99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

659

3

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 02:50

Lista ocen

17 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zdecydowanie odradzam ten sklep. Trudno się było dodzwonić do sklepu. Po podaniu godzin otwarcia sklepu stacjonarnego czekałem, i czekałem na otwarcie. Gdy razem z innym klientem sklepu przyszliśmy w sprawie towaru (odbioru nowego i reklamacji starego) właściciel siedział za ladą i przez 30 minut trzymał nas na chodniku (choć przez szklane drzwi widział nas). Była godz. 10:30 a sklep otwarty jest od 10:00). Właściciela nie ruszyła ta sytuacja. Nie kupujcie w 3Gen-pl. Szkoda czasu."
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Telefon z wadą od pierwszego uruchomienia . Musiałem telefon wysłać do naprawy do Apple. Po tygodniu od wysłania na gwarancje okazało się ze wady nie da się naprawić .. dobrze ze chociaż apple zamieniło mi telefon. "
Odpowiedź z 2 paź 2018:
"Jest nam niezmiernie przykro z zaistniałej sytuacji, lecz nie mieliśmy nawet szansy pomóc, gdyż nikt z nami nie kontaktował się po zakupie. W razie problemów na przyszłość prosimy o kontakt, a na pewno będziemy starali się pomóc tak, aby jak najszybciej rozwiązać niekomfortową sytuację."
5 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupilem Samsung Galaxy Note8 nowy,sprawny 100% za 3255zl.Otrzymalem calkowicie popsuty.Poprzez to ze otworzylem pudelko wg 3Gen. u mnie utracil wartosc wiec zwrot mialem dostac po powrocie z Serwisu i wystawieniu na aukcje ok 2500zl moze tyle.Sam wyslalem do serwisu Samsung juz z braku zaufania.Powaznie uszkodzony, Plyta Glowna, Bateria i 2 czesci laczace.Odmowiono mi zwrotu kwoty jako ze towar byl niepelnowartosciowy.Nieuczciwa firma tylko ich zysk.Mozesz Ty trafic jak ja !"
Odpowiedź z 5 kwi 2018:
"Treść komentarza jest niezgodna ze stanem faktycznym. Kupujący celowo przeinacza fakty. W kilkunastu mailach pisaliśmy, że oczekujemy reklamacji/zwrotu lecz kupujący nie chciał odesłać paczki. Nigdzie nie pisaliśmy również o zwrocie kwoty 2500zł - pisaliśmy zupełnie odwrotnie. Nawet po zaleceniach allegro kupujący nie chciał odesłać telefonu na reklamację. Dlaczego? Tego nie wiemy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro