98,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

608

13

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:19

Lista ocen

21 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Minął termin dostawy nie dostałem zakupionej lampy. Sprzedawca nie odpowiada na maile. "
Odpowiedź z 21 lut 2019:
"Faktycznie w realizacji zamówienia pojawiło się opóźnienie. Opóźniła się cała dostawa od EGLO o 3 dni robocze. Mail z pytaniem klienta wpadł do spamu, niemniej sami, nie widząc w ogóle pytania klienta poinformowaliśmy o opóźnieniu dostawy kilka godzin po jego zapytaniu. Za opóźnienie przepraszamy. Do lampki dołożyły źródło światła LED gratis."
20 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

20 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

19 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

19 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

19 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

15 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

15 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

15 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

10 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam!! Klosze przyszły stłuczone. Trzy tygodnie czekam na wysyłkę nowych gdzie miały być wysłane w ciągu tygodnia. Mam dość cierpliwość moja się skończyła "
Odpowiedź z 11 lut 2019:
"Klosze do wysyłki dla klienta czekają od dwóch tygodni. Klient poinformował nas mailowo o problemie i został poproszony o zarejestrowanie tej reklamacji w naszej bazie danych, czego nie zrobił. Ponieważ jej nie zarejestrował, reklamacja nie została zrealizowana. Zarządzamy ponad 300 zamówieniami dziennie i byśmy mogli zrealizować reklamację właściwie, niestety niezbędne jest jej zarejestrowanie. Klosze wysyłamy do klienta w dniu dzisiejszym."
10 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro