99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2390

13

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:28

Lista ocen

10 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Auto byłoby super, gdyby nie tak duża liczba wgnieceń. W miejscu każdej śruby auto wygląda z zewnątrz jak obite. Gdyby było więcej czasu zapewne bym je zwróciła. "
30 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"auto miało być czerwone, wysłali czarne, ale przemknęłam oko.. miały być tablice imienne-brak, miało być prawo jazdy-brak. odpowiedzi od sprzedawcy na zapytanie-brak. Nie polecam. "
1 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo kiepski akumulator, ledwo jeździ. Pojeździć około 20min i pada a więc nie polecam "
Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Klientowi wymieniliśmy ładowarke i akumulator. Problem został rozwiązany"
30 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"brak slow po 48h ( płatnoś z gory )mojej interwencji o numer przesyłki zostałam poinformowana że przesyłka nie zostanie wyslalana ponieważ nie posiadają produktu na sklepie. o takich rzeczach informuje się od razu A nie czeka aż klient się odezwie. zależało mi na czasie ale przez państwa będę miała duże opóźnienie. serdecznie nie polecam !!!"
25 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony przedmiot był używany i nosił szrek śladów używalności a w ofercie widniał jako nowy, po odesłaniu do sprzedawcy i odstąpieniu od umowy po blisko 2 miesięcy nie otrzymałem zwrotu poniesionych kosztów, Brak kontaktu telefonicznego dzwoniłem dwukrotnie. Nie polecam tego sprzedawcy , brak rzetelności , zaangażowania w wyjaśnienie sprawy ."
Odpowiedź z 25 kwi 2019:
"Klient otrzymał nową przekładnie wraz z silnikiem, części płyną z Chin w pudełkach zbiorczych, leżakują w magazynie w pudełka zbiorczych, plastiki się ocierają i rysują ... więc estetyka obudowy może ucierpień, nie ma to na pewno wpływu na jej działanie. Zwrot pieniążków - faktycznie nasz błąd, przeoczyliśmy i przelew wyszedł po interwencji Klienta."
21 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"FORD RANGER 4x4 180W, okazało się ze niezgodny z opisem! mało tego w pierwszy dzień się spaliło radio moduł sterowania i halogen, sprzedawca przysłał nowe części na zamianę. wszystko miało być ok... oczywiście okazało się ze już był wcześniej naprawiany a miał być tylko powystawowy I 3 TYGODNIE UŻYWANIA SPORADYCZNIE I ZNÓW TO SAMO SIĘ SPALIŁO NIE POLECAM FORD RANGER 4x4 180W!!!!"
Odpowiedź z 25 kwi 2019:
"Przygody w małej motoryzacji zdarzają się, czasami po dwóch dniach, czasami po dwóch latach, czasami wcale. Rozumiemy rozczarowanie i zdenerwowanie jeżeli problem techniczny wystąpi po paru dniach użytkowania ... ale niestety nie mamy na to wpływu. Pojazdy są objęte gwarancją, Klient zgłasza problem - wymieniamy części i po sprawie."
20 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Motor przyszedł w tragicznym stanie. Dziecko zaplakane. Urwane przewody, połamane elementy!!!!! Komentarz wystawiam teraz, bo był to prezent urodzinowy i dopiero teraz został otwarty. NIE POLECAM!!!!zdj oczywiście zrobiłam. "
26 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar uszkodzony nie akceptowalny jako pełnowartościowy ! "
Odpowiedź z 5 mar 2019:
"Klient otrzymał nowy samochód dla dzieci - nic nie było w nim uszkodzone, podczas rozmowy telefonicznej stwierdził, że nie akceptuje estetyki w jakiej jest wykonany plastikowy pojazd, zgodnie z ustaleniami zabraliśmy towar swoim kurierem i oddaliśmy pieniążki - komentarz nieuczciwy."
8 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety czekałem długo na towar, a w opisie jest podana szybka wysyłka natychmiastowa. "
Odpowiedź z 9 sty 2019:
"Klient zamówił tor 26 grudnia (II dzień świąt) - mieliśmy przerwę urlopową do 3 stycznia, więc wysłaliśmy jak tylko wróciliśmy do pracy."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"po zakupie towaru sprzedający nie wysłał mi przesyłki twierdząc że wpisał zbyt niska cenę przez pomyłkę tagze nie polecam gdyż to nie pierwszy raz takie rzeczy z tym sprzedającym"
Odpowiedź z 9 sty 2019:
"Podczas wystawiania oferty popełniliśmy błąd. Motor warty 600 zł wystawiony był za 18 zł. Od razu po zakupie dzwoniliśmy z informacją że nastąpiła pomyłka, podaliśmy również podstawę prawną, która reguluje tego typu błędy i zwalnia sprzedającego z realizacji transakcji. Klient jak widać - nie chciał zrozumieć. Dodatkowo Pan Robert kupował u nas pierwszy raz więc oszukuje twierdząc że sytuacja tak miała miejsce kilka razy."
16 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Quad bardzo złej jakości, przyszła pęknięta podstawa - zero odpowiedzi od sprzedawcy, brak kontaktu."
Odpowiedź z 12 lut 2019:
"Uszkodzony element oczywiście wymieniliśmy."
19 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam w ofercie oferuje "Prawo Jazdy" dla dziecka a pomimo prośby o podanie adresu e-mail na jaki mam wysłać zdj nie odpisuje na daną prośbe. Czyli zapłaciłem za auto z "Prawo jazdy" a go nie dostałem"
27 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zgloszona reklamacja na akumulator zero reakcji ze strony sprzedajacego Radio w samochodzie nie dziala Nie polecam zakupu"
Odpowiedź z 9 sty 2019:
"Chwila cierpliwości i problem rozwiążemy - wadliwe elementy wymieniliśmy, temat zamknięty."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro