99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

5251

25

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 15 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:52

Lista ocen

2 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedawca sprzedaje towar ktorego nie ma na stanie, kontakt z klientem natomiast wzorowy. pieniadze odzyskalem natychmiastowo"
Odpowiedź z 16 lip 2019:
"Ma Pan słuszną racje, stany magazynowe sa podlaczone do magazynu centralnego, które szybko sie rowniez zmieniaja, co powoduje czasami brak magazynowy, za nie dogodnosc bardzo przepraszamy"
20 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie działa "
Odpowiedź z 16 lip 2019:
"Kazda rzecz podlega reklamacji, awiec prosze o kontakt w tym celu."
15 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie pasuje do fiata fullback"
Odpowiedź z 16 lip 2019:
"ta rzecz ma odpowiedni numer OE który ma zastosowanie w tym aucie, jesli nie pasuje , mozna zawsze wymienic."
12 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W opisie aukcji jest ze o ring ma średnice 28.5 mm, w rzeczywistości ma średnice 35 mm. "
Odpowiedź z 16 lip 2019:
"Jesli nastapila pomyłka w opakowaniu , prosimy o ktokta , i towar wymienimy, za niedogodnosci bardzo przepraszamy"
4 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiona część na lewa strone. Przyszla na prawą. przesylka juz za granica wiec nie oplaca sie odsylac. Nie Polecam"
Odpowiedź z 16 lip 2019:
"Bywaja takie sytuacje, i za nie przepraszamy, choc wina jest tu producenta, my jakko sprzedajacy nie zagladamy do opakowan ktore zreguly sa zabezpieczone."
29 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 16 lip 2019:
"jesli jest proble prosze go do nas zglosic, a bedziemy probowac jak najszybcie go rozwiazac, na ten moment nie wiemy dlaczego negatyw"
16 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zakupiłem 2 sztuki a otrzymałem tylko jedna chodź na paragonie są wybite 2 już nie wspomnę o czasie realizacji zamówienia bo od niedzieli zakup a wysyłka dopiero we środę "
Odpowiedź z 23 lip 2019:
"Problem naprawiliśmy, choć kontakt z klientem był mocno utrudniony. Nikt nie jest idealny"
25 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 lip 2019:
"Zachęcamy do kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego. Pozdrawiam."
12 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca oferuje wirtualny towar. Wystawia na aukcji 4 szt. po zakupie twierdzi, że to jakiś błąd magazynowy a ja przed zakupem sprawdziłem dostępność w 8 hurtowniach w Polsce i nikt tego nie miał. Sprzedający też pewnie miał problem z zakupem, żeby zrealizować zamówienie."
Odpowiedź z 23 lip 2019:
"Błędy zdarzają się niestety wszystkim, bardzo przepraszamy za sytuację. Pozdrawiam."
4 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo zapewnień przegub nie pasował "
3 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przełącznik nie wart 10 zł.Po dwóch dniach i tak musiałem kupić orryginalny."
Odpowiedź z 23 lip 2019:
"Każda część podlega okresowi reklamacji. Prosimy o tym pamiętać. Pozdrawiam."
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 lip 2019:
"W czym tkwi problem? Prosimy o kontakt. Pozdrawiam."
17 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 lip 2019:
"Zachęcam do kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego. Pozdrawiam."
28 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"miał być prawy wahacz przyszedł lewy osłona przegubu nie wiadomo z czego"
Odpowiedź z 28 mar 2019:
"Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby naprawić nasz błąd - klient jednak nie potrafił tego docenić i ocenił nas negatywnie."
18 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Śruby bardzo słabej jakości. Podkładki regulacyjne, pomimo frezu blokującego, obracają się na śrubie. Kolejna wada, to zrywanie gwintu nakrętki przy użyciu niewielkiej nawet siły podczas dokręcania. Efekt - brak możliwości regulacji kąta pochylenia koła, oraz brak możliwości dokręcenia nakrętki... Reasumując, pieniądze wyrzucone w błoto, ponieważ kupić musiałem kolejny zestaw śrub. Nie polecam !"
Odpowiedź z 28 mar 2019:
"Zero kontaktu, zero odzewu ze strony klienta. Przysługuje Panu dwuletni okres reklamacyjny. Pozdrawiam."
18 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Uwaga na koszty wysyłki. Zapłaciłem podwójnie za towar wysłany w kopercie do paczkomatu. Reszta bez zastrzeżeń."
29 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dopiero dwa dni po zakupie i to jeszcze po mojej interwencji telefonicznej łaskawie wysłali, jak komuś zależy na szybkiej transakcji to niech omija szerokim łukiem tego sprzedającego. A jeśli chodzi o towar to jest OK."
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"ZMIEŚCILIŚMY SIĘ W CZASIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA. PROSIMY NASTĘPNYM RAZEM CZYTAĆ UWAŻNIE TO WSZYSTKO CO JEST ZAWARTE NA NASZYCH AUKCJACH. POZDRAWIAM."
29 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zdjęcie przedmiotu nie adekwatne do otrzymanego towaru. Pozdrawiam"
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mówił że na 100% pasuje do l400 a ja panu powiem że pasuje tylko do l200 i tylko do l200"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro