Użytkownik sprzedajunas_pl

94,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

217

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,7

Lista ocen

Wszystkie (230)
Polecam (217)
Nie polecam (13)
15 lis 2017
"Niestety muszę wystawić negatywną opinię ponieważ zakupiłem u tego sprzedającego telefon który niestety miał popsute gniazdo ładowania, pomimo prób dogadania się, pieniędzy nie odzyskałem a zyskałem telefon którego nie da się naładować. Nie polecam"
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Telefon sprzedawany był jako 100% sprawny. Wada braku ładowania została zgłoszona po 40 dniach od zakupu i użytkowania przedmiotu. Kupujący został poproszony o odesłanie produktu w ramach reklamacji. Na prośbę naszego rozwiązania problemu, jedyną odpowiedzią jest powyższy komentarz - wg nas niesłuszny i krzywdzący. ZAPRASZAMY DO LEKTURY NASZYCH TYSIĘCY POZYTYWÓW."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety muszę wystawić negatywną opinię ponieważ zakupiłem u tego sprzedającego telefon który niestety miał popsute gniazdo ładowania, pomimo prób dogadania się, pieniędzy nie odzyskałem a zyskałem telefon którego nie da się naładować. Nie polecam"
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Telefon sprzedawany był jako 100% sprawny. Wada braku ładowania została zgłoszona po 40 dniach od zakupu i użytkowania przedmiotu. Kupujący został poproszony o odesłanie produktu w ramach reklamacji. Na prośbę naszego rozwiązania problemu, jedyną odpowiedzią jest powyższy komentarz - wg nas niesłuszny i krzywdzący. ZAPRASZAMY DO LEKTURY NASZYCH TYSIĘCY POZYTYWÓW."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
8 paź 2017
"kabelek telewizyjny uszkodzony , brak odpowiedzi na emaile."
Odpowiedź z 18 paź 2017:
"Jeżeli był uszkodzony wystarczyło zadzwonić/napisać byśmy wymienili, dziwna sytuacja ponieważ żadnego kontaktu poza tą opinią nie było z kupującym. Próbowałem nawet dzwonić w tej sprawie jednak nie odbiera telefonów..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kabelek telewizyjny uszkodzony , brak odpowiedzi na emaile."
Odpowiedź z 18 paź 2017:
"Jeżeli był uszkodzony wystarczyło zadzwonić/napisać byśmy wymienili, dziwna sytuacja ponieważ żadnego kontaktu poza tą opinią nie było z kupującym. Próbowałem nawet dzwonić w tej sprawie jednak nie odbiera telefonów..."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
6 wrz 2017
"Telefon bez wad ukrytych - okazało się, że ma niefabryczny chiński ekran o fatalnej jakości. Dodam, że telefon obijał się swobodnie w paczce i wahałem się czy przyjąć paczkę. Ogólnie jak to w komisie - wszysto super ekstra a w rzeczywistości mijanie się z prawdą. Nie polecam."
Odpowiedź z 5 paź 2017:
"Komentarz typowo ZŁOŚLIWY nie mający pokrycia w rzeczywistości. Zapraszam do lektury tysięcy naszych pozytywnych opinii."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Telefon bez wad ukrytych - okazało się, że ma niefabryczny chiński ekran o fatalnej jakości. Dodam, że telefon obijał się swobodnie w paczce i wahałem się czy przyjąć paczkę. Ogólnie jak to w komisie - wszysto super ekstra a w rzeczywistości mijanie się z prawdą. Nie polecam."
Odpowiedź z 5 paź 2017:
"Komentarz typowo ZŁOŚLIWY nie mający pokrycia w rzeczywistości. Zapraszam do lektury tysięcy naszych pozytywnych opinii."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
10 sie 2017
"Zacznijmy od tego że sprzedający wystawia paragon na transport nie na zakupiony towar! Dopiero po ingerencji allegro otrzymaliśmy fakturę. Ponadto gwarancja odbiega od opisu aukcji, towaru nie można reklamować ani uzyskać zwrotu gotówki. Po 2 miesiącach WALKI wrócił do nas telefon, gwarancja nie została przedłużona. TELEFON NADAL SIĘ ZAWIESZA! Kontakt ze sprzedającym oporny, przez telefon sprzedający agresywny. Żadna szanująca firma nie postępuje tak z kupującym! NIE POLECAMY DALSZYCH ZAKUPÓW!"
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Praktycznie całość komentarz to mijanie się z prawdą. Paragon wystawiamy na towar oraz wysyłkę. Towar u nas można zwracać reklamować itd. W tym wypadku kupująca (strasznie nieprzyjemna) została poinformowana grzecznie o odrzuceniu zwrotu ze względu na zakup przedmiotu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej przez nią samą. W komentarzu dała wyżyć się nieprawdzie i pół-prawdą."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zacznijmy od tego że sprzedający wystawia paragon na transport nie na zakupiony towar! Dopiero po ingerencji allegro otrzymaliśmy fakturę. Ponadto gwarancja odbiega od opisu aukcji, towaru nie można reklamować ani uzyskać zwrotu gotówki. Po 2 miesiącach WALKI wrócił do nas telefon, gwarancja nie została przedłużona. TELEFON NADAL SIĘ ZAWIESZA! Kontakt ze sprzedającym oporny, przez telefon sprzedający agresywny. Żadna szanująca firma nie postępuje tak z kupującym! NIE POLECAMY DALSZYCH ZAKUPÓW!"
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Praktycznie całość komentarz to mijanie się z prawdą. Paragon wystawiamy na towar oraz wysyłkę. Towar u nas można zwracać reklamować itd. W tym wypadku kupująca (strasznie nieprzyjemna) została poinformowana grzecznie o odrzuceniu zwrotu ze względu na zakup przedmiotu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej przez nią samą. W komentarzu dała wyżyć się nieprawdzie i pół-prawdą."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
19 lip 2017
"Niestety po 3 dniach od zamówienia i braku żadnej informacji od sprzedającego zadzwoniłem z zapytaniem o numer przesyłki, dopiero wtedy zostałem poinformowany o braku sprzedawanego produktu. Zwrot pieniędzy po 7 dniach. Trudność w kontakcie (jeden punkt przekierowuje do drugiego, nie odpowiadanie na maile), nie polecam i współczuję osobom chcącym rozpatrzyć jakieś reklamacje "
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Niestety kupujący trafił na urlop w naszym salonie, a towar zdążył kupić wcześniej kto inny. Niemniej jednak kupujący został telefonicznie o tym fakcie poinformowany i przeproszony, a przelew wyszedł automatycznie po rozmowie. Mimo tego wystawił i tak negatywa i dał za każdą statystykę 1 gwiazdkę (nawet za koszt wysyłki ? :-)"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety po 3 dniach od zamówienia i braku żadnej informacji od sprzedającego zadzwoniłem z zapytaniem o numer przesyłki, dopiero wtedy zostałem poinformowany o braku sprzedawanego produktu. Zwrot pieniędzy po 7 dniach. Trudność w kontakcie (jeden punkt przekierowuje do drugiego, nie odpowiadanie na maile), nie polecam i współczuję osobom chcącym rozpatrzyć jakieś reklamacje "
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Niestety kupujący trafił na urlop w naszym salonie, a towar zdążył kupić wcześniej kto inny. Niemniej jednak kupujący został telefonicznie o tym fakcie poinformowany i przeproszony, a przelew wyszedł automatycznie po rozmowie. Mimo tego wystawił i tak negatywa i dał za każdą statystykę 1 gwiazdkę (nawet za koszt wysyłki ? :-)"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 lip 2017
"zwrocilem towar i do dzisiaj nie dostalem zwrotu gotowki"
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Kupujący zwrócił towar naprawiany i rozbierany z uszkodzonym głośnikiem rozmów. Zwrot został odrzucony."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zwrocilem towar i do dzisiaj nie dostalem zwrotu gotowki"
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Kupujący zwrócił towar naprawiany i rozbierany z uszkodzonym głośnikiem rozmów. Zwrot został odrzucony."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
22 cze 2017
"Nie jestem zadowolony z transakcji z tym allegrowiczem . Nie polecam tego allegrowicza ."
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Bardzo nam przykro z tego powodu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie jestem zadowolony z transakcji z tym allegrowiczem . Nie polecam tego allegrowicza ."
Odpowiedź z 20 sie 2017:
"Bardzo nam przykro z tego powodu."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
16 maj 2017
"Zakupiłem nowy, SPRAWNY telefon. Po otwarciu paczki okazało się, że na wyświetlaczu jest czarna plama (wypalony pixel). Po wyrażeniu chęci zwrotu towaru otrzymałem informację iż mogę zwrócić towar, ale wartość telefonu zostanie pomniejszona o wartość uszkodzenia, ewentualnie mogę oddać na gwarancję we własnym zakresie. Chyba nie o to chodzi kupując NOWY i SPRAWNY telefon. Nie polecam."
Odpowiedź z 17 maj 2017:
"Telefon Samsung Polska wymienił telefon na nowy, bardzo mi przykro że mimo wszystko otrzymaliśmy negatywną opinię mimo ciągłego kontaktu, niskich wysyłek i pomoc w transakcji praktycznie natychmiastową mamy 1 gwiazdkę w każdej kategorii, taka ocena nie jest obiektywna :("
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiłem nowy, SPRAWNY telefon. Po otwarciu paczki okazało się, że na wyświetlaczu jest czarna plama (wypalony pixel). Po wyrażeniu chęci zwrotu towaru otrzymałem informację iż mogę zwrócić towar, ale wartość telefonu zostanie pomniejszona o wartość uszkodzenia, ewentualnie mogę oddać na gwarancję we własnym zakresie. Chyba nie o to chodzi kupując NOWY i SPRAWNY telefon. Nie polecam."
Odpowiedź z 17 maj 2017:
"Telefon Samsung Polska wymienił telefon na nowy, bardzo mi przykro że mimo wszystko otrzymaliśmy negatywną opinię mimo ciągłego kontaktu, niskich wysyłek i pomoc w transakcji praktycznie natychmiastową mamy 1 gwiazdkę w każdej kategorii, taka ocena nie jest obiektywna :("

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
28 kwi 2017
"Nie polecam!!! bardzo rozczarowany, opis sprzedający robi tak aby mógł go interpretować na swoją korzyść. Gwarancja 24m. - bzdura !!! dostałem na miesiąc, nic się nie zgadza!!! po prostu dostałem tel. który jest nie zgodny z opisem 1 miesiąc użytkowany jest kwiecień a SMS w telefonie z października, gwarancja 24 miesiące kpina, dostałem na 1 miesiąc, telefon sony Z5 ładowarka od samsunga która nie działa. stan telefonu idealny bzdura wiele do życzenia.. i t p"
Odpowiedź z 29 kwi 2017:
"Dołożyliśmy wszelkich starań by transakcja był na najwyższym poziomie. Bardzo nieprzyjemny i opryskliwy klient, zakupił jeden telefon a patrzył na ofertę drugiego telefonu swoim złością dał się wyżyć w komentarzu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam!!! bardzo rozczarowany, opis sprzedający robi tak aby mógł go interpretować na swoją korzyść. Gwarancja 24m. - bzdura !!! dostałem na miesiąc, nic się nie zgadza!!! po prostu dostałem tel. który jest nie zgodny z opisem 1 miesiąc użytkowany jest kwiecień a SMS w telefonie z października, gwarancja 24 miesiące kpina, dostałem na 1 miesiąc, telefon sony Z5 ładowarka od samsunga która nie działa. stan telefonu idealny bzdura wiele do życzenia.. i t p"
Odpowiedź z 29 kwi 2017:
"Dołożyliśmy wszelkich starań by transakcja był na najwyższym poziomie. Bardzo nieprzyjemny i opryskliwy klient, zakupił jeden telefon a patrzył na ofertę drugiego telefonu swoim złością dał się wyżyć w komentarzu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
28 kwi 2017
"Sprzedający dostarczył mi towar niesprawny, uszkodzony. Pomimo próby polubownego rozwiązania sporu, odmówił zwrotu pieniędzy. Nie wystawił faktury przy sprzedaży. Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek zakupy od tego allegrowicza."
Odpowiedź z 29 kwi 2017:
"Kłamstwo na kłamstwie. CO najlepsze kupujący reprezentuje kancelarię bo na nią wystawialiśmy fakturę :-). Kupujący zgłosił problem poprosiliśmy i odesłanie telefonu celem weryfikacji co się z nim stało. W odpowiedzi ten komentarz? Dla zainteresowanych możemy wysłać kopie konwersacji mailowej."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający dostarczył mi towar niesprawny, uszkodzony. Pomimo próby polubownego rozwiązania sporu, odmówił zwrotu pieniędzy. Nie wystawił faktury przy sprzedaży. Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek zakupy od tego allegrowicza."
Odpowiedź z 29 kwi 2017:
"Kłamstwo na kłamstwie. CO najlepsze kupujący reprezentuje kancelarię bo na nią wystawialiśmy fakturę :-). Kupujący zgłosił problem poprosiliśmy i odesłanie telefonu celem weryfikacji co się z nim stało. W odpowiedzi ten komentarz? Dla zainteresowanych możemy wysłać kopie konwersacji mailowej."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 kwi 2017
"Az dziw ze takie firmy działają na platformie Allegro. Coraz sceptyczniej będę podchodzić do tego portalu z uwagi właśnie na takich sprzedawców. Kąpletne nieporozumienie, zastanówcie się zanim coś u nich kupicie bo możecie się bardzo rozczarować."
Odpowiedź z 29 kwi 2017:
"Klient używał iphona 2 tygodnie po czym stwierdził, że jest za ciężki? Zwrócił go i PROBLEMEM BYŁO TO ŻE NIE OTRZYMAŁ ZWROTU W JEDEN DZIEŃ TYLKO MUSIAŁ NA NIEGO CZEKAĆ 3 DNI!!!! Bezczelność niektórych ludzi nie zna granic."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Az dziw ze takie firmy działają na platformie Allegro. Coraz sceptyczniej będę podchodzić do tego portalu z uwagi właśnie na takich sprzedawców. Kąpletne nieporozumienie, zastanówcie się zanim coś u nich kupicie bo możecie się bardzo rozczarować."
Odpowiedź z 29 kwi 2017:
"Klient używał iphona 2 tygodnie po czym stwierdził, że jest za ciężki? Zwrócił go i PROBLEMEM BYŁO TO ŻE NIE OTRZYMAŁ ZWROTU W JEDEN DZIEŃ TYLKO MUSIAŁ NA NIEGO CZEKAĆ 3 DNI!!!! Bezczelność niektórych ludzi nie zna granic."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
4 kwi 2017
"Zostałem wprowadzony w błąd. Aparat Canon 6D , który był przedmiotem transakcji miał podany w opisie przebieg migawki jako kilkaset zdjęć, w rzeczywistości po moim sprawdzeniu okazało się , że jest to ponad 6 tyś. Aparat podobno ma 11 miesięcy."
Odpowiedź z 29 kwi 2017:
"Aparat jak nowy, wartość nominalna bezawaryjności migawki to 200.000 tys zdjęć, opis wskazywał na wykonaniu dopiero kilku tysięcy zdjęć. Klient myślał że kilka to 2 tys a było 6 tys - jaki sens i różnica skoro minimalny limit to 200.000 tys? Aparat oczywiście sprzedany po kilku dniach innemu użytkownikowi który wystawił pozytyw."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zostałem wprowadzony w błąd. Aparat Canon 6D , który był przedmiotem transakcji miał podany w opisie przebieg migawki jako kilkaset zdjęć, w rzeczywistości po moim sprawdzeniu okazało się , że jest to ponad 6 tyś. Aparat podobno ma 11 miesięcy."
Odpowiedź z 29 kwi 2017:
"Aparat jak nowy, wartość nominalna bezawaryjności migawki to 200.000 tys zdjęć, opis wskazywał na wykonaniu dopiero kilku tysięcy zdjęć. Klient myślał że kilka to 2 tys a było 6 tys - jaki sens i różnica skoro minimalny limit to 200.000 tys? Aparat oczywiście sprzedany po kilku dniach innemu użytkownikowi który wystawił pozytyw."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
29 gru 2016
"Bardzo zły opis tele działa ale dotyk nie tak jak powinien. nie polecam tego sprzedajaczego."
Odpowiedź z 30 gru 2016:
"Uzytkownik sugerowal ze dostal uszkodzony telefon poprosilismy od jego zwrot. Mowil ze nie chce zwrocic, i wystarczy abysmy wyslali mu 100zl lub chociaz 50zl to nie wystawi negatywa. Telefonu nie zwrocil, pieniedzy nie dostal, negatywa wystawil ;)"
"Bardzo zły opis tele działa ale dotyk nie tak jak powinien. nie polecam tego sprzedajaczego."
Odpowiedź z 30 gru 2016:
"Uzytkownik sugerowal ze dostal uszkodzony telefon poprosilismy od jego zwrot. Mowil ze nie chce zwrocic, i wystarczy abysmy wyslali mu 100zl lub chociaz 50zl to nie wystawi negatywa. Telefonu nie zwrocil, pieniedzy nie dostal, negatywa wystawil ;)"