Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik modnaszafa_zg

99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

9129

 

34

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (9163)
Polecam (9129)
Nie polecam (34)
17 cze 2018
"Niestety ale sukienka przypomina koszulkę nocną albo halkę. Na zdjęciu jest zwiewna i materiał ładnie się układa, jest lejący, a w rzeczywistości sztywny, starczy i bardzo prześwituje. Nie prosiłam o zwrot, ponieważ w dwie strony przewyższyłby koszt sukienki."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety ale sukienka przypomina koszulkę nocną albo halkę. Na zdjęciu jest zwiewna i materiał ładnie się układa, jest lejący, a w rzeczywistości sztywny, starczy i bardzo prześwituje. Nie prosiłam o zwrot, ponieważ w dwie strony przewyższyłby koszt sukienki."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
13 cze 2018
"Otrzymałam bluzkę uszkodzoną. Dziurę zauważyłam zaraz po rozpakowaniu, więc nie wierzę, że sprzedający nie wiedział o wadzie bluzki. Nie polecam. zwracam towar."
Odpowiedź z 13 cze 2018:
"Zanim następnym razem wystawi pani negatywną opinię, proszę dokładnie przeczytać opis zakupionej rzeczy, cyt."DZIURA NA KORONKOWEJ CZĘŚCI PRZY RAMIENIU!!""
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymałam bluzkę uszkodzoną. Dziurę zauważyłam zaraz po rozpakowaniu, więc nie wierzę, że sprzedający nie wiedział o wadzie bluzki. Nie polecam. zwracam towar."
Odpowiedź z 13 cze 2018:
"Zanim następnym razem wystawi pani negatywną opinię, proszę dokładnie przeczytać opis zakupionej rzeczy, cyt."DZIURA NA KORONKOWEJ CZĘŚCI PRZY RAMIENIU!!""

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
11 cze 2018
"słaba jakość bawełny. po pierwszym praniu dziura i do kosza. "
Odpowiedź z 11 cze 2018:
"Jeżeli klientka nie rozróżnia wiskozy od bawełny, to jaką mamy pewność że we właściwy sposób prała kupioną tunikę. Sprzedaliśmy dziesiątki tych tunik i nikt nie miał zastrzeżeń, co do ich jakości."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"słaba jakość bawełny. po pierwszym praniu dziura i do kosza. "
Odpowiedź z 11 cze 2018:
"Jeżeli klientka nie rozróżnia wiskozy od bawełny, to jaką mamy pewność że we właściwy sposób prała kupioną tunikę. Sprzedaliśmy dziesiątki tych tunik i nikt nie miał zastrzeżeń, co do ich jakości."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
9 cze 2018
Odpowiedź z 10 cze 2018:
"Wypadałoby napisać z czego wynika ta negatywna opinia. W tym momencie nawet nie możemy odnieść się do tego komentarza."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 cze 2018:
"Wypadałoby napisać z czego wynika ta negatywna opinia. W tym momencie nawet nie możemy odnieść się do tego komentarza."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
6 cze 2018
"Niestety biustonosz dotarł do mnie w fatalnym stanie - wygięte fiszbiny w obu miseczkach."
Odpowiedź z 10 cze 2018:
"Jeżeli klient ma zastrzeżenia do zakupionego towaru, to ma prawo złożyć reklamację lub skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. My o problemie dowiadujemy się z komentarza. Tak nie załatwia się spraw na Allegro."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety biustonosz dotarł do mnie w fatalnym stanie - wygięte fiszbiny w obu miseczkach."
Odpowiedź z 10 cze 2018:
"Jeżeli klient ma zastrzeżenia do zakupionego towaru, to ma prawo złożyć reklamację lub skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. My o problemie dowiadujemy się z komentarza. Tak nie załatwia się spraw na Allegro."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
9 maj 2018
"Brak kontaktu ze strony sprzedającego. Dwukrotnie pisałam maila w kontekście wymiany kostiumu, bądź zwrotu. Nie otrzymałam odpowiedzi na żadną wiadomość. Nie polecam współpracy."
Odpowiedź z 13 maj 2018:
"Nie otrzymaliśmy żadnego maila od tej klientki! Jeżeli faktycznie wysłałaby wiadomość, na pewno uzyskałaby na nią odpowiedź. Poza tym w naszym regulaminie wyraźnie opisana jest procedura zwrotu i wymiany. Wystarczyło się z nią zapoznać i odesłać do nas zakupiony towar."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak kontaktu ze strony sprzedającego. Dwukrotnie pisałam maila w kontekście wymiany kostiumu, bądź zwrotu. Nie otrzymałam odpowiedzi na żadną wiadomość. Nie polecam współpracy."
Odpowiedź z 13 maj 2018:
"Nie otrzymaliśmy żadnego maila od tej klientki! Jeżeli faktycznie wysłałaby wiadomość, na pewno uzyskałaby na nią odpowiedź. Poza tym w naszym regulaminie wyraźnie opisana jest procedura zwrotu i wymiany. Wystarczyło się z nią zapoznać i odesłać do nas zakupiony towar."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
12 kwi 2018
"Niestety zakupy nieudane .Sweter(używany co było zaznaczone w akucji) - jednak nie spodziewałam się, że będzie w tak złym stanie. Rozmiar podany w w aukcji nie pokrywał się z faktyczną wielkością. Z powodu nieodpowiedniego sposobu prania sfilcowany (bo to wełna) i o 2 numery z tego powodu mniejszy. Bluzka granatowa choć pisało, że nowa także była już prana."
Odpowiedź z 15 kwi 2018:
"Po to ustawodawca dał konsumentom prawo do odstąpienia od umowy, aby w przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru, skorzystać z niego. Widać, że nie każdy jednak zna swoje prawa. Lepiej psuć nam opinię."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety zakupy nieudane .Sweter(używany co było zaznaczone w akucji) - jednak nie spodziewałam się, że będzie w tak złym stanie. Rozmiar podany w w aukcji nie pokrywał się z faktyczną wielkością. Z powodu nieodpowiedniego sposobu prania sfilcowany (bo to wełna) i o 2 numery z tego powodu mniejszy. Bluzka granatowa choć pisało, że nowa także była już prana."
Odpowiedź z 15 kwi 2018:
"Po to ustawodawca dał konsumentom prawo do odstąpienia od umowy, aby w przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru, skorzystać z niego. Widać, że nie każdy jednak zna swoje prawa. Lepiej psuć nam opinię."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
16 mar 2018
"Na aukcji podane było że stanik jest półusztywniany. Po odbiorze okazało się, że jest to stanik miękki (bez żadnego usztywnienia) Poza tym wszystko ok"
Odpowiedź z 18 mar 2018:
"Po to ustawodawca dał konsumentom prawo do odstąpienia od umowy, aby w przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru, skorzystać z niego. Widać, że nie każdy jednak zna swoje prawa. Lepiej psuć nam opinię."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na aukcji podane było że stanik jest półusztywniany. Po odbiorze okazało się, że jest to stanik miękki (bez żadnego usztywnienia) Poza tym wszystko ok"
Odpowiedź z 18 mar 2018:
"Po to ustawodawca dał konsumentom prawo do odstąpienia od umowy, aby w przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru, skorzystać z niego. Widać, że nie każdy jednak zna swoje prawa. Lepiej psuć nam opinię."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
16 mar 2018
"sprzedano mi towar uzywany a kupowałam nowy poniewaz zwrociłam calosc majac takie prawo bo przeciez nie zawsze czlowikowi musi wszystko pasowac to sprzedawca postapił po chasmku dodajac mnie do czarnej lisy"
Odpowiedź z 4 kwi 2018:
"Klientka odesłała wszystkie zakupione rzeczy zarzucając nam, że były używane. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie, dlatego klientka skorzystała z odstąpienia od umowy. Allegrowiczka była konfliktowa, dlatego trafiła na Czarną Listę."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"sprzedano mi towar uzywany a kupowałam nowy poniewaz zwrociłam calosc majac takie prawo bo przeciez nie zawsze czlowikowi musi wszystko pasowac to sprzedawca postapił po chasmku dodajac mnie do czarnej lisy"
Odpowiedź z 4 kwi 2018:
"Klientka odesłała wszystkie zakupione rzeczy zarzucając nam, że były używane. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie, dlatego klientka skorzystała z odstąpienia od umowy. Allegrowiczka była konfliktowa, dlatego trafiła na Czarną Listę."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
1 mar 2018
"Niestety bluzki przyszły pogniecione jakby je kto z gardła wyciągnął iniestety jakosc słaba"
Odpowiedź z 2 mar 2018:
"Po to ustawodawca dał konsumentom prawo do odstąpienia od umowy, aby w przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru, skorzystać z niego. Widać, że nie każdy jednak zna swoje prawa. Lepiej psuć nam bezpodstawnie opinię. U nas CZARNA LISTA."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety bluzki przyszły pogniecione jakby je kto z gardła wyciągnął iniestety jakosc słaba"
Odpowiedź z 2 mar 2018:
"Po to ustawodawca dał konsumentom prawo do odstąpienia od umowy, aby w przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru, skorzystać z niego. Widać, że nie każdy jednak zna swoje prawa. Lepiej psuć nam bezpodstawnie opinię. U nas CZARNA LISTA."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
22 lut 2018
"Zdjęcie z aukcji przedstawia dywanik prostokątny a nie z wycięciem pod toaletę. Cena przesyłki w najniższej opcji przekraczała wartość przesyłki "
Odpowiedź z 22 lut 2018:
"Jeżeli klient ma zastrzeżenia do zakupionego towaru, to ma prawo złożyć reklamację. My o problemie dowiadujemy się z komentarza. Tak nie załatwia się spraw na Allegro!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdjęcie z aukcji przedstawia dywanik prostokątny a nie z wycięciem pod toaletę. Cena przesyłki w najniższej opcji przekraczała wartość przesyłki "
Odpowiedź z 22 lut 2018:
"Jeżeli klient ma zastrzeżenia do zakupionego towaru, to ma prawo złożyć reklamację. My o problemie dowiadujemy się z komentarza. Tak nie załatwia się spraw na Allegro!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3
7 sty 2018
"Nie polecam aukcji. Kupiłam sukienkę w rozmiarze 38, za dużą. Zapytałam mailem o zamianę na mniejszą i otrzymałam odpowiedź - tak, więc odesłałam. Odpisano mi, że nie ma 36, i mam wziąć udział w aukcji ! Wiem, że w regulaminie jest inaczej, ale ja pytałam o wymianę. Na allegro wystawiono mniejszą, dlaczego mi jej nie wysłano? Po co ta korespondencja i wprowadzanie w błąd. W aukcji nie chcę brać udziału .Koszty wysyłki to35 zł. Mogłam sama sprzedać a tak poniosłam stratę. Co dalej ?."
Odpowiedź z 7 sty 2018:
"W naszym regulaminie wyraźnie jest napisane:" dajemy możliwość wymiany na inne przedmioty oferowane na naszych aukcjach w terminie 7 dni od momentu otrzymania przesyłki. Wówczas towar prosimy odesłać wraz z paragonem i dołączoną informacją z numerem aukcji i nickiem Allegro, a w zamian wylicytować w ciągu maksymalnie 10 dni nowy." To nie rozumiemy dlaczego Klientka wystawia nam negatywa. Należało dokładnie dopytać przed dokonaniem wymiany, a nie teraz rościć pretensje."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam aukcji. Kupiłam sukienkę w rozmiarze 38, za dużą. Zapytałam mailem o zamianę na mniejszą i otrzymałam odpowiedź - tak, więc odesłałam. Odpisano mi, że nie ma 36, i mam wziąć udział w aukcji ! Wiem, że w regulaminie jest inaczej, ale ja pytałam o wymianę. Na allegro wystawiono mniejszą, dlaczego mi jej nie wysłano? Po co ta korespondencja i wprowadzanie w błąd. W aukcji nie chcę brać udziału .Koszty wysyłki to35 zł. Mogłam sama sprzedać a tak poniosłam stratę. Co dalej ?."
Odpowiedź z 7 sty 2018:
"W naszym regulaminie wyraźnie jest napisane:" dajemy możliwość wymiany na inne przedmioty oferowane na naszych aukcjach w terminie 7 dni od momentu otrzymania przesyłki. Wówczas towar prosimy odesłać wraz z paragonem i dołączoną informacją z numerem aukcji i nickiem Allegro, a w zamian wylicytować w ciągu maksymalnie 10 dni nowy." To nie rozumiemy dlaczego Klientka wystawia nam negatywa. Należało dokładnie dopytać przed dokonaniem wymiany, a nie teraz rościć pretensje."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
7 sty 2018
Odpowiedź z 7 sty 2018:
"Klientka nie odebrała przesyłki za pobraniem czym naraziła nas na koszty kuriera w obie strony. Więc nie rozumiemy dlaczego wystawia nam negatywny komentarz. To ona powinna otrzymać od nas taki komentarz za niewywiązanie się z transakcji i narażenie nas na koszty."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 7 sty 2018:
"Klientka nie odebrała przesyłki za pobraniem czym naraziła nas na koszty kuriera w obie strony. Więc nie rozumiemy dlaczego wystawia nam negatywny komentarz. To ona powinna otrzymać od nas taki komentarz za niewywiązanie się z transakcji i narażenie nas na koszty."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 gru 2017
"Zrezygnowałam z zakupu jak przeczyłam opis POZACIĄGANA W KILKU MIEJSCACH MA ZEPSUTY ZAMEK ORAZ JEST BRUDNA !!! jak można sprzedawać takie coś?? Zwrotu pieniędzy nie dostałam"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"W opisie aukcji wyraźnie była zaznaczona wada, więc klientka sama jest sobie winna, że dokonuje zakupu bez zapoznania się z opisem. Wysłaliśmy klientce do wypełnienia druk odstąpienia od umowy. Do tej pory nie otrzymaliśmy wiadomości zwrotnej."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zrezygnowałam z zakupu jak przeczyłam opis POZACIĄGANA W KILKU MIEJSCACH MA ZEPSUTY ZAMEK ORAZ JEST BRUDNA !!! jak można sprzedawać takie coś?? Zwrotu pieniędzy nie dostałam"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"W opisie aukcji wyraźnie była zaznaczona wada, więc klientka sama jest sobie winna, że dokonuje zakupu bez zapoznania się z opisem. Wysłaliśmy klientce do wypełnienia druk odstąpienia od umowy. Do tej pory nie otrzymaliśmy wiadomości zwrotnej."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
28 lis 2017
"Towar wylicytowany zapłacony ale nie wysłany. Jak próbuje się dodzwonić to włącza się sekretarka. Ani spodni ani zwrotu pieniędzy. Nie polecam. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar wylicytowany zapłacony ale nie wysłany. Jak próbuje się dodzwonić to włącza się sekretarka. Ani spodni ani zwrotu pieniędzy. Nie polecam. "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
22 lis 2017
"Przykro mi to.pisac !!! Towar wylicytowany ,a sprzedający wysyła. mi wiadomoac że aukcja była.zdublowana i towaru nie otrzymałam . To po co licytacja???? "
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Nie każdy potrafi zrozumieć, że przy ponad 20 tys. aukcji nie mamy możliwości wychwycenia, czy któraś aukcja nie jest zdublowana. System Allegro nie jest doskonały i zdarza się, że wystawia nam aukcje podwójnie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przykro mi to.pisac !!! Towar wylicytowany ,a sprzedający wysyła. mi wiadomoac że aukcja była.zdublowana i towaru nie otrzymałam . To po co licytacja???? "
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Nie każdy potrafi zrozumieć, że przy ponad 20 tys. aukcji nie mamy możliwości wychwycenia, czy któraś aukcja nie jest zdublowana. System Allegro nie jest doskonały i zdarza się, że wystawia nam aukcje podwójnie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 lis 2017
"Bluzka posiadała dużą skazę na plecach, która nie została zamieszczona w opisie. (jest ponownie wystawiona, znowu bez zaznaczenia wady - kolejna osoba nabierze się). Towar odesłałam (ponosząc kolejny koszt) na następny dzień tj. 3.11. Do tej pory 14.11 nie otrzymałam zwrotu kwoty wydanej na zakup. Dostałam pytanie z Allegro, czy potwierdzam, że transakcja została anulowana. Potwierdziłam - sprzedający zapewne otrzymał zwrot prowizji, ja - poniosłam koszt zakupu, kuriera i przesyłki zwrotnej."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Klientka nie przysłała bluzki w ramach reklamacji, a z dołączonym formularzem odstąpienia od umowy. Paczkę otrzymaliśmy 06.11, a pieniądze zwróciliśmy 14.11, tak więc w ustawowym terminie 14 dni. Potwierdziła zwrot prowizji z tyt. odstąpienia od umowy. A rzekomo wadliwa bluzka nie miała wady a jedynie zagięcie na plecach do odprasowania."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bluzka posiadała dużą skazę na plecach, która nie została zamieszczona w opisie. (jest ponownie wystawiona, znowu bez zaznaczenia wady - kolejna osoba nabierze się). Towar odesłałam (ponosząc kolejny koszt) na następny dzień tj. 3.11. Do tej pory 14.11 nie otrzymałam zwrotu kwoty wydanej na zakup. Dostałam pytanie z Allegro, czy potwierdzam, że transakcja została anulowana. Potwierdziłam - sprzedający zapewne otrzymał zwrot prowizji, ja - poniosłam koszt zakupu, kuriera i przesyłki zwrotnej."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Klientka nie przysłała bluzki w ramach reklamacji, a z dołączonym formularzem odstąpienia od umowy. Paczkę otrzymaliśmy 06.11, a pieniądze zwróciliśmy 14.11, tak więc w ustawowym terminie 14 dni. Potwierdziła zwrot prowizji z tyt. odstąpienia od umowy. A rzekomo wadliwa bluzka nie miała wady a jedynie zagięcie na plecach do odprasowania."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1