99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

928

8

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 19:08

Lista ocen

10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt niezgodny z opisem,widać ślady użytkowania produktu i opakowanie po wycieraczkach było rozcięte i sklejone z powrotem taśmą.Miały być wycieraczki valeo xtrm a przyszły zwykle valeo.Nie kupujcie od tego dziada."
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar czyli wycieraczki valeo xtrm to takie chciałem kupic a dostalem inne tez valeo nie sa ciche bo takie chcialem kupić. Bardzo sie zawiodlem i nie polecam!"
24 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar nie zgodny z opisem"
Odpowiedź z 1 kwi 2019:
"Kupujący ma pretensje, że producent czyli Valeo, zmienia szatę graficzną opakowań ....."
19 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 sty 2019:
"czas wysyłki i jej koszt nie są tajemnicą, podajemy je na aukcjach. mamy też inne, tańsze opcje wysyłki niż ta wybrana. decyzja należy do klienta, nie do nas."
25 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niestety ale negatyw za opieszlosc zle wyslane zamowienie z godnie z umowa odeslalem do dzis zadnej pozytywnej odpowiedzi i brak wycieraczek do dnia dzisiejszego "
Odpowiedź z 23 sty 2019:
"faktycznie doszło do pomyłki w zamówieniu. co do opieszałości, wysyłka w terminie opisanym na aukcji. po otrzymaniu zwrotu towaru pieniądze oddane następnego dnia roboczego"
21 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 29 lis 2018:
"Wszystkie oceny na 5 gwiazdek i "nie polecam"? cóż .... czym zawiniliśmy?"
6 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo utrudniony kontakt ze sprzedawcą. Nie odbiera telefonów, odpisał na maila po interwencji allegro. "
Odpowiedź z 29 lis 2018:
"telefony odbieramy i odp na maile w podanych godzinach pracy, nie 24 h/dobę. żeby było zabawnie, inpost zgubił przesyłkę klienta. zgodnie z prawem powinniśmy czekać na rozpatrzenie reklamacji. tymczasem natychmiast wysłaliśmy nowy komplet. i za dobrą wolę mamy "nie polecam"."
23 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie zgodny z opisem, zupełnie inny kod produktu, niż podany w aukcji. Twierdzenie sprzedającego, że był to towar ten sam, tylko w innym opakowaniu :) . Wysyłka dopiero po moim upomnieniu się o towar, twierdzenie sprzedającego, że w aukcji ma napisane, "w wyjątkowych sytuacjach wysyłka do 3 dni roboczych"."
Odpowiedź z 29 lis 2018:
"99% przesyłek jest wysyłanych w ciągu 24 godz od zakupu. niemniej wyjątkowe sytuacje niekiedy się zdarzają, o czym jak sama Pani pisze informujemy. zamówiła Pani wycieraczki valeo VM383 i takie też otrzymała. chyba jednak pasowały, skoro zwrotu nie było"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro