99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6587

36

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 15 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:47

Lista ocen

11 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zastrzegłem sobie termin poświąteczny (nie wcześniej niż 07 stycznia, a wysyłający nie czyta uwag zamawiającego i przysłał natychmiast. Potem są pretensje, że nikt nie odebrał towaru"
Odpowiedź z 11 sty 2019:
"Szanowny kliencie, nigdzie w naszych ofertach nie ma opcji zamawiania towarów z kilkutygodniowym wyprzedzeniem, ewentualny wybór wcześniej należy uzgodnić z nami telefonicznie. Prosimy o anulowanie komentarza i ewentualną szybką informacje co robimy z zamówieniem, które stale czeka spakowane."
6 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zasilacz nie nadaje się do niczego po godzinie użytkowania przestał działać. Zasilacz znajduje się na czarnej liście więc stanowczo nie polecam"
Odpowiedź z 6 sty 2019:
"Szanowny panie zasilacz jest bardzo dobry ale jak widnieją parametry dostępne w aukcji jest stworzony do komputerów, kart graficznych nie wymagających dużego obciążenia prądowego. Jeżeli zasilacz taki zamontuje się do wymagającej konfiguracji, to wiadomo że coś w krótkim czasie nie wytrzyma. To tak jakby kupić sobie samochód osobowy i chcieć potem holować przyczepy rolnicze. - Tak więc przed zakupem trzeba znać swoje potrzeby, można też poprosić o pomoc i chętnie byśmy jej udzielili."
5 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niby kamera HD, ale oprogramowanie pozwala na 640x480. Brak polskiej instrukcji obsługi. Zobaczymy jak na innym oprogramowaniu będzie działać, ale nie jestem dobrej myśli."
Odpowiedź z 5 sty 2019:
"Kamerka zgodna z opisem, jeżeli problem występuje to tylko przez złe ustawienia, konfigurację komputera, oprogramowanie. Kilkaset sprzedanych i wszyscy zadowoleni, towar sprawdzony, pewny i uznanego producenta. Prosimy o anulowanie komentarza."
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony przedmiot nie został stosownie zabezpieczony, delikatne pudełko w którym znajdowała się elektronika zostało przez sprzedawcę owinięte jedynie w folię, przez co przesyłka uległa zniszczeniu podczas transportu. Po zgłoszeniu incydentu sprzedawca powiadomił mnie, że poprostu zgłosi reklamacje. Przedmiot odesłałem i otrzymałem zwrot pieniędzy jednak wszystko kosztowało mnie utratę mojego czasu oraz dodatkowego wysiłku."
Odpowiedź z 4 sty 2019:
"Szanowny kliencie, odbierając przesyłkę od przewoźnika należy ją sprawdzić i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad zgłasza się to dostawcy, w przypadku przesyłek paczkomatowych, przy paczkomacie lub w najbliższym oddziale. My mimo braku protokołu szkody - uznaliśmy zwrot i zwróciliśmy szybko pieniążki, przygniecenie przesyłki w transporcie nie było z naszej winy. Sam towar w 100% sprawny, tylko pudełko zgniecione. Prosimy o anulowanie krzywdzącego komentarza. Dziękuję"
6 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeden z zakupionych przedmiotów niezgodny z opisem - przejściówka powinna być na 2 SATA, a otrzymałem na 1 SATA."
Odpowiedź z 6 gru 2018:
"Szanowny kliencie, mieliśmy kontakt i zaproponowaliśmy szybką wymianę towaru po jego odesłaniu. Koszty odsyłki oczywiście pokrywamy o czym Pana powiadomiliśmy, więc należy zwrócić towar jeżeli faktycznie jest niewłaściwy. Prosimy o anulowanie komentarza i odsyłkę niewłaściwego towaru."
20 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po paro dniowym użytkowaniu(nie gram w gry) klawiatura działa słabo,trzeba kilkakrotnie i mocno naciskać litery a,n i niektóre liczby to problem np.przy logowaniu się do banku i wysyłaniu przelewów :( ,klawiatura i myszka na nowych bateriach miała działać do 10 metrów tak nie jest góra 4-5 metrów"
Odpowiedź z 20 lis 2018:
"Jeżeli jest jakikolwiek problem z towarem, to zgłasza się reklamację a nie wystawia zły komentarz nie winnemu sprzedawcy. Zakupiona klawiatura nie jest zestawem do gier. Wszystko jest do załatwienia ale nie negatywem, gdyż nie ma on takiego działania i nie do tego służy. Prosimy o szybkie anulowanie komentarza, a potem ewentualny kontakt."
8 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 9 lis 2018:
"Dlaczego kilka dni po wysyłce dostajemy negatyw, transakcja wykonana według wyboru i zaleceń kupującej. Zero informacji w komentarzu, zero kontaktu ze sprzedawcą. Tacy klienci zostają umieszczani na czarnej liście Allegro. Proszę o anulowanie komentarza i ewentualny kontakt ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia."
3 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Płyta była ułamana u dołu bez kawałka wiec to raczej nie przez transport :) "
Odpowiedź z 3 lis 2018:
"Pierwsza sprawa jaka płyta, skoro na aukcji kupiono tylko pudełko za całe 1.40zł. Druga sprawa zakup kruchego pudełka, a wybór transportu zwykły list więc przydałoby się trochę rozsądku przy wyborze transportu. Pudełko dołączono w idealnym stanie, jeżeli pojawia się jakikolwiek problem, to normalne dla każdego jest pierwsze kontakt ze sprzedawcą, a takowego nie było. Tak więc proszę o anulowanie krzywdzącego komentarza, winy sprzedawcy nie ma tu żadnej."
25 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 25 paź 2018:
"Uruchamia pan dyskusje mając problem z ustawieniem hasła w lince za 11zł. Odpowiadamy szybko i próbujemy pomóc wypytując jak pan ustawia hasło by wyłapać , w którym miejscu robi pan błąd. Nie odpowiada pan na nasze zapytania, jedynie wypisuje informacje o swoim wysokim IQ. Potem zero odpowiedzi, my dopytujemy stale, a pan dalej nic. W końcu negatyw za co? - pisaliśmy, chcieliśmy pomóc, można też było odesłać towar i ustawilibyśmy hasło za pana."
10 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający posiada w ofercie wysyłkę "list ekonomiczny" i zaraz po opłaceniu wysyłki wysyła emaile żeby zmienić opcje wysyłki bo będzie długi termin dostawy.Nie zdążyłem byłem w podróży.Pytanie dlaczego oferuje taką dostawę i za chwile odradza. W moim przypadku przesyłka szła prawie 2 miesiące(tyle co z Chin).Przez ten okres interweniowałem kilka razy, i proszono aby zaczekać. W końcu po miesiącu sprzedajacy rzekomo zgłosił zaginiecie paczki i poinformował, że teraz może to potrwać 2 miesiące."
Odpowiedź z 10 paź 2018:
"Szanowny panie , a gdzie tu wina kupującego. W ofercie jest z osiem możliwości transportu. Kupuje pan mysz za kilkadziesiąt złotych , a transport wybiera za 3zł. bez monitoringu, jako przesyłka zwykła nierejestrowana i do tego gabaryt B. Jeżeli długo szło to problem po stronie poczty polskiej. Dlaczego pretensje do sprzedawcy. Proszę o wyrozumiałoś i usunięcie krzywdzącego negatywu sprzedawcę. Wysyłka była regulaminowa do 24-godzin."
19 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przewód inny niż w opisie, podana konkretna grubośc kabla która jest inna, zdjęcie też przedstawia zupełnie inny przewód. Przedmiot wybrany właśnie ze względu na tą cechę. Sprzedający wmawianie, że "to nie wpływa na działanie przedmiotu". Nie polecam, naciąganie ludzi fałszywym opisem."
Odpowiedź z 20 wrz 2018:
"Skoro nie jest pan zadowolony z zakupionego kabla dlaczego nie odsyła go pan? Informowaliśmy, że zwrócimy pieniążki. Setki osób kupiło ten sam kabel i nikt nie ma problemu, wszyscy zadowoleni. Widać tylko , że wystawia pan negatyw dla zasady by dowalić sprzedawcy, kupił pan 3 towary tylko jeden nie pasuje panu ale dlaczego obniżenie oceny za czas wysyłki błyskawicznej firmą DPD, dlaczego obniżenie za koszt wysyłki niższy niż obowiązuje w firmie DPD, dlaczego za obsługę ."
25 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z opisem. Tylko jeden kontakt i zero odzewu zwrotu przesyłki (Kto ma pokryc koszty przesyłki) nie polecam "
Odpowiedź z 25 sie 2018:
"Pisaliśmy mailowo, wyraźnie napisaliśmy w ostatniej wiadomości proszę odesłać zwrócimy pieniążki. Czy jest jakiś problem? Pomijając fakt, że reklamuje pani szczegół nie mający żadnego znaczenia dla nikogo. Proszę usunąć komentarz i odesłać najtańszym wariantem przelotkę."
15 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zgodność z opisem ok ale jakość towaru b.słaba. Zaślepka rozpadła na dwie części. Część obudowy odczepiła się od uszczelki po max 3 dniach użytkowania."
Odpowiedź z 15 sie 2018:
"Może zaślepka była niewłaściwie zamontowana lub potem nieostrożnie użytkowana, Proszę usunąć komentarz , a my wyślemy gratis nowa zaślepkę na wskazany adres mailem i może warto zlecić montaż dobremu serwisantowi."
14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wszystko było by fajne gdyby nie to że towar przyszedł cały powgniatany uszkodzony i trzeba było dokonać reklamacji na Mój koszt, ponieważ kurier uszkodził przesyłkę i firma zamiast żądać pieniędzy od firmy inpost za uszkodzenie towaru niego nie zwróciła Mi pieniędzy za przesyłkę a jedynie za sam produkt. Nie polecam. "
Odpowiedź z 15 sie 2018:
"Wszystko odbyło się według obowiązujących przepisów. Zasilacz odesłano bezpłatnie funkcją zwroty Inpost. Uruchomił pan odstąpienie od zakupu, szybko wypłaciliśmy pieniążki, wartość towaru + najtańszy koszt z aukcji jak zaznaczono na odstąpieniu od zakupu. Bardzo proszę o anulowanie komentarza,"
9 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie rozumiem takiej polityki, w poważaniu mam kwotę, którą zostawiłem w tym sklepa ie alezachowanie sprzedającego jest dla mnie z kosmosu, otrzymałem klawiaturę zobaczyłem, że ten typ klawiszy mi nieodpowiada i odesłałem i otrzymuję maile, że karton rozerwany (szczegół, że taki otrzymałem) i że baterie są rozładowane (to jest chyba żar?! - jak bym miał sobie je zabrać włożyć rozładowane!?). Do tego ton rozmowy wskazują na brak chęci porozumienia. Mocno nie polecam. Można robić zakupy bez stresu."
Odpowiedź z 9 sie 2018:
"Szanowny panie to nie żart tylko stwierdzenie weryfikacji otrzymanego towaru do zwrotu, grzecznie do pana napisałem z prośbą o wyjaśnienie, a pan bardzo nerwowo reaguje, zamiast spokojnie podjąć dialog jak normalni ludzie w cywilizowanym świecie. Pisze pan maile, uruchamia dyskusje w końcu niewinnemu sprzedawcy wystawia negatyw za wszystko. Płatność już dawno jest w drodze. Proszę chociaż usunąć ten komentarz."
29 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem nowy zasilacz działający 2 włączenia komputera; konsultant w mailu poinformował, że zasilacz został przeze mnie cytuję "zajechany" i jeszcze musiałem płacić za przesyłkę zwrotną..."
Odpowiedź z 29 lip 2018:
"Szanowny kliencie dlaczego wystawiłeś sprzedawcy zła ocenę, dlatego że zasilacz dobrałeś źle do konfiguracji komputera. Można było przez zakupem skonsultować dobór zasilacza, służymy pomocą on-line. Bez problemu mimo wszystko zwróciliśmy pieniążki według zasad prawnych procedury odstąpienia od zakupu uruchomionych przez samego kupującego. Transakcja nie wyszła ale nie z winy sprzedawcy. Trzeba trochę normalności. Prosimy o anulowanie komentarza by nie musieliśmy uruchamiać czarnej listy."
22 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Trazakcja w porządku ale towar do niczego popruł się w ciągu 3 dni podczas samego testowania "
Odpowiedź z 25 lip 2018:
"Towar tak prosty, że przy prawidłowej obsłudze od początku niema się co zepsuć. Jeżeli jest problem z obsługa wykonuje się kontakt ze sprzedawca i wszystko wyjaśnia. Proszę o usunięcie komentarza."
18 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zaślepka w innym kolorze niż oryginał, tandeta, rozkleiła się sama z siebie jeszcze przed założeniem. Skleilem ja ale po tym i tak urwał się uchwyt. Nie polecam. Wybrałem najdroższą z allegro żeby być pewnym że będzie to oryginał jednak nie polecam iść tą drogą. Najdroższy nie znaczy najlepszy. "
Odpowiedź z 18 lip 2018:
"Widać , że ma pan już większe doświadczenie w rozklejaniu różnych zaślepek, a może to pan robi coś nie tak skoro wszystkie się rozpadają. proponuje udać sie do punku serwisowgo gdzie wszystko zostanie wykonane wzorcowo. Dlaczego przed wystawieniem komentarza nie kontaktuje sią z ze sprzedawcą."
5 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"paczki nie otrzymałem sprzedawca gra na zwłokę. nie mam czasu na tego typu sprzedawców nie polecam. pieniędzy ani paczki nie ma. "
Odpowiedź z 6 lip 2018:
"My jako sprzedawca nie mamy potwierdzenia, że paczka nie dotarła. Zgłosił pan problem zaraz uruchomiliśmy procedurę reklamacyjną w Urzędzie Pocztowym i pana o wszystkim informowaliśmy, jak tylko poczta potwierdzi ten fakt sprawa się wyjaśni ale dlaczego wystawia pan niewinnemu sprzedawcy negatyw za wzorową obsługę? Może trzeba zamawiając towar wybrać bezpieczny transport przynajmniej za 6zł. z pełnym monitoringiem, a nie przesyłkę za 2zł. - Proszę o usuniecie krzywdzącego komentarza."
29 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 29 cze 2018:
"Szanowny panie dlaczego wystawia pan nieuczciwe komentarze krzywdzącego sprzedawcę?! Kilkukrotnie kupował pan towar i zawsze wszystko szybko i wzorowo, w ciągłym kontakcie i uczciwości. Dlaczego wystawia pan niską ocenę za CZAS WYSYŁKI, który zawsze był regulaminowy. - Raz się zdarzyło, że firma RUCH zagubiła przesyłkę, złożyliśmy reklamację, która została rozpatrzona w regulaminowym terminie, pieniądze dostał pan na konto więc w czym problem do sprzedawcy? Prosimy o szybkie anulowanie."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro