99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

12977

77

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:01

Lista ocen

19 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W opisie szczotka i szmata . Najpierw przyszła sama chemia (nawiasem bardzo dobry produkt). Po monicie dosłano... samą szmatkę i ciągle nie ma szczoteczki. Negatyw za olewatorskie podejście do klienta. "
16 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety gratisa nie dostałem choć był na aukci w zestawie. "
16 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar zgodny z opisem niemniej prawie tygodniowy czas oczekiwania na przesyłkę to przegięcie.Nie pomogły monity. Pierwsze i ostatnie zakupy w tej firmie."
15 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

11 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"jak na tą chwilę dość kiepsko to wszystko wygląda, ponieważ zakupiłem 3 sztuki płynu do spryskiwaczy a otrzymałem raptem jedną sztukę i to po wielu perypetiach ze strony dostawcy firmy pocztex którą stanowczo odradzam każdemu. Czekam na wyjaśnienie sprawy, jeśli nie będzie z państwa strony żadnej reakcji podejmę odpowiednie kroki w celu odzyskania nadpłaconej kwoty za towar"
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka uszkodzona, cleanery w dużych brakach poprzez nie dokręcenie korków, co zalało paczkę. Zamówiłem pędzelek 16' przyszedł 8', policzona została 16'. paczka przyszła dopiero na 6 dzień od zamówienia. DUŻE NIE DOGODNOŚCI Z ZAKUPU."
31 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Gość nie chce mi oddać pieniędzy za produkt, którego nie odebrałem. Wysłałem już 5 maili i zero odzewu. Nie polecam"
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety zupełny brak kontaktu ze sprzedającym w dodatku koszty wysyłki sumowaly się co dały kolosalna kwote próba kontaktu bez rezultatu totalny brak zainteresowania nie polecam "
Odpowiedź z 29 mar 2019:
"Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Nasza firma nie odpowiada za program Smart i nie ma mocy sprawczych aby móc zrealizować darmową wysyłkę jeśli kupujący w sposobie dostawy wybrał koszt podany przez użytkownika 0 zł, a chce aby zrealizować zakup jako wysyłka Smart Allegro. Pozdrawiamy"
18 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niepolecam, produkt niezgodny z opisem, reklamacja została złożona natychmiast po dostarczeniu przesyłki, niestety sprzedawca do dnia dzisiejszego tj. 18.03.2019r nie skontaktował się z kupującym (e-maile w dokumentacji)."
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiony towar dotarł po 8 dniach, po co wystawiać aukcje z czasem wysyłki 24 godzi jeśli nie są w stanie wysłać paczki w tym czasie. Brak kontaktu ze sprzedającym ani e-mailowy ani telefoniczny numer podany to jakaś infolinia dopiero po wyszukaniu w internecie firmy znaleziony inny numer po rozmowie paczka nadana tego samego dnia... Nie polecam sprzedawcy."
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

10 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamawiałem farbę do zacisków miało być 150 ml przyszło 125ml także nie polecam tego sprzedawcę"
7 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie Polecam! Za 48 godzin paczka nie była nawiec spakowana! Odebrał osobiście ! Czas wysyłki na stronę jest 24g! Przykro, towar w miarę..."
6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"produkt ok, wysyłka pomimo zapewnień w rozmowie telefonicznej dopiero po 3 dniach."
1 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakup 24.02 niedziela, termin wysyłki dwa dni W środę po 3 dniach telefon do sprzedawcy z informacją, że nie mam żadnego info o przesyłce Obiecano nadać paczkę niezwłocznie w środę, nawet wprowadzono numer przesyłki Dzisiaj jest piątek, towaru brak, otrzymałem znowu w piątek maila z nowym numerem przesyłki Towar po całym tygodniu, moim monicie i obietnicy sprzedaj. nawet nie został jeszcze wysłany!!!! Samochód stoi "rozgrzebany" a potrzebnych rzeczy brak Odstępuję od umowy z winy sprzedającego"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro