99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

4997

20

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 14:11

Lista ocen

16 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kompletna IGNORANCJA!!!!!!CAŁKOWITY BRAK KONTAKTU!!!NIE POLECAM!PROSIŁEM O PILNĄ WYSYŁKĘ!"
Odpowiedź z 16 kwi 2019:
"Klient śmieszny i nie poważny! Towar zakupiony 15.04 o godzinie 9:00, a 16.04 komentarz negatywny za czas wysyłki? W aukcjach jest opis o wysyłce w ciągu 2 dni roboczych, a pomimo tego towar został przygotowany tego samego dnia do wysyłki. Komentarz zgłaszamy do allegro bo to już przechodzi ludzkie pojęcie."
20 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar reklamowany całkowicie nie pasujący do opisu nie pasuje tam gdzie jest sprzedawany"
Odpowiedź z 21 lut 2019:
"Klient żadnych reklamacji nie zgłaszał, nie pisał, ani nie dzwonił. Dzisiaj dowiadujemy się o tym z komentarza, że towar nie pasuje. Można było uniknąć negatywnych komentarzy- wystarczyło dać znać."
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca nie wysłał wszystkich produktów i w żaden sposób o tym nie poinformował. Po tygodniu gdy się upomniałem przeprosił i zadeklarował zwrot pieniędzy. Po kolejnym tygodniu gdy się przypomniałem, rzeczywiście zwrócił pieniądze. Ogólnie sprawa rozwiązana pozytywnie, ale niesmak pozostał."
Odpowiedź z 21 sty 2019:
"Niestety tutaj musimy przyznać się do winy. Poinformowalibyśmy Pana o ewentualnym braku w przesyłce, gdyby był on planowany- niestety brak wynikał z błędu osoby pakującej. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje- mamy nadzieje, że pomimo tych przykrych doświadczeń skorzysta Pan z naszej oferty w przyszlości. Pozdrawiam."
22 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający pomylił towar .Po moim telefonie stwierdził że wymiana nic nie kosztuje .Po dwu tygodniach i moim smsie na brak kasy i towaru zero odpowiedzi mimo że pisałem że taka transakcja zasługuje na negatywa.ŻADNEJ GRATYFIKACJI , ŻADNEGO PRZEPRASZAM aby poprawić wizerunek firmy.Może już na klientach nie zależy.Całość trwała 3tygodnie, a auto stało unieruchomione bo wszystko miało być bez kosztowo i bezproblemowo."
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"".Po dwu tygodniach i moim smsie na brak kasy i towaru zero odpowiedzi " - Proszę Pana. W takich sytuacjach wysyłać należy emaila ponieważ SMSy nie docierają na nasz numer telefonu- jest to wirtualna centralka. Wszelaki kontakt nalezy poprowadzić telefonicznie lub emailowo, bo w przeciwnym wypadku może się urwać kontakt - jak w tym przypadku. Prosze o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji."
4 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedano mi klocki hamulcowe pasujace do mojego auta lecz nie takiej firmy jakie byly wyatawione na aukcji ."
Odpowiedź z 4 gru 2018:
"Prawdopodobnie doszło do jakiegoś błędu podczas realizacji zamówienia. Proszę o kontakt z nami w tej sprawie."
3 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"To miał być koncentrat płynu zimowego a nie płyn do spryskiwaczy. Towar niezgodny z opisem. "
Odpowiedź z 4 gru 2018:
"W opisie jest informacja jaka jest temperatura zamarzania i numer produktu; Wszystko się zgadza z opisem zawartym na aukcji. Oczywiście nie chcemy sprawiać problemu i przysługuje Panu darmowy zwrot. Możemy dokonać wymiany na inny produkt z naszej listy lub anulować całe zamówienie. Zapraszam do kontaktu z nami."
10 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamawiałem końcówkę drążka kierowniczego a otrzymałem drążek kierowniczy, nie wiedzą co wysyłają klientowi, odsyłać się nie opłaca bo przesyłka wyjdzie 1/3 wartości całego zakupu. Nie polecam, radzę szukać gdzie indziej."
Odpowiedź z 12 lis 2018:
"Przysługuje Panu DARMOWY zwrot inpost allegro, więc proszę przemyśleć czy zasadne było użycie negatywnego komentarza. Pomyłki wszędzie się zdarzają. Pozdrawiam."
2 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie pasuje do fordow explorerow jak jest napisane za pozno sie zorientiowalem nie moge juz odeslac "
Odpowiedź z 5 lis 2018:
"Towar oczywiście pasuje do Forda Explorer. Nie jest Pan jedynym klientem, który zakupił powyższy krzyżak, a pierwszym, który zgłasza jakieś nieprawidłowości. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować gdzie leży problem, ale następnym razem prosimy o kontakt, a potem wystawienie komentarza."
28 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"drabią nie wycierają, hałas"
Odpowiedź z 29 paź 2018:
"Klient zamiast skorzystać z możliwości reklamacji woli wystawić negatyw. Towar objęty jest gwarancją."
22 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar nagle zniknął ze sklepu. Brak informacji od sprzedającego. "
19 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas wysyłki super, koszty - allegro smart produkt ok, tylko sprzedawca bez jakiegokolwiek kontaktu wysyła sobie wybrany model a nie wybrany i zakupiony przez klienta. nie!"
Odpowiedź z 20 paź 2018:
"Klient nie odbiera telefonów, po czym stwierdza, że nie było jakiegokolwiek kontaktu z naszej strony. Towar jest zgodny z opisem ponieważ firma Valeo zmieniła numer referencyjny czujników z 632004 na numer 632202, ale zawartość jest taka sama. Oczywiście klientowi przysługuje możliwość kontaktu, zwrotu czy nawet "reklamacji", lecz prościej jest wystawić negatywny komentarz."
15 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Słabej jakości klocki odrazu po założeniu piszcza..."
Odpowiedź z 16 paź 2018:
"Towar pomimo niskiej (23zł) ceny objęty jest gwarancją. Mógł Pan zareklamować klocki, zamiast pisać negatywny komentarz. Wiele czynników wpływa na to, czemu klocki mogą piszczeć- może być np towar źle zamontowany. Zaznaczenie 1/5 w przypadku zgodności z opisem oraz obsługi kupującego nie jest obiektywną opinią, a niestety kłamstwem. Pozdrawiam."
10 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedają towary, których nie mają. Plus za szybki zwrot gotówki."
7 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Żarówki O S R A M 5W W5W 12V zostały luzem bez opakowania wysłane. Obsługa kupującego na zażalenie - jednostronna - klient nie ma racji. Niestety muszę ponownie kupić żarówki i za wysyłkę zapłacić."
Odpowiedź z 10 wrz 2018:
"Żarówki W5W o numerze 2825 są pakowane po 10sztuk. Klient kupił tych żarówek 6, więc musieliśmy rozkompletować opakowanie. Klient oburzony napisał do nas email, spytałem jakie są jego oczekiwania, to swierdził, że - żadne. Poinformowaliśmy klienta, że w przypadku gdyby chciał otrzymać pudełeczko należałoby kupić całe opakowanie zbiorcze (10sztuk) lub skorzystać z innej oferty, gdzie żarówki są pakowane w blistry po 2sztuki (2825-02b). Klient nie skorzystał z opcji zwrotu, wolał dać negatyw."
4 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jedna z żarówek wadliwa, posiada liczne (kilkanaście) skazy na szkle, jakby zadrapania lub coś się osadziło od wewnątrz. Druga to samo, ale w mniejszym stopniu. Żarówki w pudełkach, nie w blistrze jak uwidoczniono na aukcji, pudełka w stanie średnim, moim zdaniem jedno z nich było otwierane. Porównywałem z innymi żarówkami tego typu (w tym 1 spaloną) i tak tragicznej jakości szkła nie zauważyłem. Mail wysłany poprzez allegro z prośbą o komentarz do sytuacji nie doczekał się odpowiedzi."
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Jakikolwiek email w tej sprawie do nas nie dotarł. W każdym bądź razie należało skontaktować się ponownie i ewentualnie zadzwonić. Żarówki nadawały się na reklamacje. Jest wiele prostszych sposobów na rozwiazanie sprawy, prostszych od negatywa. Pozdrawiam."
14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

27 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wycieraczki nie pasują do podanego na aukcji modelu(krótsza jest o ok 3cm za długa) mimo tego że poinformowałam o tym fakcie sprzedający dalej ma je na aukcji. Wycieraczki "marzą" gorzej niż stare zuzyte które mialam. Niestety wrzuciłam opakowania i stare wycieraczki więc nie miałam jak zwrocic"
Odpowiedź z 8 cze 2018:
"Aby zmienić opis aukcji musieliśmy się kontaktować z producentem tych wycieraczek. Musimy mieć pewność czy wycieraczka była za długa bo jest źle skatalogowana, czy też może źle wykonana. Opis proszę zostawić w naszej kwestii, a odnośnie zwrotu- wystarczyło zadzwonić/ napisać. Jesteśmy ugodowi w tego typu tematach i naprawdę kontakt jest lepszym rowiązaniem niż wystawienie negatywa. Pozdrawiam."
4 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przysłany produkt w połowie niezgodny z zamówieniem. Całkowity brak reakcji na reklamację."
Odpowiedź z 8 cze 2018:
"Być może Pana email (o ile został wystosowany) trafił do skrzynki z SPAMem ponieważ umknęła nam jakakolwiek informacja na temat niezgodności towaru z opisem. Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z zakupów w naszej firmie. Postaramy się poprawić następnym razem. Pozdrawiam serdecznie."
29 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca oferuje stary, 4-letni olej (produkcja 2014). Opakowanie az siwe! Towar idzie do zwrotu, ale stracilem czas, bo sprzedawca najwyrazniej liczy na to, ze nikt nie zwroci uwagi na date produkcji."
Odpowiedź z 30 kwi 2018:
""Powszechnie przyjmuje się, że otwarty przez nas olej może być przechowywany przez około dwa lata, a fabrycznie zamknięty można przechowywać nawet przez pięć lat. " - informacja od jednego z producentów olejów silnikowych. Olej z produkcji 2014 nie traci swoich wartości i niczym nie ustępuje olejowi z datą produkcji 2018. Jeżeli olej nie spełnił Pana oczekiwań, to należało wysłac email/ zadzwonić i na pewno sprawa zostałaby rozwiązana w inny sposób. Tymczasem my przepraszamy i pozdrawiamy. EJC"
26 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie wystawiono faktury o którą prosiłem przy zakupie. Później brak kontaktu że sprzedawcą."
Odpowiedź z 28 maj 2018:
"Nie wystawiono FV ponieważ jest specjalna zakładka, gdzie należy wpisać dane do faktury, a takowa nie została wypełniona, a wiadomość prywatna po prostu nam gdzieś umknęła. Przy ewentualnych przyszłych zakupach proszę o prawidłowe wypełnienie formularza dostawy. Pozdrawiam serdecznie."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro