Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik -eMarket-

99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

3246

 

24

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (3270)
Polecam (3246)
Nie polecam (24)
21 maj 2018
"Niestety! Wałek, popełniłem błąd bo kupiłem szkło do nokii 6 z 2018, a mam nokie 6 1033, ale mimo wszystko na aukcji "szkło 3d zakrzywione idealnie dopasowane" to szkło całe płaskie ze szlifem po obwodzie, nie zakrzywione. Więc jeśli myślicie, że wyłoży się idealnie na ekranie od nokii 6 to się rozczarujecie. Prawdopodobnie ze wszystkich stron po bokach szkło nie przylgnie do ekranu. To to samo co zwykłe "nie 3D" :) A teraz czekam z utęsknieniem na odpowiedź na ten komentarz, co Wam ściemnią."
Odpowiedź z 22 maj 2018:
"Klient ma pretensje o to, że sam kupił szkło do innego modelu telefonu. Stwierdzenie "prawdopodobnie nie przylgnie do ekranu" nic nie wnosi. Prosiłbym sprawdzić najpierw towar, a dopiero później go oceniać."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety! Wałek, popełniłem błąd bo kupiłem szkło do nokii 6 z 2018, a mam nokie 6 1033, ale mimo wszystko na aukcji "szkło 3d zakrzywione idealnie dopasowane" to szkło całe płaskie ze szlifem po obwodzie, nie zakrzywione. Więc jeśli myślicie, że wyłoży się idealnie na ekranie od nokii 6 to się rozczarujecie. Prawdopodobnie ze wszystkich stron po bokach szkło nie przylgnie do ekranu. To to samo co zwykłe "nie 3D" :) A teraz czekam z utęsknieniem na odpowiedź na ten komentarz, co Wam ściemnią."
Odpowiedź z 22 maj 2018:
"Klient ma pretensje o to, że sam kupił szkło do innego modelu telefonu. Stwierdzenie "prawdopodobnie nie przylgnie do ekranu" nic nie wnosi. Prosiłbym sprawdzić najpierw towar, a dopiero później go oceniać."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
20 maj 2018
"Cena etui kompletnie nie proporcjonalna do jego jakości, etui po 3 dniach nie nadaje się do niczego, farba odpada, wystarczy przejechać paznokciem, a zostaje jedna wielka rysa, coś takiego powinno co najwyżej 5zl kosztować i to z wysyłką, jedyny plus za szkło gratis."
Odpowiedź z 20 maj 2018:
"Niestety Kupujący nie zgłosił nam problemu z towarem. Szkoda, gdyż chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Cena etui kompletnie nie proporcjonalna do jego jakości, etui po 3 dniach nie nadaje się do niczego, farba odpada, wystarczy przejechać paznokciem, a zostaje jedna wielka rysa, coś takiego powinno co najwyżej 5zl kosztować i to z wysyłką, jedyny plus za szkło gratis."
Odpowiedź z 20 maj 2018:
"Niestety Kupujący nie zgłosił nam problemu z towarem. Szkoda, gdyż chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

5
15 maj 2018
Odpowiedź z 16 maj 2018:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 16 maj 2018:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
15 maj 2018
"pierwszy negatyw w 15letnim zaopatrywaniu się na allegro, towar otrzymałem 12dni poz zakupie, przesyłka (10cm x 5cm) inpost 17zł, na aukcji sprzedawana obudowa do Huawei Y6 PRO 2017 dostałem do lite P9 mini aukcja celowo wprowadza w błąd gdyż jest tel Y6 PRO i do tego modelu zakupiłem w aukcji nie ma mowy że jest to do lite P9 mini a taki opis na obudowie, telefonu nikt nie raczy odebrać,na emaila nie dostałem odpowiedzi jak rozwiązać tą sytuacje, niestety sprzedający dalej wprowadza ludziWbłąd."
Odpowiedź z 16 maj 2018:
"Kupujący kupił akcesoria do modelu Y6 PRO 2017 (ten sam model co P9 LITE MINI), natomiast posiada model Y6 PRO - są to różne telefony, dlatego etui nie pasuje. Kupujący nie potrafi zrozumieć, że zakupił akcesoria do innego modelu telefonu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"pierwszy negatyw w 15letnim zaopatrywaniu się na allegro, towar otrzymałem 12dni poz zakupie, przesyłka (10cm x 5cm) inpost 17zł, na aukcji sprzedawana obudowa do Huawei Y6 PRO 2017 dostałem do lite P9 mini aukcja celowo wprowadza w błąd gdyż jest tel Y6 PRO i do tego modelu zakupiłem w aukcji nie ma mowy że jest to do lite P9 mini a taki opis na obudowie, telefonu nikt nie raczy odebrać,na emaila nie dostałem odpowiedzi jak rozwiązać tą sytuacje, niestety sprzedający dalej wprowadza ludziWbłąd."
Odpowiedź z 16 maj 2018:
"Kupujący kupił akcesoria do modelu Y6 PRO 2017 (ten sam model co P9 LITE MINI), natomiast posiada model Y6 PRO - są to różne telefony, dlatego etui nie pasuje. Kupujący nie potrafi zrozumieć, że zakupił akcesoria do innego modelu telefonu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
11 maj 2018
"uszkodzona szybka ochrona , calkowicie polamana paczka wogole nie dostosowana do wysylki towaru"
Odpowiedź z 13 maj 2018:
"Niestety Klient wcześniej nie zgłosił nam tego faktu, a szkoda, gdyż chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem. Szkło musiało być uszkodzone w trakcie transportu przez przewoźnika, ale bez problemy byśmy dosłali nowy w pełni wartościowy produkt."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"uszkodzona szybka ochrona , calkowicie polamana paczka wogole nie dostosowana do wysylki towaru"
Odpowiedź z 13 maj 2018:
"Niestety Klient wcześniej nie zgłosił nam tego faktu, a szkoda, gdyż chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem. Szkło musiało być uszkodzone w trakcie transportu przez przewoźnika, ale bez problemy byśmy dosłali nowy w pełni wartościowy produkt."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
10 maj 2018
Odpowiedź z 13 maj 2018:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 13 maj 2018:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
24 kwi 2018
"Etui jest podobne do tego z oferty ale nie takie jak prezentowane na zdjeciach"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui jest podobne do tego z oferty ale nie takie jak prezentowane na zdjeciach"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
7 lut 2018
Odpowiedź z 15 lut 2018:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 15 lut 2018:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
17 sty 2018
"Niestety zakupione etui nie pasuje na model Oneplus 3t"
Odpowiedź z 24 sty 2018:
"Klient zgłosił problem i dosłaliśmy poprawne etui - błąd magazyniera przy pakowaniu, za co najmocniej przepraszamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety zakupione etui nie pasuje na model Oneplus 3t"
Odpowiedź z 24 sty 2018:
"Klient zgłosił problem i dosłaliśmy poprawne etui - błąd magazyniera przy pakowaniu, za co najmocniej przepraszamy."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
12 gru 2017
"Zamówiony 21 listopada towar nie doszedł do mnie. Żadnych informacji nie było mimo przedłużającej się dostawy, ciągły komunikat, że jest w drodze (a sprzedawca tłumaczył czasem przedświątecznym,). Dopiero jakiekolwiek zainteresowanie pojawiło się po mojej interwencji i wiadomości. Niestety towaru nie otrzymałam. Rzekomo zwykła koperta z etui się zagubiła.Na pewno już nic więcej nie zamówię u tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Niestety to firma Kiosk RUCHU nie wywiązała się z doręczenia paczki. Pisaliśmy też do Pani informację odnośnie zgłoszenia sprawy w związku z niedoręczeniem paczki do firmy RUCH - jednak do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Chciałbym zwrócić uwagę, że pomimo niezadowolenia z transakcji oraz wystawienia negatywnej opinii ponownie złożyła Pani u nas zamówienie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiony 21 listopada towar nie doszedł do mnie. Żadnych informacji nie było mimo przedłużającej się dostawy, ciągły komunikat, że jest w drodze (a sprzedawca tłumaczył czasem przedświątecznym,). Dopiero jakiekolwiek zainteresowanie pojawiło się po mojej interwencji i wiadomości. Niestety towaru nie otrzymałam. Rzekomo zwykła koperta z etui się zagubiła.Na pewno już nic więcej nie zamówię u tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Niestety to firma Kiosk RUCHU nie wywiązała się z doręczenia paczki. Pisaliśmy też do Pani informację odnośnie zgłoszenia sprawy w związku z niedoręczeniem paczki do firmy RUCH - jednak do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Chciałbym zwrócić uwagę, że pomimo niezadowolenia z transakcji oraz wystawienia negatywnej opinii ponownie złożyła Pani u nas zamówienie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
29 lis 2017
"folia nie jest na taki telefon jak jest napisane w aukcji"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"folia nie jest na taki telefon jak jest napisane w aukcji"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
1 lis 2017
"nie otrzymałem zamówienia"
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po uzgodnieniu z Klientem zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy za zamówienie w związku z zaginięciem nadanej przez nas paczki."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie otrzymałem zamówienia"
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po uzgodnieniu z Klientem zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy za zamówienie w związku z zaginięciem nadanej przez nas paczki."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 paź 2017
"Bubel, bubel i jeszcze raz bubel. Towar słabej jakości nie nadający się do użytku."
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po zadaniu pytania odnośnie niezadowolenia z produktu nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy rozwiązać zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bubel, bubel i jeszcze raz bubel. Towar słabej jakości nie nadający się do użytku."
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Po zadaniu pytania odnośnie niezadowolenia z produktu nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy rozwiązać zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
14 paź 2017
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Niestety nie uzyskaliśmy informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii, a szkoda, bo chętnie byśmy rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
8 wrz 2017
"folia do galaxy s7 edge jest za mała i nie pasuje do wyświetlacza"
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Folie są przeznaczone tylko na płaską część wyświetlacza, nie obejmują zakrzywionych jego krawędzi."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"folia do galaxy s7 edge jest za mała i nie pasuje do wyświetlacza"
Odpowiedź z 5 gru 2017:
"Folie są przeznaczone tylko na płaską część wyświetlacza, nie obejmują zakrzywionych jego krawędzi."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
15 sie 2017
"wtyk byl standart przykro mi"
Odpowiedź z 23 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem, prosiliśmy, aby przesłał zdjęcia otrzymanego towaru jednak do tej pory ich nie otrzymaliśmy. Ciężko jest w takiej sytuacji stwierdzić nasz błąd. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"wtyk byl standart przykro mi"
Odpowiedź z 23 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem, prosiliśmy, aby przesłał zdjęcia otrzymanego towaru jednak do tej pory ich nie otrzymaliśmy. Ciężko jest w takiej sytuacji stwierdzić nasz błąd. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
6 sie 2017
"Mają trochę burdel u siebie w magazynie bo dostałem folę ale nie na ten model co zamawiałem proponowali mi zwrot pieniędzy TO TRZEBA ZAZNACZYĆ ŻE POPEŁNILI BŁĄD ale chcieli za to przeprosić więc jak coś ostrzegałem że można dostać co innego niż się zamawiało bieście to pod uwagę"
Odpowiedź z 11 sie 2017:
"Burdel? Klient otrzymał poprawny towar o czym został poinformowany w korespondencji. Folie są poprawne, przeznaczone są tylko na płaską część ekranu, gdyż telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D. Folia obejmuje aparat, gdyż również go chroni. Proponowali zwrot pieniędzy? Po uzgodnieniu miał Pan odesłać zamawiane folie, gdzie do tej pory ich nie otrzymaliśmy i wciąż na nie czekamy, aby zwrócić wpłacone pieniądze."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Mają trochę burdel u siebie w magazynie bo dostałem folę ale nie na ten model co zamawiałem proponowali mi zwrot pieniędzy TO TRZEBA ZAZNACZYĆ ŻE POPEŁNILI BŁĄD ale chcieli za to przeprosić więc jak coś ostrzegałem że można dostać co innego niż się zamawiało bieście to pod uwagę"
Odpowiedź z 11 sie 2017:
"Burdel? Klient otrzymał poprawny towar o czym został poinformowany w korespondencji. Folie są poprawne, przeznaczone są tylko na płaską część ekranu, gdyż telefon posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D. Folia obejmuje aparat, gdyż również go chroni. Proponowali zwrot pieniędzy? Po uzgodnieniu miał Pan odesłać zamawiane folie, gdzie do tej pory ich nie otrzymaliśmy i wciąż na nie czekamy, aby zwrócić wpłacone pieniądze."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2017
"Ładowarka rzekomo quickcharge 3.0, jednak ładuje wolniej niż QC 2.0 (tak, mój telefon obsługuje 3.0). nie do końca winię sprzedającego, gdyż na opakowaniu widnieje napis 3.0, więc to sam producent zawinił... nie miej jednak, nie polecam tego produktu."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Producent zapewnia, że ładowarka obsługuje Quick Charge w standardzie 3.0. Produkt był sprawdzany i testowany z modelem telefonu, który obsługuje QC 3.0 i bez problemu ładowarka szybko ładowała - informacje od innych Klientów. Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań to oczywiście można go zareklamować bądź dokonać jego zwrotu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ładowarka rzekomo quickcharge 3.0, jednak ładuje wolniej niż QC 2.0 (tak, mój telefon obsługuje 3.0). nie do końca winię sprzedającego, gdyż na opakowaniu widnieje napis 3.0, więc to sam producent zawinił... nie miej jednak, nie polecam tego produktu."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Producent zapewnia, że ładowarka obsługuje Quick Charge w standardzie 3.0. Produkt był sprawdzany i testowany z modelem telefonu, który obsługuje QC 3.0 i bez problemu ładowarka szybko ładowała - informacje od innych Klientów. Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań to oczywiście można go zareklamować bądź dokonać jego zwrotu."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
11 lip 2017
"Szkoło nie pasuje na ten model telefonu"
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem jednak nie uzyskaliśmy informacji odnośnie zaistniałej sytuacji. Zakupił Pan szkło do modelu J3 2016, czy na pewno posiada Pan taki model telefonu? Obecnie na polskim rynku dostępne są cztery wersje tego modelu: J3, J3 2016, J3 2017 oraz J3 PRIME. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkoło nie pasuje na ten model telefonu"
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Klientem jednak nie uzyskaliśmy informacji odnośnie zaistniałej sytuacji. Zakupił Pan szkło do modelu J3 2016, czy na pewno posiada Pan taki model telefonu? Obecnie na polskim rynku dostępne są cztery wersje tego modelu: J3, J3 2016, J3 2017 oraz J3 PRIME. Zachęcamy do kontaktu, chętnie pomożemy i rozwiążemy powstały problem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
6 lip 2017
"ONEPLUS 3T SZKŁO HARTOWANE OCHRONNE nie folia 9H - za male na ekran OnePlus 3T (margines dookola 0.5 cm), przy krawedziach w ogole sie nie przykleila. Nie polecam."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Szkło hartowane jest przeznaczone na płaską część ekranu, gdyż ten model telefonu posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D. Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań to można go zareklamować bądź dokonać jego zwrotu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"ONEPLUS 3T SZKŁO HARTOWANE OCHRONNE nie folia 9H - za male na ekran OnePlus 3T (margines dookola 0.5 cm), przy krawedziach w ogole sie nie przykleila. Nie polecam."
Odpowiedź z 4 sie 2017:
"Szkło hartowane jest przeznaczone na płaską część ekranu, gdyż ten model telefonu posiada zaokrąglone krawędzie w standardzie 2.5D. Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań to można go zareklamować bądź dokonać jego zwrotu."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5