99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

18349

182

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:03

Lista ocen

20 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Łapka w dół tylko za brak odczytywanych wiadomośc i pomylone adresy doręczeń podanych w wiadomościach do sprzedającego."
19 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Prosiłam o dwa zupełnie inne kolory w wiadomosci do spezedawcy i bez uzgodnienia ze mną przysłano mi dwa inne."
16 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

15 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówiłem etui na tablet ze szkłem dostałem szkło o etui musiałem się upominać brak możliwości dodzwonienia się nawet w wyznaczonych godzinach"
14 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opis etui rewelacja! ... niesty w rzeczywistości dosyć się różni... Etui nie jest idealnie dopasowane to telefonu, lekko za duże. Otwory powycinane na słuchawki, wejście USB czy kamerkę jest za małe. "
14 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar nie zgodny z opisem, nie polecam."
14 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie dostałam folii na tableta mimo iż jest w opisie aukcji oraz nie można się dodzwonić do sprzedawcy!!! Nie polecam"
14 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Etui słabej jakości powycierały się ruchome elementy. Sprzedający odrzucił reklamacje sugerując, że to nie jego pokrowce. Gwarancja w tej firmie to fikcja. Mogłem przed zamówieniem przeczytać negatywne komentarze to bym nie zamówił nic u tego sprzedawcy. Nie polecam !!"
Odpowiedź z 14 mar 2019:
"Dziękujemy za komentarz. Bardzo szkoda, że allegro nie dodało możliwości wysyłania także zdjęć w odpowiedziach. Powiemy szczerze, etui wyglądało o wiele gorzej niż nasze firmowe użytkowane codziennie w pracy przez dwa lata. Etui było rozszarpane z każdej stron(jakby jakieś zwierzę, bo człowiek nie jest w stanie tak zniszczyć etui przez dwa tygodnie), co może świadczyć o innym przeznaczeniu niż do samego tableta. To była nasz pierwsza nieprzyjęta reklamacja, ale nie można było tego przyjąć."
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam!! Etui przyszlo zgodne zz opisem ale szkło hartowane zupelnie inne! Odpisali na 1 wiadomosc a na 2 juz zero odzewu!"
Odpowiedź z 12 mar 2019:
"Dziękujemy za kontakt. Zgodnie z mailami jakie Panu przesłaliśmy, cały czas czekamy za Pana odpowiedzią, aby nadać poprawne szkiełko. Wysłał Pan do nas dwa maila i na każdy z nich otrzymał odpowiedź. wysłaliśmy trzeci maila do Pana. Liczymy, że odpisze Pan na niego, a problem zostanie rozwiązany."
10 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Etui słabe źle trzyma na bokach "
10 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na etui nie można narzekać, szkło, niestety, kiepskiej jakości. Nie przylega na narożnikach, krzywo przycięte, brak prostopadłości krawędzi..."
9 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedający od początku utrudniał zwrot doprowadzając do poniesienia dodatkowych kosztów wysyłki stanowiących 30 % całego zakupu. śmieszne zwłaszcza z uwagi na koszty zerowe po stronie sprzedającego. dobrze że nie chodziło o droższa rzecz. faktury wystawione niezgodnie z przepisami i po dacie zakupu. "
Odpowiedź z 10 mar 2019:
"W żadnym wypadku nasza firma nie utrudniała zwrotu towaru. Informowaliśmy tylko, że towar zabrany na firmę i do tego przeznaczony nie klasyfikuje się na zakup konsumencki. Jednak zrobiliśmy wyjątek i przyjęliśmy zwrot. Zwróciliśmy koszt towaru + koszt najtańszej formy wysyłki w ofercie oraz FV wystawiamy zgodnie z obowiązującym prawem tj. z datą sprzedaży czyli przekazania towaru do dostawcy. Prosimy nie wprowadzać w błąd swoim subiektywnym odczuciem, a doczytać przepisy prawa."
9 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przedmiot nie jest zgodny z opisem. "
Odpowiedź z 10 mar 2019:
"Dziękujemy za komentarz. Jeżeli towar otrzymany nie jest zgodny, ZAWSZE przysługuje Panu prawo do reklamacji/wymiany. Wymiana następuje natychmiast oraz bezkosztowo ze strony klienta. Najprawdopodobniej otrzymał Pan inny towar, stąd wynika że produkt jest w Pana odczuciu niezgodny. Z góry przepraszamy i czekamy za wyjaśnieniem problemu tj. za Pana odpowiedzią na naszego maila. ZAWSZE przed komentowaniem, prosimy o kontakt mail. Każdy nawet najtrudniejszy problem da się polubownie wyjaśnić."
6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"pisałem o brakach w dostawie do sprzedającego obiecał dosłac i do tej pory nic wiec taka ocena"
6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W opisie do każdego szkła rysik i ściereczka gratis,kupione 3 szkła a rysik jeden-żenada,kontakt ze sprzedającym słaby."
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Dziękujemy za komentarz. Przepraszamy za braki w przesyłce. Oczywiście brakujące dodatki doślemy. Niestety nie możemy zgodzić się z Pani zdaniem na temat kontaktu. Na każdą wiadomość otrzymała Pani odpowiedź w przeciągu max. 1H. Jeżeli to jest wyznacznik słabego kontaktu to przykro nam, ale staramy się odpowiadać na mail jak najszybciej jak to możliwe ( w przeciągu 1H wydaje nam się, że jest to bardzo dobry wynik)."
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamowilem złoty lecz brakło po moim zamówieniu i musiałem zamówić inny ale po kilku dniach braku potwierdzenia wysłania....nie polecam "
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Dziękujemy za kontakt. Kolor złoty nie był dostępny jeszcze przed Pana kliknięciem na kup teraz. Prosimy dokładnie sprawdzać aukcję na której wyraźnie zaznaczamy jakie kolory są dostępne. Mail o braku otrzymał Pan w przeciągu kilku godzin roboczych od zakupu towaru. Odezwał się Pan dopiero dzień później z informacją że towar nie został wysłany w przeciągu 24H. Nie został, bo nie wysyłamy koloru losowego tylko czekamy za decyzją. Po mailu klient wybrał inny kolor i nadaliśmy go w tym samym dniu."
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkło do samsunga galaxy note 4 było uniwersalnym szkłem na sam ekran. Do szkła Huawei Media Pad 7.0 nie mam zastrzeżeń."
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Dziękujemy za kontakt i przepraszamy za błąd w wysyłce. Nie mamy w sprzedaży uniwersalnych szkieł, dlatego sądzimy że nadaliśmy szkiełko do innego modelu stąd nie jest ono dopasowane do smartfona. Wysłaliśmy do klienta mail wyjaśniający, aby nadać nowe szkiełko pasujące do Note 4. Czekamy za kontaktem,"
2 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Nie znając przyczyny negatywnie ocenionej transakcji nie bardzo wiemy jak Państwu pomóc. Bardzo chcemy poprawiać na bieżąco swoje błędy i się doskonalić, dlatego ta informacja jest nam bardzo potrzebna. Jeżeli coś wykonaliśmy źle dołożymy wszelkich starań, aby ten błąd/pomyłkę naprawić."
27 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Błędna wysyłka, na poprawny zamówiony produkt czekałem ponad miesiąc :( dodam, że miał to byc prezent pod choinkę :( "
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za pomyłkę. Faktycznie w grudniu popełniliśmy błąd w wysyłce niepoprawnego koloru. Nastąpiło to najprawdopodobniej z przyczyny dużego grudniowego natłoku pracy, ale oczywiście to nie jest nasze wytłumaczenie. Towar wymieniliśmy natychmiast oraz bez kosztów ze strony klienta na kolor poprawny. informujemy, że cały czas udoskonalamy organizację pracy w celu wyeliminowania podobnych błędów."
26 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 26 lut 2019:
"Nie znając przyczyny negatywnie ocenionej transakcji nie bardzo wiemy jak Państwu pomóc. Bardzo chcemy poprawiać na bieżąco swoje błędy i się doskonalić, dlatego ta informacja jest nam bardzo potrzebna. Jeżeli coś wykonaliśmy źle dołożymy wszelkich starań, aby ten błąd/pomyłkę naprawić."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro