98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3121

44

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:38

Lista ocen

14 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Obsługa i czas wysyłki do całkowitej poprawy."
Odpowiedź z 15 lis 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w wysyłce towaru za co najmocniej przepraszamy."
14 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 15 lis 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Niezwłocznie zwróciliśmy wszystkie wpłacone pieniądze po otrzymaniu numeru konta bankowego. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
13 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 14 lis 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii. Szkoda, jeżeli pojawił się jakiś problem to chętnie byśmy pomogli i go rozwiązali. Zawsze można dojść do porozumienia i zakończyć transakcję pozytywnie."
5 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem przesyłkę ale to nie ta bateria. Na folii jest napisane że model BM44 ale sama bateria jest model BN44. Miałem odesłać towar i sprzedający chciał zwrócić koszty ale przy tej kwocie nie chciało mi się w to bawić. Negatyw jest za to, że sprzedający pomimo braku posiadania właściwego modelu baterii cały czas sprzedawał ją na aukcji czym dalej tracił mój czas ponieważ natknąłem się na tą aukcję jeszcze kilka razy."
Odpowiedź z 5 lis 2018:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaproponowaliśmy, aby Klient odesłał towar i byśmy zwrócili wpłacone pieniądze oraz poniesione koszta. Aukcje nie zostały zdjęte, gdyż otrzymaliśmy od naszego dostawcy poprawne baterie."
25 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 25 paź 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Od razu skontaktowaliśmy się z Klientem w tej sprawie i zwróciliśmy wszystkie wpłacone pieniądze po otrzymaniu numeru konta bankowego. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
23 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Łapka w dół za nieprawdziwy opis sprzedawanego towaru. Etui jest zdecydowanie grubsze niż deklarowane .3mm. Co do szkła to już leży w koszu - być może przypadek - ale ukruszylo się pierwsze dnia użytkowania w torbie wraz z innym telefonem na którym też jest szklo i od pół roku licho go nie wzięło."
Odpowiedź z 24 paź 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy bez konieczności odsyłania towaru."
18 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak kontaktu ze sprzedającym. Nie odpowiada na maile. Czekam na opłaconą przesyłkę już 20 dni. "
Odpowiedź z 18 paź 2018:
"Na każdą wiadomość odpowiedzieliśmy. Paczka od 11.10.2018 po nieudanym doręczeniu pod wskazany adres czeka na odbiór w placówce Poczty Polskiej. Wysłaliśmy do Klienta link z możliwością śledzenia paczki."
29 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 1 paź 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii. Szkoda, jeżeli pojawił się jakiś problem to chętnie byśmy pomogli i go rozwiązali. Zawsze można dojść do porozumienia i zakończyć transakcję pozytywnie."
27 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 wrz 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Od razu skontaktowaliśmy się z Klientką w tej sprawie i niezwłocznie zwróciliśmy wszystkie wpłacone pieniądze po otrzymaniu numeru konta bankowego. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
24 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam tego sprzedawcy . Nie potrafi wysłać zamówionego towaru . Zamiast etui do LG Q7 wysyła dwa inne etui do innych telefonów . Po reklamacji zamiast etui dostałem szkło do xaiomi żenada nie polecam . Bardzo duży negatyw. "
Odpowiedź z 25 wrz 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaproponowaliśmy Klientowi zwrot pieniędzy bez konieczności odsyłania towaru."
18 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ciężko ocenić produkt, którego nie otrzymałam. Sprzedają to, czego faktycznie nie posiadają i to z kilku różnych kont. Miałam "szczęście" dwa rady kupić dany produkt, u dwóch różnych sprzedających po czym otrzymać maila, że produktu jednak nie ma. Słabe."
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Od razu skontaktowaliśmy się z Klientem w tej sprawie i niezwłocznie zwróciliśmy wszystkie wpłacone pieniądze po otrzymaniu numeru konta bankowego. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
1 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 2 wrz 2018:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."
25 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Etui nie jest ze skóry tylko z plastiku !!! wewnętrzna część żółta jest z cieniutkiej skóry. Magnes zupełnie nie działa. Nie ma wyciętych dziurek na słuchawkę. Towar wysyłany z opóźnieniem a sprzedawca zwala winę na przesyłkę ekonomiczną. Porażka nie polecam."
Odpowiedź z 27 sie 2018:
"Producent etui zapewnia, że jest on ze skóry naturalnej. Klient wybrał list ekonomiczny zwykły niepolecony, który może być nieco dłużej doręczany. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za powstały problem."
24 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zakupy zrobione tydzień temu, opłacone do tej pory żadnej informacji o wysyłce ani żadnej odpowiedzi na moje 3 e-maile.niewiem czy wogole dojdą. "
Odpowiedź z 27 sie 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w wysyłce towaru za co najmocniej przepraszamy. Towar jest w drodze do Klienta."
21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawiają na aukcje przedmioty, których nie posiadają. Nie polecam."
Odpowiedź z 22 sie 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Od razu skontaktowaliśmy się z Klientem w tej sprawie i niezwłocznie zwróciliśmy wszystkie wpłacone pieniądze po otrzymaniu numeru konta bankowego. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
16 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo słabe jakościowo etui jeśli można to tak nawet nazwać, szkło samo pęka nie polecam."
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Producent szkła oraz etui zapewnia o jego kompatybilności oraz funkcjonalności z wymienionym modelem telefonu. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy, za zaistniałą sytuację."
15 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po dokonaniu zakupu okazało się że części zamówienia nie ma w sklepie i nie będzie , po dokonaniu nowych ustaleń czekałem na przesyłkę, lecz po kilku dniach okazało się że kolejnej rzeczy brakuje i nie wysłali mojego zamówienia."
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Faktycznie nasz ogromny błąd, który nie powinien mieć miejsca. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy. Klient poinformował o chęci anulowania zamówienia, dlatego nie zostało zrealizowane."
25 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kolor niezgodny z zamówieniem , wybrałem najszybszy sposób dostawy czyli kurier za pobraniem czas dostarczenia 5 DNI roboczych ! Brak informacji o późniejszej dostawie i pomyłka w kolorze etui nie zachęca mnie do wystawienia pozytywnej opinii."
Odpowiedź z 26 lip 2018:
"Nie wybrała Pani najszybszego sposobu, wybrany sposób do Kurier Pocztex 48 (doręczenie w 2 dni). Nie licząc weekendu, w którym Poczta Polska nie pracuje, zamówienie było dostarczane w ciągu 2 dni. Niestety nie otrzymaliśmy wcześniej zgłoszenia odnośnie niezgodności koloru w zamawianym towarze. Chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."
18 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czekam juz bardzo długo, przez ten czas rozwaliłam ekran. Gdybym wiedziała to zamowilabym od innego sprzedawcy."
Odpowiedź z 18 lip 2018:
"Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuacje. Czekamy na numer konta bankowego do Klientki, aby móc od razu zwrócić wpłacone pieniądze. Jeszcze raz przepraszamy."
17 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"etui w ogóle nie zgodne z zamówieniem"
Odpowiedź z 18 lip 2018:
"Niestety dowiadujemy się o niezgodności z powyżej opinii. Szkoda, zawsze można naprawić błąd i pozytywnie zakończyć transakcję."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro