99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3988

38

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:51

Lista ocen

2 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawcę polecam niestety produktu nie. Czarny odbija na szaro. Wszystkie 4 kartridże. Owszem zamienniki pasują do drukarki ale drukować się nie da. Są też plusy- towar został bardzo szybko wyslany"
2 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Barak kontaktu, Towar wysłany w inne miejsce niż pisałem. Telefonu nikt nie odbiera. Co do towaru to nie mogę mieć pretensji."
1 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony tusz nie pasuje do mojej drukarki, pisząc ze sprzedającym chciałam wymienić lub zwrócić zakupiony tusz jednak do dnia dzisiejszego na mojego maila nie została udzielona odpowiedź. Trudno 100 zł w plecy ale to świadczy tylko o sprzedawcy. Telefonów nie odbiera. "
26 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

23 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wbrew temu co jest w opisie, tusze nia są kompatybilne z drukarka hp deskjet 2620."
20 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

7 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

5 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety ale w moim przypadku musiałem zbyt długo czekać na realizację w opisie dostępne natychmiast w rzeczywistości 2 tygodnie, brak informacji ze strony sprzedającego, jakakolwiek reakcja dopiero po rozmowie telefonicznej."
2 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak odpowiedzi na 2 maile, brak możliwości dodzwonienia się (przez ponad 20 minut wiszenia na słuchawce), po tygodniu od złożenia zamówienia dostaję informację, że zamówionych baterii nie ma i moje zamówienie nie będzie zrealizowane. Wystarczyła krótka, szybka informacja - zamówiłbym je sobie gdzie indziej, a tak straciłem tylko czas i nerwy."
Odpowiedź z 2 lut 2019:
"Drogi użytkowniku .Jacek Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Baterie zamówione przez Ciebie okazały się nie mieć deklarowanej na aukcji daty ważności. W związku z tym nie zdecydowaliśmy się na wysyłkę paczki a zleciliśmy zwrot środków na konto. Jeszcze raz przepraszamy za zamieszanie."
27 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 2 lut 2019:
"Niestety nie mieliśmy żadnego kontaktu z klientem więc trudno nam się odnieść do komentarza. Za bardzo nie wiemy co kupujący miał na myśli wystawiając komentarz negatywny. Mamy nadzieję, że urządzenie służy :)"
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprawność realizacji zamówienia ok. Otrzymałem opaskę już rozpakowywaną, więc bałem się, że może być uszkodzona lub używana. Na szczęście działa jak należy. Tylko dlaczego tak drogo. W Empiku można ją nabyć ju ż za 153,99zł, w innych sklepach 158-168zł. Nie spojrzałem dokładnie i jest to moja wina."
Odpowiedź z 2 lut 2019:
"Dziękujemy za komentarz, mamy nadzieje, że urządzenie będzie Panu służyło długo i szczęśliwie :)"
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamawiałam oryginalny toner a dostałam zamiennik. Teraz nie chce mi drukarka puszczać wydruków. Proszę uważać przy zamówieniu, sprytnie zamieniają. A przecież nie o to chodzi???? Pierwszy raz musiałam wystawić negatywną opinię! Nigdy mnie nie spotkało na Allegro nie spotkało coś takiego!"
Odpowiedź z 2 lut 2019:
"Użytkownik allegro o loginie "teresac1" zakupił na naszej aukcji 6914520778, cytuję: "CZARNY TONER ZAMIENNY MARKI TFO - DO DRUKAREK BROTHER - O SYMBOLU TN1030 TN1050 (Black)" W aukcji nigdzie nie jest wspominane, że dotyczy oryginalnego tonera więc nie mamy pojęcia skąd klient wziął taką informację. Nie otrzymaliśmy też od klientki żadnej informacji odnośnie "nie puszczania wydruków". Jeśli jest coś nie tak z wydrukiem zawsze można reklamować towar. Zapraszamy do kontaktu."
19 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo niezbyt dużo negatywnych komentarzy jedna wielka porażka, przed zakupem zalecam codzienną dużą dawkę melisy, po zakupie brak towaru, żadnej informacji, nie odbieranie telefonów, ani komórkowy ani stacjonarny,brak odpowiedzi na maila (dopiero po 6 dniach), jeśli chodzi o traktowanie klienta to jedno wielkie buractwo."
Odpowiedź z 2 lut 2019:
"Drogi użytkowniku. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mieliśmy brak drukarki na magazynie, nie zaktualizowaliśmy aukcji na czas a opóźnienie wynikło z powodu próby zamówienia towaru od innego naszego dostawcy oraz chęci zrealizowania tego zamówienia. Jeszcze raz przepraszamy za zamieszanie."
16 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Tusz jest ok. Lecz gdy chcę coś wydrukować tusz nie pojawia się na kartce. "
22 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

22 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"TUSZ ZAWODZI szczegulnie przy umowach pisanych mala czcianka, przez to prawie stracielem prace, naszczescie ksero bylo jeszcze czynne"
5 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

23 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkoda pieniędzy, drukarka wyświetla brak tuszu..."
19 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na zamówiony towar czekałem kilka tygodni, ponieważ okazało się,że sprzedający nie miał go na sklepie,i dopiero zamawiał. Po otrzymaniu maila z taką informacją, kilkukrotnie próbowałem dodzwonić się,aby w takiej sytuacji anulować zamówienie-niestety,nikt nie odbierał,a dzwoniłem w podanych godzinach. Ogólnie nie polecam."
14 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE polecam , połowe tuszu wysypalo sie podczas transportu, nie moge reklamowac bo na wysylke czekałem 5 dni, nie mam zamiennika ! lepij dopłacic 30 zl wiecej i miec spokoj u inne firmy"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro