98,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

5313

85

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:22

Lista ocen

15 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

10 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mobilny dekoder który nie działa "
Odpowiedź z 10 paź 2018:
"Brak kontaktu ze strony Kupującego. Jeżeli nie jest Pan zadowolony z zakupu zawsze można wymienić lub zwrócić towar."
8 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

28 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"uchwyt antenowy inny niż na zdjęciach w aukcji,brak.kontaktu ze sprzedającym.Zdecydowanie nie polecam."
19 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo opisu aukcji, który zapewniał, że router jest nowy i fabrycznie zapakowany, wcale tak nie było. Plomba na opakowaniu była zerwana. Router nosił ślady użytkowania, zarówno router jak i anteny były brudne. Na routerze były krzywo przyklejone, odklejające się naklejki."
19 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

10 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak możliwości zwrotu!"
Odpowiedź z 10 paź 2018:
"Jak każdy Klient miał Pan prawo zwrotu, ale Pan z niego nie skorzystał. Nie rozumiem skąd taki komentarz?"
10 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

10 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Antena nie działa, w Piasecznie pod Warszawą nie odbiera mimo ze widać z dachu pałac, po podłączeniu na krótko 2m kablem do tv ledwo łapie mux3 i się tnie, o reszcie w tym mux8 można zapomnieć, w tych samych warunkach odizolowany drut miedziany 40cm łapie idealnie 3 muxy, albo jest uszkodzony wzmacniacz albo zajebista jakość wykonania sprawia że to nawet nie leżało obok wymiarów zgodnych z długościami fal"
5 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. W ogóle nie działa. Po reklamacji Pan mnie odsyła do zwrotów których się nie da zrealizować, po ponownym poproszeniu o wytlumaczenie jak się zwraca, pisze te same formułki odsyłajac mnie do czegos czego nie da sie zrobic. Nigdy więcej."
5 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety produkt wadliwy. Mimo poprawnego podłączenia wzmacniacz nie działa. "
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Witam, Skąd pewność, że rozdzielacz jest wadliwy? Dlaczego nie skontaktował się Pan z nami w celu wymiany urządzenia na wolne od wad lub dlaczego nie skorzystał Pan z możliwości darmowego zwrotu towaru? Zakupił Pan rozdzielacz sygnału, a nie wzmacniacz. Proszę o kontakt, abyśmy mogli rozwiązać problem."
31 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Uwaga! Złącze anteny nie znajduje się, jak wynika ze zdjęć, na boku anteny, ale na tylnej ścianie."
28 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"."
Odpowiedź z 29 sie 2018:
"Brak kontaktu ze strony Kupującego. Brak jakiejkolwiek informacji, że coś jest nie tak. Opinia krzywdząca i niezgodna ze stanem faktycznym."
19 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 30 sie 2018:
"Kupujący nie zgłaszał żadnych nieprawidłowości związanych z transakcją. Jeżeli coś jest nie tak zawsze prosimy o kontakt, abyśmy mięli szansę rozwiązać problem. Allegrowicz niestety nie wyraził chęci, aby się z nami skontaktować chociażby drogą elektroniczną."
15 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Router nie jest powystawowy tylko "używany" przyjechał żółty prawdopodobnie od fajek, anteny były poobgryzane przez prawdopodobnie kota bądź psa. Miałem odsyłać ale stwierdziliśmy że skoro już działa to damy sobie spokój, natomiast dobrej opinii nie mogę wystawić."
Odpowiedź z 30 sie 2018:
"W opisie aukcji jasno podajemy, że towar jest powystawowy. Nie zgłaszał żadnych nieprawidłowości po otrzymaniu towaru. Mógł Pan zwrócić towar, ale nie skorzystał Pan z tej możliwości ponieważ router działa bez zastrzeżeń. Dlaczego zatem tak negatywna opinia?"
10 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Badziewie nie polepsza sygnału , szrot nie firmowy OPTICUM tylko RED EAGLE na zdjeciach jest wzmacniacz OPTICUM a w rzeczywistości wysyłają RED EAGLE. Nie dajcie sie nabierać na te tanie chinczyki."
Odpowiedź z 30 sie 2018:
"Kolejny Kupujący, który nie kontaktuje się po zakupie w celu wyjaśnienia problemu. Jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki również nam się zdarzają. Jeżeli otrzymał Pan inny model wzmacniacza należało napisać chociażby maila, a my niezwłocznie wymienilibyśmy towar na właściwy."
23 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"z anteną jest coś nie tak - po podłączeniu dekoder nie znalazł żadnej stacji moja stara antena jest lepsza. Nie odsyłam bo kupujący ponosi koszty przesyłki więc wystawię na OLX może komuś się przyda. Wystawił bym neutralny ale teraz nie ma takiej opcji."
Odpowiedź z 24 lip 2018:
"Kupujący miał możliwość DARMOWEGO ZWROTU inpost, jednak z niego nie skorzystał. Ten czas, który poświęcił Pan na wystawienie negatywnego komentarza mógł Pan przeznaczyć na kontakt z nami. Najprościej jest jednak wystawić krzywdzący komentarz."
23 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Antena nie działała tak jak obiecywał sprzedawca towar zwrócony do sprzedawcy przyjęty jako zwrot (Informacja od sprzedającego że pieniądze zostaną zwrócone tak szybko jak to możliwe ale chyba zapomniał że jest na to 14 dni!!) a pieniędzy na koncie nie ma!! Jeżeli w szybkim tempie pieniądze nie wrócą na konto sprawę zgłaszam na policję!! "
Odpowiedź z 24 lip 2018:
"Towar został do Pani wysłany w ekspresowym tempie. Skorzystała Pani z prawa zwrotu. Zwrot został przyjęty i rozpatrzony pozytywnie. Należność została uregulowana zgodnie z obowiązującym prawem. Komentarz ten jest zatem bezpodstawny i krzywdzący."
21 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIe otrzymalem produktu. Mowilem ze wyjedzam ale udalo sie zjechac tydzien temu. Mialo to dojsc. Nie doszlo do dziś. Bardzo nie polecam. Chce zwrotu pieniedzy tak szybko jak szybko za produkt zaplacilem. Bardzo bardzo nie polecam."
Odpowiedź z 24 lip 2018:
"Opóźniła nam się dostawa. Informowaliśmy o tym Kupującego. Zaproponowaliśmy również zwrot pieniędzy, jednak Klient zgodził się poczekać. Jak tylko towar dotarł niezwłocznie wysłaliśmy paczkę. Raz jeszcze przepraszamy za utrudnienia."
18 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Antena nie działa, produkt absolutnie niegodny polecenia."
Odpowiedź z 24 lip 2018:
"Zawsze istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towaru. Na aukcji piszemy, iż: "Odbiór uzależniony jest od odległości od nadajnika i jego mocy - napisz lub zadzwoń chętnie doradzimy odpowiednią antenę!" Chętnie służymy pomocą jeżeli tylko Klient zechce takiej pomocy uzyskać."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro