Użytkownik -eMarket-

99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

3448

 

20

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (3468)
Polecam (3448)
Nie polecam (20)
7 lut 2018
Odpowiedź z 15 lut 2018:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 15 lut 2018:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
17 sty 2018
"Niestety zakupione etui nie pasuje na model Oneplus 3t"
Odpowiedź z 24 sty 2018:
"Klient zgłosił problem i dosłaliśmy poprawne etui - błąd magazyniera przy pakowaniu, za co najmocniej przepraszamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety zakupione etui nie pasuje na model Oneplus 3t"
Odpowiedź z 24 sty 2018:
"Klient zgłosił problem i dosłaliśmy poprawne etui - błąd magazyniera przy pakowaniu, za co najmocniej przepraszamy."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
12 gru 2017
"Zamówiony 21 listopada towar nie doszedł do mnie. Żadnych informacji nie było mimo przedłużającej się dostawy, ciągły komunikat, że jest w drodze (a sprzedawca tłumaczył czasem przedświątecznym,). Dopiero jakiekolwiek zainteresowanie pojawiło się po mojej interwencji i wiadomości. Niestety towaru nie otrzymałam. Rzekomo zwykła koperta z etui się zagubiła.Na pewno już nic więcej nie zamówię u tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Niestety to firma Kiosk RUCHU nie wywiązała się z doręczenia paczki. Pisaliśmy też do Pani informację odnośnie zgłoszenia sprawy w związku z niedoręczeniem paczki do firmy RUCH - jednak do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Chciałbym zwrócić uwagę, że pomimo niezadowolenia z transakcji oraz wystawienia negatywnej opinii ponownie złożyła Pani u nas zamówienie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiony 21 listopada towar nie doszedł do mnie. Żadnych informacji nie było mimo przedłużającej się dostawy, ciągły komunikat, że jest w drodze (a sprzedawca tłumaczył czasem przedświątecznym,). Dopiero jakiekolwiek zainteresowanie pojawiło się po mojej interwencji i wiadomości. Niestety towaru nie otrzymałam. Rzekomo zwykła koperta z etui się zagubiła.Na pewno już nic więcej nie zamówię u tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Niestety to firma Kiosk RUCHU nie wywiązała się z doręczenia paczki. Pisaliśmy też do Pani informację odnośnie zgłoszenia sprawy w związku z niedoręczeniem paczki do firmy RUCH - jednak do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Chciałbym zwrócić uwagę, że pomimo niezadowolenia z transakcji oraz wystawienia negatywnej opinii ponownie złożyła Pani u nas zamówienie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
29 lis 2017
"folia nie jest na taki telefon jak jest napisane w aukcji"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"folia nie jest na taki telefon jak jest napisane w aukcji"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
1 lis 2017
"nie otrzymałem zamówienia"
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po uzgodnieniu z Klientem zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy za zamówienie w związku z zaginięciem nadanej przez nas paczki."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie otrzymałem zamówienia"
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po uzgodnieniu z Klientem zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy za zamówienie w związku z zaginięciem nadanej przez nas paczki."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 paź 2017
"Bubel, bubel i jeszcze raz bubel. Towar słabej jakości nie nadający się do użytku."
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po zadaniu pytania odnośnie niezadowolenia z produktu nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy rozwiązać zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bubel, bubel i jeszcze raz bubel. Towar słabej jakości nie nadający się do użytku."
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po zadaniu pytania odnośnie niezadowolenia z produktu nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy rozwiązać zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
14 paź 2017
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
8 wrz 2017
"folia do galaxy s7 edge jest za mała i nie pasuje do wyświetlacza"
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Folie są przeznaczone tylko na płaską część wyświetlacza, nie obejmują zakrzywionych jego krawędzi."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"folia do galaxy s7 edge jest za mała i nie pasuje do wyświetlacza"
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Folie są przeznaczone tylko na płaską część wyświetlacza, nie obejmują zakrzywionych jego krawędzi."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
15 sie 2017
"wtyk byl standart przykro mi"
Odpowiedź z 23 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem, prosiliśmy, aby przesłał zdjęcia otrzymanego towaru jednak do tej pory ich nie otrzymaliśmy. Ciężko jest w takiej sytuacji stwierdzić nasz błąd. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"wtyk byl standart przykro mi"
Odpowiedź z 23 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem, prosiliśmy, aby przesłał zdjęcia otrzymanego towaru jednak do tej pory ich nie otrzymaliśmy. Ciężko jest w takiej sytuacji stwierdzić nasz błąd. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
6 sie 2017
"Mają trochę burdel u siebie w magazynie bo dostałem folę ale nie na ten model co zamawiałem proponowali mi zwrot pieniędzy TO TRZEBA ZAZNACZYĆ ŻE POPEŁNILI BŁĄD ale chcieli za to przeprosić więc jak coś ostrzegałem że można dostać co innego niż się zamawiało bieście to pod uwagę"
Odpowiedź z 11 sie 2017:
"Burdel? Klient otrzymał poprawny towar o czym został poinformowany w korespondencji. Folie są poprawne, przeznaczone są tylko na płaską część ekranu, gdyż telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D. Folia obejmuje aparat, gdyż również go chroni. Proponowali zwrot pieniędzy? Po uzgodnieniu miał Pan odesłać zamawiane folie, gdzie do tej pory ich nie otrzymaliśmy i wciąż na nie czekamy, aby zwrócić wpłacone pieniądze."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Mają trochę burdel u siebie w magazynie bo dostałem folę ale nie na ten model co zamawiałem proponowali mi zwrot pieniędzy TO TRZEBA ZAZNACZYĆ ŻE POPEŁNILI BŁĄD ale chcieli za to przeprosić więc jak coś ostrzegałem że można dostać co innego niż się zamawiało bieście to pod uwagę"
Odpowiedź z 11 sie 2017:
"Burdel? Klient otrzymał poprawny towar o czym został poinformowany w korespondencji. Folie są poprawne, przeznaczone są tylko na płaską część ekranu, gdyż telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D. Folia obejmuje aparat, gdyż również go chroni. Proponowali zwrot pieniędzy? Po uzgodnieniu miał Pan odesłać zamawiane folie, gdzie do tej pory ich nie otrzymaliśmy i wciąż na nie czekamy, aby zwrócić wpłacone pieniądze."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2017
"Ładowarka rzekomo quickcharge 3.0, jednak ładuje wolniej niż QC 2.0 (tak, mój telefon obsługuje 3.0). nie do końca winię sprzedającego, gdyż na opakowaniu widnieje napis 3.0, więc to sam producent zawinił... nie miej jednak, nie polecam tego produktu."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Producent zapewnia, że ładowarka obsługuje Quick Charge w standardzie 3.0. Produkt był sprawdzany i testowany z modelem telefonu, który obsługuje QC 3.0 i bez problemu ładowarka szybko ładowała - informacje od innych Klientów. Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań to oczywiście można go zareklamować bądź dokonać jego zwrotu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ładowarka rzekomo quickcharge 3.0, jednak ładuje wolniej niż QC 2.0 (tak, mój telefon obsługuje 3.0). nie do końca winię sprzedającego, gdyż na opakowaniu widnieje napis 3.0, więc to sam producent zawinił... nie miej jednak, nie polecam tego produktu."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Producent zapewnia, że ładowarka obsługuje Quick Charge w standardzie 3.0. Produkt był sprawdzany i testowany z modelem telefonu, który obsługuje QC 3.0 i bez problemu ładowarka szybko ładowała - informacje od innych Klientów. Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań to oczywiście można go zareklamować bądź dokonać jego zwrotu."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
11 lip 2017
"Szkoło nie pasuje na ten model telefonu"
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem jednak nie uzyskaliśmy informacji odnośnie zaistniałej sytuacji. Zakupił Pan szkło do modelu J3 2016, czy na pewno posiada Pan taki model telefonu? Obecnie na polskim rynku dostępne są cztery wersje tego modelu: J3, J3 2016, J3 2017 oraz J3 PRIME. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkoło nie pasuje na ten model telefonu"
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem jednak nie uzyskaliśmy informacji odnośnie zaistniałej sytuacji. Zakupił Pan szkło do modelu J3 2016, czy na pewno posiada Pan taki model telefonu? Obecnie na polskim rynku dostępne są cztery wersje tego modelu: J3, J3 2016, J3 2017 oraz J3 PRIME. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
6 lip 2017
"ONEPLUS 3T SZKŁO HARTOWANE OCHRONNE nie folia 9H - za male na ekran OnePlus 3T (margines dookola 0.5 cm), przy krawedziach w ogole sie nie przykleila. Nie polecam."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Szkło hartowane jest przeznaczone na płaską część ekranu, gdyż ten model telefonu posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D. Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań to można go zareklamować bądź dokonać jego zwrotu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"ONEPLUS 3T SZKŁO HARTOWANE OCHRONNE nie folia 9H - za male na ekran OnePlus 3T (margines dookola 0.5 cm), przy krawedziach w ogole sie nie przykleila. Nie polecam."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Szkło hartowane jest przeznaczone na płaską część ekranu, gdyż ten model telefonu posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D. Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań to można go zareklamować bądź dokonać jego zwrotu."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
29 cze 2017
"Słaba jakość wykonania, wycięcia nie pasują do telefonu."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem jednak nie uzyskaliśmy informacji odnośnie zaistniałej sytuacji. Szkoda, każdy problem można rozwiązać, więc zachęcamy do kontaktu. Chętnie pomożemy i postaramy się, aby był Pan zadowolony z transakcji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Słaba jakość wykonania, wycięcia nie pasują do telefonu."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem jednak nie uzyskaliśmy informacji odnośnie zaistniałej sytuacji. Szkoda, każdy problem można rozwiązać, więc zachęcamy do kontaktu. Chętnie pomożemy i postaramy się, aby był Pan zadowolony z transakcji."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
11 cze 2017
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Brak kontaktu z Klientem. Czy mógłbym prosić o udzielenie informacji do czego odnosi się negatywna opinia? Chętnie byśmy wyjaśnili zaistniałą sytuację i rozwiązali powstały problem tak, aby był Pan zadowolony."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Brak kontaktu z Klientem. Czy mógłbym prosić o udzielenie informacji do czego odnosi się negatywna opinia? Chętnie byśmy wyjaśnili zaistniałą sytuację i rozwiązali powstały problem tak, aby był Pan zadowolony."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
7 cze 2017
"Szkło nie precyzyjnie pasuje do telefonu, boki nie są chronione."
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Szkło jest kompatybilne z tym modelem telefonu. Szkło jest przeznaczone na płaską część ekranu, gdyż telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło nie precyzyjnie pasuje do telefonu, boki nie są chronione."
Odpowiedź z 20 cze 2017:
"Szkło jest kompatybilne z tym modelem telefonu. Szkło jest przeznaczone na płaską część ekranu, gdyż telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
31 maj 2017
"Towar ruina na drugi dzień już się rozkleja i nie trzyma magnes. otwór na przodzie nie jest synchronizowana do dzwoniącego nawet nie widać przez niego kto dzwoni więc po co on jest wysyłka jak bym się nie przypominał to do teraz bym nie dostał nie polecam"
Odpowiedź z 7 cze 2017:
"Klient w żaden sposób z nam nie skontaktował się w celu wyjaśniania zaistniałej sytuacji. Producent zapewnia, najwyższą jakoś produktu. Do korzystania z okienka w etui jest niezbędna aplikacja, która umożliwia ustawienie powiadomień we właściwym miejscu na telefonie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar ruina na drugi dzień już się rozkleja i nie trzyma magnes. otwór na przodzie nie jest synchronizowana do dzwoniącego nawet nie widać przez niego kto dzwoni więc po co on jest wysyłka jak bym się nie przypominał to do teraz bym nie dostał nie polecam"
Odpowiedź z 7 cze 2017:
"Klient w żaden sposób z nam nie skontaktował się w celu wyjaśniania zaistniałej sytuacji. Producent zapewnia, najwyższą jakoś produktu. Do korzystania z okienka w etui jest niezbędna aplikacja, która umożliwia ustawienie powiadomień we właściwym miejscu na telefonie."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
23 kwi 2017
"Etui kupione jako "Lenovo k6 power" nie bardzo pasuje do telefonu. Grubość się nie zgadza. Wydaje się dopasowane do telefonu Lenovo k6, który jest trochę cieńszy, ale nie sprawdzałem, bo mam K6 w wersji power."
Odpowiedź z 8 maj 2017:
"Witam, Zgodnie z ustaleniami prosiłbym o usunięcie komentarza."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui kupione jako "Lenovo k6 power" nie bardzo pasuje do telefonu. Grubość się nie zgadza. Wydaje się dopasowane do telefonu Lenovo k6, który jest trochę cieńszy, ale nie sprawdzałem, bo mam K6 w wersji power."
Odpowiedź z 8 maj 2017:
"Witam, Zgodnie z ustaleniami prosiłbym o usunięcie komentarza."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 kwi 2017
"niby sie wszystko zgadza z opisem ale jaka cena taka jakość pokrowiec tragiczny"
Odpowiedź z 5 maj 2017:
"Brak jakiegokolwiek kontaktu z Klientem oraz dokładnych informacji odnośnie jakości pokrowca. Zachęcamy do kontaktu, bardzo chętnie rozwiążemy powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niby sie wszystko zgadza z opisem ale jaka cena taka jakość pokrowiec tragiczny"
Odpowiedź z 5 maj 2017:
"Brak jakiegokolwiek kontaktu z Klientem oraz dokładnych informacji odnośnie jakości pokrowca. Zachęcamy do kontaktu, bardzo chętnie rozwiążemy powstały problem."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
11 kwi 2017
"Folia kompletnie nie pasuje do tego modelu"
Odpowiedź z 5 maj 2017:
"Brak jakiegokolwiek kontaktu z Klientem oraz dokładnych informacji odnośnie niepasującej folii. Chętnie byśmy wyjaśnili zaistniałą sytuację, proszę o kontakt."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Folia kompletnie nie pasuje do tego modelu"
Odpowiedź z 5 maj 2017:
"Brak jakiegokolwiek kontaktu z Klientem oraz dokładnych informacji odnośnie niepasującej folii. Chętnie byśmy wyjaśnili zaistniałą sytuację, proszę o kontakt."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1