Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik agrohurt_eu

98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

578

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (586)
Polecam (578)
Nie polecam (8)
2 maj 2018
"W opisie aukcji sprzedajacy deklaruje wysyłke w ciągu 24 godzin. Towar zamówiony 17.04 wysłany 24.04, dokładnie tydzień po zakupie. Sprzedający nie odbiera telefonów, kontakt jedynie mailowy, co prawda odpowiedz otrzymałem, ale po dwóch dniach. Nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W opisie aukcji sprzedajacy deklaruje wysyłke w ciągu 24 godzin. Towar zamówiony 17.04 wysłany 24.04, dokładnie tydzień po zakupie. Sprzedający nie odbiera telefonów, kontakt jedynie mailowy, co prawda odpowiedz otrzymałem, ale po dwóch dniach. Nie polecam"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
16 sty 2018
"Sprzedający deklaruje w opisie że wysyłka zakupionego towaru jest w ciągu 24 h. Rzeczywiście zamówiony towar i opłacone z góry otrzymałem po przeszło dwóch tygodniach. Kontakt ze sprzedającym oceniam w stopniu słabo, gdyż na numer podany w ogłoszeniu pan nie potrafi odpowiedzieć na pytanie co dzieje się z przesyłką i odsyła mnie do innej osoby nie podając mi numeru telefonu do osoby zajmującej się aukcjami na allegro."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający deklaruje w opisie że wysyłka zakupionego towaru jest w ciągu 24 h. Rzeczywiście zamówiony towar i opłacone z góry otrzymałem po przeszło dwóch tygodniach. Kontakt ze sprzedającym oceniam w stopniu słabo, gdyż na numer podany w ogłoszeniu pan nie potrafi odpowiedzieć na pytanie co dzieje się z przesyłką i odsyła mnie do innej osoby nie podając mi numeru telefonu do osoby zajmującej się aukcjami na allegro."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
31 paź 2017
"Nie polecam sprzedającego. Chcąc dokonać reklamacji nie bylo możliwości zwrotu gratis poprzez paczkomaty, zaś u innych sprzedających jest taka możliwość. Przysłali mi dwa zegary lecz jeden z nich był uszkodzony, żądałem zwrotu kosztów za odesłanie do nich tego uszkodzonego lecz się nie doczekałem, morał z tego taki że płaciłem dwa razy za wysyłke zamówionego przedmiotu a powinienem tylko raz. Za ich nie dopatrzenie powinni oni płacić a nie ja. Nie polecam!!!"
Odpowiedź z 3 lis 2017:
"Zgadza się ale warunki przesyłki były jasno podane na stronie aukcji, sprawa darmowych zwrotów również. Ponadto producent towaru odrzucił naszą reklamację - jako powód podał - uszkodzenie poprzez nieprawidłowy montaż. Więc nie należała się Panu żadna wymiana! Towar na reklamację ledwo dotarł, a klient już dzwonił tego samego dnia i domagał się zwrotu kosztów i wymiany towaru. Zdecydowaliśmy się wyjść klientowi naprzeciw i wysłać nowy towar przed decyzją reklamacyjną - jak się okazało niesłusznie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam sprzedającego. Chcąc dokonać reklamacji nie bylo możliwości zwrotu gratis poprzez paczkomaty, zaś u innych sprzedających jest taka możliwość. Przysłali mi dwa zegary lecz jeden z nich był uszkodzony, żądałem zwrotu kosztów za odesłanie do nich tego uszkodzonego lecz się nie doczekałem, morał z tego taki że płaciłem dwa razy za wysyłke zamówionego przedmiotu a powinienem tylko raz. Za ich nie dopatrzenie powinni oni płacić a nie ja. Nie polecam!!!"
Odpowiedź z 3 lis 2017:
"Zgadza się ale warunki przesyłki były jasno podane na stronie aukcji, sprawa darmowych zwrotów również. Ponadto producent towaru odrzucił naszą reklamację - jako powód podał - uszkodzenie poprzez nieprawidłowy montaż. Więc nie należała się Panu żadna wymiana! Towar na reklamację ledwo dotarł, a klient już dzwonił tego samego dnia i domagał się zwrotu kosztów i wymiany towaru. Zdecydowaliśmy się wyjść klientowi naprzeciw i wysłać nowy towar przed decyzją reklamacyjną - jak się okazało niesłusznie"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
27 paź 2017
"towar dotarl dopiero po 9 dniach roboczych a powinien po 3 dniach"
Odpowiedź z 31 paź 2017:
"Zgadza się towar dostarczony ze znacznym opóźnieniem, natomiast była to sytuacja losowa-klient wybrał najtańszą opcję dostawy inpos w okresie kiedy wymieniano nasz paczkomat nadawczy i był niedostępny ponad tydzień o czym informowałem kupującego, ostatecznie towar wysłaliśmy innym przewoźnikiem, ponieważ wymiana paczkomatu się przedłużała. Domaganie się rabatu przy towarze za 13zł, podwójnie poniesionych kosztach wysyłki przez nas oraz winie po stronie inpost to lekko mówiąc brak wyrozumiałości"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar dotarl dopiero po 9 dniach roboczych a powinien po 3 dniach"
Odpowiedź z 31 paź 2017:
"Zgadza się towar dostarczony ze znacznym opóźnieniem, natomiast była to sytuacja losowa-klient wybrał najtańszą opcję dostawy inpos w okresie kiedy wymieniano nasz paczkomat nadawczy i był niedostępny ponad tydzień o czym informowałem kupującego, ostatecznie towar wysłaliśmy innym przewoźnikiem, ponieważ wymiana paczkomatu się przedłużała. Domaganie się rabatu przy towarze za 13zł, podwójnie poniesionych kosztach wysyłki przez nas oraz winie po stronie inpost to lekko mówiąc brak wyrozumiałości"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
4 wrz 2017
"Niestety sprzęgiełko to chińszczyna względnie kiepski wyrób rzemieślniczy szerokość wyżłobienia na klin jest dużo szersza niż szerokość klina umiejscowionego na osi stojanu alternatora."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety sprzęgiełko to chińszczyna względnie kiepski wyrób rzemieślniczy szerokość wyżłobienia na klin jest dużo szersza niż szerokość klina umiejscowionego na osi stojanu alternatora."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
10 lip 2017
"Bardzo dlugi czas realizacji zamówienia"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo dlugi czas realizacji zamówienia"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
28 cze 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
19 cze 2017
"Zakupiłem kule haka z gwintem wewnętrznym a dostałem z gwintem zewnętrznym. Miesiąc mija jak zgłosiłem reklamację telefonicznie bo dostałem inny towar niż zakupiłem. Podczas rozmowy okazało się , że to co zakupiłem na aukcji nie ma w magazynie jak będą mieli to wyślą mi na zamianę kurierem. Miesiąc minął i nic. Nie polecam !!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiłem kule haka z gwintem wewnętrznym a dostałem z gwintem zewnętrznym. Miesiąc mija jak zgłosiłem reklamację telefonicznie bo dostałem inny towar niż zakupiłem. Podczas rozmowy okazało się , że to co zakupiłem na aukcji nie ma w magazynie jak będą mieli to wyślą mi na zamianę kurierem. Miesiąc minął i nic. Nie polecam !!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1