99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

89315

403

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 19 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:45

Lista ocen

18 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Monstrualne problemy z wymianą wadliwego zestawu na nowy"
Odpowiedź z 18 lip 2019:
"Bardzo nam przykro w związku z koniecznością reklamowania towaru. Cały proces przeprowadziliśmy możliwie dla nas jak najszybciej i z zachowaniem terminów regulowanych przez prawo konsumenckie."
17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety problem z deskorolka od samego początku.. Problem z kółkami odesłana na reklamcje w następny dzień.. Oczywiście serwis allegro nie widzi problemu.. Deskorolka według ich serwisu działa poprawnie a niestety jadąc deskorolka kółka telepia się na każdą stronę i nie można utrzymać się na tej deskorolce.."
17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

15 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakup 3 czerwca,sprzęt od początku zepsuty(być może tylko pilot)został odesłany.Do dziś mimo monitów z mojej strony brak sprzętu na wymianę lub naprawionego.Allegro odrzuciło także możliwość zwrotu pieniędzy więc program ochrony kupujących to fikcja,która zostanie nagłośniona w mediach.Allegro jest w takich wypadkach sędzią we własnej sprawie.Pozostaje mi odradzić zakupy w tej inst bo inaczej skończycie jak ja bez pieniędzy i zakupionego towaru oraz skierowanie jutro rano sprawy do prokuratury."
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak kontaktu ze sprzedającym, brak wysyłki towaru"
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sent me an e-mail to change my delivery location without giving me any other options. This delayed my order. Wysłał mi e-mail, aby zmienić lokalizację dostawy bez podawania mi innych opcji. To opóźniło moje zamówienie."
Odpowiedź z 14 lip 2019:
"Przykro nam z powodu utrudnień w dostawie. Zaproponowaliśmy Panu alternatywne rozwiązanie sytuacji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wybrany przez Pana paczkomat, był niedostępny podczas nadawania zamówienia. Zapewniam, że robiliśmy, co w naszej mocy, by dostarczyć zamówienie jak najszybciej."
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Z przykrością wystawiam negatywa. Przysłany dysk twardy był dwukrotnie mniejszej pojemności od oferowanego w aukcji. Po mojej interwencji sklep przyznał się do błędu i zażądał ode mnie odstąpienia od umowy! Sklep korzystał ze swojej silniejszej pozycji i w żaden sposób nie dążył do ugody. Wielokrotne reklamacje niewiele pomagały. Finalnie, dopiero po miesiącu, otrzymałem produkt zamienny ale było to drogą przez mękę."
Odpowiedź z 14 lip 2019:
"Dziękujemy za dokonanie zakupu w naszym Sklepie i przepraszamy za zaistniałą sytuację. Sprawa została rozwiązana pomyślnie, o czym poinformowaliśmy w prowadzonej korespondencji. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne zdarzenie nie miało miejsca w przyszłości."
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kapsułki w ogóle nie pachną mimo,że są z dodatkiem płynu do płukania. "
Odpowiedź z 14 lip 2019:
"Dziękujemy za wybór naszej oferty. W przypadku niezadowolenia z jakości zakupionych kapsułek zachęcamy do skorzystania z prawa do reklamacji."
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"te tabletki w biedronce kosztują 56 zł a Wy w opisie napisaliście że są przecenione z ponad 100 zł co jest nie prawdą , tabletki oczywiście są ok ale po co pisać coś czego nie było można od razu wpisać cenę taką jaka jest i nie pisać że one kosztowały 50 procent więcej "
Odpowiedź z 14 lip 2019:
"Dziękujemy za dokonanie zakupu w naszym Sklepie. Zapewniamy, że cena w ofercie jest faktyczna i zgodna ze stanem rzeczywistym. Zachęcamy do ponownych zakupów."
13 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W biedrze to samo kosztuje mniej."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kabina prysznicowa przyszła bez syfonu.. za takie pieniądze... "
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Zgodnie z opisem oferty, kabina nie posiada syfonu. Przypominamy o możliwości dokonania zwrotu, jeżeli zakup nie spełnił Pana oczekiwań. W tym celu, zachęcam do kontaktu z naszą obsługą. Chętnie pomożemy."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Fotele przyjechały uszkodzone (porysowane), nie wyglądały na nowe - uszkodzenia jeżeli powstały w transporcie to dlatego, że były bardzo słabo spakowane. Z braku czasu olałem reklamację."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"prszyjehala zabawka i jedna funkcia niepracuje ale sprszedawca bez problemow odebraw i byla reklamacia sprawdzili i wyslali nowom a ta nowa taka sama jak poprszednia. pracuje dwa etapy a nie trszy. nie pracuje to co w opisaniu- Pierwszy etap zabawy kołysze się i nie upada sprszedawca uzgodziw jeszcze raz wzruczicz ale hce rozumiecz a kiedy diecko ma gra jezeli ten sam problem znowu i gdze gwarancia ze znowqu niewyszlom takom samom."
Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Przykro mi z powodu Pani niezadowolenia. Zgodnie z korespondencją mailową, proponuję odesłanie zabawki w celu złożenia reklamacji. Wówczas będziemy mogli rozwiązać problem, dołożymy wszelkich starań do pomyślnego rozwiązania sytuacji."
10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie chcę nigdy więcej mieć nic wspólnego z tym sprzedającym."
Odpowiedź z 14 lip 2019:
"Dziękujemy za wybór naszej oferty i przepraszamy za powstałe niedogodności. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie miała miejsca w przyszłości."
10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem otartą przesyłkę ze zniszczonym towarem. "
Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Przykro nam w związku z opisaną sytuacją. O możliwościach poinformowaliśmy Pana w prowadzonej korespondencji. Gdyby miał Pan dodatkowe pytania, proszę o kontakt z naszą obsługą. Chętnie pomożemy."
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szybka wysyłka, towar niby zgodny z opisem ale jakość TV Opticum to chyba najniższa ze wszystkich tv jakie w życiu widziałem... Od razu odesłałem...."
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. UPS wyłącza się pracując na bateriach przy obciążeniu poniżej 15 wat. Do laptopów z np. Uszkodzona baterią nie nadaje się. Trzeba sztuczne dociażać. W instrukcji jest napisane że to dla oszczędności energii. Fajna oszczędność energii jak muszę odciążyć UPS powyżej 15 wat. To w opisie na Allegro powinno być napisana ta opcja na czerwono. Rozważam zwrot. Reszta w porządku. UPS dotarł szybko i w całości. "
Odpowiedź z 9 lip 2019:
"Dziękujemy za wybór naszej oferty oraz opinię o produkcie. Jak najbardziej udostępniamy możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni. W razie pytań zachęcam do kontaktu z obsługą naszego Sklepu - zawsze chętnie pomożemy."
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt otrzymałam otwarty. Nie mam czasu i checi na kontaktowanie się z firmą przewozową, więc nie starałam się o zwrot. Ale więcej produktu tego typu nie zamówię w Internecie, do tej pory sprzedawcy robili wszystko co w ich mocy żeby sytuację rozwiązać samemu, tutaj jedynie przez firmę przewozową i spisanie protokołu szkody. "
Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Przykro mi w związku z zaistniałą sytuacją. Najmocniej przepraszam w imieniu przewoźnika. Zapewniam, że robiliśmy, co w naszej mocy, by sprawa zakończyła się pomyślnie."
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Telewizor przyszedł szybko i sprawnie. Jednakże głośniki sa bardzo ciche, odtawrzaja tempy słabej jakości dzwiek. Kolo full hd to nawet nie stał, obraz pikseloza i meczy oczy. Nie jest drogi ale lepiej dołożyć i kupić coś lepszego. Odradzam zakup. "
Odpowiedź z 8 lip 2019:
"Przykro nam, jeśli telewizor nie spełnia Pana oczekiwań. Chcielibyśmy przypomnieć o możliwości odstąpienia od zakupu. W naszym Sklepie jest to możliwe w ciągu 30 dni."
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Beznadziejny materiał, wątpię że to oryginalny Pierre Cardin. Szkoda kasy na taki badziew."
Odpowiedź z 8 lip 2019:
"Przykro nam, że koszulki nie spełniły Pana oczekiwań. Zapewniamy, iż wszystkie produkty sprzedawane w naszym Sklepie są oryginalne i pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji. Przypominamy także o możliwości zwrotu przedmiotów w ramach odstąpienia od umowy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro