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie i korespondowaliśmy poprzez e-mail. Do tej pory nie uzyskaliśmy kluczowej informacji, która jest niezbędna do zrealizowania zamówienia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak informacji"
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Wciąż czekamy na informację od Kupującego z wybranym numerem wzoru. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie i korespondowaliśmy poprzez e-mail. Do tej pory nie uzyskaliśmy kluczowej informacji, która jest niezbędna do zrealizowania zamówienia."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
24 gru 2017
"Folia ma żle dopasowane otwory na aparat i głośnik"
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Folia jest poprawna, posiada wycięcia na głośnik, aparat oraz dodatkowo na czujniki. Sprawdzaliśmy osobiście oferowane folie z modelem telefonu pod względem dopasowania i kompatybilności."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Folia ma żle dopasowane otwory na aparat i głośnik"
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Folia jest poprawna, posiada wycięcia na głośnik, aparat oraz dodatkowo na czujniki. Sprawdzaliśmy osobiście oferowane folie z modelem telefonu pod względem dopasowania i kompatybilności."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
20 gru 2017
"Produkt który do mnie dotarł, z opóźnieniem po półtorej tygodnia (szkło hartowane do oneplus 3) nie przylega do krawędzi wyświetlacza, jest odstęp z góry, z dołu z lewej, z prawej, od krawędzi wyświetlacza 3 mm , jak to ma niby chronić ? nie polecam, sprzedają w ciemno niesprawdzony produkt"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Szkło jest przeznaczone tylko na płaską część ekranu, telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D, których szkło nie obejmuje. Opóźnienie wynikało z wybranego sposobu dostawy - list ekonomiczny zwykły (Poczta Polska ma opóźnienia w doręczaniu listów w okresie przedświątecznym)."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Produkt który do mnie dotarł, z opóźnieniem po półtorej tygodnia (szkło hartowane do oneplus 3) nie przylega do krawędzi wyświetlacza, jest odstęp z góry, z dołu z lewej, z prawej, od krawędzi wyświetlacza 3 mm , jak to ma niby chronić ? nie polecam, sprzedają w ciemno niesprawdzony produkt"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Szkło jest przeznaczone tylko na płaską część ekranu, telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D, których szkło nie obejmuje. Opóźnienie wynikało z wybranego sposobu dostawy - list ekonomiczny zwykły (Poczta Polska ma opóźnienia w doręczaniu listów w okresie przedświątecznym)."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
19 gru 2017
"Dostałem folię nie pasującą kompletnie do zamawianego modelu telefonu."
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Niestety Kupujący nie skontaktował się z nami i nie zgłosił, aby towar był niekompatybilny. Sprawdzaliśmy folie ochronne do tego modelu telefonu i pasowały, były dobrze zwymiarowane."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dostałem folię nie pasującą kompletnie do zamawianego modelu telefonu."
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Niestety Kupujący nie skontaktował się z nami i nie zgłosił, aby towar był niekompatybilny. Sprawdzaliśmy folie ochronne do tego modelu telefonu i pasowały, były dobrze zwymiarowane."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
18 gru 2017
Odpowiedź z 18 gru 2017:
"Niestety Kupujący nie skontaktował się z nami oraz nie umieścił żadnego komentarza do wystawionej opinii, która jest negatywna pomimo oceny każdej z kategorii po 5 i 4 gwiazdki. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 18 gru 2017:
"Niestety Kupujący nie skontaktował się z nami oraz nie umieścił żadnego komentarza do wystawionej opinii, która jest negatywna pomimo oceny każdej z kategorii po 5 i 4 gwiazdki. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
13 gru 2017
"Bardzo marna jakość druku, poziom nasycenia kolorów, kontrastu i zadruku, nijak się ma do zdjęć pokazanych w opisie aukcji. Dodatkowo "rozwodniony" i byle jakiej jakości druk wykonywany jest na zewnętrznej stronie etui, narażonej na uszkodzenia podczas użytkowania. Wstyd taki produkt dać jako prezent - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, kompletna klapa i zmarnowane pieniądze (zamówiłem 4 różne etui, także wiem co piszę)."
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Nadruki są w formie gradientu, dlatego kolory są słabo nasycone. Efekt dopiero uzyskuje się po nałożeniu na telefon, który to tworzy tło dla danego wzoru. Na aukcji przedstawione wzory są prezentowane na etui, które jest nałożone na urządzenie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo marna jakość druku, poziom nasycenia kolorów, kontrastu i zadruku, nijak się ma do zdjęć pokazanych w opisie aukcji. Dodatkowo "rozwodniony" i byle jakiej jakości druk wykonywany jest na zewnętrznej stronie etui, narażonej na uszkodzenia podczas użytkowania. Wstyd taki produkt dać jako prezent - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, kompletna klapa i zmarnowane pieniądze (zamówiłem 4 różne etui, także wiem co piszę)."
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Nadruki są w formie gradientu, dlatego kolory są słabo nasycone. Efekt dopiero uzyskuje się po nałożeniu na telefon, który to tworzy tło dla danego wzoru. Na aukcji przedstawione wzory są prezentowane na etui, które jest nałożone na urządzenie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
11 gru 2017
"Po upływie 11 dni nadal nie ma przesyłki. "
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Według śledzenia przesyłki paczka utknęła w jednym z Urzędów Pocztowych: numer przesyłki 00259007738117278887. Ostatni status Wysłanie przesyłki 2017-12-05 13:35 WER Łódź Szkoda, że Pani nie skontaktowała się z nami w tej sprawie, zawsze można rozwiązać powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po upływie 11 dni nadal nie ma przesyłki. "
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Według śledzenia przesyłki paczka utknęła w jednym z Urzędów Pocztowych: numer przesyłki 00259007738117278887. Ostatni status Wysłanie przesyłki 2017-12-05 13:35 WER Łódź Szkoda, że Pani nie skontaktowała się z nami w tej sprawie, zawsze można rozwiązać powstały problem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
1 gru 2017
"Wysyłka natychmiast nie ma nic wspólnego z wysyłką natychmiast, etui nie warte swojej ceny, niby do ww. modelu a odstaje od brzegów, szkło z każdej strony o dobre 3 mm za małe. nie polecam produktu :("
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysyłka natychmiast nie ma nic wspólnego z wysyłką natychmiast, etui nie warte swojej ceny, niby do ww. modelu a odstaje od brzegów, szkło z każdej strony o dobre 3 mm za małe. nie polecam produktu :("

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
15 lis 2017
"Etui bardzo kiepskiej jakości. Nadruk niewyraźny. W opisie wyglądało to dużo lepiej. Nie chce mi się tego odsyłać. Ale więcej tutaj nie zrobię zakupów. "
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po uzgodnieniu z Panią Judytą zwróciliśmy pieniądze za zamówienie bez konieczności odsyłania towarów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui bardzo kiepskiej jakości. Nadruk niewyraźny. W opisie wyglądało to dużo lepiej. Nie chce mi się tego odsyłać. Ale więcej tutaj nie zrobię zakupów. "
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po uzgodnieniu z Panią Judytą zwróciliśmy pieniądze za zamówienie bez konieczności odsyłania towarów."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
5 lis 2017
"Niestety taka opinia poniewaz szklo jest wadliwe- po naklejeniu go przez osobe kompetentna, po kilku godzinach odeszlo. Etui na telefon swietne, blyskawiczna wysylka, kontakt bardzo dobry- czujny sprzedawca, dzwonil potwierdzic poprawnosc zamowienia-pod tym katem bez zarzutu."
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Wyjaśniliśmy dla Pani Oli powstały problem z towarem oraz zaproponowaliśmy satysfakcjonujące rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Szkoda, że Klientka nie chciała skorzystać ze zwrotu pieniędzy bez odsyłania towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety taka opinia poniewaz szklo jest wadliwe- po naklejeniu go przez osobe kompetentna, po kilku godzinach odeszlo. Etui na telefon swietne, blyskawiczna wysylka, kontakt bardzo dobry- czujny sprzedawca, dzwonil potwierdzic poprawnosc zamowienia-pod tym katem bez zarzutu."
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Wyjaśniliśmy dla Pani Oli powstały problem z towarem oraz zaproponowaliśmy satysfakcjonujące rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Szkoda, że Klientka nie chciała skorzystać ze zwrotu pieniędzy bez odsyłania towaru."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
2 lis 2017
Odpowiedź z 14 lis 2017:
"Pan Wojciech odstąpił od umowy sprzedaży i dokonał zwrotu towaru. Szybko przyjęliśmy zwrot i zwróciliśmy wpłacone pieniądze oraz koszty odesłania (chociaż nie jesteśmy do tego zobowiązani) . Bezskutecznie kontaktowaliśmy się i prosiliśmy o wyjaśnienia wystawiania powyższej opinii."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 14 lis 2017:
"Pan Wojciech odstąpił od umowy sprzedaży i dokonał zwrotu towaru. Szybko przyjęliśmy zwrot i zwróciliśmy wpłacone pieniądze oraz koszty odesłania (chociaż nie jesteśmy do tego zobowiązani) . Bezskutecznie kontaktowaliśmy się i prosiliśmy o wyjaśnienia wystawiania powyższej opinii."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
30 paź 2017
"Ładowarka ledwie ładuje."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ładowarka ledwie ładuje."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
20 paź 2017
"Etui zgodne z opisem, spełniło moje oczekiwania. Niestety szkło dotarło popękane i nadaje się do wyrzucenia."
Odpowiedź z 14 lis 2017:
"Kontaktowaliśmy się z Panią Pauliną w tej sprawie i proponowaliśmy dosłanie nowego szkła lub zwrot pieniędzy. Niestety do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi, a szkoda. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui zgodne z opisem, spełniło moje oczekiwania. Niestety szkło dotarło popękane i nadaje się do wyrzucenia."
Odpowiedź z 14 lis 2017:
"Kontaktowaliśmy się z Panią Pauliną w tej sprawie i proponowaliśmy dosłanie nowego szkła lub zwrot pieniędzy. Niestety do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi, a szkoda. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5