Uwaga! Po 30 czerwca 2018r. stracisz dostęp do Allegro.

Korzystasz z przestarzałej wersji protokołu szyfrowania danych. Zaktualizuj swoje oprogramowanie. Sprawdź tutaj jak to zrobić.

Użytkownik DENLEY_PL

99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

13452

 

103

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (13555)
Polecam (13452)
Nie polecam (103)
12 sty 2018
"Mimo iż w tytule był rozmiar L to w opisie aukcji była możliwość wszystkich rozmiarów i wysłałem wiadomość za pośrednictwem zadaj pytanie że chcę w rozmiarze XL a i tak dostałem rozmiar L tak więc nie mogę być tu zadowolony można zwrócić towar co prawda ale co będę czekać zanim kurier odeśle kilkanaście dni , wszystko powinno być zrobione za pierwszym razem ktoś nie odczytał wiadomości albo zignorował i tyle w temacie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Mimo iż w tytule był rozmiar L to w opisie aukcji była możliwość wszystkich rozmiarów i wysłałem wiadomość za pośrednictwem zadaj pytanie że chcę w rozmiarze XL a i tak dostałem rozmiar L tak więc nie mogę być tu zadowolony można zwrócić towar co prawda ale co będę czekać zanim kurier odeśle kilkanaście dni , wszystko powinno być zrobione za pierwszym razem ktoś nie odczytał wiadomości albo zignorował i tyle w temacie."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
5 sty 2018
"Niedopasowana ta jesionka była ale bez problemu oddali kase"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niedopasowana ta jesionka była ale bez problemu oddali kase"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
5 sty 2018
"Nie polecam. Wystawiane są produkty których nie ma w magazynie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam. Wystawiane są produkty których nie ma w magazynie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
4 sty 2018
"Obsługa fatalna, pisałem i nikt mi długo nie odpisywał, czeka się na towar ponad tydzień, źle podane rozmiary"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Obsługa fatalna, pisałem i nikt mi długo nie odpisywał, czeka się na towar ponad tydzień, źle podane rozmiary"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
4 sty 2018
"Zdecydowanie nie polecam. Firma żongluje danymi z Allegro bez zgody użytkownika, na zwrócenie na to uwagi odgraża się odebraniem praw konsumenta do zwrotu. Zwrot trwa już ponad miesiąc (mają 14 dni). Zwrócona kwota jest niepełna - nie zgadza się nawet w fv korektą wystawioną przez firmę. Obsługa jest niekompetentna, odpisują bardzo długo i wybiórczo. Całą sprawę mam udokumentowaną, obecnie tworzę pełną informację do Rzecznika Praw Konsumenta. Takich sprzedawców powinno się wykluczać z Allegro!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdecydowanie nie polecam. Firma żongluje danymi z Allegro bez zgody użytkownika, na zwrócenie na to uwagi odgraża się odebraniem praw konsumenta do zwrotu. Zwrot trwa już ponad miesiąc (mają 14 dni). Zwrócona kwota jest niepełna - nie zgadza się nawet w fv korektą wystawioną przez firmę. Obsługa jest niekompetentna, odpisują bardzo długo i wybiórczo. Całą sprawę mam udokumentowaną, obecnie tworzę pełną informację do Rzecznika Praw Konsumenta. Takich sprzedawców powinno się wykluczać z Allegro!"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
2 sty 2018
"Wysyłka i obsługa super alllle nie polecam produktu. Sweter po jednym założeniu zmechacił się strasznie i nie nadaje się do wyjścia. Pierwszy raz spotkałam się z takim produktem, który tak się zniszczył tego dnia w którym był założony. Nie był prany a wygląda jak by był noszony już bardzo długo. Przystępna cena ale jakość straszna"
Odpowiedź z 8 sty 2018:
"Witamy. Bardzo prosimy odesłać towar na reklamację. Zwrócimy pieniądze za wadliwy towar. Na adres mailowy przesyłamy informacje odnoście reklamacji. Pozdrawiamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysyłka i obsługa super alllle nie polecam produktu. Sweter po jednym założeniu zmechacił się strasznie i nie nadaje się do wyjścia. Pierwszy raz spotkałam się z takim produktem, który tak się zniszczył tego dnia w którym był założony. Nie był prany a wygląda jak by był noszony już bardzo długo. Przystępna cena ale jakość straszna"
Odpowiedź z 8 sty 2018:
"Witamy. Bardzo prosimy odesłać towar na reklamację. Zwrócimy pieniądze za wadliwy towar. Na adres mailowy przesyłamy informacje odnoście reklamacji. Pozdrawiamy."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
2 sty 2018
"Trochę się naczekałem na kurtkę, bo moje zamówienie gdzieś się "zapodziało"."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Trochę się naczekałem na kurtkę, bo moje zamówienie gdzieś się "zapodziało"."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
28 gru 2017
"Czarna bluza farbowała przez bardzo długo"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Czarna bluza farbowała przez bardzo długo"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
24 gru 2017
"Kurtka bardzo ciężka , brak w opisie rodzaju ocieplenia.Ostre metalowe zamki przy kieszeniach kaleczą naskórek !"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kurtka bardzo ciężka , brak w opisie rodzaju ocieplenia.Ostre metalowe zamki przy kieszeniach kaleczą naskórek !"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
22 gru 2017
"kupilem 10 grudnia za pobraniem pisalem 3 emaile z prosba kiedy otrzymam towar zadnej odpowiedzi telefonu czego kolwiek zero zainteresowania negatyw "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kupilem 10 grudnia za pobraniem pisalem 3 emaile z prosba kiedy otrzymam towar zadnej odpowiedzi telefonu czego kolwiek zero zainteresowania negatyw "

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
22 gru 2017
"Zupełnie inny produkt na zdjęciu a zupełnie inny w rzeczywistości. Nie pierwsze zakupy tutaj zwracam i po raz ostatni dałem się nabrać. Ponad to tragicznie długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy. Kpina"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zupełnie inny produkt na zdjęciu a zupełnie inny w rzeczywistości. Nie pierwsze zakupy tutaj zwracam i po raz ostatni dałem się nabrać. Ponad to tragicznie długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy. Kpina"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
22 gru 2017
"Sweter piękny i tylko to go ratuje, przyszedl poplamiony i wilgotny, gdyby nie fakt ze cholernie zalezalo mi na tym swetrze odeslalabym go. Naszczescie plama zeszla, ale na przyszłość, sprawdzajcie co wysylacie. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sweter piękny i tylko to go ratuje, przyszedl poplamiony i wilgotny, gdyby nie fakt ze cholernie zalezalo mi na tym swetrze odeslalabym go. Naszczescie plama zeszla, ale na przyszłość, sprawdzajcie co wysylacie. "

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
21 gru 2017
"Czas wysyłki dwa dni. Czekam już 4 i paczki nie ma... Nie ma towaru więc nie ma zgodności z opisem. Dzwoniłem do sklepu poproszono mnie o telefon do inpostu tak zrzucili winę na sklep... Nie będę dochodził kto zawinił... Jak dzisiaj otrzymam paczkę to zmienię zdanie na ten moment wystawiam negatywa"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Czas wysyłki dwa dni. Czekam już 4 i paczki nie ma... Nie ma towaru więc nie ma zgodności z opisem. Dzwoniłem do sklepu poproszono mnie o telefon do inpostu tak zrzucili winę na sklep... Nie będę dochodził kto zawinił... Jak dzisiaj otrzymam paczkę to zmienię zdanie na ten moment wystawiam negatywa"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
16 gru 2017
"Bardzo ciężko i długo pracowaliście na tego negatywa. Od samego początku 0 kontaktu. Na pytanie o możliwą podmianę towaru na podobny o takiej samej wartości - 0 odzewu (wypadałoby zapytać czy w takiej sytuacji chcę realizować zamówienie a nie na ślepo wysyłać), brak jakiejkolwiek obsługi klienta i nieodpowiadanie na maile. Od 28.11.2017 czekam na zwrot pieniędzy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo ciężko i długo pracowaliście na tego negatywa. Od samego początku 0 kontaktu. Na pytanie o możliwą podmianę towaru na podobny o takiej samej wartości - 0 odzewu (wypadałoby zapytać czy w takiej sytuacji chcę realizować zamówienie a nie na ślepo wysyłać), brak jakiejkolwiek obsługi klienta i nieodpowiadanie na maile. Od 28.11.2017 czekam na zwrot pieniędzy."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5